نوشته شده توسط : ismaeil sahab

بیشتر خانم‌ها می‌خواهند بدانند با این همه تبلیغ وســوسه‌انگیزدرمــورد انواع کرم‌های ضدچروک از کرم حلزون گرفته تا بوتولیز واقعاچقدر آنها در رفع چین و چروک‌های پوست موثر هستند.

بیشتر آنها شاید هم پا را فراتر گذاشته و برخی را امتحان کرده باشند. در اینجا 2 پزشک از برترین متخصصان پوست ایران درمورد تاثیر واقعی کرم‌ها و مواد ضدچروک برای شما توضیح می‌دهند.

 

کرم‌ها معجزه نمی‌کنند!

کرم‌های پوست انواع مختلفی دارند و هریک با هدف خاصی تولید می‌شوند.برای مثال می‌توان به کرم‌های مرطوب کننده، ضدلک، لایه‌بردار، ضدچروک و... اشاره كرد. به هرحال نباید از کرم‌ها انتظار معجزه داشت. برای مثال هیچ کرمی نمی‌تواند تمام الیافی که طی زمان حالت شبکه‌ای‌شان را از دست داده‌اند و کلاژن‌هایشان جمع شده را به حالت اول برگرداند و افتادگی پوست را کاملا از بین ببرد.

علاوه بر پوست، عضلات قسمت زیرجلدی نیز طی زمان لاغر شده و استخوان‌ها بیشتر مشخص می‌شوند. کرم‌ها نمی‌توانند چین‌وچروک‌ها را به طور کامل برطرف کرده و فقط تا اندازه‌ای می‌توانند پوست را لطیف و شفاف کنند.کرم‌هایی که در رسانه‌های گروهی و ماهواره‌ها می‌بینیم بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند.

هنوز در جهان هیچ کرمی به صورت علمی تولید نشده که بتواند تمام مشکلات پوستی را از بین ببرد، فقط کسانی که مقابل آفتاب پوست‌شان آسیب دیده‌ و دچار چین‌وچروک شده، می‌توانند حداقل به مدت 6 ماه از کرم‌هایی مانند ترتینوئین استفاده كنند تا چین و چروک‌هایشان بهبود یابد.

 https://www.amazon.com/Himalaya-Anti-Wrinkle-Grapes-Reduces-wrinkles/dp/B003OPTXW4

ضرر هم می‌رسانند!

کرم‌هایی مانند کرم حلزون، شترمرغ، خرچنگ و... هیچ کار مثبتی انجام نمی‌دهند و فقط جنبه تبلیغاتی دارند. در مورد تاثیر هیچ کدام از این کرم‌ها منبع علمی‌ای وجود ندارد. اینها معمولا حاوی اسید هیالورونیک یا ماکسی‌لیپ هستند. این مواد می‌توانند تا اندازه‌ای پوست را نرم و آبدار کنند و از این طریق به‌طور موقت ظاهر چین و چروک‌ها را صاف‌تر می‌کنند.

برخی کرم‌ها نیز ادعا دارند (مانند آمپول بوتاکس) حاوی سم بوتولینیوم هستند، اما باید بدانید که بوتولینیوم از روی پوست جذب نمی‌شود.عملکرد این کرم‌ها مانند پمادی است که به پوست زده می‌شود و برای مدت بسیار کوتاهی رگ‌های پوست را می‌بندد و پوست را سفیدتر و سفت‌تر نشان می‌دهد.
خرید شکلات خوری مس با تخفیف ویژه و ارسال رایگان

برای دوست های روژا تخفیف داریم! خرید کن و یک کیف رایگان هدیه بگیر!


این کرم‌ها اثر بوتاکس را ندارند زیرا آمپول بوتاکس مستقیما داخل عضله زده می‌شود و به صورت علمی چین و چروک‌ها را محو می‌کند. این کرم‌ها حتی ممکن است باعث حساسیت و ورم شوند.

 

فقط 30 درصد تأثیر

کرم‌های درمانی چیزی حدود 30 تا 40 درصد در کم کردن و پیشگیری از چروک‌های پوستی تاثیرگذارند. البته تاثیر آنها معمولا پس از استفاده 6 تا 9 ماهه مشخص می‌شود.

تولیدکنندگان کرم‌هایی که در بازار تحت عنوان کرم حلزون، شترمرغ، خرچنگ و... به‌منظور برطرف کردن چروک‌ها، جوش‌ها و لک‌ها فروخته می‌شوند متاسفانه با افکار عمومی بازی می‌کنند. تاثیر این کرم‌ها هنوز به اثبات نرسیده است.

برای این کار باید تست‌ها و مطالعات بالینی انجام شود و کرم موردنظر با دارونما مقایسه شود. اگرچه در پشت این داروها جنبه علمی وجود ندارد اما تبلیغات زیاد باعث می‌شود افراد به سمت مصرف این کرم‌ها بروند.

 

این با آن متفاوت است

چندسالی است که کرم بوتولیز هرچند وقت یک بار با بالا رفتن قیمت بوتاکس در بازار ایران طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کند، درحالی که هنوز در دنیا تکنیکی ابداع نشده که بتوان از طریق آن با نفوذ موضعی بوتاکس، عضلات را فلج کرد.
آرایش و زیبایی, لوازم آرایشی

کرم بوتولیز تنها برای مدت خیلی کوتاهی عضلات را به صورت موضعی شل می‌کند، درحالی که با تزریق بوتاکس می‌توان حدودا برای 6‌ ماه عضلات را فلج کرد.اگرچه تاثیر این کرم مانند کرم حلزون هنوز کاملا اثبات نشده اما تبلیغات زیادی درمورد آن صورت می‌گیرد و مصرف بالایی دارد. این در حالی است که متخصصان پوست این دارو را نسخه نمی‌کنند.

 https://elanza.com/product/LNZ-P-5502/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%DA%86%D8%B1%D9%88%DA%A9-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%86-%D8%AD%D8%AC%D9%85-45-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

ضخیم‌تر بودن لایه کرم تاثیر آن را بیشتر نمی‌كند

درمورد میزان مجاز مصرف کرم‌ها و داروها تحقیقات زیادی انجام شده است. این میزان برای هر کرم و ماده موثری متفاوت است. معمولا میزان مجاز و طریقه مصرف هر کرم در بروشور آن نوشته شده است.
پیشنهاد ویژه
آرایش و زیبایی, لوازم آرایشیبوی لحظه هایتان راعاشقانه کنید*عطر و ادکلن خانه و آشپز خانه ,لوازم آشپز خانه (ظروف پخت و پز، تزئینی ، کتری ، سماور، فلاکس و...)ست کاسه درب دار هاشوردار در 4سایزانواع رژ,کرم پودر,ادکلناسپری ضد تعریق مردانه وزنانه نیوا

برای مثال میزان و طریقه مصرف کرم ضدآفتاب با کرم ضدچروک یا کرم دور چشم متفاوت است. ضخیم‌تر بودن لایه کرم روی صورت لزوما اثربخشی آن را بیشتر نمی‌کند. تنها در بعضی کرم‌ها مانند مرطوب‌کننده‌ها استفاده از لایه ضخیم‌تر درصد چرب‌کنندگی کرم را بیشتر می‌کند.

این درحالی است که مصرف بیش از حد کرم‌های ضدچروک و ضدآفتاب ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود. کرم بوتولیز تنها برای مدت خیلی کوتاهی عضلات را به صورت موضعی شل می‌کند درحالی که با تزریق بوتاکس می‌توان حدودا برای 6 ماه عضلات را فلج کرد.

 

کرم شب؟ كرم روز؟

از حدود 40 سال پیش که مصرف کرم‌های آرایشی و بهداشتی افزایش پیدا کرد سازندگان کرم‌ها برای اینکه فروش محصولات‌شان را بالا ببرند، ادعا کردند که اگر فردی از کرم شبش استفاده می‌کند باید برای دیدن تاثیر آن از کرم روزش نیز استفاده کند، در صورتی که چنین چیزی حقیقت ندارد. برخی کرم‌ها به نور خورشید حساس هستند و باید شب استفاده شوند. البته نور چراغ، مهتابی و مانیتور کامپیوتر روی این کرم‌ها تاثیری ندارند. برخی کرم‌ها نیز به نور حساس نیستند و می‌توان در روز از آنها استفاده کرد.

از طرف دیگر برای اینکه در مصرف کرم‌ها تداخلی پیش نیاید و فرد مجبور نشود هنگام شب چند لایه کرم مختلف روی هم بزند، توصیه می‌شود برخی کرم‌ها در روز و برخی دیگر هنگام شب استفاده شوند.

اگر شما کرم شب X را مصرف می‌کنید ضرورتی ندارد که حتما کرم روز Y را نیز مصرف کنید. نكته دیگر اینكه مرطوب‌کننده‌ها را می‌توانید هنگام روز و ضدلک‌ها را هنگام شب استفاده کنید زیرا ضدلک‌ها معمولا به نور حساس هستند. ضدآفتاب‌ها نیز باید طی روز استفاده شوند تا از پوست در برابر آفتاب محافظت کنند، بنابراین کرم مرطوب‌کننده و ضدآفتاب عنوان کرم روز و کرم ضدلک عنوان کرم شب را می‌گیرند.

 

کرم‌های دور چشم درواقع همان کرم‌های ضعیف شده صورت هستند

کرم‌هایی که برای چروک و لک صورت استفاده می‌شوند برای اینکه در ناحیه دور چشم حساسیت کمتری ایجاد کنند، تضعیف می‌شوند. کرم‌های دور چشم در تمام افراد تاثیر یکسانی نمی‌گذارند زیرا هر فردی وضعیت پوستی متفاوتی دارد.

تاثیر این کرم‌ها برحسب سن فرد، چرب یا خشک بودن و روشن یا تیره بودن پوست متفاوت است، به همین دلیل نمی‌توان توصیه کرد تمام افراد از کرم دور چشم X استفاده کنند. درکل کرم‌های دور چشم بهتر است هنگام شب استفاده شوند تا کمتر نور ببینند.

استفاده از ویتامین A بهترین گزینه برای مرطوب کردن دور چشم در طول روز است. مصرف بیش از حد کرم‌های ضدچروک و ضدآفتاب ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود.

 

اغراق شده است!

یکی از علل پیری پوست و سلول‌ها، ایجاد مواد اکسیدان داخل سلول است. داروهایی که حاوی آنتی‌اکسیدان هستند ازجمله ویتامین‌ها می‌توانند به عنوان داروهای ضدچروک استفاده شوند اما گاهی اوقات در تبلیغ این مواد زیاده‌روی می‌شود.

کرم آلوورا، محصولات خوراکی و دیگر محصولاتی که از آن به‌دست می‌آید بیشتر خاصیت مرطوب‌کنندگی دارند و تاحدودی ضدالتهاب و بسیار کم آنتی‌اکسیدان هستند.اگر روزی یک لیوان آب آلوورا یا قرص و محصولات دیگرش را بخورید و انتظار داشته باشید چروک‌هایتان باز شود، مطمئن باشید چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

نوع آرایش می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر چهره چربی یا لاغر داشته باشد. چهره های کشیده و نازک باید به شکل آرایش و شکل باشد که چهره را به گرد و غبار و تخمدان تبدیل می کند . معمولا, مناطق سایه دار و تاریک صورت نازک تر و gudder هستند. با ما بمان به ما بگویید که چگونه برای نشان دادن یک باربر چهره لاغر.
حجیم مژه های خود را

https://elanza.com/product/LNZP-6097d368530a0/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D9%85%D9%88-%D8%AF%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-argan-oil-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-2-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C

اگر شما مههای و پربشتی ذهن و چشم انداز هستید ، توجه شما بیشتر از همیشه کشیده شده است. بدین ترتیب, زمانی که تمرکز بر روی چشم خود را-یعنی, نگاه به سمت, بالا برای شما کشیده می شود, و غیره. برای شما, آن را نیز به نظر می رسد گسترده تر و وراج می شود. شما می توانید هر دو فر مژه و ریمل مژه و ابرو و مژه پسوند به صورت فله تا مژه های خود استفاده کنید.

 

مدل ابرو برای چهره های لاغر

بهترین مدل ابرو برای چهره های باریک ، ابروهای نسبتا گسترده و نرم و تمایل کمی به سمت بالا برای کاهش طول عمر صورت. ابروهای خود را نازک نکنید تا چهره شما بسیار طولانی و لاغر نباشد.

 

آرایش صورت لاغر ، آرایش صورت لاغر و کشیده ، آرایش صورت لاغر
لاغر و کشیده آرایش صورت

 

تن پوست مناسب برای صورت طولانی

بهترین رنگ برای کسانی که دارای چهره گسترده هستند دو درجه روشن تر از رنگ پوست آنها است. البته توجه داشته باشید که اگر رنگ پوست است. آن است که بیش از حد آن را روشن نمی کند اما از دو تا سه درجه پوست شما روشن تر است و این تفاوت با این رویداد شما را پیدا کند دیده می شود. به یاد داشته باشید که شما نیاز به آماده سازی صورت خود را برای آرایش اول ، بنابراین شما می توانید عناصر دیگر به آن را انجام دهد.

 https://www.amazon.com/2021-Premium-Keratin-Hair-Mask/dp/B08N471RKG/ref=sr_1_2?_encoding=UTF8&c=ts&dchild=1&keywords=Hair+Treatment+Masks&qid=1625557875&s=beauty&sr=1-2&ts_id=10666437011

کسانی که پوست بیش از حد روشن دارند نیازی به روشن کردن آن ندارند. کسانی که استفاده از رژ لب و رژ لب می تواند کمک به برجسته چهره خود را.
ما تخفیف برای دوستان روجا! خرید در حال حاضر و یک کیسه هدیه رایگان!

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!

 

اجتناب از سایه های تیره چشم

شما می دانید ما با استفاده از رنگ های تیره برای نشان دادن برخی از قسمت های صورت, بنابراین رنگ های تیره مناسب برای افراد با چهره باریک نیست. این قانون به سایه چشم اعمال می شود. بنابراین بهتر است از سایه چشم تیره خودداری کنید ، به کمک سایه ها و رنگ های روشن کمک کنید.

 

از گونه های تیره و رنگی برای انحراف خودداری کنید ،

از آنجا که صورت شما را نازک تر نشان می دهد.

برای سرخ شدن بهترین موقعیت است که به خنده در چهره داده و سپس کمی پایین تر از آن این پف ناشی از خنده خود را با برس پهن در دو طرف صورت به خصوص گوش از سرخ شدن آن را از هر نظر. رژ لب شما نباید از گوشه چشم بالا مالیده شود. همچنین رژ لب نباید از نوک بینی به سمت پایین استفاده شود. به این ترتیب صورت خود را به نظر می رسد بیشتر چرخش.
آرایش و لوازم آرایشی

 

آرایش صورت لاغر ، آرایش صورت لاغر و کشیده ، آرایش صورت لاغر
آرایش صورت لاغر

 

موهای خود را به طرفین محکم نکنید
پیشنهاد ویژه
آشپز خانه و لوازم خانگی سرآشپزها خانگی (ظروف پخت و پز, تزئینی, کتری, سماور, شار و...) انواع مدل های فانتزی شیشه ای این بهترین راه بالاتر برای افزایش ارتفاع ، بازدید از فولاد بزرگ افزایش ارتفاع علمی خانه و لوازم آشپزخانه ، آشپزی خانه (ظروف پخت و پز ، و غیره، دکور، و غیره کتری ، سماور و غیره لوپین, و... خرید انواع وسایل آشپزخانه / * تخفیف ویژه

بهتر است موهای خود را در اطراف صورت باز کنید و بیش از حد بالا نروید و در طرفین محکم بچرخید ، که ، البته ، زیبا تر و طراوت تر خواهد بود اگر شلوغ بود.

 

استفاده از رنگ های روشن و شاد در رژ لب

از آنجا که چهره های باریک و بلند در این رنگ ها زیبا و باز خواهند بود. از خط لب تیره برای شکل دادن ، لب های اندازه و لب های الکتریکی استفاده کنید .

 

نقاشی گربه خط چشم

شما باید متوجه شده است که اگر یک فرد دارای خط چشم گربه اولین چیزی که جلب توجه در چهره اش است و همان خط چشم. گربه خط چشم را نشان می دهد بهار برانکارد بزرگتر, با وجود آن که تنگ نیست اگر شما آن را بکشد گسترده. این مدل از آرایش چشم ایجاد تعادل در صورت خود را که باعث کاهش لاغری و لاغری صورت خود را.

 

تیره شدن در داخل چشم با یک مداد یا خط چشم چشم های نازک و ترکیب صورت را نشان می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

مطمئن نیستید که چه رنگ رژ لب برای استفاده از رنگ پوست شما ؟ ما به شما کمک می کنیم بهترین انتخاب ها را انجام دهید:

با ما در ارتباط باشید:

https://elanza.com/product/LNZP-6022908687c08/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D9%85%D9%88-%D8%A2%D9%84%D8%AA%D8%B1%DA%AF%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-miracle-%D8%AD%D8%AC%D9%85-1000-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
- اگر پوست شما سفید است و شما نیز موهای بور ، بهتر است به استفاده از رنگ های گرم مانند: قهوه ای ، به صورت خود را جذابیت بیشتر.

- اگر رنگ پوست ، مو ، همراه با موهای تیره و قهوه ای برای شما. بهترین ترکیب ، آرایش، رژ لب ، کلمات رنگی ، رنگ: قرمز ، نارنجی و قرمز ، که به زیبایی با رنگ موهای تیره که شما ایجاد کرده اید ، متضاد است.

- اگر رنگ پوست تیره و رنگ زیتون دارید ، می توانید از انواع رنگ های آرایشی استفاده کنید ، اما بهترین رنگ برای این پوست رنگ های ملایم و تیره است.

- و کسانی که رنگ پوست قهوه ای دارند ، رنگ هلو و رژ لب نارنجی را انتخاب می کنند.. انتخاب آنها بهترین است. این رنگ های گرم به خوبی با اسپرسو یا پوست قهوه ای مطابقت دارند.

البته لازم به ذکر است که اگر می خواهید در بعضی موارد زیباترین و جذاب ترین اظهار نظر کنید بیایید. شما می توانید از رنگ های قرمز ، قرمز ، نارنجی و غیره استفاده کنید. همچنین در این مورد با این ترکیب از رنگ رژ لب جذابیت اضافی از روزه.

نگه دار ، فلنج خط
استفاده از لب لب، برای تکمیل آرایش لب ، بسیار زیبا تر از رژ لب به تنهایی است. اما کشیدن بوش لب یک ضرورت و یا فقط به آرایش لب زیبا تر? چه زمانی باید از مداد و خطوط لب استفاده کنیم تا آرایش ما بهتر و بی عیب و نقص باشد ؟
زمان استفاده از لب لاینر
هنگامی که لب های شما باریک یا غیر متقارن هستند

برای آرایش لب باریک و یا خط لب طبیعی ناهموار و ناهموار است, شما باید یک خط لب استفاده. استفاده از بوش لب برای این نوع از لب, باعث باربر و حجیم دیده می شود. به این ترتیب ، از یک مداد لب در یک رنگ کمی تیره تر از رنگ لب خود استفاده کنید.

 

استفاده از خط لب ، لب نازک ، زمان استفاده از خط لب
آرایش لب

 

هنگامی که رژ لب درخشش چرب و چرب است

رژ لب براق یا چرب بیش از رژ لب مات در اطراف لب ها گسترش می یابد. برای جلوگیری از این گسترش ، بهتر است لب ها را بعد از اینکه رژ لب با یک خط رنگ لب یا یک خط کمی تیره تر دارید ، بکشید. سپس دور کنسول لب خود را و سپس استفاده از برخی از پودر, کرم یا پنکیک, حاشیه آرایش لب کامل.

 

اگر می خواهید رژ لب خود را طولانی تر
شما زیباتر از ماه! با تخفیف منابع روجا! ما را بررسی کنید.

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


قبل از رژ لب ، لب ها را بر روی لب ها قرار دهید ، سپس رژ لب را روی آنها قرار دهید تا از پاکسازی زودرس آنها جلوگیری شود.

 

استفاده از خط لب ، لب نازک ، زمان استفاده از خط لب
زمان استفاده از لب لاینر

 

چگونه به استفاده از بوش لب?
از آنجا که مداد لب انجام تقریبا مقدار زیادی از کار ، نرم افزار خود را نیز با توجه به نیازهای شما متفاوت است.
آرایش و لوازم آرایشی

 

اولین و مهم ترین نکته این است که مطمئن شوید که رنگ لب رژ لب سازگار است و اگر دوست دارید آرایش لب خود را اثرات طبیعی ، آن را. سعی کنید رنگ ، بوش لب و رژ لب ، به نحوی ، رنگی که شما مطابقت را انتخاب کنید. افرادی که می خواهند دوام رژ لب می توانید رژ لب با بوش لب و سپس رژ لب بر روی آن را پر کنید.


پیشنهاد ویژه
افزایش قد بهترین راه برای افزایش قد, جراحی افزایش qd8santi چقدر افزایش قد در 4mahlawazm, لوازم آرایشی, مکمل ها و مواد غذایی againstappadeclent پست شما در بازار ، پیدا کردن آن در اینجا!ارتودنسی ، ارتودنسی ، ارتودنسی نامرئی به دنبال ارتودنسی برتر در تهران هستید؟

با این حال, افرادی که تمایل به نشان دادن لب خود را حجیم تر هستند, تنها یک خط لب کمی بیشتر از محدوده واقعی لب.

 

یکی از ترفندهای است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای رسیدن به یک خط لب یکنواخت برای گرم کردن مداد لب است. فقط چند خط پشت دست خود را بکشید برای گرم کردن سرب جلوتر از آرایش.

 

با این کار ، مداد لب خود را حرکت می کند هموار تر از قبل بر روی پوست. هرگز از یک مداد با رسم خط طبیعی لب ها استفاده نکنید و سپس شکل لب ها را هر جا که لازم باشد تغییر دهید. با استفاده از یک قلم مو ، رژ لب ، لب کشیدن مورد نظر و بعد ، خطوط و رژ لب بر روی لب ها ، با هم مخلوط تا مرز مشخص شده ، آنها از بین برود.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

گاهی اوقات ما با مدل کاشت ناراضی هستیم و ناخن خود را پوشش می دهیم یا به طور کامل از پیوند ناخن پشیمان می شویم. اگر قصد دارید پوشش ناخن خود را با بیتوث بردارید همراه با ساده ترین راه برای برداشتن ناخن در منزل بدون آسیب رساندن به بافت ناخن به شما آموزش دهید.
حذف پوشش ناخن (حذف پوشش ناخن)

حذف درب و ناخن را می توان با یک متخصص در یک سالن ناخن انجام داد ، اما زمان و پول شما نیاز به صرف معمولا تحت این روش در نظر گرفته می شود.

 

کاشت و پوشش هنر ، ناخن و غیره یک کار تخصصی است که باید در سالن های زیبایی و کاشت ناخن توسط یک فرد آموزش دیده باید انجام شود اما حذف شد. نیاز به تخصص خاص, شما می توانید آن را به خودتان در خانه به انجام.

 

https://elanza.com/product/LNZ-P-5218/%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-501

این ساده ترین و در دسترس ترین راه برای پاک کردن ناخن را پوشش می دهد که شما به سادگی می توانید در خانه انجام دهید و حذف ناخن را پوشش می دهد.

 

* قبل از هر روش ، ناخن های خود را تا آنجا که ممکن است کوتاه کنید و سطح ناخن و مواد را برای کاهش قطر و ضخامت کلاه تختخواب کنید.

 

نکته: توجه داشته باشید که این ناراحت نمی شود تا به ناخن آسیب نرساند. چون معمولا در هنگام کاشت پوشش هنری ناخن, ناخن عنوان طبیعی که ممکن است با یک سوهان برقی تراشیده و فقط یک لایه نازک از آن باقی مانده است که ممکن است سریع آسیب.

 

روش اول

اتصالات و مواد مورد نیاز:

- سوهان یا بافر ناخن

- پاک کننده های استون یا ژل پولیش

- فویل آلومینیوم

- پنبه.

- قاشق مانیکور (چوب مانیکور)

 

مطالعه بیشتر از: ناخن های ولگرد چیست ؟ گل میخ Geling آموزش

 

پوشش ناخن را با فویل بردارید ، پوشش ناخن را در خانه بردارید ، راه هایی برای حذف پوشش ناخن

حذف پوشش ناخن با استفاده از فویل

 

مراحل از بین بردن پوشش:

- درخواست تکه های پنبه به استون و یا دیگر مواد شوینده نوع و اعمال هر پچ به سطح ناخن.

نکته: پنی باید به طور کامل با استون آغشته شود و کل سطح ناخن را پوشش دهد.

 

- در مرحله بعد کلاه یا همان مواد از ناخن از فویل آلومینیومی برداشته می شود. این ورق های آلومینیومی را در اندازه های کوچک برش دهید و آنها را در اطراف ناخن ها و نوک انگشتان خود قرار دهید. فویل برای جلوگیری از استون از پرش و خشک کردن پنبه استفاده می شود.

 

توجه: از آنجا که استون بسیار فرار است ، شما باید این مراحل را به سرعت برای به دست آوردن بهترین اثر. بنابراین قبل از برش و تهیه تکه های پنبه آلومینیومی.
ما تخفیف برای دوستان روجا! خرید در حال حاضر و یک کیسه هدیه رایگان!

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!

 

- پس از ذخیره سازی ورق های آلومینیومی بر روی ناخن و غیره کمی استون یا پاک کن لاک روی پنبه و روی فویل ریخته می شود ، تا 15 دقیقه با این کلاه ، کم ، نرم و راحت تر از ناخن جدا می شود.

 https://www.nailpolishdirect.co.uk/

نکته: معمولا این زمان برای نرم کردن ژل, تنها, اما شما می توانید هر انگشت از هم باز کنید و تست کنید و ببینید که پوشش هنر, ناخن, نرم, متحرک یا نه. اگر فکر می کنید هنوز سخت و سفت است ، دوباره فویل را در اطراف انگشت قرار دهید و آن را برای چند دقیقه دیگر بگذارید.

 

- حذف تراشه از ناخن برای جدا کردن کلاه با آن را از ناخن.

توجه: اگر کلاه با کاغذ با یک کاردک مخصوص مانیکور (چوب مانیکور) جدا نشود ، می توانید ژل را از ناخن بردارید.

 

- سوهان زدن ناخن در آخرین مرحله برای تکمیل پاکسازی ناخن های خود را.

نکته: استون باعث شدید ناخن خشک کردن می توان همین دلیل است که ما قطعا توصیه می شود پس از استفاده از سنگ تمام سطح ناخن و اطراف انگشتان یک کرم یا شیر و لوسیون.

 

روش دوم

اتصالات و مواد مورد نیاز:

- استون

- چوب نازک

- آب گرم.

- موچين .

- گلدان دو .

- ژل

 

حذف پوشش ناخن ، مانیکور چوب، شیوه های حذف پوشش ناخن

حذف پوشش ناخن با استفاده از یک چوب مانیکور
آرایش و لوازم آرایشی

 

مراحل از بین بردن پوشش:

- با کمک یک خلال دندان بلند کردن لبه های ناخن و ایجاد دستیابی به موفقیت بین پشت جلد. نگه دار ، و حرکت میله های نازک تا آنجا که ممکن است.

 

- یک کاسه استون را پر کنید و یک کاسه دیگر را با آب گرم پر کنید و کاسه حاوی استون را در داخل کاسه حاوی آب گرم قرار دهید تا گرم شود.

 

- برای محافظت از پوست اطراف ناخن های خود مقدار ژل بر روی پوست اطراف ناخن های خود را اعمال می شود.

 

- شیب ناخن های خود را در یک ظرف حاوی استون. صبر کنید 30-40 دقیقه.

 

- بررسی کنید که آیا ناخن های پیوند شده شما نرم شده اند و شما باید بتوانید آنها را به آرامی با موچین اعمال کنید.
پیشنهاد ویژه
افزایش ممکن است تجربه افزایش لذت بخش ممکن است داستان دکتر zadhkharid برجسته بلیط ، بلیط هواپیما ، آنلاین tourzro رزرو تورهای سرگرم کننده تر پیشنهاد separatepublications ، و غیره.، چاپ ، تبلیغات آنلاین درج تبلیغات از کسب و کار خود را در دارکوب * رایگان

نکته: اگر مقاوم در برابر آنها را در استون دیگر.

 

• اگر نمی خواهید از استون استفاده کنید ، می توانید سایر پاک کننده های ناخن مانند حذف لاک را جایگزین کنید ، اما برای این کار باید ناخن های خود را در زمان بیشتری نگه دارید.

 

نکته: ناخن لهستانی ناخن بدون استون بعد از مدتی تبخیر می شود ، بنابراین بهتر است که ناخن لهستانی بیشتری داشته باشید.

 

روش سوم

اتصالات و مواد مورد نیاز:

چوب نازک

نخ دندان

 

مراحل از بین بردن پوشش:

- نگه دار ، چوب زیر ناخن را به یک ورودی کمی در زیر ناخن.

- شخص دیگری به حرکت نخ دندان از طریق کانال های ورودی و حرکت با اره بپرسید.همچنان به انجام این کار تا زمانی که ناخن ایمپلنت از هم جدا است.

نکته: این می تواند راه ناراحت کننده و یا کمی دردناک بسته به آستانه درد.

 

روش چهارم

اتصالات و مواد مورد نیاز:

- آب گرم.

- چوب نازک (خلال دندان)

 

مراحل از بین بردن پوشش:

- با کمک یک خلال دندان بلند کردن لبه های ناخن و ایجاد دستیابی به موفقیت بین پشت جلد. نگه دار ، و حرکت میله های نازک تا آنجا که ممکن است.

 

- آب گرم را در یک کاسه بریزید. مراقب باشید که درجه حرارت به عنوان بالا که شما می توانید برای مدت طولانی نگه داشتن انگشتان دست خود را.

 

- خیس کردن ناخن های خود را در آب گرم برای حداقل 30-40 دقیقه تا چسب ذوب می شود. اگر ناخن برداشت نیست, اضافه کردن یک آب گرم کمی و اقامت در این حالت برای زمان بیشتری.

نکته: هنگامی که برای مدت طولانی نیاز به خواباندن دارید ، آب به تدریج خنک تر می شود ، بنابراین آب را گرم و گرم نگه دارید.

 

پوشش ناخن ، پوشش ناخن ، پوشش ناخن ، پوشش ناخن

نکات مهم در از بین بردن پوشش ناخن

 

نکات مهم و اقدامات احتیاطی هنگام برداشتن ناخن های پوشش

- روش معمولا طول می کشد زمان زیادی پس صبر و نشستن جایی که در آن شما به راحتی می توانید اقامت.

- تحت هیچ شرایطی سعی نکنید ناخن های خود را مجبور کنید.

- ممکن است ناخن های واقعی خود را شکستن و باعث عفونت یا خونریزی ، که بسیار دردناک خواهد بود.

- استفاده از مرطوب کننده و یا ناخن نفت پس از کار خود را

- پس از از بین بردن ناخن های خود را ، حداقل یک هفته صبر کنید و اجازه می دهد ناخن های خود را برای تقویت کمی قبل از انجام کار بعدی.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

مانیکور (مانیکور) لوازم آرایشی و بهداشتی بر روی ناخن انجام شده در خانه و یا سالن زیبایی است. مانیکور شامل پر کردن شکل دادن لبه ناخن کشیدن و برش پوست مرده از صفحه ناخن, درمان, دست, ماساژ و استفاده از ناخن لهستانی. هنگامی که آن را بر روی پا و ناخن انجام می شود ، آن را به نام پدیکور (انگلیسی: پدیکور).

انواع مانیکور:

مانیکور آمریکایی

مانیکور فرانسوی

 

مانیکور آمریکایی:

در مانیکور آمریکایی ، ابتدا کل ناخن در صورتی طبیعی (یا با ناخن های الکترواستاتیک) رنگ می شود ، سپس جلوی ناخن بژ است.

 

مانیکور فرانسوی:

مانیکور فرانسوی مانیکور فرانسوی یک روش مانیکور (ناخن لهستانی) است. این ایده برای اولین بار در پاریس سرچشمه گرفته و موضوع اصلی آن استفاده از رنگ ناخن صورتی و طبیعی و همچنین خطی سفید در جلو است. این بیشتر یادآور رنگ طبیعی ناخن است. جلوی ناخن سفید می شود ، بقیه با الکترواستاتیک ناخن رنگ می شود.

 

تاریخچه مانیکور فرانسوی:

مانیکور فرانسوی ممکن است به قرن 18 تاریخ در 1920s و 1930s بسیار رایج بود. دلیل انتخاب این مدل سادگی ، ظاهر طبیعی و ناخن بسیار تمیز است.

 

ابزار مانیکور ناخن مورد نیاز:

تکنیک ناخن مانیکور ، مانیکور ، ابزار مانیکور

ابزار برای انجام مانیکور

 

1-قاشق برگشت: یک ابزار میله ای شکل که شبیه یک سر قلم است که برای فشار دادن گوشت در اطراف ناخن (کوتیکول) استفاده می شود که دو نوع چوب و فلز وجود دارد. نوع چوبی آن یکبار مصرف است که برای استفاده از سالن مناسب است.

 

۲-فورسپس: این دستگاه به صورت موچین به انتخاب یا برش گوشت از پشت زن می رود تا کار کند.

 

3-ناخن گیر: برای کوتاه کردن ناخن

 

۴-سوهان: برای صاف کردن ناخن و فرم

 

۵-شادی او: برای شستشو و تمیز کردن زیر ناخن ها

شما به آن نیاز دارید برای انجام مانیکور فرانسوی در خانه:

* پاک کننده لاک الکل زدن به
ما تخفیف برای دوستان روجا! خرید در حال حاضر و یک کیسه هدیه رایگان!

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!

https://www.nailpolishdirect.co.uk/
* پنبه

* یک کاسه آب ولرم

* پراکسید هیدروژن

* شامپو

* کرم دست خوب

* ابزار ناخن فروشنده یا راننده کوتیکول عقب (فروشنده کوتیکول)

* ناخن پایه لاک (معمولا بی رنگ و حاوی مواد مغذی است.)

* لاک ناخن صورتی / قهوه ای

* سفید ناخن لهستانی

* پیچ های الکتریکی

* کمک به برچسب هلال برای مانیکور فرانسوی

* روغن پوست

 

یادگیری برای انجام مانیکور فرانسوی:

آموزش مانیکور ، مانیکور عکس مانیکور

مانیکور فرانسوی بهترین روش در مانیکور محسوب می شود

 

مانیکور فرانسوی بهترین راه برای ارزیابی ، بازداشت و جوان سازی پوست دست است. زرد شدن روی سطح ناخن. مانیکور فرانسوی بهترین روش در مانیکور است که به علت لایه برداری کشش این روش در نظر گرفته می شود و همچنین جرم سطح ناخن و توده پوست دست لایه برداری نمی کند.

 

گام به گام یاد بگیرید چگونه مانیکور فرانسوی را در خانه انجام دهید:
آرایش و لوازم آرایشی

مرحله اول انجام یک مانیکور فرانسوی:

ناخن های خود را از هر لاک الکل قبلی حذف کنید ، از لاک الکل بدون استون برای این استفاده کنید ، زیرا استون به ناخن ها آسیب می رساند.

 

مرحله دوم انجام یک مانیکور فرانسوی:

در حال حاضر یک قاشق چای خوری شامپو پراکسید هیدروژن را در یک کاسه آب ولرم و دست خود را برای 15 دقیقه اضافه کنید. پس از 15 دقیقه ، دستان خود را از آب و روغن کوتیکول ناخن خود بردارید و ناخن ها را با روغن به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید.

 

گام سوم برای انجام مانیکور فرانسوی:

در حال حاضر با ابزار فروشنده حذف برخی از کوتیکول ناخن و حذف هر گونه کوتیکول خشک. سپس لاک ناخن پایه را که بهتر از نوع تغذیه ای است ، روی ناخن ها قرار دهید و آن را خشک کنید.

 

مانیکور ، مانیکور فرانسوی ، بدون مانیکور
پیشنهاد ویژه
طراحی و دکوراسیون داخلی مشاوره رایگان طراحی و بازسازی dacorasyonafzaish قد بهترین راه برای افزایش قد, افزایش جراحی maydepend به نفس خود را ranandprapper * افزایش mayshelf سیستم ارائه دهنده istendshelf کنسول دی وی دی با 20% تخفیف ٪

برای مانیکور باید با ابزار گوشت فروشنده به جلو و دور ناخن دوباره اضافه شده است

 

مرحله چهارم انجام یک مانیکور فرانسوی:

پس از خشک شدن پایه ناخن, محل یک لاک پایه رنگ ترجیحا در این رنگ بیش از حد روشن در رنگ طبیعی پوست مانند قهوه ای یا صورتی. اجازه دهید لاک خشک شود. توجه داشته باشید که قبل از رفتن به مرحله بعدی این لاک باید کاملا خشک شود.

 

روش ناخن مانیکور ، مراحل مانیکور ، مانیکور

در این مرحله از انجام یک مانیکور تبدیل رنگ اولیه است که نزدیک به رنگ طبیعی پوست است

 https://elanza.com/product/LNZ-P-5218/%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-501

مرحله پنجم انجام یک مانیکور فرانسوی:
در این مرحله ، برچسب های راهنمای مانیکور فرانسوی را به همان شکل برای ناخن ها بچسبانید. سپس لهستانی ناخن سفید را به قطعات انتخاب شده اعمال کنید. برچسب ها را از ناخن جدا کنید زمانی که ناخن ها هنوز خشک نیستند.

 

مانیکور مانیکور کردن ناخن مانیکور

در این مرحله چوب برچسب کمکی برای ناخن فرانسوی بر روی ناخن

 

آخرین مرحله از انجام یک مانیکور:

پس از جدا کردن برچسب ، هر لاک الکل روی ناخن ها را بردارید، این می تواند با رنگ آمیزی نوک پاک کننده گوش در پاک کننده لاک الکل انجام شود. ناخن برق و اجازه دهید آن را خشک. در حال حاضر دوباره روغن کوتیکول ناخن به طوری که ناخن ها بیشتر تغذیه می شوند.

 

روش ناخن مانیکور ، مانیکور ، آموزش مانیکور

در آخرین مرحله از ناخن مانیکور ، روغن کوتیکول به طوری که ناخن ها بیشتر تغذیه می شوند

 

مزایای انجام مانیکور:

مانیکور ، مانیکور فرانسوی ، بدون مانیکور

مانیکور کمک می کند تا لاک ناخن های زیبا تر را ایجاد کنید

 

* برای زیبایی ناخن و کشش ناخن بیشتر گرد و پایه کوتاه

* به منظور ایجاد ناخن زیبا تر

* به منظور آسان تر به انجام ایمپلنت ناخن

* با توجه به عدم نفوذ هوا در زیر ناخن های کاشته شده

* ناخن های بهداشتی

 

هزینه تر و تمیز ناخن:

مانیکور عکس ، هزینه مانیکور ، روش ناخن مانیکور

مانیکور فرانسوی بسیار گران تر از انواع دیگر مانیکور است

 

هزینه مانیکور فرانسوی بسیار گران تر از انواع دیگر مانیکور است.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

زمان مناسب برای جایگزینی شامپو مو خود را مانند دندان های خود را است. معنای این: همانطور که مسواک خود را هر یک بار در در حالی که شما تغییر دهید ، شما نیاز به تغییر شامپو خود را. البته لازم به ذکر است که عواقب جایگزین شامپو وجود دارد.

 

صداقت متخصص ساخت پوست و مو; بسیار به خصوص در زمان نخست به شامپو بازیابی ذکر شده:شامپو یک محصول است که کار اصلی آن را تمیز بشویید مو و پوست سر می badbeat اگر شما با استفاده از شامپو, شما می توانید موهایتان را تمیز و خوش بینانه-وضعیت نمی کند., شما لازم نیست که هر یک بار در در حالی که کمک می کند تا سوئیچ خود را به انجام و برای یک مدت طولانی آنها استفاده می شود به انجام.

https://www.purplle.com/product/good-vibes-onion-hairfall-control-shampoo-with-keratin-for-shine-corn-for-hair-health-wheat-protein-for-strength-and-soy-for-moisture-300-ml-75
خرید انواع شامپو بدن با تخفیف! مراقبت از بدن خود را در تابستان!

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


اشاره کرد که مردم شوره سر, و غیره. چرب و خشک بهتر از شامپو استفاده ویژه انجام دهد. او گفت: این اشخاص باید با توجه به نوع موهای خود را شامپو مناسب برای خود را انتخاب, انجام, برای مثال, برای رفع شوره سر را باید بهترین شامپو ضد شوره و برای جلوگیری از خشکی و شکنندگی مو بهتر است از شامپو برای موهای خشک استفاده کارگردانی.

 

او گفت: برخی از افرادی که از شوره سر رنج می برند و از شامپو برای مو darasvadh کار ممکن است بعد از مدتی ترک مرطوب کننده وزنی - در استفاده از آنها tathirkhod در ریزش مو و شوره سر, بازگشت که در برخی موارد مشکل اصلی فردی, بیماری های مربوط به پوست سر و مطمئن شوید مو کاذب تشخیص, و برای یک زمان کوتاه به آشکار مشکل


آرایش و لوازم آرایشی

این متخصص پوست و هیئت مدیره: مشکلات مو و پوست سر مانند شوره سر و غیره چربی پوست برنج خشکی و زبری مو باید برای درمان ریشه به آن باید اشاره کرد که در mayanchampuhai شامپو تنها ضد شوره سر, خواص درمانی دارند و دیگر شامپو howimoadi به ارائه این مشکلات به توقف.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5fe2fb9c888a8/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%98%D9%88%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-colored-damaged-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
پیشنهاد ویژه
افزایش قد بهترین راه برای افزایش طول, افزایش جراحی qd8santi چقدر افزایش قد در 4mahafzasiish kadafzaish حداکثر 10santt در طول mayqimat لپ تاپ, خرید لپ تاپ, لپ تاپ isosan انواع لپ تاپ حرفه ای و قدرتمند

افزود صداقت پیشه: این سیستم می تواند کودکان از شامپو برای استفاده خود و نه به خاطر پوست و moiit بسیار حساس است , استفاده, کودکان, شامپو از چشم و آلرژی مشکلات جلوگیری شود.

 

او گفت: تقریبا بیشتر شامپو در مواد تشکیل دهنده خود را مشابه هستند بنابراین ارز در بسیاری از آنها به جز شامپو با همان نتیجه و به همین دلیل توصیه Themi آن را دارند اگر این شامپو استفاده می کنید با موی خود را مطابق نیاز آن را جایگزین کنید.



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

به طور طبیعی ، پوست سر و مو نرم با سبوم ترشح از غدد سباسه نگهداری می شوند. این نیاز به ترشح موهای چرب و پوست در برابر از دست دادن آب دارد و به ظاهر درخشان می دهد.

از سوی دیگر گرد و غبار و خاک و ذرات کراتین در پوست (شوره سر) و آلاینده های دیگر پایبند به این لایه چرب و باعث آلودگی پوست و مو. شامپو یکی از انواع محصولاتی است که برای حذف این آلاینده ها از پوست و مو استفاده می شود.

شامپو برای جایگزینی صابون معمولی ساخته شده است ، ترکیب اصلی آن "سورفکتانت"است. سورفکتانت های موجود در شامپو قطره های کوچکی از چربی حاوی آلاینده ها را احاطه کرده و در نتیجه پوست سر را در حالی که آب کشیده شده است جدا می کند.


نحوه اصلاح مو با شامپو زدان :
نخ از مو :
شانه موهای خود را با یک شانه دندانه دار درشت به طوری که هیچ گره بر روی آن باقی می ماند. هرگز موهای خود را در حالت مرطوب شانه نکنید ، زیرا در این مورد قدرت بیشتری برای شانه مصرف می کند ، بنابراین موهای شما ممکن است شکسته شوند.


شستشو اولیه با آب ولرم :
در مرحله بعد موهای خود را با آب ولرم و نیم آب گرم بشویید. این مرحله شستشوی اولیه یا پیش شستشو نامیده می شود که برای حذف آلاینده های محلول در آب و گرد و غبار به طور کلی استفاده می شود. هرگز از آب گرم استفاده نکنید زیرا موهای شما شکننده و شکننده است.

گسترش شامپو در کف دست :
پور برخی از شامپو را در کف دست خود را و مالش دست خود را با هم به گسترش شامپو در دست شما (گرمایش دست خود را کمک می کند تا بهبود عملکرد شامپو). در حقیقت ، کف شامپو باید با دست شما تشکیل شود. برای تعیین مقدار شامپو توسط خودتان ، باید به اندازه کافی باشد که سگ تمام موهای شما را پوشش دهد.

شامپو ماساژ بر روی پوست سر با نوک انگشتان:
شامپو تمام نقاط sarpakhsh) نوک انگشتان خود را به آرامی بر روی پوست sromohaitan ماساژ دهید (مراقبت از ناخن ها استفاده نمی شود) برای جلوگیری از گره خوردن و شکسته مو کاررا به آرامی در طول زمان انجام دهید.
تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!

خرید انواع شامپو بدن با تخفیف! مراقبت از بدن خود را در تابستان!

 

مطالعه بیشتر از: علت ریزش مو

آبیاری نهایی:
در این مرحله موهای خود را کاملا به حذف هر گونه باقی مانده از شامپو از بالای موهای خود را شستشو.

مزایای شامپو در مقایسه با صابون :
ماده فعال موجود در صابون نمک اسیدهای چرب مختلف است. این اسیدهای چرب از منابع حیوانی یا گیاهی به دست می آیند. صابون معمولی دو زیان دارد:

* صابون معمولی دارای pH بالا است که به پوست و مو آسیب می رساند. PH یک صابون معمولی است که بین 9 و 10 (گاهی اوقات بالاتر از 10) است که بسیار بالاتر از pH طبیعی پوست (معمولا بین 4 و 5/6). در نتیجه ، هنگامی که صابون معمولی با پوست تماس می گیرد ، PH پوست را افزایش می دهد که می تواند باعث تحریک پوست شود.

* استفاده از صابون با آب سنگین ، کلسیم و نمک منیزیم تولید می کند که به مو و شکنندگی و کدورت مو پایبند است ، چسبیده و در ترکیب آن شکل می گیرد.

سورفکتانت (مواد فعال سطحی)
سورفکتانت ها ترکیبات محلول در آب هستند که بخش اصلی شامپو را تشکیل می دهند. کشش سطحی مسئول تمیز کردن با مواد شیمیایی ساخت و ساز است.

در نتیجه چربی (آلودگی behrah پیوستن به آن را) احاطه شده توسط ساختمان یک ماده شیمیایی به نام میکرو به ایجاد به طوری که آب و خاک کشیده شده از پوست و مو. چهار گروه اصلی از سورفکتانت که از یکدیگر با ساخت و ساز از هم جدا وجود دارد, شیمیایی و بار الکتریکی کمتر آب.

× سورفکتانت آنیونی ، بار منفی
کاتیونی x مثبت شارژ سورفکتانت
× سورفکتانت غیر یونی ، بدون بار
× سورفکتانت های آمفوتریک که دارای خواص بار مثبت و منفی هستند.
آرایش و لوازم آرایشی


سورفکتانت های مختلف دارای خواص مختلفی هستند و بر اساس توانایی شستشو ، کف زدن ، درخشش و صاف کردن مو از یکدیگر جدا می شوند. معمولا یک نوع سورفکتانت نیست بلکه ترکیبی از چند نوع سورفاکتانت هستند و برای انواع مختلف مو و استفاده می شود برای مثال سورفاکتانت آنیونی خواص بسیار خوبی مشخص می شود و در نتیجه در بسیاری از شامپو از این نوع سورفاکتانت استفاده می شود.

بر روی برچسب اکثر شامپو ، نام "سدیم لوریل سولفات" را می توان از همان سورفکتانت آنیونی دیده می شود. غیر یون, اگر چه مواد شوینده خوب هستند, اما آنها اموال فوم کمی, به طوری که آنها استفاده زیادی در فرمولاسیون شامپو ندارد.

آمفوتریک ، مواد شوینده با خواص فوم پایین به طور کلی در نظر گرفته مواد شوینده ضعیف است. آنها بسیار ملایم هستند و اغلب در شامپو نوزاد استفاده می شود.

سورفکتانت های طبیعی
نوع دیگری از سورفکتانت ها از "ساپونین" ساخته شده است که از گیاهان مختلف به دست می آید. "ساپونین" تولید یک طبقه خوب, اما اثر کمتر در تمیز کردن واقعی. به همین دلیل ، آن است که معمولا با سورفکتانت های مصنوعی ترکیب به ارائه بهداشت کافی و نتایج رضایت بخش.

بهترین شامپو
همانطور که ذکر شد ، شامپو نه تنها برای تمیز کردن ، بلکه تامین کننده برای اهداف دیگر بر اساس نیاز مشتری است. شامپو باید با توجه به معیارهای زیر انتخاب شود:

انواع مو: موهای خشک یا چرب ، موهای نازک ، موهای رنگی ، رنگی یا فرفری
مشکلات خاص مو: به عنوان مثال ، حضور شوره سر
آسیب محصول: محصول چشم را نمی سوزاند و پوست سر را تحریک نمی کند
پیشنهاد ویژه
جذب valorer افزایش Valor, خرید لایک و kamentsadeh ترین راه برای افزایش valorticpanbe مقصد delkhohat کمترین هزینه سفر به عنوان لوازم آرایشی و بهداشتی و مکمل های غذایی, مواد غذایی, vdaftabkharid بهترین مکمل ها و داروهای


نیازها و سلیقه ها ، شخصی هرفورد: پورنو ، جنس و شامپو (شامپو ممکن است مایع یا کرم باشد) ، یعنی بوی خاصی وجود دارد و غیره. سهولت ایجاد رضایت در مصرف کننده تمرین شامپو که شامپو به راحتی در بالای پخش کف تولید شده و کیفیت و روش آن را به راحتی شسته و شامپو را با آب مقدار nurmakandگی و دولت خوشبین و محور درخشش موها, مقدار کشش شانه و روش گرفتن ، بنابراین ، شامپو باید برای فصول مختلف ، فرکانس استفاده و نیازهای ویژه مشتریان مناسب باشد.

مواد تشکیل دهنده شامپو
اگر شما فقط نیاز به محصولات بودن لایه روشنی از چربی از پوست سر و مو است پس از شستن موهای خام قرار داده و آنها را تبدیل به یک مشکل. بنابراین مواد تشکیل دهنده دیگر باید در شامپو آن را مطلوب تر برای مصرف کننده اعمال می شود .در میان این مواد عبارتند از:

1. مخلوطی از بسیاری از سورفکتانت ها به دلیل معمولا سورفکتانت به تنهایی نتیجه مورد نظر را شامل نمی شود.
♦ مرطوب کننده های ویژه برای موهای خشک
3-جهری
۴-مواد کفپوش
۵-موادی که سختی آب را میگیرند
ث-خازن
۷-موادی که به شفافیت و درخشش شامپو (حالت شوره سر)
۸-بیشتر
9-عطر
10-نگهدارنده ها
11-مواد ویژه

شامپو در برابر شوره سر
شوره سر (شوره سر) یک مشکل عذاب و شایع است که شیوع آن در حدود 5 ٪ در کل جامعه است. شوره سر اغلب پس از بلوغ (بین 20 و 30 سال) رخ می دهد و مردان بیشتر از زنان تحت تاثیر قرار می گیرند. شوره سر با پوست سر تشخیص داده می شود و اغلب با seborrhea همراه است. Seborrhea یک پیشرو برای ایجاد "درماتیت seborrheic" است. "پراکنده درماتیت" در یک فرد بالغ معمولا با پوست چرب در پوست سر همراه با اریتم و اندازه منطقه چین نازولبیال یا پوست پشت گوش شروع می شود. پوسته پوسته شدن معمولا با پیچیده پوست چرب همراه است و در مناطقی که غدد سباسه فعال هستند ظاهر می شود.

Pythrosporium eval یک مخمر است که یکی از علل توسعه شوره سر است. "پیتrosporium بیضی" را از چربی ها و پروتئین های پوست و تغذیه فعالیت لیپاز را تسهیل خواهد کرد و به دنبال فعالیت این آنزیم اسیدهای چرب پیشالتابی ساخته شده است که باعث التهاب در درم و پیامدهای آن. تخریب بافت .

https://elanza.com/product/LNZ-P-5fe2fb9c888a8/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%98%D9%88%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-colored-damaged-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

فعالیت آنزیم لیپاز نشان می دهد که علاوه بر بیش از حد حساس ، "بیضی pyrosporium" مواد شیمیایی سمی ، که التهاب را تشدید نمی کند.

درمان های موثر برای درماتیت سبورئیک شامل عوامل ضد التهابی ، عوامل کراتولیتیک ، ضد قارچ است. یکی از ساده ترین راه برای رفع این مشکل استفاده از شامپو ضد شوره سر است.

شامپو برای موهای چرب
سبوره (سبوره) این چربی طبیعی پوست که غدد سباسه ترشح در حفظ رطوبت طبیعی پوست و مو نقش دارد و مانع از خشک شدن و شکستن آنها می شود. غدد سباسه به فولیکول مو متصل می شوند و محتویات آنها از طریق یک کانال باریک به سمت فولیکول مو دفع می شود. گاهی اوقات مکانیسم ترشح سبوم این غدد سریعتر از حد معمول می شود و روغن روی به طور کامل پوست سر و مو می شود.

ترشح سریع و غیره به چند دلیل که مهمترین آنها می توان اختلالات هورمونی در دوران بارداری ، بلوغ ، بیماری، خستگی و اضطراب و استرس بیش از حد و اشاره کرد. در میان مشکلاتی که باعث ترشح بیش از حد سبوم می شوند ، مستعد ابتلا به درماتیت سبوره هستند. همچنین مخمرهای موجود در سطح پوست سر با سبوم شرایط namsaadi برای مو ایجاد می کنند که می تواند سلامت فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار.

https://www.purplle.com/product/good-vibes-onion-hairfall-control-shampoo-with-keratin-for-shine-corn-for-hair-health-wheat-protein-for-strength-and-soy-for-moisture-300-ml-75

در موارد شدید ، ترشح بیش از حد سبوم باعث عوارض ناخوشایند از خارش و التهاب پوست سر می شود. در نتیجه ، کنترل و تنظیم ترشح سبوم در پوست سر برای این افراد ضروری است. یکی از راه های رسیدن به این هدف استفاده از کاهش شامپو و تنظیم سبوم در سر است.

شامپو و ریزش مو
ریزش مو و کاهش علاوه بر عوامل هورمونی ، ژنتیکی ، تحت تاثیر شرایط نامطلوب زیست محیطی و مواد شیمیایی دادگاه عالی. یکی از روشهای موثر در کاهش ریزش مو ، تقویت منافذ و استحکام طناب مو ، استفاده از شامپو تقویت مناسب است. این شامپو از مواد موثر و مناسب استفاده می کند ، در حالی که تغذیه فولیکول های مو با مواد و ویتامین های ضروری برای رشد مو و غیره. فیبر مو نیز ... ادامه مطلب ثبات و استحکام و درخشندگی پوست و مو, بسیاری از مو می تواند کمک به جلوگیری از.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

نوع آرایش می تواند اثر قابل توجهی در ارائه یک مرد یا صورت نازک; بنابراین آرایش چهره از افراد چاق باید متفاوت از آن از زنانی که لاغری صورت. اما آرایش صورت لاغر و کشیده چگونه است؟ چه روش ها و راهنمایی باید ما را برای آرایش صورت باریک مطمئن شوید? چگونه برای جلوگیری از باریک شدن بیشتر صورت با آرایش؟
راهنمایی آرایش برای خانم ها بیشتر چاق صورت نشان می دهد

- مدل ابرو باید گسترده ، طولانی ، صاف و زاویه تا حدودی به بالا تمایل داشته باشد.

 http://haircare.tadbirblog.ir/post/115

- اجتناب از سایه های تیره چشم. شما می دانید که ما با استفاده از رنگ های تیره برای نشان دادن برخی از نقاط صورت پس از رنگ های تیره مناسب نیست برای کسانی که باریک چهره این امر همچنین به سایه چشم.

 

- رنگ پودر کرم را به درستی انتخاب کنید. حتی ترکیب و پودر کرم استفاده می کنید می توانید باربر صورت خود را نشان می دهد. اما چه رنگی برای شما مناسب است که چهره لاغری دارند ؟ شما ممکن است فکر می کنم که consolidators کرم پودر نور برای شما خوب است ، اما در واقع ، رنگ های روشن را بیماران صورت خود را بی جان و کسل کننده. بنابراین بهتر است یک رنگ را انتخاب کنید که منطبق بر تن صورت شما باشد.

 

چگونه برای نشان دادن یک چهره باریک با باربر آرایش ، چگونه به چربی صورت خود را ، چگونه برای زیباسازی چهره ما به نگاه چربی
چگونه به صورت خود را چاق

 

- ابرو می تواند تفاوت بزرگی در صورت خود را. می توانید تعادل ابرو ضخیم با ایجاد وزن در صورت خود را. و همچنین زاویه در ابرو (ابروهای دهلیزی) ، صورت شما گسترش می یابد.


شما زیباتر از ماه! با تخفیف منابع روجا! ما را بررسی کنید.

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


- شروع روژ از لاله گوش و به صورت افقی بر روی استخوان گونه . روی چانه ، برخی از روژ تاریک و مات . این کمک خواهد کرد که کوتاه شدن صورت خود را . در حالی که قلم مو رژ لب دست خود را, حرکت آن را به آرامی بر روی گونه های خود را .

 

- موهای خود را به طرفین محکم نکنید. بهتر است موهای باز و اطراف صورت را پرتاب کنید. اگر شما شلوغ و پرواز ، از آن خواهد شد زیبا تر و جذاب است.

 

- حجیم لب با کمک رژ لب و لب براق صورت خود را درشت تر و جذاب می توانید. ابتدا خط لب را کمی تیره تر از رنگ رژ لب بر روی او بردارید. سپس رژ لب را فشار دهید و خط بین آنها محو خواهد شد. در پایان ، شما همچنین می توانید برخی از لب براق بر روی لب نگاه حجیم تر.

 

- بهتر است چهره های خود را به طور کامل اصلاح کنید و از ریش و سبیل اجتناب کنید. ماسک صورت الانزا اگر آنها اصرار بر قرار دادن ریش داشته باشند ، باید تا حد امکان خط را روی گونه ها تشویق کنند. کوتاه کردن مو در طرف سر و موهای بلند قسمت فوقانی را نگه دارید ، صورت به نظر می رسد باریک است. آقایان که دارای چهره لاغری هستند ، بهتر است موها را در کنار سر بلند کنید و آن را به بیرون شانه کنید.
آرایش و لوازم آرایشی

 

- نگه داشتن چشم خود را درشت به صورت خود را نگاه زیباتر. برای انجام این کار ، توصیه می شود به طور همزمان از ریمل مژه و ابرو ، خط چشم و مژه های مصنوعی استفاده کنید. این مدل آرایش نه تنها چشم های شما را زیبا تر می کند ، بلکه چهره شما را جذاب تر می کند.


پیشنهاد ویژه
قفسه سیستم ارائه دهنده basedshelf دیوار جا کلیدی آویز در پارس tenattracting valorer افزایش Valor, خرید لایک و kamentarzan بیشتر و بهتر راه برای جذب valorterk اعتیاد, ترک سیگار, ترک وسوسه بعد از اعتیاد چه باید کرد ؟

چگونه برای نشان دادن یک چهره باریک با باربر آرایش ، چگونه به چربی صورت خود را ، چگونه برای زیباسازی چهره ما به نگاه چربی
چاق, نشان می دهد, چهره با آرایش

 

- سیاه شدن اطراف چشم و بر روی گونه ها یکی از مشکلاتی است که معمولا با پیری مواجه می شوند چهره خود را نازک تر به نظر می رسد. شما می توانید این مشکل را حل کند و بعد از آرایش برخی براق و روشن کرم پودر را با انگشت اشاره به آرامی اطراف چشم زیر استخوان ابرو و گونه های خود را.

 

- تیره شدن داخل چشم با مداد یا خط چشم ، چشم ها خوب هستند و ترکیب صورت به نظر می رسد باریک است.

 

چگونه برای نشان دادن یک چهره باریک با باربر آرایش ، چگونه به چربی صورت خود را ، چگونه برای زیباسازی چهره ما به نگاه چربی
چگونه برای زیباسازی چهره چربی دیده می شود

 

استفاده از معجون خیار و گلابی شگفت آور
خیارها با توجه به بافتی که در رده میوه های آبدار قرار دارند ، خواص بسیاری برای ظرافت پوست و مرطوب کننده سلول های سطحی پوست در نظر گرفته می شوند. استفاده موضعی و خوردن این میوه می تواند کمک به بهبود آبرسانی سلولهای پوست به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه موضعی در استفاده از چهره.

 

به این ترتیب ، شما می توانید کمک سینه بند به مانند صورت خود را در عرض 2 هفته با مرطوب کننده سلول های پوست و افزایش آب در دسترس است. برای استفاده از این ویژگی خیار مرطوب کننده ، این میوه ها را بهتر رنده کنید و آنها را برای 20 دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید. شما همچنین می توانید آب گل رز با کیفیت بالا برای این استفاده کنید. شما فقط نیاز به فشار آب گل رز بر روی پوست صورت. این کار را 20 دقیقه سه بار در هفته.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

 

در این مطلب پیشنهادهایی برای انتخاب پدهای آرایشی و نوع آنها و طرز استفاده شان داریم. اگرچه شاید تصور کنید که بدون داشتن این ابزار آرایشی هم کارتان پیش می رود و می توانید  کمک دست ها نبودن شان در جعبه جادویی آرایش را جبران کنید، اما اگر به سلامت پوست تان اهمیت می دهید و دوست دارید که آرایشی یکدست و مرتب داشته باشید، پس از خواندن این مطلب بسته به نوع پوست و پوشاننده ای که برای زیرسازی آرایش تان انتخاب می کنید حتما یکی از انواع آنها را به کیف دستی تان اضافه کنید.

ست براش مسواکی 

 

انواع پد آرایشی

ست براش مسواکی

 

 

 

اغلب خانم ها انواع پدهای آرایشی را بسته به نیاز و نوع میکاپی که برای صورت شان انجام می دهند در کیف لوازم آرایشی شان دارند. زمانی پدهای حوله ای و اسفنجی را استفاده کرده اند و زمانی با تبلیغات ابزارهای جدیدتر وسوسه شده اند و تصمیم گرفتند انواع جدیدتر و به روزتر آنها را برای خود تدارک ببینند. اما قبل از خرید این لوازم باید کاربردشان را بدانید و آنها را در جای خودش به کار ببرید. 

 

 

این روزها ست های براش مسواکی را در بیشتر تبلیغات و مغازه های آرایشی دیده ایم. شاید برای تان سوال پیش آمده باشد که این همه براش به چه دردی می خورد و چرا باید یک همچین ستی را به جای یک پد ساده تهیه کنیم؟ خب باید بگوییم که پخش کردن کرم پودر با اسفنج برای افراد تازه کار، کار ساده ای نیست که از عهده آن بربیایند و بتوانند به صورت یکنواخت کرم پودر را روی صورت پخش کنند، این افراد بهتر است که از این برس های گرد حجیم استفاده کنند. این برس ها به شکل مسواک بوده و طراحی آن برای راحتی شما در نظر گرفته شده است.

 

  

 

سر آنها به دلیل فشرده بودن سطح پوست را یکنواخت می کنند و کرم پودر اضافی جذب آنها نمی شود و به نوعی در مصرف پوشاننده مورد نظرتان صرفه جویی می کنند. از براش های بزرگ تر برای زیرسازی آرایش تان که شامل کرم پودر، رژگونه و استفاده از پودر فیکساتور است استفاده کنید. براش های متوسط برای زدن سایه و کانسیلر مناسب هستند و براش های کوچک برای استفاده رژ لب، سایه ابرو، کشیدن خط چشم و سایه استفاده می شود.

 

 

 

در واقع اگر از این ست ها استفاده می کنید، پکیج کاملی برای آرایش تان دارید. البته فضای زیادی را می گیرند که دیگر نمی توانید همه را درون کیف دستی تان با خود حمل کنید. عمر زیادی می کنند و تا دل تان بخواهد می توانید آنها را بشورید. پس شستشو فراموش نشود. البته این ست ها از سایر موارد گران تر هستند. پس اگر رشته آرایشی را به صورت حرفه ای دنبال می کنید آنها را تهیه کنید.

 

 

 

پد آرایشی حوله ای

برای دوست های روژا تخفیف داریم! خرید کن و یک کیف رایگان هدیه بگیر!

 

تور ارمنستان ارزون شد! بخر تا پرنشده!

 

 

پد آرایشی

 

 

خیلی از خانم ها کرم پودر را با دست ها روی صورت پخش می کنند که این ترفند را برای پنکیک ها نمی توان استفاده کرد. هر چند همان کرم پودر هم اگر با دست پخش کنید حالت یکنواختش را روی پوست از دست می دهد و جدا از نوع ظاهر آرایش بدی که روی پوست ایجاد می کند، بهداشتی هم نیست. پس بهتر است حتما از پد استفاده کنید.

 

  

https://elanza.com/category/face-mask

برای انجام زیرسازی مناسب برای ادامه میکاپ تان پدهای حوله ای یکی از پیشنهادهای خوب هستند. این پدها باریک هستند و به دلیل جنسی که دارند گوله گوله و خرد نمی شوند. می توانید بسته به ظاهر پنکیک تان از انواع گرد و مربعی آن استفاده کنید که با حجم کمی که دارند به راحتی درون یک ظرف پنکیک می توانند جا بگیرند. توصیه دیگر این که شتسشو را فراموش نکنید و اگر آنها را بدون محافظ درون کیف لوازم آرایش تان می گذارید زود به زود تعویض شان کنید. از لحاظ قیمتی هم از ارزان ترین پدها محسوب می شوند.

 

 

 

پدهای تخم مرغی یا اشکی

 

انواع پد آرایشی

 

 

اگر از علاقه مندان به میکاپ و ابزار آرایشی باشید، حتما در فضای مجازی کلیپ های آرایشی را دنبال می کنید. در این کلیپ ها در هر مقطعی یک نوع خاصی از محصولات و ابزار آرایشی به قول معروف مد می شود و گل می کند و آن را دست هر میکاپ آرتیستی می بینیم. پدهای تخم مرغی یا اشکی شکل هم این طور بود که در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کردند. جنس این پدها از نوع اسفنجی است و به دلیل فرم خاصی که دارند می توانند کرم پودر یا پنکیک تان را به تمامی اجزای صورت تان برسانند و نیازی نیست که دیگر کانسیلر زیر چشم تان را با انگشت محو کنید.

 

  

 آرایش و زیبایی, لوازم آرایشی

 

برس پنکیک و کرم پودر

 

پد آرایشی

 

 

اگر پنکیک جزء جدایی نشدنی کیف لوازم آرایش تان است، پیشنهاد می کنیم این برس های کوچک را به آن اضافه کنید که به آن برس پنکیک یا کرم پودر می گویند. بعد از پخش کردن فوم آرایشی تان با پدهای حوله ای یا اسفنجی و یا حتی سیلیکونی نوبت به استفاده از این ابزار می رسد. می توانید بعد از آغشته کردن این برس به پوشاننده مورد نظرتان، آن را زیر چشم تان بکشید. حتی می تواند نزدیک مژه ها و گوشه چشم های تان را هم به خوبی پوشش دهد.

 

  

پیشنهاد ویژه

شلف,نظم دهنده,استندشیک ترین شلف های رومیزی از پارس تینا بخرید آرایش و زیبایی, لوازم آرایشیخرید بادی اسپلش با بهترین قیمتتیکبانبرای خرید بلیط اول اینجا سر بزن

 

همچنین گاهی وقت ها احساس می کنید که رنگ قسمت هایی از صورت با بقیه آن هماهنگ نشده است که این اتفاق برای کسانی که از پنکیک استفاده می کنند بیشتر می افتد. برای این کار باید با برس ضربه های آرامی به پنکیک بزنید و به آهستگی آن را روی قسمت هایی از صورت تان که تیره تر است به همان شکل ضربه ای بمالید.

 

 

 

برس های بادبزنی

 

انواع پد آرایشی

 

 

گاهی اوقات در استفاده از پنکیک یا کرم پودر زیاده روی می کنید و مجبور می شوید که با دستمال آن را کم کنید یا حتی صورت تان را بشویید و دوباره جلوی آینه بایستید. در این مواقع دستمال و حوله هم می توانند کارتان را راه بیندازند اما رده هایی روی پوست به جای می گذارند و مواد آرایشی روی پوست را به صورت یکنواخت کم نمی کنند.

 

 

 

برای این کار هم یک ابزار آرایشی داریم که به آن برس های بادبزنی می گویند. این برس ها می توانند بدون این که به آرایش تان صدمه ای بزنند اضافات کرم پودر، پنکیک، رژگونه یا حتی سایه ها را به طور یکنواخت از بین ببرند. سر پهن و تختی دارند و همچنین موهای کم پشتی به آنها متصل است. گاهی حتی برای یکپارچه کردن آرایش صورت هم از انواع آنها استفاده می شود.

 

 

 

پد آرایشی سلیکونی/ ژلاتینی

 

پد آرایشی

 

 

خانم هایی که از کهنه شدن و تعویض زود به زود پد آرایشی شان خسته شده اند، می توانند پدهای سلیکونی را استفاده کنند. این پدها مشکل جذب کرم های آرایشی توسط پدهای ابری را ندارند و در نتیجه با استفاده از آنها می توانید در مقدار مصرفی پوشاننده آرایشی تان صرفه جویی کنید. همچنین از مزایای این ژلاتینی های جذاب می توان به شستشوی راحت آنها اشاره کرد. مطمئنا تجربه پودر شدن پدهای ابری در اثر استفاده مداوم و شستشو را دارید؛ این جنس سلیکونی این نوع از پدها است که مقاومت آنها را زیاد کرده است.

 

  

 

این پدها با سطح صیقلی که دارند از ایجاد خطوط کرم های آرایشی روی صورت که بعضا به دلیل خرابی پدها و پرز پرز شدن آنها اتفاق می افتد نیز جلوگیری می کنند. از معایب آنها هم می توان به انعطاف کم شان اشاره کرد که ممکن است در پوشش دهی بعضی نقاط صورت مانند گوشه های چشم و پره های بینی با این پدها دچار مشکل شوید. همچنین این پدها برای پوشاننده های مایع مناسب هستند و پنکیک ها را نمی توان با آنها روی صورت پخش کرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

تعطیلات نوروز نزدیک است ، برخی به فکر خرید در شب عید هستند و برخی دیگر خانه خود را جابجا می کنند و می خواهند کمد خود را از کالاهای اضافی خالی کنند. نگاهی به برنامه ها و وب سایت های تبلیغاتی نشان می دهد که کالاهای متنوعی از محصولات آرایشی و بهداشتی گرفته تا سطح جدید تا لباس و کار جدید در این بازار وجود دارد.
به گزارش تجارت نیوز ، جمله "راهی جدید برای پیراهن ترکی" شاید جمله ای چندان ناآشنا نباشد ، اما دیدن تبلیغات برای فروش "رژگونه به روش جدید" کمی عجیب به نظر می رسد. در هر صورت سلامتی در معرض خطر است اما این روزها هیچ چیز در فضای مجازی بعید نیست. حتی فروش لوازم آرایشی دست دوم.

 

اکنون که نوروز نزدیک است ، مردم خانه های خود را ترک می کنند و مواردی را که نیازی به آنها ندارند رد می کنند. از طرف دیگر ، برخی می خواهند لباس و صورت خود را نو کنند و از شب عید شروع به خرید کنند.

 

نگاهی به وب سایت ها و برنامه های تبلیغاتی نشان می دهد که از لباس و کفش دست دوم گرفته تا مواد آرایشی و عطر با کمتر از قیمت اصلی در فروش است.

 

فروش رژگونه به سطح جدید

Comda ، برنامه ای برای فروش اقلام جدید یا باقی مانده در گنجه ، در روزهای اخیر پیام های تبلیغاتی را ارسال می کند و از مردم دعوت می کند تا در هنگام راه اندازی خانه اقلامی را که نمی خواهند بفروشند ، در آن قرار دهند.

 https://www.myntra.com/lip-balm

لوازم آرایشی را می توان در تبلیغات تصویری نیز یافت. به عنوان مثال ، یک کاربر رژگونه "New Level" را می فروشد که قیمت آن 40000 تومان با قیمت 15000 تومان است. او در شرح آگهی خود نوشت که این رنگ با چهره او متناسب نیست.

 

یکی از کاربران عطر همچنین از فروش عطر با نیمه لیوان خالی خبر داد. این عطر 200000 و 35،000 تومان به فروش می رسد.


من از تور ارمنستان قدردانی می کنم! بخر تا پر نشه!

انواع نخ ها و زنجیرها را با قیمت ویژه خریداری کنید! (کلیک)


برخی به دلایل مختلف محصولات جدید خود را روانه بازار کرده اند. از جمله کاربری با قیمت 50000 تومان رژ لب 30000 تومانی. اما دلیل فروش چیست؟ او آن را هدیه گرفت و رنگ آن را دوست نداشت.

 

جمع آوری همه یا به صورت جداگانه

همچنین تبلیغات زیادی برای فروش لوازم آرایشی در سایت های دیوار و شاخ وجود دارد.

 

به عنوان مثال ، یک کاربر هر بار 40 تا 50 قلم لوازم آرایشی "دست دوم" را به قیمت 100000 تومان می فروشد. شخص دیگری چندین محصول از جمله سایه های مختلف و ضد آفتاب ها را با همان توضیحات "در محدوده جدید" 115000 تومان فروخت.

 

خرده فروشان همچنین دارای لوازم آرایشی جدید هستند که شامل بسیاری از مدادها ، سایه ها ، پنس و گیره های مو به صورت جداگانه و در یک مکان است. در کل 90 هزار تومان.

 

از خرقه سمت چپ در کمد تا کفش غلتکی

کفش و لباس در میان تبلیغات نادر نیست. به عنوان مثال ، در کمیک ، کاربر از عبایی استفاده می کند که سال گذشته برای عید دوخته شده است و از آن زمان تاکنون آن را به قیمت 89 هزار تومان در بیت المال فروخته است. ارزش واقعی این مانتو 180 هزار تومان اعلام شد.


پیشنهاد ویژه
خانه و سرآشپز ، لوازم خانگی (ظروف پخت و پز ، دکوراسیون ، کتری ، سماور ، فلاسک و ...) متخصصان سبد زیبایی برای یک پیک نیک / تماس با طراحی داخلی برترین طراحان و طراحان داخلی

کاربر دیگری که سه چهار بار شلوار جدید پوشید 59 هزار تومان ارسال کرد. ظاهراً اگر این شلوارها جدید باشد ، ارزش آن 150 هزار تومان است.

 

شخصی کفش های تابستانی را "یک یا دو بار" با تخفیف 50٪ ، 25000 تومان فروخت.

 

برخی از کالاهای تبلیغاتی نیز مشکلاتی دارند ، به عنوان مثال ، یک روسری ساتن دست دوم با "خراش خفیف" 20 هزار تومان به فروش می رسد و دیگری کفش های دو رشته 39 هزار تومان را می فروشد.

 

خانمها فقط باید تماس بگیرند

کاربران همچنین لباس های دست دوم خود را روی دیوارها و شاخ ها می فروختند. به عنوان مثال ، شخصی پیراهن مجلسی زنانی را که یک بار به تن کرده است می فروشد و 150 هزار تومان برای شستن آن می پردازد.

 

کاربر دیگری کفش ورزشی دخترانه را که چندین بار پوشیده است ، 200000 تومان قیمت دارد.

 

یکی از کاربران نیز به دلیل اندازه بندی می خواست چند شلوار جدید بفروشد ، اما وی تأیید کرد که فقط زنان می توانند برای خرید تماس بگیرند.

 

دسته دوم کالاهای تبلیغاتی این روزها کمبود ندارند؛ همه چیز از چادر گرفته تا کیف ، کفش و پیراهن زنانه و مردانه مشکلی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()