نوشته شده توسط : ismaeil sahab

شما با موهایتان چه مشكلی دارید؟ چه ایرادی در آنها وجود دارد كه به زیباییشان آسیب زده‌ است؟ مطمئن باشید می‌توانید مشكل اصلی خود را در این مطلب پیدا كنید.

 https://elanza.com/product/LNZ-P-5751/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D9%88%DA%86%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%84-hair-extension-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%B4%D9%86-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اگر قرار باشد از خانم‌ها درباره بزرگ‌ترین مشكلی كه با موهایشان دارند سؤال شود، بیشتر آنها به مشكلات یكسانی اشاره خواهند كرد. بسیاری از آنها با مشكلاتی چون سفیدی موها، ریزش، وز شدن، بی‌حالتی و. . . . مواجه هستند. به‌طور ساده‌تر می‌توان گفت هر فردی حداقل با یكی از این مشكلات درگیر است البته خیلی‌ها برای حل مشكل‌شان تلاش چندانی نمی‌كنند و تا حد زیادی با آن كنار می‌آیند تا جایی كه حتی فراموش می‌كنند و فقط وقتی مقابل آینه خود را می‌بینند یادشان می‌آید در موها ایرادی وجود دارد كه زیباییشان را مختل كرده ‌است. اما ناامید نشوید شما می‌توانید با به كار بردن چند روش و تكنیك خاص مشكلات موهایتان را برطرف كنید.

 

موهایم در حال سفید شدن است

 

موهای سفید مشكلی است كه همه ما دیر یا زود با آن مواجه می‌شویم و به قول معروف «دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.» بیشتر پزشكان اعتقاد دارند برای جلوگیری از سفیدی موها درمان دارویی وجود ندارد اما می‌توان آنها را پوشاند. با توجه به اینكه چقدر از موهایتان سفید است 4 راه‌حل پیش روی شماست:

 

اگر چند تار مو سفید شده باشد

 

خانم لیزا چیكسین،‌ كارشناس آرایشگری در نیویورك می‌گوید: «وقتی فقط تعداد كمی از موهایتان سفید شده‌ باشد، یك رنگ گیاهی می‌تواند به‌خوبی آنها را بپوشاند. رنگ‌های گیاهی میزان پروكساید بسیار كمی دارند و می‌توانند روی موهای سفید بنشینند. معمولا بعد از رنگ، موهای سفید فقط كمی روشن‌تر از رنگ طبیعی موهای خودتان می‌شود كه همین می‌تواند به رنگ موها سایه بدهد؛ درست مثل اینكه موهایتان را هایلایت كرده‌اید. چنین رنگ‌هایی می‌تواند تا 12 هفته روی موها باقی بماند؛ البته ریشه‌ها را باید مرتبا رنگ كنید.

 

وقتی تكه‌ای از موهایتان سفید شده ‌است

 

وقتی موهایتان به‌صورت تكه‌ای سفید شده است، باید سراغ رنگ‌های نیمه‌دائمی بروید. شما می‌توانید مقداری از رنگ شبیه موهای طبیعی‌تان را با شامپوی سرتان مخلوط كنید و به سر بزنید، چنین رنگی 8 تا 10 هفته روی سر دوام می‌آورد. رنگ‌های نیمه‌دائمی مقدار زیادی پروكساید ندارد و به همین دلیل زود از بین نمی‌روند اما می‌توانید برای اطمینان از بهتر رنگ گرفتن از رنگی كمی تیره‌تر استفاده كنید.

 

چرا موهای سفید حالت نمی‌گیرند؟

 

احتمالا تا به‌حال از خود پرسیده‌اید كه چرا موهای سفیدتان زبرتر است و الانزا  برخلاف موهای طبیعی گذشته‌تان مدام تاب برمی‌دارد و صاف باقی نمی‌ماند و... . باید بدانید كه شما تنها فردی نیستید كه دچار این مشكل هستید.

 

دلیل این اتفاق دقیقا مشخص نیست ولی دكتر مورت وستمن، كارشناس شیمی مواد آرایشی در این زمینه یك تئوری دارد. او می‌گوید: «موهای سفید وقتی رنگ خود را از دست می‌دهند یعنی ملانین خود را از دست داده‌اند و در نتیجه نمی‌توانند نور را جذب خود كنند و همان درخششی را داشته ‌باشند كه موهای دارای رنگدانه از خود ساطع می‌كنند.»

 

بدون ملانین، موها ضعیف‌تر هم می‌شوند و اشعه فرابنفش خورشید می‌تواند به راحتی به آنها آسیب برساند. اما راه‌حل چیست؟ بهترین كار استفاده از محصولات حالت‌دهنده دارای سیلیكون است.

 

این محصولات موها را براق نشان می‌دهد و از موها نیز در مقابل اشعه فرابنفش خورشید محافظت می‌كند. اگر فقط چند تار موی سفید دارید می‌توانید آنها را بكنید و نگران این هم نباشید كه با كندن آن موهای سفیدتان چند برابر شود.
کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

لاستیک تراینگل رو با قیمت اقتصادی و 5سال گارانتی نیکران لاستیک بخر!

 

موهایم نازك شده است

 

وقتی موهای سر نازك می‌شود می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد؛ چون هم موها كمتر نشان می‌دهد و هم حالت دادن آنها مشكل‌تر می‌شود. البته جالب است بدانید پزشكان نازك شدن موها را نیز جزئی از فرایند ریزش موها می‌دانند اما خبر خوب اینكه برایتان راه‌حل‌هایی داریم.

 

تمام درمان‌هایی كه برای ریزش وجود دارد

 

حالا با این نازكی موها باید چه كار كرد؟ اگر ریزش و نازك شدن موهای شما بعد از استفاده از داروی خاصی شدت گرفته است، می‌توان موهای ریخته شده را با كمك پزشك بازگرداند اما اگر ریزش موها به‌طور دائم است و تبدیل به یك دردسر مزمن شده ‌است از نظرسازمان FDA تنها 2 راه درمان قابل‌قبول وجود دارد: یكی استفاده از ماینوكسیدیل كه در 2 نمونه 2 درصد و 5 درصد در داروخانه‌ها موجود است و باید 2بار در روز به‌طور موضعی استفاده شود. این ماده می‌تواند ریزش و نازك شدن موها را متوقف كند كه در حدود 40 درصد از زنان رویش مجدد اتفاق می‌افتد.

 

اگر شما یائسه شده‌اید، پزشكتان می‌تواند برایتان قرص فیناستراید تجویز كند یا داروهای دیگری كه می‌تواند تولید آندروژن را كاهش دهند. افزایش این هورمون در بدن می‌تواند ریزش مو ایجاد كند(البته بسیاری از پزشكان این قرص را در دوران باروری برای خانم‌ها تجویز نمی‌كنند چون احتمال دارد كه باعث ایجاد نواقصی در جنین پسر آنها بشود). بعضی از پزشكان هم برای درمان ریزش موها از لیزر استفاده می‌كنند اما تا به حال درباره اثربخشی این روش تحقیق مستقلی صورت نگرفته ‌است. اگر هم با جراحی مشكلی ندارید، روش‌های مختلف كاشت مو می‌تواند برایتان كارایی داشته‌ باشد این روش می‌تواند به خانم‌ها ظاهری كاملا طبیعی دهد.

 

آینده درمان‌های ریزش مو چیست؟

 

1. شركت تولید داروی آلارگان دارویی جدید برای ریزش مو ساخته است كه حاوی موادی است كه قبلا در رویش مژه‌ها بسیار موثر بوده‌ است. این شركت به‌ دنبال دریافت تأیید سازمان FDA است. در واقع تحقیقات كلینیكی فراوانی برای درمان این مشكل رایج در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2014 این دارو وارد بازار شود.

 

2. محققان طی تحقیقات خود روی موش‌ها به این نتیجه رسیده‌اند كه سلول‌های ساقه‌ای می‌تواند به رشد موهای تازه كمك كند. دكتر مایكل لانگاكر، استاد دانشكده پزشكی دانشگاه استنفورد می‌گوید: «در 10 سال آینده این روش می‌تواند تحول عظیمی در درمان‌ها ایجاد كند. در این روش سلول‌های ساقه‌ای را از مناطقی كه رشد موها در آنجا بیشتر است، برمی‌دارند و بعد این سلول‌ها را به قسمتی كه موهای آن نازك شده‌است تزریق می‌كنند تا موجب رشد موهای جدید شود.»

 

كم مویی خود را بپوشانید

 

یك مدل موی درست می‌تواند این نازكی موها را بپوشاند. بهتر است اندازه موهایتان را روی شانه‌ها نگه دارید. اگر موهایتان خیلی بلند باشد، كم‌پشت‌تر نشان می‌دهد. اگر نوك موهایتان یكدست باشد، ضخیم‌ جلوه می‌كند؛ البته كناره موها باید مدلی لایه‌لایه داشته باشد.

 

وقتی موها در فرق‌سر نازك می‌شود اما همچنان در جلوی سر ضخیم‌ است می‌توانید جلوی آنها را چتری بزنید تا مو ظاهری پرتر پیدا كند. علاوه بر اینها می‌توانید از پودرهای پرپشت‌كننده هم استفاده كنید. این پودرها از فیبرهای خیلی ریز كراتین تشكیل شده‌ است كه به موها می‌چسبد تا منطقه‌های خالی را پركند و نمی‌گذارد پوست كف سر مشخص شود و در واقع با رنگ این پودرها پوست سر كاملا پوشیده می‌شود.

 

مدل‌هایی كه موها را پرپشت نشان می‌دهند

 

بیشتر درمان‌های مربوط به ریزش موها برای اینكه اثر خود را نشان دهند باید حداقل یك سال استفاده شوند. در این مدت با استفاده از یك مدل مو درست می‌توانید كم پشتی موهای خود را بپوشانید؛ البته اگر بیشتر موهایتان را به خاطر عوامل ژنتیك یا بیماری‌های دستگاه ایمنی مثل آلوپشیا از دست داده‌اید، شاید بهتر باشد به ‌دنبال یك كلاه‌گیس باشید.

 

موهایم به هیچ وجه حالت نمی‌گیرد
پیشنهاد ویژه
فرش باب میل خودتان را در سورنا پیدا کنیدلیزر هموروئید و بواسیراز بیماری دردناک هموروئید خلاص شویدکلاه,کلاه نقاب دار,عینکتخفیف فوق‌العاده عینک های آفتابی

 

اگر موهایتان حالت نمی‌گیرد شما تنها نیستید خیلی‌ها همین مشكل حسابی آزارشان می‌دهد. احتمالا برایتان پیش آمده كه با هزار زحمت حالتی به موهایتان داده‌اید و بعد از مدت كوتاهی دوباره آن حالت از بین می‌رود و شما با موهای صاف و بی‌حالت‌تان تنها می‌مانید. اما حالا می‌توانید با استفاده از یك روش و محصولات درست این مشكل را حل كنید.

 

برای اینكه موهایتان كمی فر شود...

 

برای كسانی كه موهای بی‌حالت و خیلی صاف دارند، مو‌ج‌دار و فر شدن موها یك آرزوست اما چاره كار شما استفاده از اسپری ژل‌هاست. اول از همه باید روی موهای خشك‌تان از نیمه به پایین تا نوك اسپری كنید بعد آنها را شانه كنید و با استفاده از یك اتو فركننده 4 سانتی موها را فر كنید. با این اتو موهایتان فر درشت می‌شود. ژل این قدرت را به موهای شما می‌دهد كه بتواند فر موجود در خود را حفظ كند و در نهایت با استفاده از اسپری‌های ثابت‌كننده حالت موها را ثابت كنید. هر قدر بیشتر اسپری بزنید موها حالت خود را بهتر حفظ می‌كنند. اما حواس‌تان باشد كه اسپری شما باید به‌گونه‌ای باشد كه موها را چسبناك یا شكننده نكند.

 

چه شامپویی برایتان مناسب است؟

 

روغن موها را شل و بی‌حالت می‌كند به همین دلیل بسیار مهم است كه سبوم و چربی روی پوست كف‌سر را تا حد ممكن كم كنید. به‌دنبال شامپویی باشید كه حاوی مواد پاك‌كننده‌ای چون رزماری و عصاره مركبات(مثل پرتقال) یا روغن درخت چای باشد.

 

موهایتان را روزانه با آن شامپو بشویید و از كاندیشنر هم استفاده نكنید. اگر نوك موهایتان خشك شد، می‌توانید كمی كاندیشنر حجم‌دهنده به نوك موها بزنید تا خشكی آنها را بگیرید.

 

برای حفظ حالت موها در تمام روز

 

اگر می‌ترسید بعد از اینكه وقت زیادی را صرف حالت دادن موهایتان كردید، بعد از چند ساعت همه حالت‌ها از بین برود باید بدانید چاره كار شما استفاده از شامپوهای خشك است كه در داروخانه‌ها موجود است. شما باید شامپوی خشك را روی ریشه‌ها اسپری كنید تا چربی موها را جذب خود كند و در نتیجه موها حجم بگیرد. ساختار این شامپوها به‌گونه‌ای است كه وقتی روی ریشه موهای خشك اسپری شود چربی‌ها را در خود حل می‌كند تا موها دیگر چرب به‌نظر نرسند.

 

با اینگونه سشوار كشیدن موهایتان حالت می‌گیرد

 

وقتی موهایتان هنوز نمدار است، روی ریشه‌ها یك اسپری حجم‌دهنده بزنید تا كمی موها پف كند بعد سرتان را به سمت پایین بگیرید و درحالی‌كه موهایتان آویزان است موها را با سشوار خشك كنید. با این كار كمی به موها حجم می‌دهید تا دیگر بدون حالت به كف سر نچسبد.

 

از وز موهایم خسته‌ شده‌ام

 

وز مو شدن موها می‌تواند حسابی آزاردهنده باشد چون تمام آرایش موها را خراب می‌كند اما احتمالا این جمله را تا به حال زیاد شنیده‌اید كه بهترین درمان، پیشگیری است. باید دست‌به كار شوید و وزها را پیش از به‌وجود آمدن نابود كنید. برنامه تدگیبسون، كارشناس آرایشگری در نیویورك برای مبارزه با وز موها بر این راهبرد استوار است:

 

یك روز بدون وز

 

8 صبح. هنگام دوش گرفتن حتما از شامپو و كاندیشنری استفاده كنید كه حاوی مقدار زیادی مواد مرطوب‌كننده مثل سیلیكون، پانتنول و شی‌باتر باشد تا روی كوتیكول‌(لایه خارجی) موها را بپوشاند و تمام منافذ آن را مسدود كند تا دیگر تارهای مو نتوانند رطوبت موجود در هوا را به‌خود جذب كنند و وز شوند. از تمام محصولاتی كه مواد حجم‌دهنده‌ای چون پروتئین‌های گندم، برنج و ابریشم دارند، اجتناب كنید.

 

8:15 صبح. بعد از حمام موهایتان را با حوله بپوشانید و آرام با ملایمت حوله را روی موها با دست فشار دهید تا آب روی موها جذب حوله شود. اگر حوله را به موها بكشید ممكن است كوتیكول موها آسیب ببیند و همین آسیب منجر به وز شدن موها می‌شود. بعد با یك شانه دندانه پهن گره‌خوردگی‌های موها را باز كنید.

 

8:20 صبح. درحالی‌كه موها هنوز نم‌ دارند باید آنها را با مقدار زیادی حالت‌دهنده‌های كرمی از ریشه تا نوك بپوشانید. این كرم‌ها حاوی مواد نرم‌كننده سنگینی است كه می‌تواند از وز شدن موها تا حد زیادی جلوگیری كند.

 

8:30 صبح. بعد از اینكه بیشتر از نصف موهایتان تقریبا خشك شد، با استفاده از یك برس گرد بزرگ می‌توانید به آنها حالت دهید. هنگام سشوار كشیدن بهتر است از نازل آن حتما استفاده كنید اما یادآوری می‌كنیم بهتر است سرسشوار هنگام خشك كردن به سمت پایین باشد.

 

8:45 صبح. اگر با توجه به تمام دستورالعمل‌های فوق همچنان موهایتان كمی وز كرد، چاره كار همان كرم ضد‌ وزی است كه روی موهای نمدارتان مالیدید. اما این بار لازم نیست مقدار زیادی از آن را استفاده كنید. كافی است كمی از كرم را كف دست‌هایتان بریزید و بعد به تمام موها از ریشه تا نوك بمالید. البته اگر موهایی زبر و فر دارید می‌توانید به جای كرم از سرم‌های مخصوص استفاده كنید تا موهایتان كمی نرم هم بشود. اگر قد موهایتان متوسط است به اندازه یك سكه سرم را كف دست بریزید و به موها بمالید. مرطوب‌كننده‌های موجود در این حالت‌دهنده‌ها وقتی روی موهای خشك بنشینند، وزن فر موها را سنگین می‌كند و در نتیجه فرها باز می‌شود. البته سیلیكون موجود در بسیاری از سرم‌ها موها را نرم هم می‌كند.

منبع: https://www.beytoote.com/attire/hair-attire/blow-dry2-hair-poker.html



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

این روزها انتخاب رنگ مو چندان کار ساده ای نیست چون در داروخانه ها و مغازه های لوازم آرایشی مجموعه ای از رنگ های مختلف با برندهای متفاوت حسابی شما را سرگردان می کنند اما حواس تان باشد که باید رنگ موی خود را به گونه ای انتخاب کنید که با رنگ پوست تان هماهنگی داشته باشد، موها بیش از همه به صورت نزدیک است و یک رنگ ناهماهنگ می تواند صورت شما را پیرتر یا رنگ پریده تر نشان دهد اما در عوض انتخاب یک رنگ مناسب هم می تواند چهره شمار ا طبیعی تر نشان دهد و هم زیباتر.

رنگ دائم بخرید یا موقت؟

قبل از این که برای خرید رنگ به فروشگاهی بروید، با خود تصمیم بگیرید که می خواهید چقدر زنگ موهای تان تغییر کند و می خواهید چقدر برای خرید رنگ هزینه کنید. اگر موهای تان را روشن تر کنید یا نمی خواهید بیشتر از ماهی یک بار روی آن ها رنگ بگذارید ، بهتر است به سراغ رنگ های دائم بروید و فقط ماهی یک بار رنگ ریشه ها را تجدید کنید تا موهای تان یکدست شود اما اگر موهای تان را کمی تیره تر کنید و هنوز هم مطمئن نیستید که این رنگ تیره تر به شما می آید یا نه، پیشنهاد می کنیم از رنگ های موقت یا نیمه موقت استفاده کنید، این نوع رنگ ها بعد از چندبار شامپوکردن از بین می روند و دوباره رنگ موهای خودتان به دست می آید و دیگر احتیاجی هم به رنگ کردن ریشه ها نخواهید داشت.

رنگ و هایلایت مو

توصیه های کاربردی در رنگ و هایلایت مو
البته اگر احساس می کنید موهای تان آسیب دیده و رنگش کدر شده است، می توانید با رنگ های موقت و نیمه موقت کمی موهای تان را شفاف تر کنید. این نوع رنگ ها در انواع مختلفی چون شامپو و... در بازار وجود دارند.

روش انتخاب رنگ هایلایت مو
یک رنگ های لایت خوب می تواند تاثیر زیادی در زیباتر شدن موهای شما داشته باشد. یک پیشنهاد برای انتخاب رنگ های لایت استفاده از هاله رنگی است که در چشم ها وجود دارد، در آینه به چشم های خود دقیق نگاه کنید، در چشم هر کسی صرف نظر از رنگ غالب، رگه هایی از رنگی دیگر نیز وجود دارد، که مسلما توجه شما را نیز جلب خواهد کرد، اگر این رنگ هاله ای از طلایی، کهربایی داشته باشد، رنگ چشم های شما گرم است، اگر هاله هایی از رنگ آبی، نقره ای یا خاکستری در چشم ها دیدید یا چشمان قهوه ای یک دست دارید، رنگ چشمان تان سرد است. حالا با توجه به سرد بودن یا گرم بودن چشم های تان رنگ های لایت موهای تان را انتخاب کنید.

اگر در رنگ کردن مو تنبل هستید

اگر به دنبال یک تغییر قابل ملاحظه در موهای تان هستید، پیشنهاد می کنیم حتما های لایت را تجربه کنید. های لایت موها در سراسر سر پخش شده و به همین دلیل ریشه های تازه رشد کرده، چندان آشکار نمی شوند و برای کسانی که می خواهند هر 3 ماه یک بار موهای شان را رنگ کنند ایده آل است، البته باید یادآور شویم در این حالت باید های لایت روی رنگ طبیعی موهای خودتان باشد تا علاوه بر این ها جلوه خاصی هم به رنگ موهای شما بدهد. البته اگر موهای خیلی تیره دارید بهتر است های لایت آن ها را به یک آرایشگر حرفه ای بسپارید، تا از بابت نتیجه خیال تان راحت تر باشد.

به تناژ پوست تان توجه کنید

اگر بخواهید موهای تان را یکدست رنگ کنید باید به تناژ سرد و گرم پوست تان توجه کنید، در واقع پوست هرکسی تناژ خاص دارد که اگر بتوانید این تناژ را صحیح تشخیص دهید، هم در انتخاب رنگ مو راحت تر خواهید بود و هم می توانید رنگ آرایش و لباس های تان را بهتر انتخاب کنید اما برای تشخیص رنگ تناژ پوست تکنیک های ویژه ای وجود دارد، اول از همه این که یک بلوز سفید بپوشید و هیچ آرایشی نداشته باشید، موهای تان را نیز با یک حوله سفید بپوشانید، حالا مقابل آینه بروید و خیلی دقیق به صورت تان نگاه کنید.

اگر احساس می کنید رنگ پوست تان به سمت قرمز یا صورتی می رود، تناژ پوست شما سرد است و اگر گمان می کنید رنگ پوست تان به سمت زیتونی، طلایی و رنگ هلویی می رود، تناژ پوست گرم است. اگر هم هرچقدر دقت می کنید هیچ رنگی در آن نمی بینید، یا سایه هایی از هر2رنگ را می بینید، احتمالا تناژ پوست شما خنثی است.

چه رنگ مویی به پوست های گرم می آید

https://elanza.com/product/LNZP-6040a6768159b/%D9%84%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%81%D9%88%D9%82-%D9%85%D8%BA%D8%B0%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%DA%A9%D8%AF-1-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D8%AC%D9%85-300-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اگر رنگ پوست تان گرم است و می خواهید حالتی طبیعی داشته باشید باید به دنبال رنگ هایی باشید که تناژ سبز درون پوست تان را خنثی کنید. پیشنهاد می کنیم به دنبال رنگ های طلایی و قرمز باشید این رنگ در زبان تخصصی با نام G و R شناخته می شود. پیشنهاد می کنیم اگر چشم ها و پوستی روشن دارید و به اصطلاح بلوند هستید به دنبال رنگ های عسلی و شرابی و مسی باشید و اگر چشمانی قهوه ای دارید، پوستی گندمی به دنبال رنگ های قهوه ای طلایی، بلوطی یا قهوه ای مایل به قرمز باشید.

رنگ و هایلایت مو

اصول انتخاب رنگ و هایلایت مو
خوش به حال پوست های خنثی

اگر پوست شما هیچ تناژ خاصی ندارد و بعد از پیاده کردن تکنیکی که گفته شد متوجه شدید تناژ پوست تان خنثی است، می توانید خوشحال باشید که انتخاب های زیادی برای رنگ مو خواهید داشت و خیلی بیشتر از پوست های گرم و سرد می توانید از رنگ موهای متنوع استفاده کنید، لزومی ندارد رنگ موی انتخابی شما هاله یا پایه رنگ خاصی داشته باشد این امر کاملا وابسته به سلیقه شخصی شماست، به دنبال رنگی باشید که هم با شخصیت شما هماهنگی داشته باشد و هم نگهداری آن کار چندان مشکلی نباشد.

رنگ و هایلایت مو مناسب پوست های گرم و سرد
چه رنگی برای پوست های سرد مناسب نیست

اگر تناژ پوست تان سرد است به شما توصیه می کنیم به دنبال رنگ های باشید که در آن ها سایه های دودی و خنثی وجود دارد و به زبان تخصصی باید رنگ مو به اصطلاح A یا N باشد. در این شماره رنگ قرمزی وجود ندارد و در عوض تناژی از طلایی دارد و در نتیجه می تواند رنگ صورتی درون پوست شما را خنثی کند و چهره را زیباتر جلوه دهد.

اگر رنگ طبیعی پوست و موهای تان روشن است و به اصطلاح بلوند هستید، بهتر است به دنبال رنگ های بژ باشید، اگر موها و چشم هایی قهوه ای دارید به دنبال رنگ های شکلاتی با هاله ای از رنگ قهوه ای سوخته باشید اما توصیه می کنیم به خاطر تناژ رنگ صورتی که در پوست تان وجود دارد از رنگ های مسی و شرابی آلبالویی دوری کنید و در نهایت اگر قرمز خیلی دوست دارید بهتر است به یک رنگ قهوه ای مایل به قرمز اکتفا کنید، این نوع قهوه ای با رنگ صورتی پوست شما کنتراست برقرار می کند ولی خیلی با آن تطابق ندارد.

راه های رنگ گرفتن موهای سفید

اکثر افرادی که موهای شان را رنگ می کنند با رنگ نگرفتن موهای سفید مواجه هستند اما راه هایی وجود دارد که می توانید موهای تان را از سندرم تفلون که مانع رنگ گرفتن موها می شود محافظت کنید.

- اول از همه مطمئن باشید، رنگ دائم استفاده کنید، نه موقت یا نیمه دائم چون رنگ های دائم موادی چون آمونیاک و پروکساید دارند بنابراین به خوبی در ساقه موها نفوذ کرده و در آن نیز باقی می ماند.

- دقت کنید که بسته بندی رنگ شما عبارت neutral یاnatural نوشته شده باشد، این رنگ ها نسبت به رنگ های دودی(ash) و طلایی(gold) غلیظ تر هستند و بهتر رنگ سفید موهای شما را می پوشانند.

- رنگ را به همان اندازه که روی بسته بندی نوشته شده است روی موهای تان بگذارید و حتی کمی بیشتر از آن زمان می تواند موجب شود رنگ موها خراب شود.

هایلایت مو

https://elanza.com/product/LNZP-604882a2aa7c7/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%AA%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B3%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D8%AD%D8%AC%D9%85-30-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

رنگ کردن ریشه مو و هایلایت موی سر
برای رنگ کردن ریشه ها بدانید

وقتی موها سفید می شوند، کمترین رویش ریشه ها می تواند زیبایی موهای شما را خراب کند، به همین دلیل کسانی هستند که ترجیح می دهند که خیلی زود به زود فقط ریشه ها را رنگ کنند سپس برای رنگ کردن ریشه ها اول از همه به ریشه رنگ بزنید و10 تا 15 دقیقه صبر کنید و بعد رنگ مو را تا انتهای نوک ساقه بکشید و بعد از چند دقیقه آب بکشید.

اگر بیشتر موهای تان سفید است اول از جلوی سر شروع به رنگ کردن مو کنید. اگر شقیقه ها سفید بودند اول شقیقه ها را رنگ کنید و بعد از پشت سر شروع کنید. در کل هرجا که سفیدی بیشتر بود اول آنجا را رنگ کنید و بعد قسمت های دیگر.

اگر هم سفیدی موهای تان کم است ابتدا از پشت سر و از ریشه شروع به رنگ کردن کنید. بعد بغل ها و سپس جلوی سر را چون جلوی سر حرارت بیشتری دارد.

منبع: https://namnak.com/%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%88.p29090



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

یکی از پرمصرف ترین چیزهایی که در طول روز در سراسر دنیا تولید و خریداری می شود، لوازم آرایشی است. اکثر این مواد آرایشی به صورت شیمیایی تولید شده اند و شاید به گفته ی تولید کننده ها آسیبی به پوست نرسانند اما با کمی تامل می بینیم که خط چشم مای چنین چیزی غیر ممکن است.زیبایی و زیبا به نظر رسیدن همیشه برای خیلی ها مهم بوده و هست اما این اهمیت در برخی موارد باعث می شود بعضی ها دست به اقدامات زیبایی نامتعارف و آرایش های عجیب و غریب و غلیظ بزنند که طبیعتا عوارض زیادی نیز به دنبال دارد.

شرایط ایده آل این است که خانم ها اصلا در طول روز آرایش نکنند و این کار را به موقعیت های خاص اختصاص دهند.

آرایش

مضرات آرایش روزانه
متاسفانه بسیاری از خانم ها حتی بعد از اینکه از محل کارشان به خانه برمی گردند نیز آرایش شان را پاک نمی کنند و حتی گاهی با آرایش می خوابند.
این کار به شدت به پوست آسیب می زند. بهتر است در تمام موقعیت هایی که خانم ها در خانه هستند، به پوست شان اجازه تنفس بدهند.

مواد آرایشی هر چقدر هم طبیعی و خوب باشند، وقتی طولانی روی پوست می مانند باعث آسیب پوستی می شوند.
البته استفاده از ضدآفتاب، نرم کننده ها یا مرطوب کننده ها به صورت روزانه لازم است و منظور استفاده نکردن از محصولات آرایشی مانند کرم پودر و پنکیک یا سایه و خط چشم و ریمل است.

آرایش روزانه چه بلایی سر پوست می آورد؟
آرایش روزانه در درجه اول باعث پیری پوست می شود. اگر خانمی عادت به آرایش دارد یا به دلیل مشکلات پوستی مثل جوش مجبور است از کرم پودر استفاده کند، بهترین توصیه استفاده از کرم پودرهای درمانی است تا حداقل همزمان پوست نیز بهتر شود.

هنگام خرید لوازم آرایش حتما با متخصص پوست مشورت کنید تا بهترین نوع مواد آرایشی سازگار با پوست تان را به شما معرفی کند.
خانم هایی که اهل آرایش اند، بهتر است از محصولات طبیعی استفاده کنند. برخی محصولات آرایشی یا عطرهایی که دستفروشان می فروشند، تقلبی است و حساسیت به آنها می تواند پوست را تیره کند یا باعث بروز لک شود که درمان آن دشوار است.

اگر به آرایش مجدد نیاز دارید باید آرایش قبلی را با دستمال مرطوب پاک و از مرطوب کننده ها استفاده کنید، بعد مجددا آرایش کنید.
قبل از خواب نیز باید آرایش را کامل شست و از کرم شب یا مرطوب کننده و کرم دور چشم استفاده کرد به افرادی که می خواهند صورت شاداب تری داشته باشند، توصیه می کنم از کرم های حاوی ویتامین C استفاده کنند.
گاهی احساس خستگی صورت به دلیل سیاهی زیر چشم است. برای درمان آن نیز می توان از کرم های دور چشم، لیزر یا PRP استفاده کرد.

خاویار مملو از پروتئین، ویتامین A و C، مواد معدنی و آمینواسیدها است و ساختار سلولی مشابه پوست انسان دارد. به همین دلیل گفته می شود کرم خاویار و ماسک خاویار می تواند روی پوست تاثیر مثبتی بگذارد. عصاره خاویار منبع نوکلئیک اسیدهایی است که در احیای سلول ریمل مای های پوستی موثرند.
همچنین نقش مهمی در تنظیم رطوبت پوست دارد و افرادی که از آن استفاده می کنند شاهد کاهش چین و چروک پوست خود هستند اما تاثیر کرم خاویار در کاهش چین و چروک و جلوگیری از پیری پوست در دنیا به صورت کلینیکال و آزمایشگاهی به اثبات نرسیده و اثر این کرم با کرم های موثری مثل رتینوئیک اسیدها مقایسه نشده است.

امروزه با توجه به تعدد محصولات آرایشی، تمایل گروهی از مصرف کنندگان نیز به استفاده از این مواد افزایش پیدا کرده و این در حالی است که استفاده مداوم و بی رویه از محصولات آرایشی، به خصوص انواع غیراستاندارد آنها، نه تنها برای پوست صورت مناسب نیست، بلکه عوارضی مانند جوش زدن های مکرر را نیز در پی خواهدداشت.

منبع:  https://namnak.com/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4.p62243



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

 

شايد تا به‌‌حال به اين مساله توجه نكرده باشيد ولي زيبا ساختن ابروها مي‌تواند تغيير شگفت‌انگيزي در ظاهر شما ايجاد كند. ابروان شما مانند قابي براي چشمان شما هستند. اغراق نيست اگر بگوييم كه شكل ابرو مي‌تواند به ظاهر شما جلوه دهد يا جلوه آن را از بين ببرد. اگر ابروي شما به فرم  الانزا صورت‌تان نخورد، فرم صورت به هم خورده و شكل آن تغيير مي‌كند. پس نخستين قدم اين است كه فرم چهره خود را بشناسيد و بعد مدل ابروي‌تان را انتخاب كنيد.

اگر صورتی كشيده داريد...

بهترین فرم ابرو براي صورت‌هاي كشيده

صورت‌هاي كشيده، اجزاي باريكي دارند. در اين مورد خيلي مهم است كه دم ابروی‌تان آنقدر كشيده باشد تا كاملا چپ تا راست فضا را پر كند. بهترين فرم ابرو براي صورت‌هاي كشيده، ابروي صاف و افقي است كه باعث مي‌شود چشم‌ها در يك راستا به نظر آيند و ظاهر چهره را بيضي‌تر نشان دهد. پيشنهاد مي‌كنيم دم ابرو تا گوشه چشم كشيده شود. در صورت‌هاي كشيده، بايد تا حد امكان طول ابرو را افزايش بدهيد. پس وقتي مي‌خواهيد دم ابروی‌تان را فرم دهيد حواس‌تان باشد. از طرفي اگر بيش از اندازه هم دراز شود، صورت‌تان پژمرده به نظر خواهد رسيد! بدترين فرم ابرو براي صورت‌هاي كشيده هم، ابروي زاويه‌دار با ارتفاعي بلند و دمي كوتاه است كه حالت درازي صورت را افزايش مي‌دهد پس ابروهاي‌تان را طوري درست نكنيد كه صورت‌تان درازتر به نظر برسد.

اگر صورتی گرد داريد...

بهترین فرم ابرو براي صورت‌هاي گرد
کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

کتانی اورجینال را مستقیم از آمریکا بخرید!


اگر صورتي گرد داشته و هميشه با مدل ابروهاي‌تان مشكل داريد، بايد بگوييم كه بهترين فرم ابرو براي صورت‌هاي شما، ابروي زاويه‌دار با ارتفاعي بلند و دمي كوتاه است. اين فرم ابرو باعث مي‌شود گردي صورت‌تان پنهان شود و صورت‌تان بلندتر و باريك‌تر به نظر برسد اما زاويه ابروان خود را زياد شيب ندهيد، چراكه توجه را به گردي صورت‌تان جلب مي‌كند. بدترين فرم ابرو براي صورت‌هاي گرد، فرم ابروي گرد است چرا كه باعث مي‌شود صورت گردتر به نظر برسد. از آنجايي كه صورت‌هاي گرد چارچوب مشخصي ندارند، يك ابروي زاويه‌دار زيبا مي‌تواند خودنمايي كند و چارچوبي براي اسكلت صورت‌تان تعريف كند. يعني همان چيزي كه در صورت‌هاي گرد پيدا نمي‌شود.

اگر صورتی مربعي داريد...

بهترین فرم ابرو برای صورت‌هاي چهارگوش,فرم ابرو برای صورتهای چهارگوش

اگر جز‌و افرادي هستيد كه صورت‌هاي چهارگوش يا مربعي داريد و بيش از همه زاويه‌های صورت شما به چشم مي‌آيد، پس ابرويي با قوسي ملايم اما كامل، راه‌حل شماست. بهترين فرم ابرو براي صورت‌هاي شما، ابروي زاويه‌دار و منحني با قوس تيز است. با اين فرم ابرو، محور توجه از فك چهارگوش شما منحرف مي‌شود و چهره به حالت متعادل درمي‌آيد. بدترين فرم ابرو براي شماهايي كه صورت‌هايی مربع‌شکل داريد، ابروي نازك و گرد است كه با اين فرم ابرو چون چهره چهارگوش به حالت تعادل درنمي‌آيد. در عين حال از ابرويي با قوس زياد هم دوري كنيد.

اگر صورتی چندضلعي داريد...

بهترین فرم ابرو برای صورتهای چند ضلعي


پیشنهاد ویژه
تیکبانآخرهفته کجا میری؟همین حالا بلیط رزرو کنتیکباندنبال بلیط ارزون هستی؟حتما اینجا سر بزنلیزر هموروئید و بواسیراز بیماری دردناک هموروئید خلاص شوید

اگر صورت چندضــلعي داريد، بهترين فرم ابرو، ابروي زاويه‌دار يا ابروي منحني قوس‌دار است. با اين مدل ابرو استخوان‌هاي پهن گونه‌ها و شقيقه‌هاي‌تان باريك جلوه مي‌دهد. ابروي گرد انتخاب ديگري براي اين مدل صورت است زيرا به اين چهره زاويه‌دار حالت ملايم‌تري مي‌دهد. توصيه ما به شما اين است كه اگر صورت چند ضلعي داريد، به هيچ عنوان ابروهاي‌تان را صاف نكنيد زيرا باعث مي‌شود فرم صورت شما كوتاه‌تر به نظر برسد. اين فرم ابرو موجب جلب‌توجه ديگران به پهناي صورت مي‌شود و در نتيجه ظاهر صورت پهن را پهن‌تر نشان مي‌دهد.

اگر صورتی بيضي شکل داريد...

بهترین فرم ابرو برای صورت‌هاي قلبی

براي شما خانم‌هايي كه فرم صورت‌تان بيضي‌شکل است، هر فرم ابرويي كه خصوصيات چهره‌تان را بيشتر نشان دهد، مناسب شماست. اين خطاي بزرگي است كه ابرو بايد داراي ارتفاع زيادي باشد و به چهره حالت تعجب يا عصبانيت دائم بدهد. به‌طور كلي ابروي كلاسيك و متعادلي كه براي همه ما شناخته شده است، به اين شكل صورت بهتر مي‌نشيند.
اگر شما جزو افرادی هستید که فرم صورت تان بیضی است به شما تبریک می گوییم چون می‌توانید ابروهای‌تان را به هر حالتی که دوست دارید، فرم دهید.

اگر صورتی قلبي شكل داريد...

بهترین مدل ابروها

https://elanza.com/product/LNZP-603bfdb187fdc/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%AD%D8%AC%D9%85-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%DA%A9%D8%AF-7-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D9%88%DB%8C-%DA%86%D8%B1%D8%A8-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اگرچه در حال حاضر ابروي پهن و برجسته مد است، اما قطعا صورت‌هايی به شكل قلب از اين مد، خودداري كنند! كساني كه صورت قلبي‌شكل يا شکل گلابي‌ وارونه دارند، بهتر است ابروي گرد را انتخاب كنند تا مقداري تيزي چانه را ملايم‌تر كند. از آنجايي كه خط فك در اين صورت‌ها جمع و جور‌تر از بالاي صورت است، خيلي مهم است كه ابروهاي‌تان به خوبي آراسته شده و فوق‌العاده مرتب باشد. اشتباه نكنيد! ابروي نازك اصلا مورد بحث ما نيست. چيزي كه دنبالش هستيم شكلي كنترل شده است كه نه انبوه و نه ضخيم باشد. ابروي تو پر در نيمكره بالايي صورت، به خدمت گرفته مي‌شود تا فك كوچك شما در نيمكره پاييني را تعديل كند. بدترين فرم ابرو براي اين مدل صورت‌ها ابروي صاف و افقي است كه براي خنثي كردن قسمت چانه موثر نيست و تيزي چانه را از بين نمي‌برد. اين فرم نامناسب ابرو تمام تعادل صورت‌تان را به هم خواهد زد.

منبع: نمناک



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

صورت هر کس فرم خاص خودش را دارد مثلا گرد، کشیده، مربعی و... اما برخی از افراد از فرم صورت شان راضی نیستند و دوست دارند آن را کمی تغییر دهند یا حداقل کاری کنند که ایرادها و نقاط ضعف آن را بپوشانند؛ این موضوع بیشتر برای خانم هایی که صورت شان گرد و تپل است پیش می آید، این دسته از افراد ترجیح میدهند صوت شان کمی لاغر تر و کمی کشیده تر به نظر برسد اما لاغری صورت حالا حالاها زمان میبرد.

https://elanza.com/product/LNZP-603ca8ee1aa03/%DA%98%D9%84-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88-%D9%88-%D8%A2%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%DA%A9%D8%AF-1-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%86%D8%B1%D8%A8-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%B7-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D9%85-400-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

آرایش صورت گرد

رازهای آرایش صورت گرد
دسته ای از خانم ها که دوست دارند فرم صورت شان را تغییر دهند و ایرادهای آن را بپوشانند باید از ترفندهای آرایش کمک بگیرند، در این بخش از دنیای مد نمناک نکات آرایش صورت های گرد را ملاحظه میکنید.

- خانم هایی که فرم صورت شان گرد است باید از کرم پودرهایی استفاده کنند که پایه صورتی داشته باشد، این نوع کرم پودرها گردی صورت را کم میکنند.

میکاپ صورت گرد

نکات مهم میکاپ صورت گرد
- اگر فرم صورت تان گرد است و چشم های ریزی دارید خط چشم دنباله دار بکشید اما اگر چشمان تان درشت است فقط ریمل بزنید کافی است.

- رژگونه زدن برای صورت های گرد و تپل باید به این صورت باشد که رژگونه تان را از روی استخوان گونه به سمت بالا و نزدیک چشم ها بکشید.

- در صورتی که پیشانی تان بلند است موهای جلوی سرتان را یکطرفه درست کنید و در صورتی که پیشانی تان کوتاه است موهایتان را بالا جمع کنید.

تکنیک های آرایش

https://elanza.com/product/LNZP-603d5752b4838/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D9%85%D8%BA%D8%B0%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%81%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%DA%A9%D8%AF-6-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

ترفندهای آرایشی برای صورت گرد
- برای انتخاب رنگ رژلب سراغ رنگ های گرم و رژلب های پررنگ بروید.

- در آرایش صورت تان از رنگ های روشن استفاده نکنید و رنگ های تیره را ترجیح دهید.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

مرحله اول

 

قبل از هر چيز از يک کرم مرطوب کننده روي پوست و لب ها استفاده کنيد.سپس از کرم پودر يا کانسيلر براي لک هاي روي پوست ،حلقه هاي سياه زير چشم وهر ناهماهنگي که روي پوست ميبينيد استفاده کنيد وسپس آنرا محو کنيد تا پوست از لحاظ ظاهر لک ،جوش يا ...نداشته باشد .

 https://elanza.com/product/LNZ-P-6323/%DA%98%D9%84-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%AF%D9%84-dermo-wash-%D8%AD%D8%AC%D9%85-150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

آرایش صورت

 


مرحله دوم

سپس از کرم پودر مقداري روي پوست زير چشم و دور بيني بگذاريد و آنرا پخش کنيد تا پوست کاملا ظاهر يکنواختي پيدا کند.

 

مرحله سوم

از پودر صورت براي گرفتن براقي و روغني بودن و بخشيدن ظاهري سلامت و سرزنده به پوست استفاده ميکنيم.(ضمنا استفاده از پودر به دوام آرايش کمک ميکند)براي اين کار از يک فرچه بزرگ استفاده ميکنيم و آنرا کمي در پودر ميزنيم و سپس روي تمام صورت پخش ميکنيم.

 

آرایش صورت


لاستیک تراینگل رو با قیمت اقتصادی و 5سال گارانتی نیکران لاستیک بخر!

کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید



بیشتر بخوانید: تکنیک های آرایش صورت لاغر

مرحله چهارم

سپس با يه دستمال کوچک پودر اضافي زير چشمها رو ميگيريم تا از به هم ريختن آرايش چشم ها جلو گيري کنيم.


مرحله پنجم

ميتونيم از يه سايه به رنگ بادمجوني براي پشت چشم به طوري که از مژه ها به سمت ابرو اونو محوتر کنيم..و از يه فرجه بزرگ استفاده کنيم تا فقط يه بار تو سايه بزنيم و پشت چشم ا ستفاده کنيم تا فقط يه سايه خيلي مات داشته باشيم و با کمي پودر کناره هاي سايه رو محو کنيم


(بعضي از خانوم ها معمولا از خط چشم هم استفاده ميکنن که معمولا مشکي و يا قهوه اي هست.. براي روز زيباتر هست که از يک سوم خط مژه به سمت بيرون و نه خيلي ضخيم کشيده بشه تا آرايش طبيعي تر به نظر بياد)

 

آرایش صورت

 https://elanza.com/product/LNZP-609a38bb2f3ad/%DA%98%D9%84-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%AF%D9%84-fresh-care-%D9%88%D8%B2%D9%86-150-%DA%AF%D8%B1%D9%85


مرحله ششم

از فر مژه براي حالت دادن به مژه ها استفاده ميکنيم و سپس ريمل را هم به مژ هاي بالايي و هم مژه هاي پاييني ميزنيم.
پیشنهاد ویژه 

مرحله هفتم

ابرو ها رابا يه فرچه گرد مثل برس ريمل شانه ميزنيم.سپس با مداد ابرو يا سايه داخل ابرو ها را پر يا به اون ها مدل ميديم و دوباره با همون فرچه کوچيک ابرو رو شونه ميزنيم تا مداد ابرو ظاهر طبيعي پيدا کنه . آخر سر هم با کمي ژل ابرو دوباره ابرو هارو شونه ميزنيم تا مدل ابروهاثابت بمونه.

 

مرحله هشتم

شما ميتونين از رژ گونه صورتي يا هلويي با يه فرچه بزرگ روي گونه استفاده کنين و سپس با کمي پودر صورت کناره هاشو محو تر کنين تا طبيعي تر به نظر بياد.


مرحله نهم

يه رژلب کمرنگ بدون استفاده از خط لب رژلب رو حتما با قلم مو استفاده کنين تا طبيعي و زيباتر به نظر بياد.آخر سر يه کمي دوباره پودر بزنين تا همه چيز ظاهري طبيعي داشته باشه و صورتتون هم برق نزنه.


مرحله دهم مرحله آخر

يه وقت هايي شايد دوست داشته باشين که رژلبتون مشخص تر باشه .پس بعد از اين که تمامي مراحل بالا رو انجام دادين..دور لبتون رو با خط لب مشخص ميکنين .سپس با همون خط لب داخل لب هارو هم پر ميکنين و سپس از رژلب همرنگ باخط لب با قلم مو کمي روي لب رو رژ ميزنين.

 

منبع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/toilet-polish-muster-attire.html



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

ریمل چشم، یکی از محبوب ترین و متداول ترین ابزار زیبایی چشم می باشد که مژه ها را حجیم تر کرده و و با تفکیک مژها، باعث می شود که چشم بزرگتر بنظر برسد. ریمل ها انواع مختلفی دارند که هریک دارای کاربرد و تاثیر متفاوتی روی مژه ها دارند. یکی از پرطرفدارترین نوع ریمل، ریمل های ضد آب هستند که ماندگاری بالایی دارند و برای افرادی که دوست دارند آرایش چشمشان دوام بیشتری داشته باشد، مناسب می باشند.

پاک کردن ریمل ضد آب یا واتر پروف کار دشواری است؛ چون اگر این کار را اشتباه انجام دهید نه تنها مژه هایتان آسیب می بیند، بلکه روی پوست اطراف چشم تان هم تاثیر نامطلوبی می گذارد. اما چگونه ریمل ضدآب را پاک کنیم؟ با این بخش از آرایش و زیبایی نمناک همراه شوید تا بتوانید ریمل ضد آب خود را بدون آسیب به چشم پاک کنید.

پاک کردن ریمل ضدآب

پاک کردن ریمل ضدآب
پاک کردن آرایش چشم، سخت ترین بخش پاک کردن آرایش صورت است زیرا چشم ها و پوست اطراف چشم، بسیار حساس و ظریف است و نیاز به مراقبت و ملایمت بیشتری دارد تا دچار مشکل خاصی نشوند. برای پاک کردن ریمل های ضد آب به روش های زیر عمل کنید:

پاک کردن ریمل ضدآب با پاک کننده آرایش چشم

https://elanza.com/product/LNZ-P-6349/%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D9%81-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86-%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%AF%D9%84-cuticle-remover-%D8%AD%D8%AC%D9%85-8-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
اگر به دنبال راه ساده ای برای پاک کردن ریملتان هستید، این روش را پیشنهاد می کنیم. برای پاک کردن مژه ها شما به پاک کننده آرایش چشم و یک پد پنبه ای نیاز دارید.

به آرامی و خیلی آهسته مقداری از پاک کننده را روی یک پد پنبه ای بریزید و چشم هایتان را ببندید و پد را برای چند ثانیه، روی پلک و مژه ها قرار دهید تا کاملا ریمل را نرم و مرطوب کند. سپس پد را از بالا به پایین مژه بکشید تا ریمل پاک شود.

پاک کردن ریمل ضدآب

پاک کردن ریمل ضدآب با استفاده از روغن های طبیعی
اگر می خواهید ریملتان را پاک کرده و مژه های خود را تقویت نمایید ، این روش را امتحان کنید. برای پاک کردن مژه ها به این روش به روغن نارگیل یا روغن زیتون و یک پد پنبه ای نیاز دارید.

روغن را کمی گرم کرده و بر روی پنبه یا پد پنبه ای بریزید و با پنبه، تمام مژه ها را از بالا به پایین به آرامی بکشید و پاک کنید. با یک دستمال مرطوب، باقی مانده روغن روی پوست را پاک کنید.این روش برای افرادی که دارای پوست خشک هستند، مناسب است. در این روش بهتر است از مقدار اندکی روغن استفاده کنید؛ زیرا روغن زیاد روی پوست پخش شده و وارد چشم تان می شود. اگر مقداری از روغن هم وارد چشم تان شد، آن را با آب بشویید.

پاک کردن ریمل ضدآب با استفاده از شامپو بچه

https://elanza.com/product/LNZ-P-5ffab6bf279d2/%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1-%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-matt-touch-%D8%AD%D8%AC%D9%85-35-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
اگر پاک کننده آرایشی در دسترس ندارید، می توانید ریملتان را با شامپو بچه پاک کنید تا چشم و پوست اطراف چشم شما دچار آسیب نشود. در این روش شما به یک شامپو بچه و یک تکه پنبه نیاز دارید.

برای پاک کردن ریملتان یک تکه پنبه را به شامپو بچه آغشته کنید و آهسته روی مژه های خود بکشید تا ریمل کاملا پاک شود، سپس با آب سرد، کامل چشمتان را بشویید تا هیچ شامپو و کفی وجود نداشته باشد. انجام این کار با شامپو معمولی سبب بروز حساسیت و تحریک چشم ها می شود.

پاک کردن ریمل ضدآب

پاک کردن ریمل ضدآب با محلول پاک کننده آرایش صورت
محلول پاک کننده آرایش صورت برای پاک کردن اطراف ناحیه چشم و مژه ها فوق العاده هستند. محلول آرایش صورت باعث می شود مواد ریمل ضد آب تجزیه شده و به راحتی پاک شود. در این روش شما به محلول پاک کننده آرایش صورت و چند تکه پنبه نیاز دارید.

برای پاک کردن ریمل با با محلول پاک کننده آرایش صورت، یک تکه پنبه را به محلول پاک کننده آرایش آغشته کنید وچشم ها را ببندید و پنبه را برای ده ثانیه روی مژه ها بگذارید. سپس به آرامی پنبه را به سمت پایین و نوک مژه ها بکشید تا ریمل کامل پاک شود.در این روش از محصولات با کیفیت و مرغوب استفاده کنید.

پاک کردن ریمل ضد آب با کرم مرطوب کننده
برای پاک کردن ریمل ضدآب به سادگی می توانید از کرم سرد یا کرم مرطوب کننده معمولی استفاده کنید. در این روش شما به لوسیون مرطوب کننده و حوله گرم نیاز دارید.

برای پاک کردن ریمل ابتدا صورتتان را با شوینده همیشگی تان بشویید و خشک کنید سپس تمام مژه ها را به کرم آغشته کنید و با حوله گرم یا پنبه یا دستمال تمیز، مژه ها را به آرامی پاک کنید و با آب گرم بشویید. استفاده از لوسیون های قوی و شیمیایی در اطراف چشمتان باعث عفونت می شود. برای پاک کردن ریمل ضدآب از وازلین استفاده نکنید زیرا مواد موجود در محصولات پتروشیمی برای پوست مناسب نیستند.

پاک کردن ریمل ضدآب

نکات مهم برای پاک کردن ریمل ضدآب:
پاک کردن مژه ها از ریمل باید به آرامی انجام شود. اگر پنبه را با خشونت بر روی مژه ها بکشید، احتمال دارد که بعضی از تارهای مژه از جای خود کنده شده و نواحی دور چشم شما آزرده شود. خطر رفتن ترکیبات پاک کننده ریمل به داخل چشم نیز همیشه وجود دارد، این کار ممکن است عفونت های چشمی را در پی داشته باشد.

در حین پاک کردن ریمل ضدآب، توجه کنید تا از مواد مناسب برای این کار استفاده شود، در غیر این صورت ممکن است دچار آسیب های چشمی شوید.

برای پاک کردن ریمل از دستمال های بچه یا سایر پارچه هایی که حساسیت زا نیستند، می توانید استفاده کنید.

پس از این که ریمل ضد آب را پاک کردید، باقی مانده های آرایش و روغن های جامانده بر روی صورت خود را پاک کنید و صورت خود را با آب نیم گرم بشویید.

پس از شستن صورت خود، از کرم های چشم یا سایر کرم های مرطوب کننده استفاده کنید تا دچار خشکی پوست نشوید.

 منبع:https://elanza.com/product/LNZ-P-5ffab6bf279d2/%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1-%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-matt-touch-%D8%AD%D8%AC%D9%85-35-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

نکات مهم قبل از شروع آرایش چشم
چشم نقش زیادی در زیبایی صورت شما دارد. بنابراین بهتر است به این زیبایی اهمیت بیشتری بدهید. نخستین چیزی که شما در نگاه اول در صورت هر شخصی می بینید، چشم ها هستند زیرا چشم ها شما را از دیگران جدا می کنند.

https://elanza.com/product/LNZP-603f519b673d0/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D9%85%D9%88-%D8%A2%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%DA%A9%D8%AF-1-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D9%88%DB%8C-%D8%AE%D8%B4%DA%A9-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
آماده سازی چشمها برای آرایش
پوشاندن تیرگی زیر چشم


مخفی کردن تیرگی زیر چشم کار دشواری است ولی می‌توانید با استفاده از یک کانسیلر خوب که یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی صورتتان است، آن را به حداقل برسانید.

 

قبل از آرایش چشم ها ,آماده سازی چشمها برای آرایش,پوشاندن تیرگی زیر چشم
پوشاندن تیرگی زیر چشم

 

پوشاندن پُف زیر چشم
هرگز برای پوشاندن پُف زیر چشم از کانسیلر خیلی روشن استفاده نکنید اینکار تنها این پُف کردگی را بیشتر نشان می‌دهد. این اشتباهی است که بسیاری از خانم‌ها انجام می دهند. چنانچه با پُف زیر چشمتان مشکل دارید، تلاش کنید یک کانسیلر سنگین‌تر و قدری تیره‌تر از رنگ طبیعی پوستتان استفاده کنید.

 

پرایمر بزنید
همانگونه که دیوار را برای رنگ زدن آماده میکنیم، پوست ما هم، احتیاج به آماده سازی دارد. با استفاده از پرایمر صورت را برای آرایش آماده کنید. برای پلک های خود همانگونه که در بالا اشاره کردیم از پرایمر استفاده می کنیم تا چشم ها را آماده آرایش کنیم و همینطور دوام آرایش را بالا ببریم. این کار در زمان ورزش، گریه شدید و حتی موقع خواب، نتیجه حقیقی خود را نشان میدهد. برای زدن پرایمر روی هرکدام از پلک ها یک قطره پرایمر بزنید و روی پلک پخش کنید.

 

قبل از آرایش چشم ها ,آماده سازی چشمها برای آرایش,پوشاندن تیرگی زیر چشم
استفاده از پرایمر قبل از سایه

 

کانسیلر بزنید
استفاده از کانسیلر باعث می شود، نقاط تیره یا کبود با پوست شما همرنگ شود. برای قسمت هایی که کبود و سیاه هستند، بهترین مورد استفاده از کانسیلر است. سه نقطه از کانسیلر را به زیر چشم خود بزنید. از گوشه داخلی چشم خود آغاز کنید، جایی که سیاهی آغاز میشود و تا زیر مردمک چشم ادامه دهید.


در بزرگترین فارم بیت کوین ایران ثبت نام کنید تا درآمد دلاری داشته باشید!

کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید


نقطه سوم تقریباً نزدیک گوشه خارجی چشم قرار بگیرد. با انگشت حلقه خود و حرکات آرام کانسیلر را پخش کنید و این کار را تا زمان کامل پخش شدن کانسیلر انجام دهید. چنانچه زیر چشم های شما به اندازه زیادی گود و تیره است بهتر است که یک مرحله بیشتر این کار را انجام دهید.

 

استفاده از فونداسیون قبل از سایه
اگر علاقه زیادی به سایه چشم پودری دارید در ابتدا احساس خوبی دارید پس پس از زمان کوتاهی سایه زیر چشم ها می ریزد مانند چشم های راکون و دوباره باید برای مرتب کردن آرایش زمان بگذارید. خوشبختانه راهی برای پیشگیری از این مشکل وجود دارد و آن هم این است که ابتدا پرایمر، سایه، خط چشم و ریمل بزنید و سپس کرم فونداسیون و کانسیلر استفاده کنید.

 

قبل از آرایش چشم ها ,آماده سازی چشمها برای آرایش,پوشاندن تیرگی زیر چشم
استفاده از کانسیلر قبل از سایه

 

انتخاب رنگ سایه
زمانی که صحبت از انتخاب رنگ است مرحله اول تست کردن انواع رنگها بر مبنی رنگ پوست و رنگ لباس است:

 

پوست های گندمی روشن: شما می توانید از بیشتر رنگ های سایه استفاده کنید ولی از تونالیته های روشن به ویژه اگر برای روز آرایش می کنید. چناچه موهای تیره دارید می توانید از رنگهای تیره هم استفاده کنید. استفاده از رنگ هایی مانند ارغوانی، بنفش، سبز یا آبی به همراه خط چشمی به همان رنگ بسیار کارایی دارد.

 

پوستهای سبزه روشن: از رنگهایی که یک درجه از پوست شما تیره تر است، استفاده کنید یا از رنگ طلایی که شفافیت ویژه ای به شما میدهد. از رنگ براق کرمی برای زیر ابرو و بالای استخوان چشم برای برجسته شدن چشمتان استفاده کنید.

پوستهای مایل به زرد: از رنگ های آبی، خاکستری مایل به آبی، ارغوانی روشن یا صورتی در وسط چشم و تونالیته تیرهتر همان رنگها در کنارههای چشم استفاده کنید و بالای استخوان چشم را با رنگ کرمی براق برجسته کنید.

 https://elanza.com/product/LNZ-P-5108/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-mega-volume-collagene-24h-%D8%AD%D8%AC%D9%85-9-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

پوستهای قهوه ای روشن: سایه های قهوه ای براق شما را بسیار زیباتر می کند ولی در استفاده از رنگ هایی مانند سبز، آبی و ارغوانی نترسید، تونالیته های براق آنها به چشمهای شما جذابیت می دهد.

 

پوستهای تیره: تلاش کنید از رنگهایی که یک درجه از پوست شما روشن تر است، استفاده کنید. در سایه هایتان رنگ طلایی یا نقرهای اضافه کنید. چنانچه مایل به استفاده از سایه های تیره هستید از خط چشم تیره هم استفاده کنید.

 

پیشنهاد ما این است که سایه چشم خود را با رنگ چشم همرنگ نکنید. مثلا برای چشمان سبز سایه های ارغوانی، برنزی یا قهوه ای، برای چشمان آبی، سایه های هلویی و زرد و طلایی و برای چشمان قهوه ای هر رنگی مناسب است. سایه پودری پایداری و پوشانندگی بیشتری دارد و اگر به نوع کرم آن علاقه مند هستید می توانید برای افزایش پایداری آن، آن را با سایه پودری مخلوط کنید.

 

منیع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/former-array-eye.html



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

در آرایش چشم، هر رنگ چشم را با چه رنگ سایه و ریملی ست کنیم؟

آرایش چشم قهوه ای : سایه طلایی و ریمل بنفش
اگر چشمان شما قهوه ای تیره است بهترین ترکیب رنگی سایه و ریمل برای چشمان شما سایه طلایی بژ و ریمل بنفش تیره است. این ریمل رنگی باعث می شود رنگ چشم شما بیشتر نمایان شود.

https://elanza.com/product/LNZP-6040a6768159b/%D9%84%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%81%D9%88%D9%82-%D9%85%D8%BA%D8%B0%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%DA%A9%D8%AF-1-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D8%AC%D9%85-300-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

آرایش چشم آبی : سایه مسی و ریمل سورمه ای یا آبی کاربنی
ترکیب رنگی بین مسی و آبی کاربنی، رنگ آبی چشم شما را بیشتر از قبل نمایان می کند.

آرایش چشم سبز : سایه قهوه ای با ریمل عنابی
سایه قهوه ای یکی از بهترین انتخاب ها برای چشم سبز است و رنگ سبز چشم را نمایان می کند. در چرخه رنگ ها هم رنگ سبز و قرمز رنگ های مکمل هستند و به همین دلیل برای ریمل بهترین رنگ، رنگ عنابی است که ته رنگی از قرمز دارد.

آرایش چشم سبز آبی که ترکیبی هم از رنگ قهوه ای دارد : سایه بنفش و ریمل قهوه ای
این رنگ چشم، ترکیبی از چند رنگ است و بهترین سایه برای آن بنفش است. چون ته رنگی هماز رنگ قهوه ای دارد، ریمل قهوه ای بهترین گزینه است.

آرایش چشم کهربایی : سایه قهوه ای طلایی با ریمل آبی
سایه قهوه ای طلایی که با ریمل آبی رنگ ترکیب شود چشم های کهربایی را مانند بلورهای طلا درخشان می کند.

مدل های پرطرفدار آرایش چشم
چشم عضو مهمی در صورت است،هم چنین در آرایش هم عنصر مهمی محسوب می شود و همچنین در زیبایی خانم ها تاثیر بسزایی دارد. آرایش چشم همیشه برای خانم ها یکی از قسمت های مهم آرایش صورت است. در این مقاله به شما 5 تکنیک برتر آرایش چشم را آموزش می دهیم.

امروزه تکنیک های آرایشی به قدری زیاد است که ممکن است در آن ها گم شوید. اما تکنیک هایی که در این مطلب آورده ام یکسری اصول آرایشی پایه هستند که کمک می کنند تشخیص دهید چه نوع آرایشی به اعضای صورت تان می آید.

مدل های آرایش چشم:

https://elanza.com/product/LNZ-P-5109/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-mega-volume-collagene-24h-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-2-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C
آرایش چشم عمودی

آرایش چشم

مدل های پرطرفدار آرایش چشم
آرایش چشم عمودی‎

این تکنیک آرایشی برای چشم های باریک تا معمولی مناسب است زیرا چشم ها را درشت تر نشان می دهد. این مدل آرایش را می توانید هم برای مهمانی های شبانه و هم روزانه به کار ببرید. فقط باید مراقب انتخاب رنگ ها باشید. روزها تنها یک طیف رنگ استفاده کنید اما شب ها می توانید از رنگ های متضاد استفاده کنید. این قانون ساده را به خاطر بسپارید:سایه تیره تر باید در گوشه خارجی چشم استفاده شود.

 

آرایش چشم افقی

آرایش چشم

مدل های پرطرفدار آرایش چشم
آرایش چشم افقی‎

این سبک آرایش برای خانم هایی که چشم های گرد و بیرون زده دارند مناسب است.همینطور که از اسم این سبک آرایشی پیداست سایه ها به شکل افقی کشیده می شوند و چشم ها را کشیده تر و بادامی شکل نشان می دهد. می توانید از مداد کانتورینگ و خط چشم مایع استفاده کنید.

 

آرایش چشم کلاسیک

آرایش چشم

مدل های پرطرفدار آرایش چشم
آرایش چشم کلاسیک‎

برای این سبک آرایشی هم از تکنیک افقی و هم از تکنیک عمودی به صورت ترکیبی استفاده می کنیم. در تکنیک آرایش کلاسیک از یک رنگ استفاده می شود.

 

آرایش مدادی چشم

آرایش چشم

مدل های پرطرفدار آرایش چشم
آرایش مدادی چشم‎

آرایش مدادی به تصحیح همه مدل چشم ها کمک می کند. کانتورینگ را بر اساس مدل چشم های تان روی پلک بالا و پایین بکشید و با دقت سایه بزنید. قلموی سایه باید سفت، صاف و محکم باشد. می توانید در این سبک آرایش داخل چشم ها مداد بکشید.

 

آرایش چشم اسموکی

آرایش چشم

مدل های پرطرفدار آرایش چشم
آرایش چشم اسموکی‎

در این سبک آرایشی باید دقت زیادی در سایه کشیدن و ترکیب رنگ سایه ها داشته باشید. آرایش اسموکی کلاسیک را هم شب ها و هم روزها می توانید به کار ببرید. البته برای شب ها بهتر است رنگ های گرم استفاده کنید. اگر می خواهید یک آرایش اسموکی دراماتیک داشته باشید بهتر است از رژلب های رنگ لب استفاده کنید تا آرایش صورت زیاد غلیظ نشان داده نشود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/face-attire/color5-combinations-beautiful.html



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

آرایش صحیح تاثیر فراوانی بر زیباتر نمودن چهره دارد و سبب می شود چهره چندین سال جوانتر به نظر برسد . اگر شما بهترین لوازم آرایشی را داشته باشید اما اگر ندانید چگونه از آن ها استفاده کنید و آرایش صحیحی داشته باشید ، حتی با این لوازم نیز نمی توانید زیبا و جوان تر به نظر برسید.

برای اینکه جوانتر به نظر برسید ، از چند تکنیک ساده آرایشی استفاده نمایید و سن خود را پایین تر نشان دهید. در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با تکنیک هایی آرایشی برای جوانتر به نظر رسیدن آشنا می کنیم.

زیبا و جوان تر شدن با این تکنیک های آرایشی
از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید
همیشه پوست های خشک ، پیرتر به نظر خواهند رسید پس برای جووانتر به نظر رسیدن پوستتان بهتر است بعد از شستشوی صورت از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

در صورت استفاده نکردن از کرم مرطوب کننده ، لوازم آرایشی به لایه های خشک تر می چسبد، و باعث از بین رفتن انعطاف پذیری پوست و ناهموار شدن آن می شوند. پس پوست را با کرم های نرم کننده یا کرم های بدون روغن هیدراته کنید.

https://elanza.com/brand/inlay

کرم مرطوب کننده

از پرایمر استفاده نمایید

قبل از آرایش چشم هایتان از پرایمر چشم استفاده نمایید زیرا برای خنثی کردن تورم و قرمزی چشم بسیار مناسب اند.

فونداسیون صورت را به طور صحیح انجام دهید
همیشه آرایش هایی که شما را طبیعی تر جلوه دهند ، بر زیبایی چهره می افزایند و سبب می شوند که جوانتر به نظر برسید بنابراین برای زیباتر و جوانتر به نظر رسیدن چهره تان ، از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید و از کرم پودر با پوشش کم برای پوشش مختصر صورت استفاده کنید.

کرم پودرهای حاوی مرطوب کننده نسبت به انواع دیگر پودرها بهتر روی پوست می خوابند؛ به اندازه یک سکه کوچک کرم پودر در کف دست تان بریزید و آن را به صورت بمالید.

چشم ها را بزرگتر نشان دهید
برخی از اشتباهات آرایشی سبب می شود چشم ها ریزتر به نظر برسد . چشم های ریز و پلک های افتاده ، به چشم ها حالت خواب آلود می دهند و سبب می شود صورت جوان به نظر نرسد.

برای اینکه چشم های شما بزرگتر به نظر برسد ، از سایه ی قهوه ای روشن یا سایه شامپاینی براق و سایه های نزدیک به رنگ پوستتان استفاده نمایید تا خط چروک ها کمتر خود را نشان دهد . همچنین با مداد روغنی خط اشک صورت را بپوشانید و با شایمر (براق کننده) گوشه ی داخلی چشم را براق تر کنید.

تکنیک های آرایش چشم

شکل طبیعی ابروی خود را دنبال کنید
هرگز ابروهای خود را طوری آرایش نکنید که مصنوعی و غیر طبیعی به نظر برسد بلکه ابروهای تان را با استفاده از مداد یا سایه طبیعی آرایش نمایید تا جوانتر به نظر برسید.

اگر بیش از حد زیر ابروهایتان را خط بکشید چهره شما خسته به نظر می رسد و اگر بیش از حد بالای آن ها را خط بکشید غیر طبیعی به نظر میرسید. ابرو های ایده آل نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه هستند.

https://elanza.com/brand/stem-cell

به شکل صحیح رژگونه بزنید
برای داشتن یک صورت جوان یک رژگونه روشن نظیر(صورتی،هلویی)استفاده کنید و رژ گونه را به قسمت بالای برآمدگی گونه زده سپس یک قطره برق لب روی رژگونه خود بزنید. رژگونه های تیره و کرم پودرهای پررنگ استفاده نکنید زیرا رنگ های تیره خطوط چهره شما را از آنچه که هست عمیق تر نشان می دهد.

این ریمل ها مژه ها را خراب می کنند
ریمل مژه چشمان را زیباتر و درشت تر نشان خواهد داد پس با یک ریمل سبک و ملایم و نه ضدآب مژه هایتان را حالت دهید و قبل از ریمل زدن برای پرتر به نظر رسیدن مژه هایتان روی محل رویش مژه ها را مدادی قهوه ای بکشید . هرگز از ریمل های ضدآب استفاده نکنید زیرا اینگونه ریمل ها مژه ها را خشک می کنند و مژه ها نازک و شکننده می شوند.

ریمل زدن

از مرطوب کننده های رنگی استفاده نمایید
با استفاده از مرطوب کننده های رنگی پوستتان را کمی درخشان تر کنید زیرا پوست درخشان از نشانه های جوانی است. مرطوب کننده های رنگی بسیار سبک و دارای بافت ابریشمی هستند و پوشش دهی خوبی دارند . می توانید با یک اسفنج نم دار، مرطوب کننده را روی صورت خود بمالید و لکه های تیره پوستتان مانند زیر چشم و اطراف بینی را با یک کانسیلر رفع کنید.

با کرم پودر خط ایجاد کنید

برای اینکه گونه های شما برجسته تر به نظر برسید می توانید با استفاده از یک برس کرکی یک خط باریک با کرم تیره زیر استخوان گونه ی خود به سمت بالا بکشید و آن را محو نمایید . در اطراف صورت، زیر خط مو و اطراف آن با استفاده از پودر تیره خط ایجاد کنید.

لب های خود را اینگونه آرایش کنید
با افزایش سن لب ها حجم خود را از دست می دهند و کمی افتاده به نظر می رسند بنابراین بهتر است برای جوان تر به نظر رسیدن با آرایش لبها کمی به آنها حجم دهیم.

شما می توانید برای این کار ، خط لب را کمی بالای خط واقعی لبتان بکشید و رژی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی داشته باشد اما اگر لب هایتان بزرگ است روی آن را خط لب بکشید و از رنگ های جیغ مانند آلبالویی و پرتغالی استفاده کنید . به قسمت وسط لب پایینی برق لب بزنید تا لب ها زیباتر و پرتر دیده شوند.

تکنیک های آرایشی

دندان های سفید شما را جوانتر نشان می دهند

دندان های سفید و براق سبب جوانتر به نظر رسیدن و زیباتر شدن شما می شود پس دندان های خود را سفید کنید تا چهره ای شاداب و بشاش داشته باشید.

جلوی موهایتان را کوتاه کنید

قسمت جلوی سرتان را کوتاه کنید و یک سشوار سطحی بکشید تا چهره تان جوانتر و زیباتر به نظر برسد.

موهایتان را کوتاه نگه دارید

موها با بالا رفتن سن حالت خود را از دست می دهند و خشک می شوند پس بهتر است موهایتان را کوتاه نگه دارید تا سن شما پایین تر نشان داده شود و راحت تر بتوانید به موهایتان رسیدگی نمایید.

رنگ مناسب برای موهایتان انتخاب کنید

اگر می خواهید زیبا و جوانتر به نظر برسید هرگز اجازه ندهید موهای سفید شما نمایان شود زیرا ظاهر شما هرقدر مرتب باشد تارهایموی سفیدتان شما را پیر نشان می دهد . رنگ موی مناسب برای شما قهوه ای و زیتونی است و مش و های لایت های سفید، صدفی، استخوانی و نقره ای سبب مسن تر به نظر رسیدن شما می شود.

 

منبع:

https://namnak.com/%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C.p65023



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()