نوشته شده توسط : ismaeil sahab

کبودی لب نشانه چیست؟

اگر لب‌هایتان کبود شوند، نشان می دهد بدن شما دچار کمبود اکسیژن شده است.

وقتی در معرض سرمای شدید قرار می‌گیرید، بدن شما جریان خون را در سطح پوست کمتر کرده و برای حفظ گرما در اندام‌های حیاتی مثل قلب، مغز و کلیه‌ها، خون را به درون بدن هدایت می‌کند. این کار اکسیژن را در مویرگ‌های سطحی پوست کم کرده و رنگ پوست را در لب‌ها، آبی (کبود) نشان می‌‌‌دهد.

کبودی لب‌ها ممکن است نشانه کمبود ‌اکسیژن خون در اثر سیگار کشیدن یا استنشاق گازهای سمی باشد.

اگر لب‌هایتان کبود و پوستتان رنگ پریده است، ممکن است دچار کم‌خونی فقر آهن باشید. آهن جزئی حیاتی در هموگلوبین (ماده‌ای که رنگ قرمز به خون‌ می‌دهد) است. غیر از کمبودهای تغذیه‌ای، از دیگر عوامل کمبود آهن خون، قاعدگی خانم ها و زخم را می‌توان نام برد، یعنی هر چیزی که باعث کم شدن خون بدن شود.

در کودکان، کبودی لب‌ها و سرفه شدید ممکن است نشانه خروسک شدید باشد که بسیار شایع است.

لب‌هایی که ناگهان کبود شوند – همراه با تنگی نفس و تند شدن ضربان قلب – زنگ خطری برای بیماری قلبی یا شش‌ها (ریه ها) هستند. در این حالت احتمالا دچار ناراحتی شدید قلب شده‌اید، یا شش‌هایتان در اثر سینه پهلو، برونشیت، آسم یا آمفیزم، اکسیژن کافی دریافت نمی‌کند.

وجود لخته خون در شش هم این حالت را ایجاد می‌کند و باید فورا به اورژانس مراجعه کرد.

اما اگر کبودی لب در اثر سرما باشد، برای رفع آن کارهای زیر را می‌توانید انجام دهید:
- حوله‌ای بزرگ یا پتویی را به سر تا پای خود بپیچید. هر چه بیشتر خود را گرم کنید، زودتر مرکز بدن گرم شده و خون به لب‌ها و انگشتان دست و پا برمی‌گردد.

- نوشیدن مایعات گرم هم به انبساط رگ‌های خونی و جریان بهتر خون کمک می‌کند. اما قهوه نخورید، کافئین موجود در قهوه رگ‌های خونی را تنگ‌تر می‌کند.
پیشنهاد ویژه
تیکبانبلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!افزایش قد,بهترین را افزایش قد,جراحی افزایش قدافزایش 8سانتی متری قد در4 ماهترک اعتیاد,مرکز ترک اعتیاد,درمان اعتیادکلینیک ترک اعتیاد در مناطق مختلف تهران

- ورزش کنید. حرکات ورزشی بدون توقف دست و پا، گردش خون را سریع‌تر کرده و اکسیژن بیشتری به بافت‌ها می‌رساند و به‌سرعت رنگ پوست و لب را بر‌می‌گرداند.

https://elanza.com/mag/category/care-health/

- سیگار نکشید. کشیدن سیگار، اکسیژن بدن را کم کرده و باعث تنگی رگ‌های خونی می‌شود.

چه وقت به پزشک مراجعه کنیم؟
- اگر لب‌هایتان ناگهان کبود شد و ضربان قلبتان بالا رفت، عرق کردید یا به سرفه افتادید و دچار تنگی نفس شدید، فورا به پزشک مراجعه کنید.

- اگر لب‌ها و ناخن‌های کودکتان کبود شد و سرفه شدید، تب یا تنگی نفس داشت، فورا او را نزد پزشک ببرید.

رازهای آرایشی برای داشتن لبخند زیبا
داشتن لب ها و لبخند زیبا در زیبایی و جذابیت چهره تاثیر شگفت انگیزی دارد و این موضوع برای خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر شما لبخند زیبایی ندارید نگران نباشد در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با رازهای آرایشی برای داشتن لبخند زیبا آشنا میکنیم . دندان های سفید، لب های برجسته و خوشرنگ جزو مواردی است که برای داشتن لبخند زیبا لازم دارید.

رازهای آرایشی

رازهای آرایشی برای زیبایی لبخند
کرم برنزه برای صورت

برای کانتورینگ صورت از کرم برنزه در قسمت های زیر استخوان گونه و پایین بینی استفاده کنید این کار باعث سفید تر دیده شدن دندان ها میشود.

رژلب قرمز

همه خانم ها رژلب قرمز دوست دارند و فرقی نمیکند پوست تان سفید باشد یا سبزه این رنگ رژلب برای همه مناسب است، رژلب قرمز تاثیر شگفت انگیزی در سفید دیده شدن دندان ها دارد و در نهایت جذابیت خاصی به لب ها میبخشد.

https://elanza.com/mag/

راز زیبایی لب

راز زیبایی لب و لبخند
برجسته کردن لب ها

داشتن لب هایی برجسته باعث زیباتر شدن لبخندتان هم میشود پس اگر لب های برجسته ای ندارید این مراحل را طی کنید:

خط لب بزنید
رژلب بزنید
برق لب بزنید
کانسیلر بزنید
آرایش لب

آرایش لب حرفه ای
وازلین برای دندان ها

شاید برایتان جالب باشد که وازلین خاصیت سفید کنندگی دندان ها را دارد، به دندان هایتان وازلین بزنید تا سفید و برای شوند اینطوری وقتی لبخند میزنید دندان هایتان مانند مروارید میدرخشند.

 عطرهای بازیگران معروف برخلاف انچه شاید برخی فکر کنند با حساسیت خاصی انتخاب نمی شود و اکثر آنها حتی تنوع طعم عطر هم ندارند و سالهاست از یک نوع عطر استفاده می کنند برخی هم با توجه به فصل و موقعیت عطر خود را تغییر می دهند.

خوش تیپها و همه چیز تمام ها عطر را بخشی از اکسوارهای مهم می دانند. حالا اگر شما در به اینکه به خودتان اهمیت می دهید و به زبان ساده زیاد به خودتان می رسید بد نیست بدانید ستاره های مشهور چه نوع عطری را انتخاب می کنند.

ریتا اورا

این ستاره ی هالیوودی Chanel Chance را عطر مورد علاقه اش معرفی می کند و با اصطلاح زبان خودش در مورد این عطر می گوید " برای بوی این عطر می میرم"

 ریتا اورا

آماندا سیفرید

این بازیگر مشهور هالیوود عطر Lucky Mag را سالهاست که استفاده می کند و از طرفداران پروپاقرص عطرهای خنک است.البته او همچنین می گوید:

من اخیرا به عطری که سالها قبل از آن استفاده می کردم، بولگاری گرین تی (Bvlgari Green Tea) علاقمند شدم.

آماندا سیفرید 

 

کورتنی کارداشیان:

کارداشیان جوان عطرمخصوص خود را طبق فصل انتخاب می کند و برای فصل پاییز و زمستان  Michael by Michael Kors و برای فصل بهار و تابستان Jivago 24K را بهترین عطر می داند .

کورتنی کارداشیان 

 

وانسا هادجن

وانسا هادجن در وب سایت اختصاصی خود در مورد عطر مورد علاقه اش نوشته:«آکوالینا پینک شوگر ( Aqualina Pink Sugar) بویی شیرین شبیه پشمک دارد

 وانسا هادجن

 

دیانا آگرون

دیانا آگرون در مورد استفاده از لوازم و اکسسوار آرایشی خود را یک میانه رو معرفی می کند اما عطر را نمی توان ندید بگیرد.دیانا عطر ملایم و خانمانه ی "Hanae Mori Magic Moon را عطر مورد علاقه اش معرفی می کند.

دیانا آگرون 

https://elanza.com/mag/category/mode-and-fashion/

 

هتر موریس

هتر موریس عطر Luv-a-licious Perfume Spray.  را بهترین عطر و اسپری برای سبک شخصیت پرانرژی خود می داند.

 هتر موریس

 

بلیک لیولی

بازیگر سریال دختران خبرچین در یک گفتگو با یک مجله ی استرالیایی  (Gossip Girl ) از عطر مورد علاقه خود این گونه می گوید: باربری بیت(Burberry The Beat) بویی خنک، شاداب و بسیار تاثیرگذار دارد.

 بلیک لیولی

 

اما استون

اما استون با لحنی متفاوت از عطر مورد علاقه اش می گوید. او عطر  Chanel Gardénia را عطر مورد علاقه اش معرفی می کند و جالب است بدانید که اما این عطر را به بالشتش می زند تا با بوی ملایم این عطر به خواب برود.

 اما استون

 

رونی مارا

رونی مارا می گوید زمانی که قرار است در یک میهمانی و یا بنامه ی ویژه شرکت کنم باید تمام لباس هایم سرتاپا بوی Carnival Wax in Black بدهد.

 رونی مارا

 

اشلی بنسون

این ستاره ی هالیوود در وب سایت شخصی اش می گوید:هر زنی یک Channel مورد علاقه به سبک خودش دارد و عطر مورد علاقه ی من  Coco Madamoiselle است

اشلی بنسون 

 

کیتی پری

کیتی پری همچنان از یکی از برندهای قدیمی استفاده می کند:«عطر تیری موگلر (Thierry Mugler) را دوست دارم چون به گروه سنی خاصی تعلق ندارد. من می توانم آن را هم حالا در سن 25 سالگی و هم 65 سالگی استفاده کنم. 

 

منبع:

https://namnak.com/%D8%B1%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%84%D8%A8.p19055



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

​اگر می خواهید به جای استفاده از مژه مصنوعی، مژه های خودتان را حالت دهید با ما همراه شوید.

https://elanza.com/mag/

اگر مایلید بجای استفاده از مژه مصنوعی ,مژه های خودتان را حالت دهید و با مژه طبیعی خودتان ظاهری زیبا داشته باشید باید از فرمژه استفاده کنید. در این مطلب به نکاتی درباره استفاده از فرمژه های گرمایی و فشاری پرداختیم.

1 - برای استفاده از فرمژه های فشاری باید فرمژه را در نزدیک ترین نقطه به پلک قرار دهید به نحوی که پوست شما را نگیرد سپس اهرم را فشار داده و کمی رو به بالا خم کنید و پس از حدود 10 ثانیه از پلک تان جدا کنید.اگر مژه ها به خوبی حالت گرفت نیازی به تکرار نیست.

2 - در فرمژه های گرمایی با استفاده از شانه های فرمژه , مژه هایتان را رو به بالا حالت میدهید که گرما باعث حالت دادن به مژه ها و فر خوردن آن ها خواهد شد, این نوع فرمژه نباید برای زمان زیادی روی مژه ها باقی بماند چون باعث سوختن آن ها خواهد شد. نزدیک کردن بیش از حد فرمژه گرمایی به پلک تان باعث سوختن پلک خواهد شد پس فاصله مناسب را هنگام استفاده از آن رعایت کنید.

فرکردن مژه ها بدون نیاز به فر مژه
بسیاری از افراد برای فر کردن مژه ها فقط از فرمژه استفاده میکنند ما در این قسمت از نمناک میخواهیم شما را با روش های جالب فر کردن مژه مثل فر کردن با قاشق و یا مسواک آشنا کنیم . پس با ما همراه باشید.

روشهای جالب فرکردن مژه
فرمژه وسیله ای برای فرکردن و حالت دادن به مژه قبل و یا بعد از ریمل زدن است که برای خانم ها بسیار پرکاربرد می باشد.بهتر است ضرر های استفاده از فرمژه را بدانید گاهی اوقات به دلیل استفاده نادرست خانم ها از فرمژه ممکن است مژه آسیب ببیند همچنین باعث زخم شدن و کنده شدن مژه ها شود و البته استفاده از آن نیز برای بعضی افراد سخت است.

با شناخت روشهای کاملا طبیعی دیگر حضور این وسیله فانتزی و گاهی اوقات مضر در بین لوازم آرایشی تان الزامی نیست .

https://elanza.com/mag/best-day-night-cream/

در این بخش از دنیای مد نمناک چندین روش جدید و جالب رابرای شما معرفی کرده ایم تا به راحتی بتوانید به موهای نازک ،پیچشی زیبا بدهید.

شما میتوانید با قاشق ،ریمل مژه با ژل آلوئه ورا و روشهای طبیعی دیگر در طولانی مدت مژه های خود را فرم دار کنید این تکنیک ها بسیار ساده میباشند فقط نیازمند کمی تمرکز و دقت است .

گاهی اوقات افراد روش استفاده از فرمژه را نمیدانند و باعث آسیب دیدن مژه هایشان میشوند .بعضی افراد نیز از استفاده از فرمژه ترس دارند . فر مژه وسیله ای ضروری در بین لوازم آرایش اکثر خانم هاست .

معمولا خانم هایی که مژه بلندی ندارند و یا مژه های آنها به سمت پایین است یا صاف میباشد استفاده میکنند. در این مقاله میخواهیم روش صحیح استفاده از فر مژه را به شما اموزش دهیم تا با روش های نادرست باعث آسیب دیدن مژه هایتان نشوید.

فرکردن مژه

فرکردن مژه ها با استفاده از فرمژه
1.فر مژه را باز کنید و روی پایه مژه ها نگه دارید :قبل از استفاده فرمژه حتما مژه هایتان را کاملا تمیز کنید عادت غلطی که بعضی افراد دارند این است که ابتدا ریمل میزنند سپس از فرمژه استفاده میکنند و باعث میشوند که پد فر مژه غیر قابل استفاده میشود.

بعد از تمیز کردن مژه ها ،فر مژه را در دست غالب خود بگیرید یعنی اگر راست دست هستید فر مژه را دست راست و برعکس . فرمژه را طوری بگیرید که قسمت منحنی فرمژه سمت خارج باشد و پایه مژه های شما کاملا در لبه آن بین دو پد بالایی و پایینی قرار بگیرد دقت کنید که همه ی مژه ها داخل فرمژه باشد.

2.فرمژه را بسته و به آرامی فشار دهید:در این قسمت باید فرمژه را ببندید و پنج الی ده ثانیه نگه داشته و به حالت نبضی فشار دهید . بعضی افراد در این قسمت دقت لازم را بکار نمیبرند و پوست پلک را زیر فرمژه قرار میدهند و باعث زخم و کنده شدن مژه هایتان میشوند پس حتما دقت کنید که فقط مژه هایتان داخل فرمژه باشد .

https://elanza.com/mag/category/cosmetic-beauty/

3.فرمژه را باز نموده و تا نیمه مژه ها بالا بیاورید : بعد از فر کردن پایه مژه ها ،فرمژه را باز نموده مقداری به سمت بالا بیاورید تا به قسمت میانی مژه برسد سپس فرمژه را بسته 5الی 10ثانیه این کار را تکرار کنید و به حالت نبضی حرکت دهید تا مژه هایتان فر شود.

4.فرمژه را باز کرده و روی نوک مژه ها قرار دهید:فرمژه را تا نوک مژه ها بالا ببرید و فرمژه را ببندید و 5الی 10ثانیه تکرار کنید تا مژه هایی فر با حالت طبیعی داشته باشید.

5.استفاده از ریمل بلند کننده:پس از فر نمودن مژه ها از ریمل بلند کننده استفاده کنید و روی مژه ها بزنید تا مرتب و حجیم شوند.

هنگام استفاده از ژلهای حالت دهنده ابرو دقت لازم را بکار ببرید چون حاوی آب هستند و حالت مژه ها را نابود میکنند.

روش فر کردن مژه

فرکردن مژه ها با قاشق :


1. استفاده از یک قاشق فلزی: ابتدا یک کاسه پر از آب گرم میخواهیم و یک قاشق فلزی چای خوری اندازه چشم که 3الی 5دقیقه داخل آب قرار میدهیم تا گرم شود. سعی کنید در این مرحله از قاشق خیلی بزرگ استفاده نکنید چون فر کردن مژه با قاشق بزرگ زیبا نخواهد شد .

2.قرار دادن قاشق بالای مژه ها: قاشق را از ظرف آب خارج کنید و با یک دستمال خشک کنیدو قبل از قرار دادن قاشق بالای چشم ،دمای آن را تست کنید تا مطمئن شوید چشمتان را نمی سوزاند. سپس قاشق را بصورت عمودی بالای چشم قرار دهید طوری که قسمت بر آمده قاشق سمت بیرون باشد و لبه ی پایینی قاشق روی لبه خط مژه شما قرار بگیرد.

3.فشار دادن مژه ها به سمت قاشق: با یک انگشت مژه هایتان را به سمت قاشق فشار داده و 10ثانیه نگه دارید تا مژه های شما حالت بگیرد.

4.حالت مژه ها را با زدن ریمل ثابت کنید:برای اطمینان از ثابت شدن حالت مژه ها از یک ریمل بلند کننده مژه استفاده کنید سپس اضافه های ریمل را قبل از خشک شدن آن با یک برس مخصوص مژه بردارید.

فرکردن مژه طبیعی

آموزش فرکردن مژه ها با مسواک
1.استفاده از یک مسواک تمیز: ابتدا یک مسواک تمیز را که استفاده نشده است زیر آب گرم بگیرید تا گرم شود و سپس مسواک را تکان داده تا آب آن گرفته شود و سپس با یک دستمال تمیز مسواک را خشک نمایید.

2.شانه کردن مژه ها به سمت بالا:با مسواکی که گرم است آرام مژه هارا شانه کنید و برای بهتر حالت دادن مژه ها وقتی مسواک به نوک مژه رسید ده ثانیه آن را فشار دهید و نگه دارید چنانچه از نتیجه کار راضی نبودید مجددا مسواک را گرم کرده و اینکار را تکرار کنید.

3.استفاده از ریمل:در این مرحله برای تثبیت حالت مژه ها از ریمل استفاده کنید . استفاده از چندین لایه ریمل ضد آب برای بهتر تثبیت شدن مژه ها مفید است و مژه های شما را در بلندترین و حجم ترین حالت خود حفظ میکند.

4.گرم کردن انگشت:در این مرحله برای فر کردن مژه ها انگشت شست و اشاره خود را به هم بمالید تا گرم شوند.

5.با انگشت مژه ها را به سمت عقب حالت دهید: در این مرحله با نوک انگشتان که گرم هستند مژه هایتان را به سمت پلک فشار دهید تا به ابروها برسند و به مدت ده الی پانزده ثانیه نگه دارید.

منبع:

https://namnak.com/%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%DA%98%D9%87-.p65308



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

ریمل‌ هایی که شما را زشت میکند!
مجموعه: لوازم آرایشی


در انیمیشن‌های کارتونی وقتی می‌خواهند شخصیت خانم قصه را زیبا نشان دهند برایش مژه‌هایی بلند و پر می‌گذارند؛ دردنیای واقعی هم بسیاری از خانم‌ها زیبایی و رنگ مژه‌ها را اولین قدم در زیباتر شدن می‌دانند؛ اینکه بتوانند با ریملی مناسب به مژه‌های‌شان حالتی مناسب و پرپشت بدهند برای‌شان اهمیتی زیاد دارد؛ اما چرا وقتی به مژه‌های بعضی از خانم‌ها نگاه می‌کنیم، به هم چسبیده و مصنوعی جلوه می‌کند ولی بعضی‌ها برعکس زیبایی مژه‌های‌شان به چشم می‌آید در حالی که هر دو گروه از ریمل استفاده کرده و قصدی جز زیباتر شدن نداشته‌اند. این وسط تفاوت اول آنها در انتخاب نوع ریمل است؛ تفاوت دوم در استفاده صحیح از ریمل است و تفاوت بعدی در راه‌های مراقبت از مژه‌های‌شان است.

 

لوازم آرایشى,دستگاه فرکننده مژه,فرمژه,ریمل زدن

 

کدام ریمل را بخرید
برخی ریمل‌ها به خاطر داشتن مواد شیمیایى و نگهدارنده باعث بروز حساسیت‌هایى همچون سوزش چشم، آبریزش و خارش مى‌شوند. اخیراً از سوى وزارت بهداشت نظارت‌هایى در زمینه لوازم آرایشى و بهداشتى خصوصا ریمل‌هاى ایرانى شروع شده است و تولید کنندگان لوازم آرایشى موظف هستند تا در این تولیدات مواردى را رعایت کنند. حتى در مورد ریمل‌هاى خارجى هم شرکت‌هاى وارد کننده به شرطى مى‌توانند جنس وارد كنند که مجوزهاى لازم را داشته باشند و براى کسب اینگونه مجوزها این شرکت‌ها باید دقیقا جزئیات اقلام وارد شده را از شرکت‌هاى سازنده براى وزارت بهداشت بگیرند یا این مواد آرایشى در آزمایشگاه‌هاى وزارت بهداشت تجزیه و آنالیز شوند و در صورتى که مواد مضرى در تولید آنها به کار نرفته باشد توزیع مى‌شوند. بنابراین هنگام خرید حتما به برچسب وزارت بهداشت توجه کنید و فقط از جاهای معتبر و مطمئن خرید خود را انجام دهید.

فرمژه حتما قبل از ریمل
اگر می‌خواهید از دستگاه فرکننده مژه استفاده کنید حتما قبل از زدن ریمل باشد، چرا که اگر بخواهید بعد از ریمل زدن از فرمژه استفاده کنید احتمال دارد مژه از ریشه کنده شود یا موهای ظریف آن آسیب ببینند و در نهایت مژه‌ها حالتی نه‌چندان زیبا و مصنوعی به خود بگیرند.

چشم‌ها را کارتونی کنید
برای اینکه چشمانی مانند یک غزال داشته باشید و مژه‌های‌تان شبیه شخصیت‌های کارتونی پر شود می‌توانید که قسمت بیرونی چشمتان را با ریمل بیشتری برس بکشید. همچنین اگر می‌خواهید مژه‌های‌تان خیلی بلند شود و در ضمن حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند، می‌توانید قبل از استفاده از ریمل، از فر مژه استفاده کنید و بعد ریمل خود را بکشید. ازاینکــه برس ریمل را چند بار پشت سر هم بکشید خودداری کنید.

قدم به قدم ریمل زدن را یاد بگیرید
در ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیندازید، در این حالت مژه‌های‌تان را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت برس بکشید تا اندازه مژه‌های‌تان کشیده شود و اگر می‌خواهید مژه‌های‌تان پرتر به نظر برسند این کار را دو یا سه بار انجام دهید، نه بیشتر زیرا در صورت استفاده زیاد مژه‌های‌تان به داخل یکدیگر می‌روند و شکل زیبایی را به شما نمی بخشد.

اگر می‌خواهید ماده ریمل بیشتر روی برس آن بنشید، برس را داخل ظرف بچرخانید. هیچوقت آن را در ظرف ریمل بالا و پایین نکنید، چون باعث می‌شود که ریمل داخل ظرف زودتر از معمول خشک شود.

اگر ریمل شما نو است و میزان ریمل روی میله آن زیاد است اضافه آن را بادستمال پاک کنید.

به یاد داشته باشید که برس کشیدن به مژه‌های‌تان باید به سمت بالا و خارج باشد تا نگاه شما در دیگران اثر کند و آنها جذب شما شوند. اجازه دهید تا ریمل تان از حالت خیسی خارج شده وخشک شود و بعد اگر کارهای دیگری را که مد نظر دارید بر چشمان‌تان انجام دهید.

اول ریمل یا خط چشم؟
برای آرایش اگر قبل از سایه و خط چشم ریمل بزنید احتمالا آرایش تمیزی نخواهید داشت چراکه تیرگی ریمل ممکن است روی پلک پخش شود.اگر ریمل را برای آخرین مرحله آرایش بگذارید نه‌تنها بهتر می‌توانید میزان ریمل و رنگ مژه‌ها را بهتر تنظیم کنید بلکه برای خط چشم و سایه هم کمتر مشکل خواهید داشت.

با مژه‌های کوتاه چه‌کنیم؟
باید ریملی انتخاب کنید که رنگ تیره ای داشته باشد و بلند کننده مژه باشد. یک بار ریمل بزنید، صبر کنید تا ریمل خشک شود سپس یک لایه دیگر روی آن بزنید.اگر هم مژ‌ه‌های‌تان کوتاه است و نازک به دنبال ریمل بلند کننده و حجم دهنده باشید. ابتدا یک لایه ریمل بزنید، اجازه دهید خشک شود و دوباره سر مژه‌ها و مژه‌های انتهای چشم را دوباره ریمل بزنید.

لوازم آرایشى,دستگاه فرکننده مژه,فرمژه,ریمل زدن

 

مشکی، سبز، قهوه‌ای و... چه رنگی؟
اگر می‌خواهید چهر‌ه‌‌ طبیعی داشته ‌باشید فقط سراغ ریمل‌های مشکی و قهوه‌ای بروید؛ درست است که ریمل‌های رنگی هم زیبایی خاص خود را دارند اما چهره را مصنوعی و پرآرایش جلوه می‌دهند. البته باز هم این که شما چه رنگی را انتخاب می‌کنید به عوامل زیادی بستگی دارد، به رنگ چشمان‌تان، پوست‌تان، رنگ لباس‌تان و... پس می‌بینید که عوامل متعددی در این انتخاب نقش دارند. ولی مشکی رنگی است که همیشه مناسب است، به همه صورت‌ها می‌آید و اگر هم بخواهید تغییری قابل ملاحظه در چشم‌ها به وجود بیاوریدمی‌توانید با رنگ‌ها بازی کنید، مثلا اگر چشمانی سبز دارید از ریملی با رنگ چشمان خودتان یعنی سبز یا رنگ بنفش استفاده کنید.

اگر چشمان آبی یا خاکستری داريد از ریمل‌های هم رنگ چشمان‌تان یعنی قهوه‌ای و آبی یا آبی‌های پر رنگ مثل آبی نفتی یا بنفش استفاده کنيد. اگرچشمان قهوه ای و مشکی دارید بهتر است سراغ ریمل سبز، آبی یا قهوه‌ای بروید. البته یادتان نرود ریمل مشکی را به همه توصیه می‌کنیم.

 

پاک کردن ریمل از روی پوست
بسیار مهم است که مواد ریمل پوست پلک یا جاهای دیگر صورت را تیره نکند.اگر بعد از آرایش دیدید که نقطه‌ای از پوست تیره شده‌است ؛وقتی هنوز خیس است اقدام به پاک کردن آن نکنید بلکه صبر کنید تا خشک شود و بعد خیلی آرام با یک گوش‌پاک کن تیرگی را پاک کنید و در نهایت اگر لازم بود با انگشت آرایش را یک دست کنید.

شما حجم‌دهنده می‌خواهید
آنهایی که مژه‌های بلند دارند نیازی به استفاده از ریمل‌های بلند کننده ندارند برعکس باید ریملی انتخاب کنند که حجم دهنده باشد. این دسته از خانم‌ها هم باید صبر کنند لایه اولی ریمل خشک شده و سپس مژه‌ها را از ریشه ریمل بزنند تا پرتر به نظر برسد.

https://elanza.com/mag/hair-texture-accessory/

کسانی که نباید از ریمل حجم‌دهنده استفاده کنند
مژ‌ه‌های سیخکی هیچ حالتی ندارند ؛ بلکه به‌صورت یک خط مستقیم رشد می‌کنند. در این حالت باید هم از فرمژه استفاده کنید و هم از ریمل حالت دهنده و بلند استفاده كنيد؛ این دسته از خانم‌ها نباید ریمل حجم دهنده استفاده کنند چون مژه‌های‌شان سنگین و بسیار مصنوعی به نظر می‌رسد.

آنچه خوار آید یک روز به کار آید
همیشه یک برس ریمل قدیمی و تمیز را در کیف آرایش‌تان نگه دارید چون می‌تواند حسابی به کارتان بیاید؛ مثلا وقتی به طور سهوی بیش از اندازه ریمل روی مژه‌ها زده‌باشید یا مژه‌ها به خاطر ریمل به هم چسبیده باشند می‌توانید با این برس حالت یکنواخت‌تری به آرایش مژه‌هایتان بدهید.همچنین می‌توانید از این برس برای شانه کردن و مرتب کردن ابروهایتان نیز استفاده کنید. البته یادتان باشد که بعد از 2 یا سه بار استفاده برس را مجددا بشویید تا بهتر بتوانید از آن استفاده کنید.

ریمل های واترپروف را هر روز نزنید
توصیه می‌کنیم برای استفاده روزانه از ریمل‌های ضدآب استفاده نکنید، چراکه برای پاک کردن یک ریمل ضد آب باید حسابی تلاش کنید و از مواد پاک‌کننده استفاده کنید و همین مالیدن مواد پاک کننده و کشیدن دستمال و پنبه اطراف چشم ؛ پوست لطیف این قسمت را می‌آزارد و نتیجه چیزی نخواهد بود به جز از بین رفتن تدریجی انعطاف‌پذیری پوست و ایجاد چروک‌های زودرس. همچنین این تقلا‌ها برای پاک‌کردن می‌تواند به مژه‌ها هم آسیب بزند و گاهی موجب کنده‌شدن آنها شود. هرچند شاید به دلیل پایداری بیشتر اکثر خانم‌ها این ریمل‌های ضدآب را ترجیح دهند اما توصیه می‌کنیم برای استفاده روزانه وسواس بیشتری به خرج دهید.


پیشنهاد ویژه
جذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنتافزایش دنبال کنندگان اینستاگرام/تضمینیماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایهسفارش عمده انواع ماسک سلامتبهترین دندانپزشک،لمینت,کامپوزیتساخت و تعمیر دندانهای مصنوعی با قیمت مناسب

لوازم آرایشى,دستگاه فرکننده مژه,فرمژه,ریمل زدن

 

تفاوت بین برس‌های ریمل در حالت دادن مژه‌ها
برس‌ با توجه به جنس و شکلی که دارد می‌تواند به گونه‌ای‌ متفاوت به مژه حالت دهد ؛ در اینجا می‌توانید سه شکل متفاوت از برس به همراه حالتی که به مژه‌‌ها می‌دهند را ببینید.

ریمل مژه‌های پایین فراموش نشود
ریمل‌زدن به مژه‌های پایین را فراموش نکنید، برای پلک پایین برس ریمل را به حالت عمود به چشم‌ها نگاه دارید و با حرکات جلو و عقب به مژه‌ها حالت دهید. در نهایت می‌توانید با یک برس ریمل تمیز به مژه‌ها حالت بهتری دهید.اگر می‌خواهید اصلا زیر چشم کثیف نشود می‌توانید از یک قاشق یکبار مصرف استفاده کنید، به این طریق که قسمت محدب قاشق را زیرچشم بگذارید و بعد ریمل بزنید تا مبادا برس با پوست تماس پیدا کند.

هرگز با ریمل نخوابید
حتماً باید بعد از استفاده از ریمل‌ها آنها را پاک کنید و حتى الامکان سعى کنيد با ریمل نخوابید، زیرا تمام فولیکول‌هاى مژه که روى پلک قرار دارند مسدود شده و احتمال ریزش آنها هنگام شست‌وشو بیشتر مى‌شود.

برای پاک‌کردن آرایش چشم، از مواد پاک‌کننده آرایش که ویژه چشم است، استفاده کنید. چشمان شما بسیار حساسند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. برای پاک کردن آرایش چشمان‌تان، از حرکات ملایم‌تردست‌تان روی پوست اطراف چشم استفاده کنید چون پوست این نواحی بسیار حساس است و امکان آسیب‌دیدن و چروک شدن آن زیاد است.

کدام ریمل‌ها روغنی و کدام آبکی هستند؟
ریمل‌ها از نظر شکل ساختارى به دو نوع پودرى ومایع در بازار ایران عرضه مى‌شوند. پایه اصلى ریمل‌هاى مایع به صورت آب و روغن است، ریمل‌هایى که پایه اصلى آنها روغن است واصطلاحا به نام ضدآب یا واترپروف شناخته می‌شوند در برابر عرق کردن و ریزش اشک مقاوم هستند ولى متأسفانه خشک شدن آنها روى مژه‌ها به مدت طولانى صورت مى‌گیرد، ولى ریمل‌هایى که پایه اصلى آنها آب است دقیقا برخلاف ریمل‌هاى مزبور هستند و راحت‌تر پاک می‌شوند.در واقع براى پاک کردن انواع ریمل‌هاى پودرى و مایع مى‌توان از آب استفاده کرد اما براى پاک کردن ریمل‌هاى روغنى (واترپروف) باید از محلول آب و صابون استفاده کرد. ريمل خوب وسيله اي است كه استفاده از آن راحت باشد و نسبت به عرق، شست‌وشو و ريزش اشك مقاوم باشد.

محیط مناسب برای رشد میکروب‌ها
ریمل‌هاى مایع به خصوص آنهایى که پایه اصلى آنها آبکى است محیط مناسبى براى رشد و نمو میکروب‌ها هستند و با تکثیر این میکروب‌ها و حضور مداوم آنها در نزدیک چشم مى‌تواند عفونت‌هاى چشمى، التهاب، قرمزى، ترشحات غلیظ، خارش و حتى پوسته ریزى لبه پلک را ایجاد كند. همچنین در موارد شدیدتر این ریمل‌ها به قرنیه چشم آسیب مى‌رسانند و در نهایت لک قرنیه و اشکال در بینایى را به وجود مى‌آورند و این علائم با ادامه مصرف افزایش مى‌یابد، به دلیل حساس بودن ناحیه اطراف چشم، بهتر است از این ریمل‌ها کمتر استفاده شود.

https://elanza.com/mag/dechlorination-cream/

ریمل حساسیت هم می‌دهد
وجود مواد رنگى، عطرى و نگهدارنده موجود در داخل ریمل‌ها نیز مى‌تواند حساسیت‌هاى پوستى را افزایش دهد، وجود این مواد به دلیل جلوگیرى از خراب شدن ترکیبات موجود است و حتى بعضى از اوقات براى مقابله با میکروب‌ها از آنتى بیوتیک‌هاى پیشگیرى کننده استفاده مى‌کنند تا حتى‌المقدور احتمال عفونت‌ها در هنگام مصرف کاهش یابد. افرادى که با استفاده مکرر از ریمل‌ها دچار التهاب و حساسیت مى‌شوند، ریزش مژه‌ها در آنها به مراتب بیشتر از سایرین خواهد بود.

کدام ریمل سبب ریزش مژه‌ها می‌شود؟
ریمل‌هایى که پایه اصلى آنها از روغن تشکیل شده است به دلیل این که به سختى پاک مى‌شوند، موجب افزایش ریزش مژه‌ها و چسبندگى آنها مى‌شوند. استفاده از ریمل‌ها یا هرگونه لوازم آرایشى ممنوعیت خاصى ندارد، حتى افرادى که به دلیل بیمارى‌هاى مختلف مژه‌های‌شان کم پشت شده یا در اثر تصادف مژه‌هاى خود را از دست داده اند، مى‌توانند با استفاده از ریمل ظاهر چهره خود را تا حدى به صورت طبیعى برگردانند، ولى باید از مصرف زیاد و دائمى ریمل که شانس ابتلا به عفونت و حساسیت را افزایش مى‌دهد خوددارى کنند.

ترفندها جالب خط چشم کشیدن

همه خانم ها میدانند که خط چشم کشیدن سخت ترین بخش آرایش چشم است و زمان زیادی هم از خانم ها میگیرد, برخی از خانم ها هم اصلا خط چشم کشیدن بلد نیستند و آن را کار غیرممکنی میدانند. از آنجایی که خط چشم تاثیر زیادی در زیبایی چشم ها دارد همه خانم ها باید بتوانند برای خود خط چشم بکشند, در ادامه این بخش ترفندهای ساده و کاربردی برای کشیدن خط چشم را به شما میگوییم تا بتوانید در کمترین زمان زیباترین خط چشم را بکشید.

 

خط چشم کشیدن

 

روش های خط چشم کشیدن

از انگشتان پا کمک بگیرید!

 

برای کشیدن خط چشم دقیق باید حوصله داشته باشید و اصلا دستان تان نلرزد پس ما یک روش به شما معرفی میکنیم که با تمرکز بیشتر بتوانید خط چشم بکشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید جمع کردن انگشتان پا باعث تمرکز و از بین رفتن لرزش دستان میشود.

https://elanza.com/mag/category/elanza-news/

از کانسیلر استفاده کنید

 

در خط چشم کشیدن احتمال لرزیدن دست وجود دارد, اگر شما هم همیشه خط چشم تان کج و کوله میشود میتوانید با یک گوش پاک کن و کانسیلر و پاک کننده آرایش آنرا را اصلاح کنید. گوش پاک کن را به پاک کننده آرایش بزنید و اضافات خط چشم و جاهایی که دست تان لرزیده است را پاک کنید, حالا باید به قسمت های پاک شده کانسیلر بزنید.

 

خط چشم کشیدن

 

تکنیک های خط چشم کشیدن 

استفاده از تکنیک نقطه چین

اگر خط چشم کشیدن خیلی برایتان سخت است و دوست دارید خط چشم گربه ای یا دنباله دار بکشید باید از تکنیک نقطه چین استفاده کنید به این صورت که با یک مداد محدوده خط چشم و میزان دنباله آن را با نقطه چین های کمرنگ مشخص کنید سپس با خط چشم نقاط را به هم وصل کنید.

 

از فرمژه استفاده کنید

 

با این ترفند میتوانید همزمان هم خط چشم بکشید و هم مژه هایتان را فر کنید, باید مداد چشم را روی لبه داخلی فرمژه بکشید و با این کار همزمان خط مداد روی لبه پلک مینشیند و مژه ها فر میشوند.

 

منیع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/mascara3-makes-ugly.html



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

 

کیسه های کلاچ نگاه جدید SaveNewchic پیشروترین روندهای مد هستند!

Newchic New Look Clutch Bags Are Leading Fashion Trends!

درست مثل اینکه کمد لباس زنانه همیشه کمبود لباس خواهد بود ، وقتی صحبت از کیف های کلاچ می شود ، این حرف را نیز صادق می داند. وقتی خانمها لباس میپوشند و به دنبال بیرون رفتن هستند ، آخرین مرحله کیسه های کلاچ ظاهری جدید برای اضافه کردن طعم و مزه شیک خواهد بود. ما وقتی لباسهای مجلسی را با کیسه قرمز کلاچ قرمز خود ، طراح های کیف کلاچ سیاه طراح یا کیف پول تلفنی سلطنتی نشان می دهد ، احساس زیبایی را تحسین می کنیم.

 

کیف های کلاچ کیسه های کلاچ کیسه های کلاچ شیک

clutch bagstylish clutch bagsclutch bags

طراحی این کیف کلاچ مشکی شیک Newchic بسیار مدرن و متعال است تا با هر نوع لباس یا لباس جفت شود. کیسه کلاچ خالص زنانه سیاه و سفید با مهره های شفاف و رنگی مزین شده و با زنجیره فلزی تزئین شده است که جلوه بصری بالایی را برای لباس های شب شما ایجاد می کند. ظرفیت با یکی از کیسه های کلاچ بزرگ ، که برای تأمین نیازهای اصلی شما برای مهمانی ها ، اجتماعات یا سایر مناسبت های روزانه کافی است ، مناسب است.

https://www.ginzzaa.com/category/shoulder-bags

کیف های کلاچ سیاه شیک LADIES STYLISH EVENING SATIN عروس

stylish black clutch bag

با موفقیت در کیف های کلاچ قرمز بسیاری از مارک های مانند Gucci ، LV ، یا برای همیشه 21 ، مردم فقط نمی توانند به اندازه کافی از این رنگ شیک استفاده کنند. کیف پول قرمز روشن یا تیره قرمز ، کوچک یا لجن قرمز ، تجربه حمل متفاوت را به همراه می آورد و همه آنها خلق و خوی خوبی را نشان می دهند و چهره زنان را برجسته می کنند. به یاد داشته باشید از رژلب قرمز برای مطابقت با کیف پول کلاچ عصر ، به علاوه یک جفت کفش پاشنه بلند قرمز استفاده کنید ، فوق العاده سکسی خواهید بود! هنگامی که در جشن با لباس شب قرمز قرمز متناسب با طراح الگوی طاووس طراح کیف کلاچ قرمز ظاهر شد ، شما ملکه قرمز سکسی هستید!

کیف پول کلاچ قرمز زن مهمانی جالب اتفاق مهمانی
 

کیسه کلاچ قرمز طراح FASHION WOMEN PEACOCK PATTERN

designer red clutch bag

red clutch purse

بعضی اوقات ما کیف دستی کلاچ را به عنوان کیف دستی تلفن حمل می کنیم. وقتی می خواهید برای خرید یا شام به بیرون بروید ، لباس های گاه به گاه را بپوشید و یک کیف کلاچ کوچک را می خواهید ، این کیف پول همراه صورتی می تواند نیازهای شما را به راحتی برآورده کند. بدون ایجاد بار زیادی برای شانه و یا دستان خود ، این کیف پول کیف پول سبک می تواند حاوی بیشتر مواردی باشد که به خیابان می کشید. پول ، کلید و تلفن ، بهترین کیف پول گوشی برای حمل همه این موارد ضروری و مفید است.

https://www.ginzzaa.com/category/handbags

کیف پول تلفن همراه 5.5 اینچ WALLET تلفن مورد برای iPhone ، XIAOMI ، REDMI ، سامسونگ

cellphone purse

در اینجا یکی از پر فروش ترین کیف های کلاچ ظاهری جدید در هفته گذشته آمده است. چرم PU با کیفیت بالا جلوه بصری با کیفیت و گران قیمت را نشان می دهد. و این کیف کلاچ طراحی جدید ارتباط زیادی با قابلیت ظرافت دارد. علاوه بر این ، طراحی شکل آن بسیار جدید بوده و سه رنگ از جمله سبز ، سیاه و صورتی را ارائه می دهد ، می توانید با توجه به رنگ لباس های خود خرید را انجام دهید. زیبا و شیک ، چه چیز دیگری می توانید از یک کیسه کلاچ ارزان بخواهید؟

new design clutch bag

https://www.ginzzaa.com/category/clutch

https://blog.newchic.com/newchic-new-look-clutch-bags-leading-fashion-trends.html



:: بازدید از این مطلب : 152902
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

شال های هندی پارچه ای به شکل مستطیل شل است که بر روی شانه ها یا سر پوشیده شده است. این لباس ها بیشتر برای گرم نگه داشتن در ماه های زمستان مورد استفاده قرار می گیرد ، اما با توجه به سبک های معاصر ، در صورتی که پوشیدن ژاکت در آن زمان نامناسب باشد ، می توان از آنها برای پارچه پوشیدن استفاده کرد.

همانطور که از نام این نام پیداست ، این پوشاک از هندوستان و عمدتا از کشمیر سرچشمه می گیرد. جالب اینجاست که شال هندوستان ، هنگامی که در اروپای غربی پوشیده می شود ، یک لباس بزرگ مد محسوب می شد که در دهه 1800 توسط نخبگان جامعه پوشیده می شد.

https://www.ginzzaa.com/category/sneakers

Indian Shawls And Stoles For Winter Warmth

شال & دزد پاشمینا

یک نوع بسیار محبوب و پرطرفدار ، شال Pashmina است. این با موی بز کوه ساخته شده و یکی از نفیس ترین شال ها به حساب می آید. از آنجا که آنها بسیار محبوب هستند ، بسیاری از زنان در سراسر جهان تصمیم می گیرند که شال های Pashmina را بصورت آنلاین بخرید.

هند انواع مختلفی در مورد شال Pashmina دارد. یک نسخه Amli است که از سوزن دوزی پیچیده برای ایجاد گلدوزی ظریف در تمام بدن پوشاک استفاده می کند. طرح هایی که معمولاً روی شال هایی از این دست ایجاد می شوند ، از محیطی الهام گرفته شده و بنابراین شامل نقوش چنین برگ هایی ، درختان و تاک ها هستند.

با توجه به منشاء آنها ، هنگام جستجوی شال آنلاین ، مطمئنا هند بهترین مکان برای مرور آنهاست. یکی از بزرگترین تولید کنندگان در جهان شال های Pashmina ، هند انواع مختلفی برای ارائه دارد. به همین دلیل است که وقتی خانمها شال را به صورت آنلاین خریداری می کنند ، هند بهترین پورتال های خرید را انتخاب می کند اگر کسی به دنبال مدل های اصلی باشد.

شال های معمولی کشمیر به کمک پارچه های ضخیم مانند پشم ، کتان و در بعضی مواقع پنبه ساخته می شود. این شال ها با گلدوزی های خدمه مشخص می شوند که با پشم ساخته می شوند و از نقوش و الگوهای الهام گرفته شده از طبیعت استفاده می کنند.

https://www.ginzzaa.com/category/flat

پشمهای بکار رفته در این نوع شال ها معمولاً به رنگ سبز عمیق ، قرمز ، آبی و مشکی است زیرا پارچه پس زمینه معمولاً به صورت سفید یا خامه ای است و این رنگ ها تمایل به بهترین حالت دارند. جالب اینجاست که این شکل از گلدوزی نیز در الگوهای معاصر برای گلدوزی روی کیف های دستی و کفش استفاده می شود و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

هنگام جستجوی شال های معتبر هندی ، خرید آنلاین گزینه ای عالی است زیرا یافتن محصولات مختلف طبق سلیقه و نیازهای فردی بسیار ساده است. علاوه بر این ، شناختن تاریخ و میراث موجود در پشت هر محصول نیز آسان تر است.

شال های هندو پاشمینا در سراسر جهان بسیار مشهور است و خرید روسری از هند با انگشتان دست هرگز آسانتر از اینترنت نبود. چه زنان برای پناهیدن از سرما و چه درست به عنوان یک لوازم جانبی مد نیاز به یک پوشاک سبک دارند ، راه حل مناسب شال است.

هند دارای بهترین طیف وسیعی از این پوشاک در سراسر جهان است. به همین دلیل ، چه کسی به دنبال شال معتبر کاشیری یا شال پاشمینا باشد ، هند مکان مناسبی برای جستجوی آنهاست.

 

شیک و روند شال های هندی

printed-stole

یکی از بهترین چیزها در مورد شال ، تطبیق پذیری آنها است. این پوشاک را می توان روی هر چیزی پرتاب کرد و به نظر شما جادو می کند. برای ناهارهای گاه به گاه با دوستان ، زنان ترجیح می دهند که بر روی یک شال گلدوزی شده بر روی یک کامزای سالار ظریف پرتاب کنید.

برای یک لحظه مشابه ، پوشیدن لباس های هند و غربی با شال نیز کاملاً قابل قبول است. زنانی که به دنبال افزایش قد خود هستند ، تمایل دارند که شال را به عنوان مرکزی که از جذب گروه خود می باشد بر خلاف برخورد با آن به عنوان یک لوازم جانبی استفاده کنند. برای این کار ، شال های دوزی به شدت ایده آل هستند.

برای مناسبت های رسمی ، یک شال نیز می تواند بر روی سارو پرتاب شود. سارافی که از ابریشم ، ژرژت ، چاندی ، مخملی یا هر ماده دیگری ساخته شده است ، یک همراه ایده آل برای این شال ها است. به جای دوپتایی که با آن همراه است ، می توانید یک شال گازدار سبک بر روی یک کت و شلوار anarkali پوشانده و جلوه ای جالب ایجاد کنید.

هنگام پوشیدن ساروپ ، ایده آل است که از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید ، زیرا آنها به سقوط سارا و همچنین به قد زنانی که آنها را پوشیده است اضافه می کنند. آنها همچنین می توانند با کت و شلوارهای anarkali پوشیده شوند اگرچه کفش های تخت V شکل معمولاً با این به نظر می رسد.

https://www.ginzzaa.com/category/shawls

 



:: بازدید از این مطلب : 1065
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد