نوشته شده توسط : ismaeil sahab

 آرایش صحیح تاثیر فراوانی بر زیباتر نمودن چهره دارد و سبب می شود چهره چندین سال جوانتر به نظر برسد . اگر شما بهترین لوازم آرایشی را داشته باشید اما اگر ندانید چگونه از آن ها استفاده کنید و آرایش صحیحی داشته باشید ، حتی با این لوازم نیز نمی توانید زیبا و جوان تر به نظر برسید.

برای اینکه جوانتر به نظر برسید ، از چند تکنیک ساده آرایشی استفاده نمایید و سن خود را پایین تر نشان دهید. در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با تکنیک هایی آرایشی برای جوانتر به نظر رسیدن آشنا می کنیم.

زیبا و جوان تر شدن با این تکنیک های آرایشی
از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید
همیشه پوست های خشک ، پیرتر به نظر خواهند رسید پس برای جووانتر به نظر رسیدن پوستتان بهتر است بعد از شستشوی صورت از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

در صورت استفاده نکردن از کرم مرطوب کننده ، لوازم آرایشی به لایه های خشک تر می چسبد، و باعث از بین رفتن انعطاف پذیری پوست و ناهموار شدن آن می شوند. پس پوست را با کرم های نرم کننده یا کرم های بدون روغن هیدراته کنید.

کرم مرطوب کننده

از پرایمر استفاده نمایید

قبل از آرایش چشم هایتان از پرایمر چشم استفاده نمایید زیرا برای خنثی کردن تورم و قرمزی چشم بسیار مناسب اند.

فونداسیون صورت را به طور صحیح انجام دهید
همیشه آرایش هایی که شما را طبیعی تر جلوه دهند ، بر زیبایی چهره می افزایند و سبب می شوند که جوانتر به نظر برسید بنابراین برای زیباتر و جوانتر به نظر رسیدن چهره تان ، از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید و از کرم پودر با پوشش کم برای پوشش مختصر صورت استفاده کنید.

کرم پودرهای حاوی مرطوب کننده نسبت به انواع دیگر پودرها بهتر روی پوست می خوابند؛ به اندازه یک سکه کوچک کرم پودر در کف دست تان بریزید و آن را به صورت بمالید.

چشم ها را بزرگتر نشان دهید
برخی از اشتباهات آرایشی سبب می شود چشم ها ریزتر به نظر برسد . چشم های ریز و پلک های افتاده ، به چشم ها حالت خواب آلود می دهند و سبب می شود صورت جوان به نظر نرسد.

برای اینکه چشم های شما بزرگتر به نظر برسد ، از سایه ی قهوه ای روشن یا سایه شامپاینی براق و سایه های نزدیک به رنگ پوستتان استفاده نمایید تا خط چروک ها کمتر خود را نشان دهد . همچنین با مداد روغنی خط اشک صورت را بپوشانید و با شایمر (براق کننده) گوشه ی داخلی چشم را براق تر کنید.

تکنیک های آرایش چشم

شکل طبیعی ابروی خود را دنبال کنید
هرگز ابروهای خود را طوری آرایش نکنید که مصنوعی و غیر طبیعی به نظر برسد بلکه ابروهای تان را با استفاده از مداد یا سایه طبیعی آرایش نمایید تا جوانتر به نظر برسید.

اگر بیش از حد زیر ابروهایتان را خط بکشید چهره شما خسته به نظر می رسد و اگر بیش از حد بالای آن ها را خط بکشید غیر طبیعی به نظر میرسید. ابرو های ایده آل نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه هستند.

به شکل صحیح رژگونه بزنید
برای داشتن یک صورت جوان یک رژگونه روشن نظیر(صورتی،هلویی)استفاده کنید و رژ گونه را به قسمت بالای برآمدگی گونه زده سپس یک قطره برق لب روی رژگونه خود بزنید. رژگونه های تیره و کرم پودرهای پررنگ استفاده نکنید زیرا رنگ های تیره خطوط چهره شما را از آنچه که هست عمیق تر نشان می دهد.

این ریمل ها مژه ها را خراب می کنند
ریمل مژه چشمان را زیباتر و درشت تر نشان خواهد داد پس با یک ریمل سبک و ملایم و نه ضدآب مژه هایتان را حالت دهید و قبل از ریمل زدن برای پرتر به نظر رسیدن مژه هایتان روی محل رویش مژه ها را مدادی قهوه ای بکشید . هرگز از ریمل های ضدآب استفاده نکنید زیرا اینگونه ریمل ها مژه ها را خشک می کنند و مژه ها نازک و شکننده می شوند.

ریمل زدن

از مرطوب کننده های رنگی استفاده نمایید
با استفاده از مرطوب کننده های رنگی پوستتان را کمی درخشان تر کنید زیرا پوست درخشان از نشانه های جوانی است. مرطوب کننده های رنگی بسیار سبک و دارای بافت ابریشمی هستند و پوشش دهی خوبی دارند . می توانید با یک اسفنج نم دار، مرطوب کننده را روی صورت خود بمالید و لکه های تیره پوستتان مانند زیر چشم و اطراف بینی را با یک کانسیلر رفع کنید.

https://elanza.com/brand/liesel

با کرم پودر خط ایجاد کنید

برای اینکه گونه های شما برجسته تر به نظر برسید می توانید با استفاده از یک برس کرکی یک خط باریک با کرم تیره زیر استخوان گونه ی خود به سمت بالا بکشید و آن را محو نمایید . در اطراف صورت، زیر خط مو و اطراف آن با استفاده از پودر تیره خط ایجاد کنید.

لب های خود را اینگونه آرایش کنید
با افزایش سن لب ها حجم خود را از دست می دهند و کمی افتاده به نظر می رسند بنابراین بهتر است برای جوان تر به نظر رسیدن با آرایش لبها کمی به آنها حجم دهیم.

شما می توانید برای این کار ، خط لب را کمی بالای خط واقعی لبتان بکشید و رژی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی داشته باشد اما اگر لب هایتان بزرگ است روی آن را خط لب بکشید و از رنگ های جیغ مانند آلبالویی و پرتغالی استفاده کنید . به قسمت وسط لب پایینی برق لب بزنید تا لب ها زیباتر و پرتر دیده شوند.

تکنیک های آرایشی

دندان های سفید شما را جوانتر نشان می دهند

دندان های سفید و براق سبب جوانتر به نظر رسیدن و زیباتر شدن شما می شود پس دندان های خود را سفید کنید تا چهره ای شاداب و بشاش داشته باشید.

جلوی موهایتان را کوتاه کنید

قسمت جلوی سرتان را کوتاه کنید و یک سشوار سطحی بکشید تا چهره تان جوانتر و زیباتر به نظر برسد.

موهایتان را کوتاه نگه دارید

موها با بالا رفتن سن حالت خود را از دست می دهند و خشک می شوند پس بهتر است موهایتان را کوتاه نگه دارید تا سن شما پایین تر نشان داده شود و راحت تر بتوانید به موهایتان رسیدگی نمایید.

https://elanza.com/brand/she

رنگ مناسب برای موهایتان انتخاب کنید

اگر می خواهید زیبا و جوانتر به نظر برسید هرگز اجازه ندهید موهای سفید شما نمایان شود زیرا ظاهر شما هرقدر مرتب باشد تارهایموی سفیدتان شما را پیر نشان می دهد . رنگ موی مناسب برای شما قهوه ای و زیتونی است و مش و های لایت های سفید، صدفی، استخوانی و نقره ای سبب مسن تر به نظر رسیدن شما می شود.

 

منبع: https://namnak.com/%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C.p65023



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

کشیدن خط چشم هم مهارت هایی دارد. اگر می خواهید این مهارت ها را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

1 - سوزش چشم
اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که مدام دستتان به چشم تان است و آن را می خارانید ، با بکار بردن یک خط چشم یکبار مصرف جرم های اطراف آن را از آن دور نگاه دارید.خط چشم تان را به طور کلی هر سه ماه یکبار عوض کنید. همچنین نباید آن را با دوستانتان شریکی استفاده کنید.


کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

جذب راننده با خودرو در دیجی‌کالا (به همراه وعده غذایی و پاداش مناسبتی)


بیشتر بخوانید: آموزش کشیدن خط چشم

2 - نتیجه ماندگار

https://elanza.com/brand/doucce
اگر می خواهید خط چشم تان اثر ماندگارتری روی چشمان تان داشته باشد با یک مداد چشم اول زیر چشم تان را خط بکشید اجازه دهید رنگ آن تا خط مژگان تان پیش برود و سپس روی آن کمی سایه پودری به همان رنگ بزنید تا خط چشم تاثیرگذارتری داشته باشید.

3 - خط چشم جسورانه ای داشته باشید
از بکار بردن خط چشم هایی با رنگ های روشن و متفاوت خجالت نکشید. برای داشتن یک چهره متفاوت در یک مهمانی بالا و پایین مژه ها را با دو رنگ کاملا متفاوت خط چشم بکشید (مانند صورتی و سبز یا قرمز و آبی).

4 - آن را یخ زده کنید
اگر خط چشم مدادی شما فرو میریزد و به اصطلاح پس می دهد آن را به مدت 15 دقیقه قبل از استفاده داخل یخچال قرار دهید تا سفت شود و سپس به آهستگی روی خطوط چشم تان بمالید.

چگونه خط چشم ژله ای با ماندگاری بالا درست کنیم؟
خط چشم ژله ای یکی از وسیله های میکاپ است که در کیف لوازم آرایش اکثر زنان وجود دارد ، نیاز نیست هزینه ی زیادی صرف کنید و با روش پیشنهادی این بخش از دنیای مد نمناک خط چشم ژله ای در خانه آماده کنید.

موادموردنیاز :
سایه به رنگ دلخواه
محفظه ای برای نگهداری
پرایمر چشم
روغن نارگیل
گوش پاکن
خط چشم ژله ای
آموزش کامل درست کردن خط چشم ژله ای در خانه


چگونه خط چشم ژله ای را درست کنیم؟
گام اول :پودرهارا داخل محفظه بریزید.
گام دوم :مقداری پرایمر به آن اضافه کرده تا غلیظ و صاف شود.
گام سوم :حالا روغن نارگیل راذوب کرده وبه ترکیب اضافه کنید فقط خیلی روغن نریزید 2 تا 3 قطره کافی است.
گام چهارم :همه چیز راترکیب و 5 تا 10 دقیقه تکان دهید.
گام چهارم :واقعا شگفت انگیز است خط چشم آماده مصرف است
آن را در ظرف دربسته نگهداری کنید.
روش دوم ساخت خط چشم ژله ای
می توانید از مداد سرمه ای برای درست کردن خط چشم با هر برندی استفاده کنید به این روش که :
سرمه را 1 یا 2 ثانیه روی حرارت نگه دارید.

https://elanza.com/brand/mavala
بعداز 10 ثانیه که خنک شد آماده مصرف است.
خط چشم ژله ای
استفاده از مداد سرمه برای درست کردن خط چشم ژله ای
فواید این خط چشم ژله ای
رنگدانه زیادی دارد
براحتی 6تا 7 ساعت می ماند
رنگ های مختلفی دارد
بدلیل وجود روغن درخشان است .
نکات :
می توانید از وازلین بجای روغن استفاده کنید .
بهتر است رنگدانه ها شل باشد اما اگرعصاره باشد می توانید ان را به پودر تبدیل کنید.
اگر از رنگ چشم شفاف استفاده کنید برای خط چشم مناسب است.
اگر از رنگ شفاف استفاده کنید خط چشم شفافی خواهید داشت.

منبع:

https://namnak.com/%D8%AE%D8%B7-%DA%86%D8%B4%D9%85-%DA%98%D9%84%D9%87-%D8%A7%DB%8C.p60881



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

چشم‌ها همان قدر که حساس هستند، همان قدر تاثیرگذارند. با چشم خیلی حرف‌ها را می‌شود گفت و می‌شود شنید که هیچ جور دیگری بیان آن ممکن نیست.

 

در آرایش صورت سخت‌ترین قسمت ماجرا، https://elanza.com/brand/david-jones است و بیشتر خانم‌ها بیشتر از همه در همین منطقه مشکل دارند تا جایی که بیشتر اوقات مجبور می‌شوند چشم‌ها را نادیده‌ بگیرند.

 

قدم اول: مژه‌ها

شاید در نگاه اول دستگاه فرمژه کمی ترسناک به نظر بیاید ولی آنقدرها خطرناک نیست؛ اگر کمی دقت کنید آسیبی به مژه‌ها وارد نمی‌شود در حالی که واقعا می‌تواند به فر دادن مژه‌ها کمک کند و باعث شود هم چشم‌ها خود را بیشتر نشان دهند و هم سایه چشم بهتر روی پلک بخوابد.

 

نکته: هیچ‌گاه نباید مژه‌های پلک پایین خود را فر دهید، چون بسیار حساس هستند و احتمال ریزش آنها خیلی زیاد است.

 

1. مستقیم در آینه نگاه کنید و فرکننده را اطراف مژه‌ها نگه دارید؛ مانند شکل فرکننده را طوری روی مژه‌ها قرار دهید که تمام آنها را در بربگیرد.

 https://elanza.com/brand/dermalift

2. حالا آرام دسته‌ها را به هم نزدیک کنید تامژه‌ها کاملا در میان نوار لاستیکی فرکننده به سمت بالا قرار بگیرند.

 

3. فرمژه‌ها را باید حدود 10 ثانیه روی مژه‌‌ها بسته نگه دارید؛ بعد دسته‌ها را از هم جدا کنید و آرام از چشم دور کنید؛ مژه‌ها باید به سمت بالا فر خورده باشند.
کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

جذب راننده با خودرو در دیجی‌کالا (به همراه وعده غذایی و پاداش مناسبتی)

 

همین کار را برای چشم دیگر انجام دهید.

 

قدم دوم: سایه چشم

اگر برای سایه از برس مناسبی استفاده کنید، ممکن است دیگر نیازی به خط چشم نداشته‌ باشید و تنها با سایه چشم‌هایتان شکل دلخواه را به دست آورید.

 

1. برس سایه را کاملا به سایه آغشته كرده، بعد خیلی ملایم به آن فوت کنید تا سایه‌های اضافی بریزد.

 

2. حالا چشم‌هایتان را کاملا باز کنید و آرام برس را زیر چشم یعنی جایی که مژه‌های پایین روییده‌اند، بمالید. سایه چشم را به راحتی می‌توان با نوک انگشت اصلاح کرد یا تغییر حالت داد؛ مثلا اگر فکر می‌کنیم سایه زیر چشم خیلی پهن یا پررنگ شده ‌است با نوک انگشت مدل دلخواه‌تان را به وجود آورید درست کنید.

 

3. سرتان را به سمت عقب ببرید تا پلک‌هایتان حالت بسته پیدا کند و بتوانید به قسمت بیشتری از پلک دسترسی داشته ‌باشید؛ آرام از گوشه خارجی پلک بالا شروع به سایه‌زدن کنید.

 

4. حالا با نوک انگشتان‌تان سایه روی چشم را کمی پخش کنید تا هم حالت یکنواخت‌تری پیدا کند و هم یکدست شود.

 

قدم سوم: خط چشم
پیشنهاد ویژه
تیکبانقیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایرانلیزر هموروئید و بواسیردرمان سریع وقطعی بواسیر بدون درد و خونریزیلیزر هموروئید و بواسیراز بیماری دردناک هموروئید خلاص شوید

نکته: رنگ‌های متفاوت خط چشم در بازار وجود دارد که باعث افزایش زیبایی چشم‌ها می‌شود. استفاده از رگه‌های طلایی و سبز باعث می‌شود تا چشمان شما نافذتر جلوه کنند.

 

1. دوباره چشم‌هایتان را به سمت عقب ببرید تا چشم‌هایتان حالت بسته پیدا کنند.

 

2. با خط چشم مایع خطی از گوشه داخلی چشم به سمت گوشه خارجی بکشید؛ تا جایی که می‌توانید این خط را نزدیك مژه‌ها بکشید.

 

3. با یک مداد چشم روشن‌تر خطی دیگر بالای خط چشم مایع بکشید.

 

4. همچنین می‌توانید اطراف چشم یعنی گوشه داخلی و اطراف سایه زده شده در گوشه خارجی چشم را با همین مداد رنگ بزنید تا چشم‌ها حالت خود را بهتر نشان دهند.

 

قدم چهارم: ریمل

1. مستقیم در آینه نگاه کنید و بعد برس ریمل را در امتداد مژه‌ها بکشید تاکاملا مژه‌ها حالت بگیرند؛ به یاد داشته باشید که برس کشیدن به مژه‌هایتان باید به سمت بالا و خارج باشد تا نگاه شما در دیگران اثر کند و آنها جذب شما شوند. اجازه دهید تا ریمل‌تان از حالت خیسی خارج شده و خشک شود و بعد اگر کارهای دیگری را که مدنظر دارید روی چشمانتان انجام دهید. برای اینکه چشمانی مانند یک غزال داشته باشید، توصیه می‌کنیم قسمت بیرونی چشمتان را با ریمل بیشتری برس بکشید.

 

2. مژه‌های پایین را هم یک لایه ریمل بزنید؛ اما به هیچ عنوان زیاده‌روی نکنید چون چهر‌ه‌تان را غیرطبیعی نشان می‌دهد؛ ریمل مژه‌های بالا باید چندین برابر مژه‌های پایین باشد.

 

نکته: ریمل از موادی درست می‌شود که به‌راحتی به باکتری و انگل آلوده شده و قطعا هیچ کدام از ما پذیرای چنین مهمان‌های ناخوانده‌ای در چشمان خود نیستیم. اجازه ندهید کسی از وسایل آرایش مربوط به چشمان شما استفاده کند چون هیچ‌گاه نمی‌توانید فرچه ریملی را که شخص دیگری از آن استفاده کرده را بشویید و تمیز کنید.

 

برای اینکه یک نگاه و چشم خاص داشته باشید، توصیه می‌کنیم دفعه اول ریمل خود را با رنگ مشکی استفاده کنید ولی در دفعه بعدی از ریمل‌های رنگی استفاده کنید و ریمل رنگی را هم مثل ریمل مشکی از ریشه تا انتها برس بکشید. همچنین بهتر است ریمل را 4 ماه پس از باز شدن دور بیندازید. اگر متوجه شدید که ریمل در حال خشک شدن است یا حجم آن بیش از اندازه سنگین شده باز هم نباید از آن استفاده کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/face-attire/eye3-makeup-guide.html



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

خطوط خنده یا همان خط لبخند از هر دو طرف بینی تا گوشه های لب است که در اثر افزایش سن به وجود می آیند. حالات چهره در طول زمان لبخند و خندیدن و همچنین با کاهش کلاژن پوست که به دلیل افزایش سن رخ می دهد دلیل ایجاد خط لبخند می باشد. با افزایش سن و زمانی که لایه های چربی صورت از بین می روند، پوست حالت افتاده ای پیدا می کند و چین و چروک برجسته تر می شوند. علاوه بر خط لبخند نقاط دیگری نیز در پوست وجود دارند که به وسیله حالات صورت، حجم خود را به سادگی از دست داده و به تدریج باعث ایجاد چین و چروک می شوند.

این نواحی عبارتند از:

بین چشم و شقیقه ها
زیر چشم ها
پیشانی
میان دو ابرو
چانه
گونه
چین و چروک

روش های از بین بردن خط خنده
علاوه بر تزریق چربی یکی دیگر از روش های رایج برای رفع خطوط خنده، تزریق ژل می باشد. البته برای استفاده از این روش به افراد متخصص و ژل های استاندارد نیاز است . همچنین برای تزریق ژل باید به مراکز و کلینیک های تخصصی مراجعه کرد . ژل به عنوان یک ماده خارجی وارد بدن می شود که در انواع مختلفی وجود دارد و با توجه به جنس آنها دارای خواص بسیار متنوعی هستند. افراد پیش از استفاده باید خواص مختلف آن را بشناسند تا یک نمونه موثر را برگزینند. برای انتخاب ژل ها ، حق انتخاب بسیاری وجود دارد اما نکته مهم، شناخت و آگاهی دقیق نسبت به ژل انتخابی است. همچنین باید از نوع اصل و تائید شده در مراکز معتبر استفاده شود.

برخلاف ژل، چربی از بدن خود فرد برداشت می شود تا به قسمت های مورد نیاز تزریق شده و موجب زیبایی بیشتر شود. این مواد با حجم دادن به صورت، موجب از بین رفتن خطوط و چین و چروک ها می شوند.

تزریق چربی برای از بین بردن خط خنده که در مطلب قبلی بخش سلامت نمناک به صورت کامل در موردش صحبت کردیم خطر کمتری دارد زیرا از بدن خود شخص استخراج می شود بنابراین توسط بدن ، پس زده نمی شود . همچنین امکان ابتلا به انواع عفونتها کاهش پیدا می کند.

اگر بخواهیم این دو روش را مقایسه کنیم ، می توان گفت که ماندگاری تزریق چربی بیشتر از تزریق ژل است . اما در تزریق ژل مرحله برداشت وجود ندارد، به ین دلیل انجام آن زمان کمتری نیاز دارد و دوران بهبود آن نیز سریعتر است .ه طور کلی تزریق چربی طبیعی تر از تزریق ژل به نظر می رسد اما تزریق ژل نیز دارای مزایای خاص خود است.

مزایای تزریق ژل
ژل ها علاوه بر پر کردن حجم از دست رفت ناحیه مورد نظر ، در تحریک سنتز کلاژن نیز موثر هستند .بنابراین توانایی استحکام بخشیدن و قوام بیشتر پوست را دارند.

جوانسازی پوست و چهره از دیگر مزایای ژل است . پس از تزریق ژل خنده خنده و دیگر خطوط پوست محو شده و فرد جوانتر به نظر می رسد. همچنین روند پیری را کندتر می کند.

تزریق ژل یک روش غیر جراحی است که ریسک چندانی ایجاد نمی کند.

برای تزریق ژل در خط خنده به مدت زمان کمی نیاز است و دوران بهبودی آن نیز بسیار کوتاه است . پس از تزریق ژل به راحتی می توان فعالیت های روزانه را انجام داد.

افزایش اعتماد به نفس، مشاهده سریعتر نتایج استفاده از ژل و ایجاد طراوت در پوست از مزایای مهم دیگر ژل می باشند.

ژل خط خنده

نحوه عملکرد ژل بر خط خنده
ژل های پوستی به لایه درمیس پوست که زیر اپیدرمیس قرار دارد، حجم می دهند. با اضافه شدن حجم جدید به محل هایی که در اثر افزایش سن حجم خود را از دست داده اند، خطوط و چین و چروک های پوستی کاهش پیدا می کند. افزایش سن تنها دلیل کاهش حجم صورت نیست، زیرا دلایل دیگر همچون دهیدراته شدن (از دست دادن آب بدن) ، قرار گرفتن در معر نور خورشید و اشعه UV ساطع از آن و همچنین استعمال دخانیات در ایجاد چین و چروک موثر می باشند.

ژل های پوستی انواع مختلفی دارند که باعث تفاوت در مواد سازنده آنها می شود . رایج ترین نوع ژلی که برای خط لبخند استفاده می شود از هیالورونیک اسید تشکیل شده است. این ژل برای افزایش حجم پوست و درمان چروک ها بسیار مناسب است. هیالورونیک اسید و ژل های ساخته شده از آن هیدروفیلیک هستند یعنی موجب جذب آب به محل تزریق ژل می شوند. بنابراین علاوه بر خاصیت حجم دهندگی ، دارای خاصیت مرطوب کنندگی نیز می اشند.

هیالورونیک اسید موجب تحریک بدن می شود تا هیالورونیک اسید طبیعی بیشتری بسازد. هیالورونیک اسید طبیعی باعث افزایش ترشح کلاژن و الاستین می شود در نتیجه استحکام و حالت کشسانی پوست را بیشتر می کند و در نهایت صورت جوان و شادابی را عرضه می کند.

مقدار مناسب ژل برای تزریق در خط خنده

تعداد خطوط و عمق آنها از عوامل مهم برای تعین مقدار ژل است. حداقل یک میلی لیتر برای پر کردن هر خط خنده نیاز است. خطوط عمیق تر به میزان ژل بیشتر برای پر شدن نیازمندند. در ابتدای کار باید از میزان کمتری برای ظاهر بهتر خطوط استفاده شود تا در صورت نیاز بتوان مقدار را افزایش داد.

میزان ماندگاری تزریق ژل برای خط خنده
ماندگاری و تاثیر این ژل ها سه حالت دارد :

موقتی، نیمه موقتی و دائمی . ژل هایی که تاثیر نیمه موقتی دارند از ماده هیالورونیک ساخته شده اند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور معمول ژل های پوستی حدود 6 ماه تا 2 سال ماندگاری دارند . طول مدت ماندگاری ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند نوع ژل و قسمتی از پوست که به آن ژل تزریق شده است. زیرا تجزیه ژل در مناطقی از پوست که متابولیسم ،بیشتر است با سرعت بیشتری اتفاق می افتد مانند لب ها، گونه و اطراف چشم که حرکت بیشتری دارند.

ماندگاری ژل

راه های افزایش میزان ماندگاری تزریق ژل در خط خنده
مراقبت از پوست پس از تزریق ژل خط خنده

مراقبت درست از پوست به ماندگاری ژل تزریقی کمک می کند. مرطوب کردن پوست با با مرطوب کننده های مناسب باعث حفظ آب کافی در پوست حفظ می شود و فواید ناشی از جذب آب ژل هیالورونیک اسید فراهم می گردد. علاوه بر این برای استفاده از محصولات مراقبت از پوست، نوعی را انتخاب کنید که حاوی هیالورونیک اسید باشد و با جذب آب صورت را شاداب و بدون چروک نگه دارد.

رژیم غذایی و استرس
کاهش استرس و استفاده از یک رژیم غذایی سالم باعث می شود که نتیجه تزریق ژل برای خط خنده بهتر شود. غذا به طور مستقیم بر روی سلامت و ظاهر پوست تاثیر می گذارد. استفاده کمتر از غذاهای فرآوری شده و بسته بندی از تزریق ژل بهتر است. همچنین باید شکر و قند مصرفی خود را کنترل نمود.

استرس زیاد باعث افزایش ترشح کورتیزول در بدن می شود. این هورمون روند پیری را تسریع می کند که منجر به بروز چروک و خطوط می شود. فعالیت های آرامش مانند مدیتیشن و یوگا برای کاهش استرس و ایجاد آرامش بسیار مناسب است.

بهترین روش برای بهره مندی از ماندگاری تزریق ژل خط خنده ، پیگیری الانزا جلسات مراقبت است. قبل از اینکه تاثیر ژل به طور کامل از بین برود باید آن را تمدید کرد . تمدید کردن به مقدار ژل کمتری نیاز دارد و بهتر از این است که پس از یک مدت طولانی ، دوباره ژل بیشتری تزریق شود.

اگر از ژل های بر پایه هیالورونیک اسید استفاده شده باشد برای مراقبت از آن ، باید منطقه مورد نظر را هیدراته نگه داشت تا کلاژن بیشتری ترشح شود و چروک های پوستی کاهش پیدا کند.

 

محافظت در برابر نور خورشید:
خورشید بر علیه فواید ژل های پوستی عمل مکی کند و به همین دلیل توصیه می شود تا روزها و هفته ها پس از تزریق ژل در برابر نور خورشید از پوست محافظت شود. استفاده از یک ضد آفتاب باکیفیت با حداقل SPF 30 و یک بالم لب که حاوی ضد آفتاب باشد برای ماندگاری ژل مناسب است. همچنین در هنگام ظهر که اشعه UV در شدیدترین حالت خود قرار دارد نباید در معرض نور خورشید قرار گرفت و باید از کلاه لبه دار برای حفاظت از پوست استفاده نمود.

تزریق ژل در بارداری

امکان تزریق ژل برای زنان باردار و شیرده وجود ندارد.

عوارض تزریق ژل
اثرات جانبی معمولا به روش تزریق ژل مربوط می شود نه به خود محصول.

این علایم شامل موارد زیر می باشد :

 

قرمزی
ورم
خارش عفونت اطراف محل تزریق
ایجاد برآمدگی اطراف محل تزریق که با ماساژ قابل درمان است.
رفع چین و چروک

https://elanza.com/category/hair-color-equipment

نکات مهم در تزریق ژل خط خنده
قبل از تزریق بهتر است از مصرف دارو های رقیق کننده خون، برای پیشگیری از لخته شدن و ایجاد نقاط تیره در پوست خودداری شود

بعد از تزریق امکان کبودی، تورم و خارش وجود دارد که طبیعی است و به تدریج از بین می رود

خودداری از مصرف الکل

تا 6 ساعت پس از تزریق باید موارد زیر را رعایت کنید :

استفاده از پماد گیاهی آرنیکا جهت کاهش کبودی
عدم انجام ورزشهای سنگین و نوشیدن مواد الکلی
به حداقل رساندن حرکات نواحی درمان
استفاده از کرم ضد آفتاب به منظور جلوگیری از تحریکات پوستی
قرار نگرفتن در سرمای شدید، برنزه کردن و یا آفتاب گرفتن
استفاده از بسته های یخ جهت کاهش تورم

منبع: https://namnak.com/Smile-Lines-Gel-Injection.p25854



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

هایلایت صورت راهی ساده و بی دردسر برای جذابیت بیشتر و داشتن ظاهری شاداب و درخشان است. هایلایت، باعث جوان تر نشان دادن چهره می شود و پوست را صاف و صیقلی می کند. در این مطلب، نگاهی خواهیم داشت به انواع هایلایت صورت.

آرایش صورت با هایلایتر ، درست همانند انتخاب یک لباس، می توانید قبل از آرایش کردن نیز از خود بپرسید:“امروز چه نوع نمای آرایشی را دوست دارم؟” ممکن است برخی از روزها بخواهید آرایش صورت شما درخشان ترو یا یک روز مات تر باشد و یا حتی روز دیگر بخواهید نمای اکلیلی را امتحان کنید.

هایلایت صورت

مدل هایلایت صورت
اگر به زیبایی صورت خود اهمیت می دهید، حتما پیش از هایلایت صورت از لوسیون های مرطوب کننده استفاده کنید؛ چرا که استفاده از این لوسیون ها در ابتدای روز، به مرطوب ماندن پوست کمک می کند.

صرف نظر از این که درخشش مورد علاقه شما چگونه است، روش های متعددی برای ایجادهایلایت روی صورت به شکل های دلخواه وجود دارد که با این روش ها در زیر آشنا خواهید شد:

هایلایت شبنمی
برای ایجاد جلوه ای شاداب و سالم ، میکاپ آرتیست وندی رو می گوید پوست به خوبی مروطوب و هیدارته شده، کلید اصلی داشتن یک صورت درخشان است. برای به دست آوردن این نتیجه یک قطره از محصول آرایشی روشن کننده مایع (ایلومیناتور) را با مرطوب کننده خود ترکیب کرده و سپس استفاده کنید. اگر تنهادوست دارید برخی از قسمت های صورت درخشش شبنمی پیدا کند، با انگشت کمی از محصولات هایلایت بدون اکلیل (مثل بالم لب و استیک) روی قسمت های خاصی از صورت مانند استخوان ابرو و گونه بزنید.
https://elanza.com/category/hair-color-equipment
هایلایت مات
اگر از انواع جلوه های براق و اکلیلی متنفرید ولی باز هم دوست دارید برخی از قسمت های صورت برجسته تر به نظر برسد ، پس بهتر است هایلایت با کانسیلر را امتحان کنید.
شما می توانید از یک پالت کانتور و یا کانسیلر مات که دو درجه روشن تر از پوست تان باشد استفاده کنید.با استفاده از اسفنج آرایشی و یا قلمو، مقداری به قسمت های برجسته صورت بزنید. بهترین نقاطی که می توانید آنها را روشن تر کنید، مرکز پیشانی، برجسته ترین بخش استخوان گونه ها و زیر چشم هاست.

هایلایت صورت
هایلایت مات در آرایش صورت
درخشش اکلیلی
اگر آرایش خود را کامل کردید ولی دوست دارید چیزی افزون بر آن استفاده کنید، بهتر است مقداری محصول اکلیل دار پودری و یا کرمی روی صورت و در قسمت استخوان های گونه و زیر استخوان های ابرو بزنید.برای این کار بهتر است از قلموی بادبزنی استفاده کنید تا بیشتر محصول اکلیلی را به اطراف پخش کند. به پیشنهاد میکاپ آرتیست مری فیلیپس، شما می توانید مقداری پودر مات در مرکز صورت (وسط پیشانی،اطراف بینی، زیر چشم ها) بزنید تا بخش اکلیلی بیشتر خود را نشان دهد.
https://elanza.com/category/eye-and-eyebrow-accessories
هایلایت تمام صورت
اگر به دنبال هایلایت تمام صورت هستید، این درجه از شاین (درخشش) مخصوص شماست. با استفاده ازیک اسفنج آرایشی و یا قلموی هایلایت که از قبل با مقداری اسپری فیکساتور (اسپری تثبیت کننده آرایش)مرطوب شده، به پودر یا کرم هایلایت بزنید تا درجه درخشش آن بیشتر شود و سپس به زدن آن رویاستخوان های ابرو و گونه ، نوک بینی، بالای لب و اطراف گیج گاه ها بزنید.اگر به صورت اتفاقی درخشش وروشنی آن بیش از حد شد، با استفاده از کرم پودر درجه روشنی آن را کمتر کنید.
استفاده بیش از اندازه ازهایلایتر در قسمت خط های خنده و در کنار چشم ها هم اصلا توصیه نمی شود. هایلایت ملایم این قسمت، باعث پوشش چین و چروک های کنار چشم خواهد شد؛ اما اگر در این کار زیاده روی کنید، این چین و چروک ها بیشتر خود را نشان می دهند.

منبع:

https://namnak.com/%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA.p65687



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

افراد دارای پوست چرب ، غدد چربی فعالی دارند و منافذ پوستشان اغلب بزرگ است و چون گرد و غبار و آلودگی راحت تر از طریق این منافذ بزرگ به پوست نفوذ می کند ، بیش از حد جوش می زنند.

یکی از مشکلات افراد دارای پوست چرب ، این است که آرایش بر روی الانزا صورت شان نمی ماند و به خاطر تعریق و چرب شدن صورت، آرایش شان براق و نازیبا می شود. این افراد برای ماندگاری آرایش بر روی پوستشان بهتر است نکاتی را که دنیای مد نمناک درباره دوام آرایش بر روی پوست گفته بدانند.

روش آرایش کامل پوست چرب و منافذ باز
شستشوی مناسب پوست

قبل رسیدن به نوع آرایش و انتخاب مواد آرایشی باید چربی پوست صورت تون رو کنترل کنید وهر روز صورت خود را با ژل مخصوص شست شوی پوست چرب بشویید. استفاده از ژل های شستشوی پوست چرب و تونر های کنترل کننده چربی پوست سبب می شود چربی پوست خود را کنترل کنید.

آرایش پوست چرب

شستشوی پوست قبل از آرایش پوست چرب
آموزش نحوه آرایش پوست چرب
ابتدا پوست خود را آماده کنید

برای اینکه آرایش شما مدت زمان بیشتری بر روی پوست چرب شما باقی بماند ، ابتدا پوستتان را بشویید و سپس قبل از آرایش از یک کرم فاقد چربی استفاده کنید و این کرم را قبل از آرایش بر روی مناطق چرب ترپوست خود مانند ناحیه T، پیشانی، بینی و چانه بمالید.

چشمان خود را آماده کنید

اگر دارای پوست چربی هستید ، به جای مالیدن کانسیلر به دور چشم خود از کرم های قبل از آرایشی که برای پلک طراحی شده اند ، استفاده کنید.

از استفاده بیش از حد از پودر خودداری کنید

افراد دارای پوست چرب نباید زیاد از پودر استفاده کنند و فقط باید پودر را به نواحی از پوست که درخشنده هستند ، بزنید . در صورت استفاده بیش از حد از پودر ، اسفنج آرایش را مرطوب کنید و روی نواحی که از صورت که دارای پودر زیاد است ، بزنید.

طریقه آرایش پوست چرب

اجتناب از پودر در آرایش پوست چرب
مراحل آرایش پوست چرب و جوش دار
استفاده از ورق های چربی زدا

برای اینکه چربی های اضافی پوستتان را کاهش دهید ، از ورق ها و کاغذ های چربی زدا استفاده نمایید و این کاغذها را روی پوست خود برای برداشتن چربی قرار دهید.

از مواد آرایشی فاقد چربی استفاده کنید

برای آرایش پوست چربتان باید از مواد آرایشی فاقد چربی استفاده کنید تا منافذ پوست شما باز نشود .

از کرم های قبل از آرایش با دوام استفاده کنید

برای ماندگاری بیشتر آرایشتان از محصولات ضد آب استفاده نمایید زیرا چنانچه بخش آرایش دنیای مد نمناک گفته است آب و روغن هر دو باعث از بین رفتن آرایش می شوند بنابراین از کرم های قبل از آرایش مخصوص چشم استفاده نمایید.

روش آرایش پوست چرب

آرایش پوست چرب با استفاده از کرم های مناسب
آرایش پوست چرب با منافذ باز با این ترفند ها
به پوستی نرم و هموار فکر کنید

برای آبرسانی به پوست قبل از آرایش، از یک مرطوب کننده سبک استفاده کنید.اگر می خواهید از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید از ضد آفتاب های فاقد چربی استفاده نمایید.

چربی اضافی را کاهش دهید

برای اینکه از دست چربی های اضافی پوست خود خلاص شوید و چربی اضافی پوستتان را کاهش دهید ، هفته ای یک الی دو بار، از ماسک های تهیه شده از کائولین یا بنتونیت که برای پوست های چرب بسیار مناسبند و ناخالصی ها و چربی را جذب می کنند ، استفاده نمایید.

با انگشت مقداری کرم را بر روی پوست خود بمالید و بگذارید 10 الی 15 دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب ولرم صورت خود را بشویید.

تکنیک های مناسب آرایش پوست چرب:
اگر دارای پوست چرب هستید ، برای زدن کرم پودر از فرچه مخصوص این کار استفاده کنید تا بتوانید منافذ پوستی را نیز پوشانده و مدت ماندگاری آرایش را نیز طولانی تر کنید.

سایه مناسب:

افراد دارای پوست چرب باید به جای استفاده از سایه های مایع از سایه های پودری استفاده کنند.

آرایش پوست با منافذ باز

استفاده از سایه های پودری برای آرایش پوست چرب
رژ گونه:

افراد دارای پوست چرب برای ماندگاری بیشتر رژگونه خود باید از فرچه بزرگی استفاده کرده و از رژ گونه های پودری استفاده نمایند.

رژ لب:

افراد دارای پوست چرب نباید از رژ لب های چرب استفاده نمایند زیرا باعث می شوند پوست چرب تر به نظر برسد. دنیای مد نمناک پیشنهاد می کند برای جلوگیری از چرب به نظر رسیدن پوست از رژ لب های مات استفاده کنید و در پایان روی آن پنکک بزنید.

نکته : قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید زیرا پاک نکردن آرایشتان سبب می شود منافذ پوستی شما در طول شب بسته شده و با تولید چربی بیشتر احتمال زدن جوش و یا آکنه افزایش می یابد.

منبع: https://namnak.com/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D8%B1%D8%A8-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85.p16187



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

خرید لوازم آرایشی یکی از آن کارهایی است که اگر درست و با دقت انجام نشود نه تنها وسیله با ارزشی به کیف لوازم آرایشی شما اضافه نمی کند بلکه ممکن است کیف پولتان را خالی کند.

در میان لوازم آرایشی 5 قلم هستند که ضرورتا باید  خرید اینترنتی مداد ابرو  در دنیای جالب لوازم آرایشی نام ها مختلف، محصولات متنوع و برس ها و پدهای آرایشی مختلفی وجود دارد که می تواند برایتان کمی گیج کننده باشد و شاید به نظر برسد خرید لوازم آرایشی درست و کاربردی کار دشواری باشد.

کرم مرطوب کننده رنگی BB و CC
برای استفاده این کرم نیازی به قلمو یا پد ندارید. به راحتی می توانید با دست های تمیز آن را استفاده کنید.

مداد دوکاره سایه و خط چشم
این مداد دوکاره هم جای کمتری می گیرد و هم در مواقعی که زمان کمی برای آماده شدن دارید می توانید به راحتی و در زمان کوتاهی با یک طرف آن سایه زده و با طرف دیگرش خط چشم بکشید.

ریمل
ریمل ضدآب تهیه کنید. چون زیر چشم را سیاه نمی کنند و در شرایط بارانی هم حالت خود را حفظ می کنند. ریمل های ضد آب حجم دهنده بهترین انتخاب هستند چون هم مژه ها را پرپشت می کنند و هم چشم ها را خوش حالت می کنند. بهترین مارک ریمل ضدآب کاورگرل CoverGirl Super Sizer هست.

رژلب دوکاره
رژلب دوکاره هم به عنوان رژ و هم به عنوان رژگونه استفاده می شود. استفاده آن هم زمان کمتری می برد و هم تناسب رنگ ها را حفظ می کند. با استفاده از انگشتان مقداری به گونه زده و با استفاده از انگشت کوچک از آن به لب ها بزنید. بهترین مارک رژلب دوکاره ULTA می باشد.

کرم پودر فشرده یا رقیق
این کرم ها برای صاف و یک دست کردن پوست صورت استفاده می شوند. سلیقه ها متفاوت است بعضی ها رنگی که به پوست نزدیک باشد را استفاده می کنند و بعضی از نوع براق آن استفاده می کنند. اما بهتر است که براق نباشد چون فقط برای یک دست کردن پوست استفاده می شود. و همچنین اگر کرم پایه ای که استفاده کرده اید خیلی روشن است می توانید از این کرم پودرها بزنید تا رنگ صورت طبیعی تر شود. بهترین مارک این کرم پودرها e.l.f می باشد چون هم ارزان است و هم روغن را جذب می کند.

بسیاری از خانم‌ها ترجیح مي‌دهند روزانه فقط یک بار و آن هم هنگام صبح آرایش کنند و آرایش آنها در تمام طول روز حفظ شود. متاسفانه معمولا به ظهر نکشیده آرایش محو با کمرنگ، رنگ و رو رفته یا لک افتاده شده و نیاز به بازسازی اساسی دارد. ممكن است در روزهاي عادي سال اين ناپايداري آرايش چندان اذيت نكند اما در روزهاي سال نو كه همه اعضاي خانواده دور هم جمع هستند، خانم‌ها دوست دارند زيباتر از هميشه باشند و در عين حال نمي‌خواهند مدام حواس‌شان به صورت‌شان باشد و به اتاق بروند تا تجديد آرايش كنند بنابراين دانستن نكاتي براي دوام بيشتر آرايش مي‌تواند كمك‌كننده باشد.

1. با مرطوب کردن صورت کرم پودر بهتر جذب می‌شود
اگر می‌خواهید کرم پودر بزنید اول صورت‌تان را مرطوب كنيد و بگذاريد كرم‌تان جذب شود، اين کار باعث مي‌شود كه کرم پودر در سطح پوست بماند.همچنين اگر می‌خواهید کرم پودر به خوبی روی پوست‌تان بخوابد زير کرم پودر پرايمر بزنيد. پرایمر كرمي است كه مثل بتونه عمل كرده و تمام خطوط و منافذ پوست را پر و سطح پوست راصاف و آماده براي زدن کرم پودر مي‌كند و در ضمن باعث دوام بيشتر آرایش روي پوست مي‌شود، بعد پنكیك را با حركات دایره‌ای روی صورت بمالید تا رنگ‌ پوست یکنواخت شود. (مطلب پیشنهادی: چگونه از پرایمر استفاده کنیم؟)


راهکار افزایش فروش در دوران کرونا، تیم شما به یک نرم افزار CRM عالی نیاز داره

پیراهن مردانه بهاری تا 40% تخفیف


پس از اتمام كار با يك دستمال نمناك روي صورت‌تان بزنيد تا اضافه‌هاي پنكیك خرید اینترنتی مداد ابرو  برداشته شود، بهتر است هنگام زدن کرم پودر دهان‌تان را باز كنيد تا قسمت گردن بهتر آرايش شود و خطي باقي نماند.
تبلیغات آنلاین،رشد درآمد,هزینه تبلیغات


پیشنهاد ویژه
طلا,زیورآلات طلا,خرید طلابه روزترین مدلهای اکسسوری طلالباس دخترانه,لباس پسرانه,خرید لباس بچگانهکلی ست جدید بچه گانه زیر 50هزارتومان!خدمات زیبایی ، پوست و مو ,خدمات پوست مو زیباییطراحی طرح لبخند با جراحی و تغییر شکل لثه

2. پنکيک آرایش را ثابت می‌کند
پنكیك چون خشك است می‌تواند به پايداري آرايش شما كمك كند، مثلا اگرزير سايه چشم پنكيك بزنيد اصلا سايه‌ تكان نمي‌خورد و همان طرح اولیه خود را حفظ می‌کند، البته پودرهايی هم با نام پودرهای فيكس در بازار وجود دارد كه مسلما بیشتر از پنکک مي‌تواند آرايش شما را پايدار كند، مثلا اگر به هر دلیل ابروی‌تان خالی شده است ناگزير آن را كشيده‌ايد، مي‌توانيد روي آن پودر فيكس بزنيد تا ماندگارتر شود و مدام مجبور به تجدیدش نباشید.

3. با رنگ‌های مات پف چشم‌ها را بپوشانید
چگونگي زدن سايه مي‌تواند چشم‌ها را درشت‌تر،ریز‌تر و حتی فاصله دو چشم را زیادتر یا کمتر نشان دهد، مثلا سایه‌ای با رنگ روشن چشم‌ها را درشت‌تر نشان خواهد داد یا رنگ‌های مات پف چشم‌ها را می‌پوشاند. البته حواس‌تان باشد بايد طوري اين كار را انجام دهيد كه نگاه جلب توجه كند نه سايه چشمان‌تان.همچنين برای اینکه رنگ سایه خود را بهتر نشان دهد روي پلك‌ها اول يك لايه پودر بزنيد بعد سايه چشم استفاده کنید و در نهایت روي سايه خط چشم بكشيد. از سايه‌هاي كمرنگ براي رفع گودي چشم استفاده كنيد. يادتان باشد استفاده از سايه تك‌رنگ چشم را كوچك نشان مي‌دهد و ماليدن خط چشم باعث مريض حال نشان دادن فرد مي‌شود.

4. اين روزها سراغ خط چشم برويد
توصیه می‌کنیم دور چشم به جاي مداد چشم از خط چشم‌هاي ضدآب استفاده كنيد تا در طول روز هم آرايش‌تان كمرنگ يا پاك نشود هم دور چشم‌هاي‌تان تيره نشود. البته اگر چشم‌هاي درشتي داريد چشم‌هاي‌تان را سرمه يا مداد بكشيد زيرا چشم‌ها را بسيار جذاب مي‌كند. مي‌توانيد خط چشم كلفت بكشيد و اگر مژه‌هاي شما كوتاه است از مژه مصنوعي استفاده كنيد. اگر روي پلك‌ها را يك سايه سبز خوش‌رنگ بزنيد و بالاي پلك‌ها و زير ابرو را سايه شيري بماليد زيباتر نيز خواهيد شد.

5. درست ریمل زدن را یاد بگیرید
ريمل باید تمام سطح مژه یعنی از ريشه تا نوك را پوشش دهد. براي ریمل زدن به مژه‌هاي پلک بالا قبل از كشيدن برس ريمل روي مژه‌ها ميله ريمل را روي ریشه و پایه مژه‌هاي‌‌تان بماليد تا به اندازه كافي رنگ روي مژه‌ها بنشيند، سپس اين رنگ را با استفاده از برس ريمل از پايين تا بالاي مژه به خوبي بكشيد. هنگام زدن ريمل به مژه‌هاي پايين ميله ريمل را به صورت عمودي نگه دارید و آن را به چپ و راست حركت دهيد. فقط مراقب باشيد كه زير چشمان‌تان را لك نكنيد. اگر مژه‌هاي‌تان كوتاه است يك‌بار ريمل بزنيد و صبر كنيد تا ريمل خشك شود و سپس يك لايه‌ ديگر روي آن بزنيد. مهم است كه رنگ ريمل واقعا سياه باشد، اگر احساس كرديد كه بيشتر خاكستري است تا مشكي از خريد آن منصرف شويد، البته اگر موهاي روشن يا تيره‌تر داريد مي‌توانيد از ريمل قهوه‌اي استفاده كنيد چون اين رنگ حالت طبيعي‌تر به شما مي‌دهد. همچنین يادتان نرود ریمل‌‌‌های ضد آب پایداری بیشتری خواهند داشت.

6. هرگز آرایش جدید را روی آرایش قبلی انجام ندهید
شما بايد از شب قبل صورت خود را بشویید، پس تمام آنچه که باید انجام دهید آن است که از یک جاذب چربی استفاده کنید تا چربی باقی‌مانده روی پوست که ممکن است طی شب ایجاد شده باشد را پاک کند. زير سازي را قبل از آرايش فراموش نكنيد. براي زيرسازي مي‌توانيد از پرايمرها استفاده كنيد كه به پر کردن خطوط کوچک و چین و چروک‌ها کمک و پوست را برای آرایش آماده مي‌کنند. فقط حواس‌تان باشد كه یک محصول مناسب انتخاب کنید که برای نوع پوست‌تان مناسب باشد. زیرسازی را یک دست انجام دهید و به جای استفاده از انگشتان دست از پدهای مخصوص استفاده کنید. برای حصول نتیجه‌ای بهتر از محصولات طبیعی استفاده کنید.

7. از لمس کردن پوست صورت خود اجتناب کنید
فراموش نكنيد كه اگر مي‌خواهيد آرايش‌تان پايدار بماند در برابر میل خود نسبت به دست زدن به پوست صورت و مالیدن چشم‌ها، مقاومت کنید چرا كه این کار نه تنها آرایش را رنگ پریده و لکه لکه مي‌کند، بلکه چربی و چرک دستان شما مانع مي‌شود که در طول روز آرایشی پایدار و با دوام داشته باشید.

8. اهميت انتخاب يك برند خوب
يادتان نرود استفاده از مارک خوب تاثیر خیلی زیادی بر زیبایی شما خواهد داشت. ماركی كه هم كیفیت خوبی از نظر درخشندگی داشته باشد و هم از نظر ماندگاری و آسیب نزدن به پوست، ممكن است قیمت بیشتری داشته باشد اما در طول زمان، شما در واقع هزینه كمتری مي‌دهید زیرا مدت بیشتری برای‌تان مي‌ماند و مدام مجبور نیستید آرايش خود را تكرار كنید، كاری كه در اجناس ارزان‌تر مجبور به آن خواهید بود.

9. چگونه دوام رژلب را زیاد کنید
برخی از رژلب‌ها دوام زیادی دارند اما معمولا فرمولاسیون مواد تشکیل‌دهنده آنها بسیار خشک است و بنابراین پوست لطیف لب را آزار مي‌دهند اما ما می‌خواهیم به شما یاد دهیم چگونه از همان رژهای همیشگی استفاده کنید اما دوام آنها را بالا ببریم. یک مداد لب با رنگ طبیعی لب انتخاب کنید، یعنی رنگش به گونه‌ای باشد که چندان روی لب جلب توجه کند و همچون هاله‌ای روی لب بنشیند. با مداد خطوط مرزی لب را کاملا مشخص کنید، علاوه بر اینها داخل لب را نیز با مداد رنگ دهید چرا که این پایه رنگ به نگاه داشتن رنگ لب کمک می‌کند.روی همین لایه رژلب بزنید و بعد از زدن رژلب، با مداد خط مرزی بالای لب را پررنگ کنید. با انگشت آرام روی لب‌ها بزنید تا هم رژلب‌های اضافی پاک شودو هم رنگ لب‌ها یکنواخت شود.کمي‌پودر پنکیک یا رژگونه ماندگاری رژلب را باز هم بیشتر کند.

10. رنگ رژ را هماهنگ با موها انتخاب کنید
اگر موهایی بلوند یا سفيد یا خاكستري دارید مي‌توانید از رژ لب‌هاي صورتي روشن و نارنجي كمرنگ استفاده كنید و اگر موهاي‌تان قرمز است رژ لب‌ هلويي، صورتي، قرمز روشن و شفاف توصيه مي‌‌شود. خانم‌هايي كه موهاي مسي و شرابي دارند مي‌توانند رنگ‌هاي فوق را به صورت تيره استفاده كنند. براي موهاي قهوه‌اي روشن و متوسط رژ لب صورتي، قرمز و قرمز مرجاني، قرمز شرابي، قهوه‌اي روشن و... و براي موهاي قهوه‌اي تيره و مشكي نیز بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده کنيد. توصيه مي‌كنيم از رژلب‌هايي استفاده كنيد كه خاصيت مرطوب‌كنندگي دارند.

11. نحوه درست استفاده‌ كردن از عطر

عطر زدن آداب مخصوص به‌خودش را دارد، البته اگر دل‌تان می‌خواهد ماندگاری عطرتان بیشتر شود و مرتبا مجبور به استفاده مجدد نباشید عطر را روی قسمت‌های نبض‌دار بدن اسپری كنید آن هم نه از فاصله خیلی نزدیك. عطری كه از فاصله نزدیك اسپری شود روی یك نقطه خرید اینترنتی رژلب جمع می‌شود و احتمال این‌كه بوی آن به تلخی بزند زیاد می‌شود. مچ دست‌ها، گردن (در مواردی ممكن است باعث ایجاد حساسیت شود) و آرنج‌ها محل‌های اصلی اسپری شدن عطر هستند. دست‌تان را در فاصله 10 تا 15 سانتی‌متری این نقاط بگیرید و به آرامي‌عطر را اسپری كنید. در مورد مچ دستان یك نكته را به خاطر داشته باشید. بعد از استفاده از عطر، مچ‌ها را به هم نسایید؛ این كار باعث خراب شدن بوی عطرتان می‌شود.بعضی‌ها عطر را تنها روی گردن‌شان اسپری می‌كنند اما فقط به گردن اكتفا نكنید چون بخش زیادی از بوی عطرتان رو به بالا خواهد رفت و كمرنگ می‌شود. مچ دست‌ها برای تكمیل این پروژه عالی است!

 

2 نكته براي پاك كردن آرايش
1.برای پاک کردن آرایش یک تکه پنبه یا پد پنبه‌ای را به مواد پاک کننده آغشته کنید و روی پوست صورت، اطراف چشم و گردن خود بکشید. در صورتی که با این روش، آرایش شما پاک نشد، چند نقطه از ماده پاک کننده را در چند جای صورت‌تان بگذارید، سپس با یک گلوله پنبه مرطوب آن را در تمام صورت‌تان پخش کنید. با این روش حتی مواد آرایشی نفوذ کرده به منافذ پوست‌تان نیز خارج می‌شوند.

2. براي پاك كردن آرايش چشم به جاي شيرپاك‌كن از چشم‌پاك‌كن دو فاز استفاده كنيد و اگر چشم پا‌ك‌كن نداشتيد از شامپو بچه استفاده كنيد.

 

منبع: نمناک



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

برای ابروهای کم پشت ویا ابروهای کمرنگ استفاده از ریمل ابرو می تواند ظاهری زیبا برای ابروهایتان ایجاد کند و حتی می توانید از ریمل ابرو برای نگه داشتن موهایی از ابرو که حالت نمی گیرند برای ثابت کردن در جای خود استفاده کنید.اگر ابروهای نازک دوست ندارید، ریمل ابرو بسیار ایده آل و کمک کننده است. ریمل ابرو هم ابروها را منظم و مرتب میکند، و هم بر جذابیت آن می افزاید.

https://elanza.com/category/nail-polish-remover

به ریمل ابرو، ژل ابرو و یا رنگ ابرو هم گفته می شود. این محصولات شبیه ریمل هستند اما با ابرو سازگارند و رنگدانه های کمتری دارند و سبک تر هستند. ابتدا شاید در کنترل میزان استفاده از آن مشکل داشته باشید اما پس از مدتی که استفاده از آن را آموختید متوجه می شوید این ژل ها ظاهر بسیار طبیعی به ابرو ها می دهد.

ریمل ابرو

ریمل ابرو چه کاربردی دارد؟
تاثیر ابروان بر زیبایی چشم های یک خانم را نمی توان نادیده گرفت. مرتبی، خوش حالتی، پرپشتی و رنگ ابرو بر زیبایی ابرو و چشم های یک خانم تاثیرگذار است. خانم ها حواسشان هست که ابروهایشان همیشه مرتب و خوش حالت باشد تا زیبایی نگاهشان بیشتر شود. برای همین خانم ها حساسیت خاصی به مدل ابروهای خود دارند. و به دنبال همین حساسیت پا به هر سالن آرایشی نمی گذارند و مرتب کردن ابروهایشان را به دست هر آرایشگری نمی سپارند. چرا که اگر ابروها توسط یک آرایشگر ناشی اصلاح شوند مدل ابروها خراب می شود و مدت ها زمان می خواهد تا مدل ابروها درست شود. پس در گام اول همواره اصلاح ابروهایتان را به آرایشگر ماهر بسپارید.

در گام بعدی برای زیبایی بیشتر، ابروها را رنگ کنید و با “مداد ابرو” به آن مدل دهید. اما ابروهای کم پشت و کم حجم را نمی توان با “رنگ کردن ابرو”، مداد ابرو و یا “سایه ابرو” پرحجم نشان داد. چراکه پرپشتی موهای ابرو یکی از معیارهای اصلی زیبایی ابرو است. برای این منظور استفاده از “ریمل ابرو” راه حل خوبی است.

ریمل ابرو محصولی که چند سالی به بازار آمده و خیلی زود خانم ها به استفاده از ریمل ابرو علاقه مند شدند. تا قبل تولید ریمل ابرو از سوی “شرکت های تولیدکننده لوازم آرایشی” عنوان ریمل فقط برای محصول ریمل مژه به کار برده می شد.
ریمل ابرو نیز دقیقا کارایی مشابه با ریمل مژه را دارد. ریمل ابرو، ابروها را خوش حالت، خوش رنگ و پرحجم نشان می دهد. ریمل ابرو در رنگ های متنوعی وجود دارد و می تواند جایگزین رنگ ابروی موقتی نیز باشد. البته کیفیت محصولات آرایشی را هیچ گاه نباید فراموش کرد. محصول آرایشی باکیفیت همواره نتیجه بهتری نیز بر زیبایی صورت دارد.

ریمل ابرو
نحوه استفاده از ریمل ابرو
نکات استفاده از ریمل ابرو
ریمل ابرو به خاطر فرمولاسیون مواد تشکیل دهنده ای که دارد، هم به ابروها رنگ می دهد و هم عمل فیکساتور را برای ابرو انجام می دهد. به همین دلیل ریمل ابرو همیشه در مرحله آخر میکاپ استفاده می شود. تا هر رنگ و گردی که از سایر مواد آرایشی که روی صورت زدیم به ابروها نشسته را پوشش دهد.



نکته ی مهم در استفاده از ریمل ابرو این است که استفاده 2 مرتبه از ریمل ابرو حتی بافاصله زمانی کم بر روی یک ابرو اشتباه است. چراکه مواد ریمل ابرو به محض زدن به ابرو خشک می شود. و با چندین مرتبه ریمل زدن به موهای ابرو رنگ و مواد ریمل تکه تکه می شود و ابروها را نامنظم و به هم ریخته می کند. در این صورت مجبورید ریمل ابرو را کاملا پاک کنید و مجدد ابروها را ریمل بزنید. پس برای جلوگیری از چنین حالتی به اندازه مجاز از ریمل ابرو استفاده کنید.
خانم ها همواره نگران پاک کردن مواد ریمل از روی مژه های خود دارند و به هنگام خرید یکی از سوال هایی از فروشنده می پرسند نحوه شستشوی ریمل است. اما نگران نباشید، ریمل ابرو نیز مانند ریمل مژه به راحتی با استفاده از پاک کننده های آرایشی پاک می شود.

انواع ریمل ابرو
ریمل ابرو هم مانند ریمل مژه دارای انواع و کاربرد مختلفی است. ریمل ابرو دارای 2 نوع است.
نوع ساده یا Clear برای خانم هایی که خودشان ابروهای پرپشتی دارند.
نوع رنگی یا tinted برای خانم هایی که ابروهای کم پشتی و کم حجمی دارند

منبع: https://namnak.com/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-.p66250



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

کاشت ناخن یکی از روش های رایجی است که امروزه خانم ها برای زیباتر شدن دست هایشان انجام میدهند, خانم های به دلایل مختلفی به کاشت ناخن روی می آورند برخی فقط به خاطر زیبایی و برخی برای پوشاندن مشکلات ناخن هایشان که رنگ و روی جالبی ندارند الانزا این کار را انجام میدهند. از آنجایی که کاشت ناخن مصنوعی باعث نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن میشود میتواند عوارض خطرناکی داشته باشد.

عوارض کاشت ناخن

کاشت ناخن چه عوارضی دارد؟
زیبایی دست ها و ناخن ها برای خانم ها و دخترخانم های جوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ممکن است به خاطر آن دست به هرکاری مانند کاشت ناخن بزنند اما اگر از عوارض آن مطلع باشید شاید دیگر برای زیباتر شدن دست هایتان سراغ کاشت ناخن نروید.

عوارض کاشت ناخن مصنوعی
تغییر رنگ ناخن
التهاب دور ناخن
عفونت های قارچی
اگزمای تماسی
شل شدن ناخن ها
ترک و شکاف ناخن
اگر ناخن های مشکل دار دارید به جای کاشت ناخن بهتر است برای زیبایی و سلامت ناخن هایتان به متخصص پوست مراجعه کنید. برای داشتن ناخن های زیبا و سالم چند توصیه به شما داریم:

- بعد از کار مواد کثیف باید فورا ناخن هایتان را به خوبی تمیز کنید

- ناخن ها را به دو جهت سوهان نکشید زیرا شکننده میشوند

- مواد غذایی سرشار از سیلیکون و سولفور زیاد مصرف کنید

- مصرف روزانه بیوتین بسیار کمک کننده است

- نوشیدن آب باعث استحکام ناخن ها میشود

اگر تصمیم تان را برای کاشت ناخن گرفته اید باید این کار را به فردی که گواهی انجام کاشت ناخن را دارد بسپارید و برای جلوگیری از عوارض ها و مضرات کاشت ناخن هر 3 ماه یکبار آن ها را بردارید تا ناخن هایتان استراحت کنند.

بر طبق آمار کسب شده، بالغ بر 50 درصد از مردان و 30 در صد از زنان دنیا از ریزش مو رنج می برند و در صدد راهکاری به منظور رفع این مشکل می گردند. امروزه با پیشرفت و رشد علم، روش های تازه و نوینی برای برطرف نمودن عارضه هایی چون: کم پشتی و طاسی سر به وجود آمده است که بیماران را تا حدود زیادی راضی نموده است.

 

کاشت مو از جمله رایج ترین راه های درمانی طاسی و کم پشتی سر محسوب می شود که در چند سال اخیر با استقبال زیادی از سوی مردم سرتاسر جهان مواجه شده است. محققین به تازگی دریافتند که سلول های بنیادی نقش به سزایی در تعیین میزان ریزش مو خواهند داشت. مبنی بر تحقیقات انجام شده از سوی اساتید دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا سلول های بنیادی به عنوان مهم ترین عامل ریزش مو شناخته شده اند. ایشان دریافتند که عدم فعالیت سلول های بنیادی در بخشی از سر ، ریزش مو را در پی خواهد داشت.

 

این عارضه در مردان بیش از بانوان به چشم می خورد؛ لازم به ذکر است که عوامل ژنتیکی و موروثی از اصلی ترین علل بروز این اختلال در مردان به حساب می آید. بدین ترتیب، بر خلاف تصور عوام، طاسی سر را نمی توان یک بیماری دانست! این اختلال غالبا ناشی از پاسخ فیزیولوژیک هورمون های آندروژنی در بدن اشخاصی می باشد که به صورت ژنتیکی و موروثی از این عارضه رنج می برند، در تحقیقاتی که در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا انجام شد، تعدادی از کاندیدای کاشت موی طبیعی ، زیر نظر اساتید ، مورد بررسی قرار گرفتند. محققین پس از بررسی ، دریافتند که تعداد سلول های بنیادی مناطق پر مو و طاس به یک اندازه می باشد. تنها اختلاف این دو ناحیه در تعداد سلول هایی به نام Progenitor Cells می باشد که این سلول ها در نواحی طاس بسیار کمتر از نواحی پر مو وجود داشتند.

آشنایی با سلول های بنیادی
تنظیم کلیه فعالیت های بدن از قبیل : ضربان قلب، تصفیه خون، عملکردهای مغزی، تولید مثل و... از طریق سول های بدن انجام می پذیرد. به نوعی می توان سلول ها را تامین کننده سلامت بدن دانست. بدن انسان روزانه میلیون ها سلول از دست می دهد و بر طبق روال، سلول های جدیدی جایگزین آن می شود. در این میان سلول های بنیادی از نقش مهم تری برخوردار هستند و با توجه به نیاز هر بخش از بدن، وظایف خاصی را انجام می دهند. ساختن سلول های جدید، دفع سلول های مرده، ترمیم نمودن بخش های آسیب دیده بدن، تامین سلامت بدن، ساخت خون، تولید و ترمیم پوست، جلوگیری از پیری زودرس و... از جمله مهم ترین فعالیت های مربوط به سلول های بنیادی به شمار می رود.

تاثیر سلول های بنیادی در کاشت مو
تاثیر سلول های بنیادی در ترمیم بخش های مختلف بدن، متخصصین را بر آن داشت که تحقیقات خود را در این زمینه گسترش دهند. محققین طی این تحقیقات دریافتند که سلول های بنیادی بهترین گزینه برای درمان ریزش موهای سر هستند. بر اساس این تحقیقات، متخصصین تعدادی از سلول های بنیادی را کشت نموده و پس از تخصیص فعالیتی معین برای آن ها، محیط کشت مشخصی برایشان تعیین می کنند. در مرحله بعدی، مواد مغذی مفید برای سلول های بنیادی به آن ها تزریق می شود.
مشاوره تلفنی با پزشک؛ ۱۰۰٪ رایگان!

یکی بخر، یکی هدیه بگیر! از دستش نده!

 

بدین ترتیب سلول های بنیادی به منظور تولید عوامل پروتئینی تلاش می کنند که این امر، تولید سلول های جدید را در پی خواهد داشت. بنابر این کشت موفق سلول های بنیادی مو، به تولید سلول های جدید مو منجر خواهد شد. بدبن ترتیب می توان با استفاده از سلول های بنیادی دست به کاشت مو زد. میزان توانمندی سلول های بنیادی در تشکیل لایه های پوست، فعالیت غدد چربی سر و میزان قدرت پوست در ترمیم نمودن جای زخم از جمله عوامل تاثیرگذار در آشکار شدن روند بهبودی به شمار می روند.

تبلیغات آنلاین،رشد درآمد,هزینه تبلیغات

کاشت مو,رویش مو,ریزش مو


مزایای کاشت موی طبیعی با استفاده از سلول های بنیادی
تضمینی و غیر قابل بازگشت بودن درمان از مهم ترین مزایای استفاده از این روش است.
پیشنهاد ویژه
آرایش و زیبایی, لوازم آرایشیشامپو گیاهی مناسب موهای خشک و آسیب‌دیدهبهترین دندانپزشک،لمینت,کامپوزیتزیبایی صورتتان را دوچندان کنید*ستاره شرقارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیدنبال متخصص برجسته ارتودنسی در تهران هستی؟


کاهش میزان آسیب رسانی به پوست سر در این روش از دیگر مزایای کاشت مو با استفاده از سلول های بنیادی می باشد. زیرا در این روش فقط 120 عدد فولیکول مو از سطح سر جدا می گردد.


از میان رفتن مشکل تراکم در نواحی طاس و خیلی کم پشت از دیگر محاسن استفاده از سلول های بنیادی است. در این روش می توان با استفاده از سلول های کشت شده، به میزان کافی سلول های جدید مو تولید نمود.


این تکنیک در مقایسه با سایر روش های کاشت از روند ساده تری برخوردار است و برای درمان، به مدت زمان کمتری نیاز خواهد داشت.

 

منبع: 

منبع: https://namnak.com/%D8%B9%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%B6-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86-.p68032



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

ابرو های زیبا و پرپشت چهره و شخصیت فرد را زیبا می کنند.همه ما از این الانزا موضوع آگاه هستیم که چگونه ابرو های پرپشت به افراد ظاهری خشن می دهد و سال های قبل ابرو های نازک مد بود اما اکنون ابرو های پرپشت دوباره مد شدند. ابرو یکی از جالب ترین بخش های صورت افراد هستند، هر چه آن ها ضخیم تر باشند، زیباتر به نظر می رسند.

اما همه ما نمی توانیم ابروهای طبیعی پرپشتی داشته باشیم. بعضی ها ابرو های نازکی داریم و همیشه برای رشد آن ها به دنبال درمانی می گردیم. چیزهایی وجود دارند که می توانند این فرآیند را افزایش دهند و برای این کار، هیچ چیز نمی تواند بهتر از درمان های طبیعی عمل کند.

داروها و لوسیون های شیمیایی را دوربریزید و به سراغ داروهای گیاهی برای پرپشت شدن ابرو بروید. بهترین ها برای تقویت ابرو شامل..

پر کردن ابروها

پرپشت شدن ابرو به روش خانگی با گیاهان و روغن های طبیعی
راه های گیاهی و کاملا طبیعی برای تقویت ابرو
_روغن کرچک:

این یک روش قدیمی و یکی از موثرترین درمان ها برای رشد ابرو ها است. غنی از پروتئین ، اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان ها و ویتامین است و به تغذیه کیسه های ترشحی مو کمک می کند. هر روز روغن کرچک را روی ریشه های ابرو بزنید، تا رشد آن افزایش پیدا کند و همچنین این کار تضمین می کند که ابرو ضخیم و محکم شوند.

روش: کمی روغن کرچک را با نوک انگشتان خود روی ابروهایتان ماساژ دهید. بگذارید 30 دقیقه بماند و با آب گرم بشویید.

نکته:روغن کرچک خالص ممکن است موجب تحریک، کهیر و جوش شود اگر به آن حساسیت داشته باشید. دقت کنید که قبل از استفاده از آن، تست انجام دهید.روغن کرچک برای رشد مو به طور طبیعی عالی است.

روغن کرچک

پرپشت شدن ابرو با روغن های فوق العاده
بهترین روغی که می توانید برای پرپشت شدن ابرو استفاده کنید
_روغن نارگیل:

از عفونت کیسه های ترشحی مو جلوگیری می کند. پروتئین های مختلف همانند ویتامین E و آهن موجود در در روغن نارگیل باعث رشد و ضخامت ابروها می شوند. شما می توانید هر روز روغن نارگیل را بر روی ابروهایتان بزنید.

روش:یک تکه پنبه را در این روغن فرو کنید و بر روی ابرو ها بزنید.بگذارید یک شب بماند و صبح بشورید.

_روغن زیتون:

روغن زیتون حاوی ویتامین A و E است که به رشد مو کمک می کند. ویتامین E همه تارهای موی ابرو را تغذیه می کند و ویتامین A تولید چربی، روغن طبیعی بدن ما را تحریک می کند، که به رشد مو کمک می کند. این کار می تواند حداقل یک بار در روز انجام شود، تا نتایج آن را در عرض چند هفته ببیند.

روش: یک قطره روغن زیتون روی انگشت خود بریزید و آن را روی ابرو هایتان ماساژ دهید.اجازه دهید چند ساعت بماند و آن را با آب بشویید.

روغن زیتون

روغن های مناسب برای پرپشت شدن ابرو
پرپشت شدن ابرو با مواد خانگی طبیعی
_آب پیاز:

آب پیاز حاوی مقدار زیادی گوگرد، سلنیوم، مواد معدنی، ویتامین های B و ویتامین C است که برای رشد مو بسیار خوب هستند. باعث رشد سریع تر و ضخیم شدن موی ابرو می شود. گوگرد آن بافتهای کلاژن مورد نیاز برای رشد ابرو را تامین می کند. هم چنین کیسه های ترشحی مو را تقویت می کند.

به خاطر اینکه پیاز یک بوی تند دارد، بهتر است از آب لیمو برای کاهش بویش استفاده کنید. آب پیاز را یک روز درمیان بزنید.

روش: پیاز را خرد کنید و در مخلوط کن بریزید و خمیری از آن تهیه کنید و آبش را بگیرید. با استفاده از نوک انگشتانتان، آب پیاز را روی ابرو هایتان بزنید. بگذارید یک ساعت بماند و بعد با پنبه آغشته به آب لیمو پاکش کنید.

پیاز برای ابرو

چه چیزی باعث پرپشت شدن ابروها می شود؟
بهترین روش پرپشت شدن ابرو
_سفیده تخم مرغ:

موهای ابروها از پروتیین کراتین تشکیل شده اند و تخم مرغ منبع عالی پروتیین است. کراتین یک جز اصلی در بیشتر مکمل های رشد مو است. سفیده تخم مرغ نیز منبع غنی بیوتین هستند که به رشد ابرو ها کمک می کند. اگر از این درمان دو بار در هفته استفاده کنید، رشد ابروهایتان بیشتر می شود.

روش: سفیده تخم مرغ را جدا کنید. سفیده را بزنید تا سفت شود. با استفاده از نوک قلم یا برس به ابرو های خود بمالید. آن را 20 دقیقه نگه دارید و بعد با آب گرم بشویید.

نکته:سفیده تخم مرغ می تواند منافذ را مسدود کرده و آکنه را درمان کند. از آن کم استفاده کنید.

تخم مرغ برای ابرو

راهکارهای موثر بر پرپشت شدن ابرو
پرپشت شدن ابرو با روش های خانگی عالی
_دانه شنبلیله:

در هند مشهور است که دانه شنبلیله باعث می شود مو سالم و درخشان شود. این دانه ها به بازسازی فولیکولهای مو کمک می کنند، در نتیجه باعث رشد موی تازه می شوند؛ آن ها حاوی نیکوتیک اسید و نیز پروتئین هایی هستند که رشد مو را تحریک می کنند.

لسیتین موجود در آن ها به موها درخشش می دهند. دانه شنبلیله به طور موثر در درمان مشکلات مربوط به پوست سر حساس، خوب عمل می کند. این کار باید دو بار در هفته انجام شود.

روش:دانه ها رابگذارید یک شب در آب خیس بخورند. آن را به خمیر تبدیل کنید و به ابرو هایتان بزنید. بگذارید 30 تا 45 دقیقه بماند و بعد با آب گرم بشویید.

_وازلین:

وازلین موجب حفظ رطوبت در ابروها می شود و همانطور که در بخش سلامت نمناک و در مورد خواص وازلین گفته شده است ترکیبات موجود در وازلین مانع از بیرون رفتن رطوبت می شود و بنابراین پوست را مرطوب نگه می دارد. این کار را هر شب تکرار کنید، تا وقتی که به ابرو های ضخیم مورد نظر برسید.

روش:وازلین را روی ابرو ها بزنید و اجازه دهید یک شب بماند. مواظب باشید چون ممکن است روبالشی شما را لکه دار کند.صبح روز بعد با آب ولرم بشورید.

نکته:وازلین دارای روغن بسیار زیادی است. اگر پوستتان جوش می زند،استفاده از آن، توصیه نمیشود.

وازلین برای ابرو

پرپشت شدن ابرو با وازلین
تاثیر گیاهان بر پرپشت شدن ابرو
_آلوئه ورا:

آلوئه ورا حاوی ترکیبی به نام آلونین است که رشد مو را بیشتر می کند. این ماده یک ترکیب شیمیایی مشابه با کراتین دارد. ژل آلوئه ورا غیر چسبنده است و به سرعت جذب می شود، بنابراین می تواند چندین بار در روز استفاده شود.

آلوئه ورا برای افرادی که دارای پوست خیلی چرب هستند خوب است. آلوئه ورا چربی زیادی را می گیرد و منافذ فولیکولار را باز خواهد کرد، در نتیجه رشد مو را افزایش میدهد.

روش:ژل آن را به ابرو های خود ماساژ دهید تا جذب شود.

آلوئه ورا

پرپشت شدن ابرو با گیاهان موثر
موثرترین روش پرپشت شدن ابرو چیست؟
_لیمو:

از آنجا که لیمو غنی از ویتامین B، ویتامین C، اسید فولیک و دیگر مواد مغذی ضروری است، باعث می شود که موهای ابروی شما سریع تر از هر چیز دیگری رشد کنند.

اگر پوستتان هنگام استفاده از لیموترش کمی بسوزد اشکالی ندارد، اما اگر این ادامه پیدا کرد از این کار صرف نظر کرده و از یک درمان دیگر استفاده کنید.اگر شما پوست حساسی دارید از این درمان خودداری کنید.

روش:یک تکه لیمو بر روی ابروهایتان بمالید. بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید. حتی می توانید لیمو را با 1/4 فنجان روغن نارگیل مخلوط کنید.

بگذارید مخلوط 15 روز بماند و بعد می توانید هر شب قبل از خوابیدن، با پنبه از آن استفاده کنید. صبح روز بعد بشوییدش.

نکته:پیشانی خود را به مدت دو ساعت پس از اعمال این درمان در معرض آفتاب قرار ندهید چون می تواند رنگ طبیعی آن را روشن تر کند.

مالیدن لیمو به ابرو

پرپشت شدن ابرو با مالیدن لیمو
خواص بسیار سیر برای پرپشت شدن ابرو
_شیر:

پیش از این هم در بخش سلامت نمناک گفته شد که شیر به طور طبیعی مزایای خوب زیادی دارد، که دقیقاً به همین دلیل است که از آن در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود و شامل دو پروتیین حیاتی به نام کاسیون و وی است. این دو ماده محرک های رشد مو سالم را تحریک می کنند. انجام این کار به صورت روزانه توصیه می شود.

روش:یک تکه پنبه را در شیر خیس کنید. به آرامی ابرو ها را با پنبه ماساژ دهید. بگذارید 15 دقیقه بماند و با آب بشویید.

 


امروزه برای درمان ریزش مو و رفع طاسی درمان های مختلفی وجود دارد، پیوند مو طبیعی یکی از روش های مرسوم در درمان ریزش مو و رفع طاسی سر میباشد.

 

کاشت مو به زبان ساده شامل برداشت مو از ناحیه پرپشت)که به آن بانک مو نیز گفته میشود (و قرار دادن آن در ناحیه کم پشت و طاس گفته میشود.

 

اگر شما قصد انجام کاشت مو را دارید و یا درحال تحقیق درباره این موضوع هستید،مطالعه این مطلب را به شما توصیه میکنیم

 

کاربردهای کاشت مو

باید این نکته را بدانید کاشت مو صرفا به ناحیه سر محدود نمیشود بلکه با استفاده از این روش میتوان کاشت ریش،کاشت سبیل و کاشت ابرو نیز انجام داد.

 

بسیاری از افراد که بواسطه بروز مشکلات مختلف مانند استرس،آسیب های جسمی،سوختگی و... موهای خود را از دست داده اند ,مروزه با استفاده از این روش میتوانند این موضوع را برطرف کنند.

 

از جمله کاربردهای رایج پیوند مو میتوان به موارد زیر اشاره کرد

• کاشت مو سر

• کاشت ریش

• کاشت ابرو

• درمان بیماری های پوستی

 

روش های کاشت مو

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های کاشت مو نیز به مراتب نسبت به گذشته دچار تحول زیادی شده اند.

 

به طور کلی ۳ روش اصلی برای کاشت مو وجود دارد،هرچند امروزه در تبلیغات های مراکز درمانی شما اسامی مختلفی را میشنوید اما باید بدانید تمامی روش های اعلام شده بر پایه این ۳روش های اصلی میباشند

 

روش برش یا FUT

 

کاشت مو طبیعی,کاشت مو,انواع روش کاشت مو
کاشت مو به روش FUT

 

در روش برش پزشک نواری از پوست سر شما را برش میزند و سپس در زیر میکروسکوپ اقدام به جدا سازی فولیکول ها میکند. و در نهایت ازآن ها در نواحیه مربوطه استفاده میکند.

روش FUT قدیمی ترین روش کاشت مو میباشد،هرچند بواسطه ایجاد زخم بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از این روش ندارند اما هنوز هم به عنوان یکی از روش های کاشت مو طبیعی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

مزایا و معایب روش FUT

• هزینه کمتر نسبت به سایر روش ها

• در FUT فولیکول ها آسیب کمتری میبینند

• نیازی به تراشیدن موها نیست

• بزرگترین عیب این روش جای نوار زخم است

• بواسطه برش و ایجاد زخم مراقبت از زخم در این روش نسبت به سایر روش ها طولانی تر است

• مناسب برای همه افراد نمیباشد و طیف خاصی از افراد را پوشش میدهد

 

روش دانه دانه یا FIT

 

کاشت مو طبیعی,کاشت مو,انواع روش کاشت مو
کاشت مو به روش FIT

 

با ایجاد روش FIT میتوان گفت کاشت مو دچار تحول عظیمی شد،چراکه یکی از مسائلی که بسیاری از افراد را از پیوند مو طبیعی دور میکرد مشکلات موجود در روش FUT بود.

 

در روش FIT یا همان FEU برداشت فولیکول ها به شکل دانه دانه بوده و دیگر برش و جراحی صورت نمیگیرد.بلکه برداشت و حتی کاشت فولیکول ها به شکل دانه دانه صورت بگیرد.

 

مزایا و معایب روش FIT

• در این روش دیگر خبری از زخم و برداشت قسمتی از پوست سر نمیباشد

• این روش محدود به طیف خاصی از افراد نمیباشد

• دوران نقاهت آن نسبت به FUT کمتر است

• نسبت به روش FUT زمان بیشتری را نیاز دارد چراکه خارج کردن فولیکول ها به شکل دانه دانه است

• احتمال آسیب فولیکول ها زیاد است برای همین باید تعداد زیادی از آن ها را استخراج کرد

• در این روش موهای سر باید تراشیده شوند

 

روش ترکیبی

در این روش برای گرفتن نتیجه بهتر از هر دو روش FUT و FIT دو فرایند کاشت مو استفاده میکنند.

 

در حقیقت استخراج فولیکول ها با روش FUT صورت میگیرد و برای بهبود و ایجاد تراکم بیشتر از FIT نیز کمک گرفته میشود.

 

سایر روش های کاشت مو

علاوه بر روش های گفته شده روش های دیگری نیز وجود دارند که از جمله مهم ترین آن ها میتوان به روش BHT،روش SUT،روش Micro FIT اشاره کرد.

تمامی این روش ها بر پایه روش FIT بوده و تنها عامل تفاوت در آن ها بکارگیری ابزار های جدید برای برداشت و کاشت فولیکول ها میباشد

 

بهترین روش کاشت مو

خب سوالی که حالا باید به آن پاسخ داد این است”بهترین روش کاشت مو کدام است؟”

باید گفت انتخاب روش کاشت مو به عهده شما نیست و این موضوع باید با بررسی موارد مختلف مانند،سن،آزمایش ها،بانک مو شما و شرایط بدنی انتخاب شود.

در حقیقت بهترین روش کاشت مو برای هر فرد متفاوت بوده.

 

کاشت مو طبیعی چگونه است

در قدم اول شما باید توسط متخصص پوست و مو مورد معاینه قرار بگیرند.

متخصص پوست و مو بر اساس معاینات و آزمایش های مختلف روش کاشت و میزان موفقیت این عمل را برایتان شرح میدهد.

کاشت مو طبیعی یک عمل سرپائی بوده و طی یک روز انجام میشود.

طی این فرایند بسته به روش کاشت مو ابتدا تعداد مشخصی گرافت از ناحیه بانک مو استخراج میشود.

سپس بوسیله دستگاه مخصوصی در ناحیه مشخص شده قرار میگیرند.

فرایند کاشت مو بدون درد،خون ریزی بوده و بیهوشی بوده.

فرد بعد از کاشت مو میتواند با رعایت موارد مراقبتی به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد.

منبع: https://www.beytoote.com/news/medical-news/natural1-hair-transplant.html



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()