نوشته شده توسط : ismaeil sahab

چگونه به درخشش صورت خود را
گروه: آرایش صورت

 

 


درخشان صورت

 

آرایش موفق یک آرایش است که زیبایی خاصی از چهره شما را حفظ قیمت بالم لب الانزا می کند ، باعث می شود شما زیبا تر شوید و در عین حال به نظر نمی رسد

 

به خاطر داشته باشید که پوست مانند پرده زیر آرایش شما است و در واقع پس زمینه آرایش روشن و دلپذیر را فراهم می کند

 

 

قبل از آرایش صورت

 

شروع کار با یک نگاه دقیق خود را, چهره بدون آرایش در زیر نور روز.به نقاط تیره پوست توجه داشته باشید چرا که آنها باید بیشتر قابل مشاهده برای شما در ضمن برای پیدا کردن محدودیت های کوچک خواهد شد در extremeshan شما گوشه داخلی چشم shiarhai اولیه پیش بینی گودی چانه عادات و خستگی علائم

 

درخشان صورت
تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!

خرید انواع پیچ و تاب در یک قیمت معقول!(خرید na)

 


روش آرایش

 

ابتدا به کمک قلم مو آغشته به کرم پودر به تمام شانس است که در سایه و تاریکی ممکن است سقوط کرم پودر miznim تا رنگشان بیشتر تلفظ shoudsps ضرب و شتم توسط آن از انگشتان یک آرام تاج کرم پودر را روي پوست محو او knemhala برای رفع خستگی و تغییر رنگ چهره سازنده با نور و رنگ را به استفاده از آن predaz رنگ تیره تر برای پوشش

https://www.myntra.com/lip-balm
آرایش و لوازم آرایشی

درخشان صورت


پیشنهاد ویژه
روتختی و حوله تن پوش و روتختی rovershikherid سه بعدی درب/پرداخت در آموزش و مشاوره, آموزش و پرورش, علمی و konkorbe به جای استفاده از داروهای شیمیایی, عسل و بخور!ارتودنسی ، ارتودنسی متخصص درمان ارتودنسی پنهان ناهنجاری های دهان و دندان و فک

یک دست.

 

رنگ صورت محو با رنگ سبک و نفیس است که به آسانی به عنوان امکان پذیر است

 

درخشان صورت

 

طراحی صورت

 

برای ساخت و ترکیب ترین Lacazette باید از رژ لب و گونه ها استفاده کنید ابتدا رنگ تیره بیش از شقیقه ها به طرف بینی تا پایین گونه ها را فشار دهید ، سپس رنگ روشن تر را به بالای گونه ها را فشار دهید تا از زیبا و مظلوم.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

برند مای بار دیگر در سال نود و نه، به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان در بین محصولات آرایشی و زیبایی بانوان انتخاب شد. این انتخاب را می توان نتیجه رعایت مجموعه عواملی در کسب رضایت مصرف کننده ها دانست. این برند دارای بزرگترین و پیشرفته ترین واحد صنعتی در خاورمیانه است و از فرمولاسیون روز اروپا برای تولید محصولات خود بهره می برد.

همچنین در تبلیغات محیطی و دیجیتالی بسیار فعال بوده و واحد پشتیبانی از مشتریان آن کاملا پاسخگوی سوالات مشتریان برند هستند. همچنین تامین بهترین مواد اولیه از خارج از کشور و دارا بودن استانداردهای بین المللی، بهترین کیفیت محصولات را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

مای برند محبوب

انتخاب به عنوان برند محبوب
این برند با جلب اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان توانست در دوره هفتم انتخاب برند محبوب مصرف کنندگان در بین بیش از 12 برند برتر محصولات آرایشی و زیبایی بانوان برگزیده شود. انتخاب مای به عنوان برند محبوب در دومین سال متوالی، نشان دهنده تداوم اقدامات موثر مای در کسب رضایت مشتریان است.

لوازم آرایشی مای

https://elanza.com/category/sunscreen

برند مای در کنار مردم
این برند در هنگام بلایای طبیعی مثل سیل سیستان در کنار مردم ایستاد و با ارسال کمک های خود به مناطق آسیب دیده، سعی کرد تا گامی برای رفع نیازهای مردم منطقه بردارد.

در دوران کرونا، مهمترین بحبوحه جهان نیز، برند مای مردم را تنها نگذاشته، و با توزیع کرم مرطوب کننده و ژل ضد عفونی کنننده در بین پاکبانان، ارسال کرم مرطوب کننده الانزا  به پرستاران در سراسر ایران و اهدا ژل ضد عفونی کننده دست و کرم مرطوب کننده به کادر پزشکی بخش مبارزه با کرونا بیمارستان ها نظیر بیمارستان مسیح دانشوری و امام خمینی در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاد. همچنین همراه موسسه مهر گیتی اقدام به تجهیز هنرستان دخترانه نرجس خانعلی زاده پرستار فوت شده در اثر کرونا کرد.

اقدامات برند مای در سال گذشته
این برند در لاین مای فارما، اقدام به تولید محصولات با کیفیت با ویژگی های درمانی کرده و مجوز تولید دارو را کسب کرد. و قرار است که به زودی داروهای این برند وارد بازار شوند.

از جمله اقدامات دیگر برند مای در سال گذشته می توان به لانچ لاین محصولات ویژه آقایان اشاره کرد. با توجه به تحریم ها و نیاز بازار به این محصولات، مای گام مهمی در رفع این نیاز با تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا برداشت و هم اکنون انواع شامپو و شامپو بدن، ضد آفتاب، لوسیون پس از اصلاح، بادی اسپلش، مام رول، مرطوب کننده، ژل مو، اسپری و عطر را برای آقایان تولید می کند.

همچنین تولید محصولات ضد عفونی کننده، نظیر مایع ضدعفونی کننده دست برای جبران بخشی از نیاز بازار در دوران کرونا از اقدامات دیگر برند مای بود.با این انتخاب انتظار می رود که برند مای به روند کاری خود در سال های آتی ادامه داده و بیش از پیش با اهمیت روز افزون به سلیقه و نیاز مشتریان و مصرف کنندگان، جایگاه خود را در میان آن ها حفظ کند. شما چقدر از محصولات آرایشی این برند استفاده می کنید؟



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

فروشگاه لوازم آرایشی همواره یکی از محبوب ترین مراکز خرید برای بانوان محسوب می شود. درواقع خانم ها علاقه زیادی به لوازم آرایشی دارند و بیشترین لذت خرید را هنگام خرید لوازم آرایشی تجربه می کنند. احتمالا شما هم که خواننده این مطلب شده اید جز این دسته خانم ها هستید و فروشگاه لوازم آرایشی یکی از پاتوق های همیشگی شماست.

حال فرض کنید، برای اولین بار قرار است یک محصول آرایشی را امتحان ضدآفتاب الانزا کنید، و یا از یک فروشگاه لوازم آرایشی جدید خرید کنید. قطعا با دغدغه های زیادی روبرو می شوید. مثلاً آیا این کرم با پوست من سازگار است یا خیر؟ آیا رنگ این رژ برای آرایش لب من مناسب است؟ آیا این لاک ناخن اصل است یا یک محصول تقلبی؟ اگر شما هم اطلاعات کافی در زمینه خرید لوازم آرایشی را ندارید، بهتر است برای آگاهی بیشتر از راهکارهای انتخاب لوازم آرایشی مناسب، در این مقاله با ما همراه باشید.

وسایل آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی خوب را بشناسید.
زمانی که شما به یک فروشگاه لوازم آرایشی خوب مراجعه کنید، خیالتان بابت خرید محصولات باکیفیت راحت است. معمولا خانم هایی که طرفدار انواع لوازم آرایش هستند، یک فروشگاه لوازم آرایشی معتبر می شناسند و تمام لوازم آرایش مورد نیاز خود را از همان فروشگاه خریداری می کنند.

برای این کار شما می توانید از دوستان و آشنایانتان در مورد فروشگاه لوازم آرایشی که مراجعه می کنند، سوال کنید و یادتان نرود از میزان رضایت آنها نسبت به لوازم آرایشی فروشگاه باخبر شود. معمولاً فروشگاه های لوازم آرایشی معتبر برای فروش محصولات خود ضمانت اصل و اورجینال بودن کالا در نظر می گیرند و هیچ گاه محصول بی کیفیت به مشتریان معرفی نمی کنند. چرا که در صورت عدم رضایت مشتریان از یک محصول، دیگر راضی نخواهند شد که دوباره به فروشگاه برگردند و در آخر به راحتی مشتریان خود را از دست می دهند.

محصولات آرایشی را در چند فروشگاه مقایسه کنید.
برای انتخاب گزینه مناسب بهتر است کالای مورد نظر خود را در چند فروشگاه لوازم آرایشی با یکدیگر مقایسه کنید. چرا که این روزها محصولات آرایشی تقلبی بسیار زیاد شده و تشخیص اورجینال بودن محصول کار بسیار دشواری است. پس اگر به دنبال محصول خاصی هستید، مشخصات کامل و شکل ظاهری آن را به خاطر بسپارید و هنگام خرید حتما لوازم آرایش را از تمام جهات بررسی کنید. معمولاً تفاوت های خاصی بین لوازم آرایش تقلبی با اصل آن وجود دارد.

مراجعه به یک فروشگاه لوازم آرایشی شلوغ بهترین گزینه است.
یکی از بهترین راه ها برای انتخاب یک فروشگاه لوازم آرایشی معتبر شلوغ بودن آن است. زمانی که یک فروشگاه دارای مشتریان زیادی است و محصولات آرایش صورت و بدن خود را مدام شارژ می کند، یعنی مشتریان از خدمات فروشگاه بسیار راضی هستند و فروشگاه جدیدترین لوازم و محصولات آرایشی را فراهم کرده است تا با موجودی کامل به مشتریان ارائه دهد.

https://www.nykaa.com/skin/sun-care/face-sunscreen/c/8429

 

پایین بودن قیمت یک محصول اورجینال غیرمنطقی است.
بدون شک از قیمت بالای محصولات آرایشی اورجینال باخبر هستید. از آنجا که قیمت دلار روز به روز بالا می رود، قیمت لوازم آرایشی هم با توجه به قیمت دلار افزایش پیدا می کند. پس زمانی که یک فروشگاه لوازم آرایشی محصول اورجینال را با قیمت پایین تر به شما معرفی می کند بسیار شبحه برانگیز است. بهتر است قبل از اقدام به خرید محصولات آرایش صورت از قیمت روز آنها با خبر شوید.

برای آرایش صورت حتماً از بهترین کرم پودر استفاده کنید.
مهم ترین اصل در زیبایی آرایش صورت استفاده از کرم پودر مناسب است. چرا که آرایش دیگر اجزای صورت تنها با کرم پودر زیبا نشان داده می شود. اگر کرم پودر شما مناسب نباشد، جلوه خوبی بر روی پوست صورت پیدا نمی کند و آرایش دیگر اجزا صورتتان را نیز خراب می کند. همچنین کرم پودر در کنار حفظ زیبایی آرایش صورت باید سلامت پوست صورت شما را حفظ نماید. در واقع شما باید جنس پوست تان را بشناسید و متناسب با آن بهترین کرم پودر را انتخاب کنید. مثلا، اگر پوستتان چرب است، به سراغ کرم پودرهای فاقد چربی بروید و هیچگاه از کرم پودرهای سنگین استفاده نکنید.

تاثیر بسیار زیاد ریمل بر زیبایی آرایش صورت
تاثیر ریمل زدن

استفاده از ریمل در آرایش صورت تاثیر بسیار زیادی دارد و زیبایی چشم ها را دوچندان می کند. بسیاری بر این معتقدند که زیبا کردن چشم ها اولین قدم در آرایش صورت است. یعنی باید فرم زیبایی برای چشم ها ایجاد کنید تا آرایش جذابی داشته باشید. استفاده از ریمل اولین مقدمه برای آرایش چشم است که حالت زیبایی به آنها می دهد. برای خرید ریمل حتما به تاریخ تولید آن نگاه کنید.

هر چقدر تاریخ تولید ریمل جدیدتر باشد، بافت مژه ها را زیباتر می کند. هیچ گاه از تستر موجود در فروشگاه لوازم آرایشی استفاده نکنید. چرا که افراد زیادی تسترها را به چشم هایشان زده اند و ممکن است سلامتی چشم شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای مشخص شدن کیفیت ریمل می توانید آن را روی یک دستمال بکشید، هر چقدر ریمل مشکی تر باشد بر روی چشم های شما زیباتر است. اما اگر رنگ ریمل به قهوه ای نزدیک بود، از خرید آن منصرف شوید.

از آنجا که چشم های هر فردی حالت خاص خود را دارد ، خرید ریمل باید متناسب با فرم چشم و مژه ها باشد. زمانی که مژه های بلندی دارید خرید ریمل حجم دهنده مژه بهترین گزینه برای شماست. ریمل های بلند کننده مژه باعث می شود مژه های شما بلندتر از حالت طبیعی شود که آرایش صورت شما را غیر طبیعی نشان می دهد. همچنین برای کسانی که مژه های کم پشتی دارند برای پرتر نشان دادن آنها ریمل حجم دهنده مناسب تر است.

رژ لب ، جذاب ترین وسیله آرایشی
مطمئنا شما هم مانند بیشتر خانم ها به خرید رژ برای آرایش لب علاقه زیادی دارید و هر چقدر هم این محصول را خریداری کنید باز هم از نبود رنگ خاصی از رژ لب در لوازم آرایشی خود رنج می برید. اما هنگام خرید محصولات آرایش لب نسبت به دیگر لوازم آرایشی باید دقت بیشتری به خرج دهید.

چرا که محصولات آرایش لب از طریق پوست جذب شده و ممکن است هنگام غذا خوردن، صحبت کردن یا آب آشامیدن وارد دهان تان شود. بنابراین تا جایی که می توانید از خرید رژ لب های سرب دار خودداری کنید و این نکته را هرگز فراموش نکنید، هر چقدر ماندگاری آرایش لب بیشتر باشد سرب استفاده شده در رژ بیشتر خواهد بود.

تاثیر رژ ردن در زیبایی

چه لاکی بیشتر به دستتان می آید؟
مطمئنا با دیدن لاک ناخن های پشت ویترین، تحریک می شوید برای خرید رنگ جدید به داخل فروشگاه لوازم آرایشی بروید. اما زمانی که با انبوهی از لاک ناخن ها مواجه می شوید، نمی دانید کدام رنگ را انتخاب کنید. در چنین مواقعی باید بدانید چه رنگی به پوست دستتان بیشتر می آید.

همچنین انتخاب نوع مارک لاک ناخن اهمیت زیادی دارد. داشتن یک لاک ناخن خوش رنگ به زیبایی دست ها خیلی کمک می کند. اگر پوست دست شما روشن است خوشبختانه هر رنگ لاک ناخنی به دست های شما می آید. اما لاک هایی که در طیف بنفش، قرمز و صورتی هستند، دست شما را بسیار زیباتر می کند.

در صورتی که رنگ پوست دستتان به زردی می زند، برای انتخاب رنگ لاک ناخن به سراغ رنگ های تیره و غلیظ مانند شکلاتی، سبز تیره و مشکی بروید. این رنگ ها باعث می شود رنگ پریدگی پوست دستتان کمتر دیده شود.

لاک زدن

کلام آخر ...

از آنجا که لوازم آرایش برای مدت طولانی روی صورت تان باقی می ماند، باید در انتخاب آن دقت و وسواس زیادی به خرج دهید. در حقیقت سلامتی پوست صورت شما بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد و در صورت مراقبت نکردن آن ممکن است خیلی زود دچار مشکلات پوستی شوید. پس تا جوان هستید و پوست بسیار سرحالی دارید، بهتر است تنها محصولات باکیفیت را از یک فروشگاه لوازم آرایشی معتبر خریداری کنید.

منبع: https://namnak.com/cosmetic.p76673



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

بهترین راه و ماسک های گیاهی هندی ها برای درمان ریزش موی سر
داشتن موهای زیبا و پرپشت دلیلی بر افزایش جذابیت است. زنان و مردان بسیاری از ریزش مو رنج می برند و به عقیده ی درست آنها این مسئله یکی از تخریب کننده های زیبایی و جوانی است.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5494/%D9%BE%D9%86-%D8%B4%D9%81%D8%A7%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-sebolift-%D9%88%D8%B2%D9%86-100-%DA%AF%D8%B1%D9%85

دلایل بسیاری پشت پرده ی ریزش مو و ضعیف شدن تارهای مو وجود دارد که اصلی ترین آنها شامل:شرایط آب و هوایی ، افزایش سن، استرس و اضطراب بالا، مصرف زیاد دخانیات، نداشتن تغذیه مناسب و سالم ، تغییرات و نامنظمی های هورمونی ، وراثت ، استفاده بیش از اندازه از داروهای شیمیایی و دهها دلیل که حتما شمایی که از این مشکل رنج می برید از آنها با خبر هستید.

در حدود صدها هزار تارمو روی سر یک فرد بالغ وجود دارد و ریزش روزانه 50 الی 100 تار مو طبیعی است اما زمانی که ریزش مو بیش از این تعداد تار مو باشد دیگر باید به فکر راهی درست برای درمان سریع ریزش مو بود. از آنجایی که هندی ها موهای بسیار زیبا و پرپشتی دارند در این مقاله از مقالات مربوط به ریزش مو در سلامت نمناک قصد داریم سری به مطب های سنتی و گیاهی هندوستان بزنیم تا درمانی گیاهی برای متوقف کردن ریزش موی سر بیابیم.

درمان ریزش مو

راههای درمان ریزش مو و پرپشت شدن موهای ریخته و کم پشت
راه و روش های طب سنتی هندی ها برای درمان سریع ریزش مو:
بین هوم رمدی های مردم هند چندین راه عالی و کاملا گیاهی برای درمان ریزش مو یافتیم که به شما معرفی خواهیم کرد.

1- برای توقف و درمان قطعی ریزش مو ، موها را با این روغن ها ماساژ دهید:
شاید بگویید این مبحث تکراری است ولی همین نکته ای مهم است که مردم هند اصل اولیه ی تقویت و پرپشتی موهایشان را استفاده از روغن های تقویت کننده موی سر می دانند. به گفته ی متخصصان پوست و مو استفاده از روغن های تقویت کننده مو برای ماساژ می تواند موجب:افزایش گردش خون و خون رسانی به فولیک های مو شود.

قدرت ریشه ی مو را چندین برابر افزایش می دهد و با حرکات نرم انگشتان در دامنه رشد مو، استرس تا حد قابل توجهی در این بخش کاهش می یابد.

توصیه ی هندی ها برای پرپشتی مو و درمان ریزش مو استفاده از روغن های گیاهی :روغن بادام ، روغن زیتون ، روغن کرچک و روغن نارگیل است.

حداقل هفته ای یکبار از این روغن های گیاهی برای تقویت موها استفاده کنید.

2- شنبلیله درمانی برای ریزش موی شدید:
قدیمی های طب سنتی هندوستان تاکیید خاصی برای استفاده از شنبلیله در درمان فوری ریزش موی سر داشته اند. شنبلیله قدرت عالی برای درمان ریزش مو و تقویت موهای ریخته شده دارد. تخم شنبلیله تاثیر سریع خود را در رویش و رشد مجدد موها ثابت کرده است و این به دلیل داشتن پروتئین و اسید نیکوتین است.

برای درمان ریزش مو با استفاده از تخم شنبلیله:
یک فنجان تخم شنبلیله را در آب بخیسانید و اجازه دهید تا صبح روز بعد خیس بخورد.

صبح روز بعد تخم شنبیله ها را آسیاب کنید تا خمیری حاصل شود.

خمیر تخم شنبلیله را روی موهایتان بمالید و سعی کنید در قسمت ریشه بیشتر اجرا کنید و موهایتان را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید.

بعد از 40 دقیقه موها را آبکشی کنید.

این دستور درمان طب سنتی ریزش مو را هر روز صبح به مدت یک ماه انجام دهید تا شاهد تغییری شگفت انگیز شوید.

آب پیاز برای مو

https://elanza.com/product/LNZ-P-5496/%DA%98%D9%84-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D8%B1%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-sebofit-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

ماسک های گیاهی و خانگی آب پیاز برای درمان ریزش مو
3-درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای ریخته با آب پیاز:
طبق مقاله ای که در سال 2002 در مجله ی Dermatology منتشر شد پزشکان و متخصصان پوست و مو نتیجه ای جالب از تاثیر استفاده از آب پیاز برای تقویت مو و درمان ریزش موها اعلام کردند. به گفته ی انها 74 درصد از افرادی که به دلیل ریزش مو تحت درمان با آب پیاز قرار گرفته بودند نتیجه ی مثبت کسب کرده و به طرز قابل توجهی موهایشان مجددا رشد کرده بود.

برای استفاده از آب پیاز در درمان ریزش مو کافیست:
آب پیاز را به موهایتان بمالید و اجازه دهید موهایتان به مدت 30 دقیقه دراین حالت باقی بماند. بعداز 30 دقیقه موها را آبکشی کرده و با شامپو بشویید.

نسخه ی گیاهی شماره 2 درمان ریزش مو با آب پیاز:
3 قاشق غذاخوری آب پیاز را با 2 قاشق غذاخوری زل الوئه ورا و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل ترکیب کنید.

این ماسک ضد ریزش مو باید 30 دقیقه روی موهایتان باقی بماند.

موها را آبکشی و شامپو کنید.

4- برای درمان ریزش مو، موهایتان را آلوئه ورایی کنید:
آلوئه ورا برای مو

روش درمان ریزش مو با ماسک موی طبیعی آلوئه ورا
گیاه آلوئه ورا با داشتن انزیم هایی توانایی رشد و تقویت مستقیم موها را دارد. استفاده منظم از گیاه آلوئه ورا می تواند در درمان خارش و التهابات پوست سر هم مفید باشد.

نسخه اول درمان ریزش مو با آلوئه ورا:
ژل آلوئه ورا را روی موهایتان بمالید و اجازه دهید ساعتی روی موهایتان بماند. سپس موها را با آب ولرم بشویید. این روش را هفته از 4 مرتبه در هفته تکرار کنید.

نسخه دوم:

به پیشنهاد پزشکان سنتی هندوستان خوردن ناشتا 1 قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا موجب افزایش رشد و درمان سریع ریزش موها می شود.

5- ریشه شیرین بیان را برای تقویت و درمان ریزش موها استفاده کنید:

قبل از هرچیز بگویم که هندی ها از ریشه شیرین بیان برای درمان طاسی مو در قدیم استفاده می کردند که همین خود دلیلی برای ثابت کردن تاثیر این گیاه در درمان قطعی ریزش مو است. ریشه شرین بیان خواص mollifying دارد که برای تسکین پوست سر ، درمان خشکی و شوره ی موی سر و ریزش شدید موها مفید است.

نسخه طب سنتی درمان ریزش موی سر با ریشه شیرین بیان:
1 قاشق غذاخوری ریشه شرین بیان را داخل یک فنجان شیر بریزید. 1/4 قاشق چایخوری زعفران به ان اضافه کنید و به این مواد را کاملا میکس کنید.

خمیر به دست امده را شب روی موهایتان قرار داده و اجازه دهید تا صبح روی موهایتان بماند.

صبح موها را بشویید و کاملا آبکشی کنید.

این روش درمان ریزش مو را 2 بار در هفته انجام دهید تا بعد از 2 ماه ریزش موهایتان کاملا متوقف شود.

منبع: https://namnak.com/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4-%D9%85%D9%88.p23076



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

همیشه مواظبت و رسیدگی به موها به معنای صرف هزینه زیاد برای این کار نیست، خیلی اوقات موهای ما مشکلات کوچکی دارند ولی همین مشکلات کوچک، باعث می شود موها به خوبی حالت نگیرند و زیبایی همیشگی خود را نداشته باشند، به ندرت کسی برای اینگونه مشکلات کوچک به پزشک مراجعه می کند، بنابراین دانستن راه حل های خانگی می تواندبرای تقویت و سلامت مو بسیار کمک کننده باشد.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5499/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%81%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-firmalift-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

تقویت و سلامت موی سر با انواع ماسک ها
اگر می خواهید موهایی سالم و درخشان و صاف داشته باشید. بهتر است از روش های خانگی موثر در این زمینه کمک بگیرید. صاف کردن و خوش حالت کردن مو ها با استفاده از محصولات طبیعی مانند روغن زیتون، سبوس، عسل،لیمو، آب سیب زمینی و بسیاری فرآورده های دیگر امکانپذیر خواهد بود .
برای داشتن مو هایی سالم و صاف به جای اینکه از مواد شیمیایی استفاده کنید با 8 ماده غذایی سالم و در دسترس، به مو هایی صاف برسید . ‍موی سر عضوی مهم برای خانم ها به شمار می رود عضوی حساس که نیاز به مراقبت روزانه و بسیار دارد. در این گزارش به معرفی راه کار ها و ماسک هایی می پردازیم که می تواند کمک زیادی در جهت سلامت مو های سر داشته باشد .

مو هایی صاف و درخشان با نمک
برای داشتن مو هایی صاف و درخشان کافی است در هربار استحمام 1 قاشق غذاخوری نمک به شامپوی خود اضافه کنید و پس از گذشت 5 دقیقه مو های خود را بشویید تا تاثیر مثبتش را ببینید .
اگر از آن دسته خانم هایی هستید که مکررا مو های خود را رنگ می کنید، در زندگی روزمره از کشمش، بادام زمینی بدون نمک و سبزیجات سبز و روشن مقدار زیادی مصرف کنید زیرا این مواد غذایی باعث کاهش عوارض ناشی از مواد شیمیایی رنگ خواهند شد .

سلامت مو

معجزه ماسک ها در تقویت و سلامت مو


چگونه رنگ مو را با لیمو روشن کنیم؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از رنگ مو های خود راضی نباشید و دوست داشته باشید که آنرا کمی روشن تر کنید، اما در عین حال می خواهید از روشی کاملا طبیعی استفاده کنید در اینجا کافیست که مو را با لیموی تازه مرطوب کنید و سپس مو را به مدت 30 دقیقه در معرض نور خورشید قرار دهید این کار را سه بار در هفته انجام دهید ماهیت اسیدی لیمو باعث روشن شدن رنگدانه های مو می شود .

صاف کردن مو ها با 8 ماده طبیعی و در دسترس
برای صاف کردن و خوش حالت کردن مو ها به غیر از روش های معمول شیمیایی، روش های طبیعی نیز وجود دارد که یسیار بهتر و موثرتر عمل می کنند. به کمک این مواد طبیعی از جمله دم کرده سبوس، روغنِ گرم شده، شیر نارگیل، شیر، تخم مرغ، روغن زیتون، آلوئه ورا، سرکه سیب و روغن کرچک می توانید مو هایی صاف و خوش حالت برای خود به ارمغان بیاورید .

ماسک رشد سریع مو
اگر از کندی رشد مو های خود بسیار ناراضی هستید با استفاده از این معجون می توانید سرعت رشد آن ها را افزایش دهید. 1 فنجان ماست را با 1 فنجان شیر، 1 موز کوچک، 1 قاشق غذاخوری آرد گندم سبوس دار، 1 انبه متوسط و 1 قاشق غذاخوری وانیل ترکیب کنید و صبح ناشتا میل کنید همچنین عسل و 1 عدد زرده تخم مرغ را به همراه 1 لیوان آب سیب زمینی مخلوط کنید و به مدت 2 ساعت بر روی ریشه مو بریزید و سپس بشویید پس از استفاده از این ماسک ها می توانید به وضوح رشد موهایتان را ببینید .

از سشوار کردن پرهیز کنید
موی سر عضوی حساس و شکننده محسوب می شود که باید برای سالم نگه داشتن آن دقت زیادی به خرج داد برای سلامت مو های خود به جای شانه پلاستیکی ازشانه چوبی استفاده کنید، از سشوار کمتر استفاده کنید و درصورت ضرورت، حرارت آن را در درجه کم قرار دهید حرارت دادن مداوم به موی سر باعث ضعیف شدن و شکننده شدن آن خواهد شد، ازشانه کردن مو درحمام بپرهیزید، زیرا اینکار باعث ریزش موی شدید می شود. اگر موهایتان نرم و نازک و کم حجم شده، هرشب با یک برس معمولی با دندانه درشت به آرامی آن ها را شانه کنید. با این کار جریان خون در اطراف پیاز مو جریان پیدا می کند و رشد مو تحریک می شود .

درمان ریزش مو با روغن زیتون
اما شاید اساسی ترین مشکلی که همه افراد خصوصا خانم ها با آن مواجه هستند ریزش مو های سر است که برای بسیار عذاب آور است جهت رفع این مشکل می توانید از ماسک های طبیعی ضدریزش استفاده کنید برای مثال:1 قاشق روغن زنجبیل را به همراه یک قاشق زیتون یا روغن آووکادو را ترکیب کنید و روی محل کم پشت سر به آرامی و دایره وار ماساژ دهید و پس از یک ساعت بشویید .

سلامت مو

معرفی بهترین ماسک موها برای سلامت مو

از شر چربی موها خلاص شوید
مخلوط ماست و جوش شیرین : برای تهیه این ماسک، پنج قاشق غذاخوری ماست را با یک قاشق غذاخوری جوش شیرین و یک قاشق غذاخوری آب لیموی تازه مخلوط کنید. اجازه دهید، این مواد 40 دقیقه روی پوست بماند و بعد آنها را با آب شستشو دهید. می توانید هفته ای یک بار از این ماسک استفاده کنید و چربی روی موها ی خود را از بین ببرید .

ویتامین به موی تان برسانید
ماسک زرده تخم مرغ : یک عدد زرده تخم مرغ را با 2 قاشق غذاخوری روغن کرچک و یک قاشق غذاخوری پودر ویتامین A ( شما می توانید چند عدد کپسول ویتامین A را پودر کنید ) مخلوط کنید و روی موها بمالید. کمی ریشه موهای تان را ماساژ دهید و بگذارید ماسک به مدت 2 ساعت روی موهای تان بماند سپس آن را با آب ولرم بشویید. این ماسک برای جلوگیری از ریزش مو نیز می تواند تا حدی مفید باشد .

سیب زمینی : یک عدد سیب زمینی پوست بکنید و آب آن را بگیرید سپس 2 قاشق چای خوری آب سیب زمینی را با 2 قاشق غذاخوری ژل آلوورا و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و خوب هم بزنید. با این مخلوط ریشه موهای تان را ماساژ دهید، موهای تان را با کلاه بپوشانید و بگذارید به مدت 2ساعت روی سر باقی بماند سپس موهای تان را با شامپو بشویید. این ماسک را هفته ای 2بار استفاده کنید .

منبع: https://namnak.com/%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D9%85%D9%88.p66647



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab


اگر لبهای چروکی دارید دلایل متنوعی می تواند داشته باشد، این اتفاق معمولاً در طول زمستان به دلیل خشکی هوا رخ می دهد، اما معنی آن این نیست که در طول فصول دیگر اتفاق نمی افتد . شما می توانید از محصولات خانگی یا بازاری برای حل این مشکل استفاده کنید . لب تنها بخش از بدن و صورت است که خودش چربی ندارد . به همین دلیل نیاز است که همیشه مرطوب باشد.

ما در این متن از نمناک نکاتی را برای جلوگیری از خشکی و چین و چروک لب به شما معرفی می کنیم.

چروک لب
چند راه ساده خانگی و طبیعی برای رفع چروک لب
درمانهای ارزان قیمت برای درمان لب های چروکیده
مرهم لب : همیشه از مرهم با spf برای لب های تان استفاده کنید چون لب ها هم به محافظت در مقابل اشعه خورشید دارند.

دارچین : پودر دارچین را با روغن نارگیل ترکیب کنید و هر شب آن را روی لب هایتان قرار دهید اگر منظم این کار را انجام بدهید چروکی لب ها را درمان کرده اید.

روغن ویتامین E : یکی از دلایل چروکی لب ها خشکی آن ها می باشد ، در طول شب روغن ویتامین E روی لب هایتان بمالید وقتی بیدار می شوید لب های نرمی دارید.

اسکراپ شکر : لب ها هم مثل بقیه ی صورت سلول های مرده دارند . لایه برداری از شکر و روغن زیتون درست کنید.این ترکیب سلول های مرده لب را از بین می برد .

درمان ترک لب با اسکراب هایی مخصوص از مواد طبیعی
زخم عمیق لب ها را جدی بگیرید. با کاهش رطوبت در لب ها، خشکی و در ادامه ترک و شکاف همراه با درد و خونریزی در آن آشکار می شود.شما می توانید یک راه حل با استفاده از برخی مواد اولیه ای که در کابینت آشپزخانه تان پیدا می کنید،درست کنید.

شما می توانید از این مواد برای تهیه اسکراب خانگی خود استفاده کنید.هم چنین لبهای شما باید به طور منظم لایه برداری شوند تا نرم و انعطاف پذیر باقی بمانند.لایه برداری لبها یک روش خوب برای خلاص شدن از پوست های خشک، مرده و ترک خورده است.

لایه برداری همچنین تمام نقاط تیره لبهای شما را به حداقل می رساند. پس از لایه برداری، لبهای شما سالم و زیبا به نظر می رسند . در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک چندین نوع اسکراب خانگی برای خداحافظی با لبهای ترک خورده شما آورده شده است.

خشکی لب ها

درمان ترک لب با بهترین اسکراب های خانگی
اسکراب های طبیعی و خانگی برای درمان ترک لبها
1. درمان ترک لب با شکر:
شکر، یکی از پرکاربردترین مواد غذایی موجود در آشپزخانه است که می تواند برای ایجاد یک اسکراب بدن و لب موثر استفاده شود.بافت دانه دانه ای آن می تواند سلول های مرده پوست را از روی لب ها بیرون بکشد.

برای اسکراب لب، بهتر است از شکر قهوه ای استفاده کنید، که کمی نرم تر از شکر سفید است. اگر لبان حساس و یا زخمی دارید، پودر شکر را امتحان کنید که دانه های کوچک و ملایمی دارد.

کمی شکر را با چند قطره عسل مخلوط کنید تا به این ترتیب بتوانید اسکراب تهیه کنید. این مخلوط درشت را روی لبهای خود بمالید و به آرامی به مدت 1 تا 2 دقیقه مالش دهید.آن را با آب گرم بشویید و سپس مرطوب کننده خود را بزنید.

متناوبا، مقادیر مساوی شکر، روغن زیتون و آب لیمو و مخلوط را به طور کامل باهم ترکیب کنید و از این مخلوط برای تمیز کردن آرام لبهای خود استفاده کنید.

پارگی لب

درمان ترک لب با مواد طبیعی و خانگی
2. درمان ترک لب با عسل:
برای از بین بردن سلول های مرده پوست لبها و مرطوب بودن آن ها، عسل مخلوط شده با شکر یکی از بهترین درمان ها است.طبیعت مرطوب کننده عسل به بازیابی رطوبت از دست رفته در لبهای شما کمک می کند، تا از شکاف های دردناک جلوگیری شود.

در خواص عسل که در بخش سلامت تغذیه در نمناک کامل توضیح دادیم خواندید که عسل می تواند به بازسازی رگ صورتی طبیعی آن ها نیز کمک کند به علاوه، این کار به کاهش خطر عفونت با لب های ترک خورده کمک می کند.

یک قاشق چای خوری عسل و کمی شکر را با هم مخلوط کنید. لبهای پوسته پوسته خود را با این مخلوط در حرکات دایره ای با نوک انگشتان خود به مدت 2 تا 3 دقیقه مالش دهید، سپس بگذارید به مدت 5 دقیقه بماند.

لبهایتان را با آب تمیز کنید و خشک کنید و مقداری روغن نارگیل بزنید. هفته ای یک بار از این اسکراب استفاده کنید. متناوبا، نصف قاشق چای خوری عسل، ماست ساده و آرد را با هم مخلوط کنید. خمیر را روی لب خود بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند.

خمیر را با استفاده از انگشتان خود تمیز کنید و لبانتان را با آب ولرم بشویید. این درمان را یک بار در هفته تکرار کنید. هم چنین می توانید مقداری عسل را روی لبهای خود بمالید و بگذارید یک شب بماند.

عسل درمانی

درمان ترک لب با بهترین مواد طبیعی
3. بادام برای درمان ترک لب:
طبیعت آرامش بخش و مرطوب بادام نیز از سلامتی لب حمایت می کند و آن ها را نرم و انعطاف پذیر می سازد. علاوه بر این، بادام به روشن شدن لب های سیاه کمک می کند.

در یک کاسه کوچک یک قاشق چای خوری از پودر بادام را بریزید. یک قاشق چای خوری شکر سفید، عسل و روغن بادام را اضافه کنید. مواد را به طور کامل مخلوط کنید.

این خمیر را روی لب های خود بمالید. 2 دقیقه صبر کنید، سپس از یک مسواک نرم برای تمیز کردن لبهای خود استفاده کنید. لبهایتان را با آب ولرم بشویید، خشک کنید و کمی روغن بادام بریزید.

از این درمان 1 تا 2 بار در هفته استفاده کنید. هم چنین می توانید با ترکیبی از مقادیر مساوی روغن کرچک و روغن بادام پیش از رفتن به رختخواب استفاده کنید، آنها را روی لبهای خود ماساژ دهید تا از لب های نرم و صورتی لذت ببرید.

خواص بادام

راه های موثر برای درمان ترک لب
4. استفاده از توت فرنگی برای درمان ترک لب:
توت فرنگی آبدار برای لبهای شما هم مفید است. آن ها می توانند به شما کمک کنند از سلول های مرده پوست خلاص شوید و لبان سیاه خود را به لبهای صورتی رنگی تبدیل کنید. یک عدد توت فرنگی را نصف کنید.

به آرامی قسمت نصف شده را خرد کنید و برای چند دقیقه لبهای خود را با آن مالش دهید. این خمیر را به مدت 10 دقیقه روی لب های خود بگذارید و سپس با آب ولرم بشویید. از این روش 2 تا 3 بار در هفته استفاده کنید.

گزینه دیگر آن است که نصف قاشق غذا خوری توت فرنگی له شده و کمی عسل را با هم مخلوط کنید.خمیر را روی لبهای خود بمالید.

بگذارید تا به مدت 10 دقیقه بماند، سپس با آب ولرم بشویید. این کار را یک یا دو بار در هفته انجام دهید.

توت فرنگی

چگونه ترک لب را درمان کنیم؟
5. تاثیرات گلبرگ رز در درمان ترک لب:
گل رز زیبا که در باغ شما شکوفه می دهد، یک جز سری دیگری است که برای تهیه اسکراب خانگی لب موثر است. خواص آرامش بخش، خنک کنندگی و مرطوب کنندگی گلبرگ های رز برای لبهای خشک و ترک دار بسیار مفید هستند.

گلبرگ های رز هم رنگ صورتی طبیعی را به لبهای سیاه شما می دهد. یک قاشق غذا خوری خمیر گلبرگ رز و یک قاشق چای خوری کرم شیر را باهم ترکیب کنید و این خمیر را روی لبهای خود بمالید.

5 دقیقه صبر کنید، سپس به آرامی با استفاده از یک مسواک نرم و یا فقط انگشتان خود لبها را تمیز کنید و با آب ولرم بشورید. این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید.

گلبرگ رز

درمان هایی جالب ولی موثر برای رفع ترک لب
6. پودر قهوه موثر در درمان ترک لب:
پودر قهوه یکی دیگر از مواد عالی برای درمان ترک لب خانگی هستند. بافت قهوه نرم و لطیف است، اما به اندازه کافی قوی است تا از شر پوست پوسته پوسته خلاص شوید.

به علاوه، عطر پودر قهوه روح نواز است و آن را به یک انتخاب بسیار محبوب تبدیل می کند. در یک کاسه کوچک، یک قاشق چای خوری از پودر قهوه بریزید. یک قاشق چای خوری عسل و کمی روغن زیتون نیز اضافه کنید.

به طور کامل مخلوط کنید و این اسکراب قهوه خانگی را روی لبهای خود بمالید. برای چند دقیقه لب های خود را ماساژ دهید، سپس آن را به مدت 5 دقیقه نگهدارید و با آب ولرم آبکشی کنید.

خشک کنید و یک مرهم لب بزنید. این کار را هفته ای یک بار انجام دهید.

پودر قهوه

درمان ترک لب ها با پودر قهوه
7. درمان ترک لب با گیاه آلوئه ورا:
یکی از پایه های ثابت نسخه های زیبایی و درمانی پوست در نمناک آلوئه وراست به خصوص برای لبها به این دلیل که آلوئه ورا یک جز طبیعی دیگر است که می تواند به شما کمک کند از پوسته پوسته شدن لبهای خود خلاص شوید. این کار لبهای شما را نرم و انعطاف پذیر خواهد کرد و حتی به درمان لبهای سیاه نیز کمک می کند.

ویژگی های نرم کنندگی آن پوست لبهای شما را دوباره جوان می کند. یک قاشق غذا خوری پودر برنج را در یک کاسه بریزید. ژل آلوئه ورا به اندازه کافی به آن اضافه کنید تا خمیر تهیه شود.

به آرامی این اسکراب خانگی را به مدت 2 دقیقه روی لبهای خود بمالید و اجازه دهید تا 5دقیقه بماند و بعد آن را با آب سرد بشویید.

هفته ای یک بار از این اسکراب استفاده کنید. شما حتی می توانید ژل آلوئه ورا تازه را به طور منظم روی لبهای خود بمالید تا روشن تر و ملایم تر شود.

آلوئه ورا

درمان ترک لب با استفاده از گیاهان
8. کیوی مناسب برای رفع و درمان ترک لب:
کیوی، به عنوان یک لایه بردار طبیعی موثر برای لبهای شما عمل می کند. یک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها به ویژه ویتامین C و پلی فنول است که به تغذیه لبهای شما کمک می کنند.

به طور خاص، ویتامین C نیز به روشن شدن لب های سیاه کمک می کند. به علاوه، دانه های کوچک سیاه کیوی پوست های پوسته پوسته شده را پاک می کنند.

یک قاشق غذا خوری از کیوی له شده را در یک کاسه بریزید. 1 قاشق غذا خوری از روغن زیتون و شکر را به آن اضافه کنید. آن را به خوبی مخلوط کنید و روی لبهای خود بمالید.

سپس لبهای خود را با آب ولرم بشویید و مرطوب کننده لب بزنید. از این اسکراب لب به مدت دو بار در هفته استفاده کنید، تا لبهای زیبا و صورتی خود را حفظ کنید.

خواص کیوی

درمان ترک لب با میوه های موثر
9. خواص جو برای درمان ترک لب:
همانطور که قبل از این هم در بخش خواص و سلامت تغذیه در نمناک گفته شد بافت دانه دانه جو نیز به عنوان یک عامل لایه بردار طبیعی برای لبهایتان عمل می کند. هم چنین پروتئین موجود در آن از کم آبی جلوگیری می کند و لب ها را نرم و انعطاف پذیر نگه می دارد.

نصف قاشق چای خوری از جو، آب لیمو و ماست ساده را باهم مخلوط کنید. مخلوط را روی لبهای خود بمالید. 5 دقیقه صبر کنید، سپس به آرامی مخلوط را با استفاده از یک مسواک نرم و یا فقط انگشت خود بمالید و بعد با آب ولرم بشویید، خشک کنید و مقداری روغن نارگیل بزنید. هفته ای یک بار از این اسکراب استفاده کنید.

خواص جو

بهترین درمان های خانگی برای ترک لب
10. فواید جوش شیرین برای درمان ترک لب:
هم چنین می توانید از جوش شیرین استفاده کنید، تا لبهای خشک و ترک خورده خود را صاف کنید. این، می تواند به طور موثر سلول های مرده پوست را از بین ببرد. نصف قاشق چای خوری جوش شیرین را در یک کاسه بریزید.

کمی آب اضافه کنید تا خمیر غلیظی را شکل دهید. با استفاده از انگشتان خود خمیر را به آرامی با حرکات دایره ای روی لبانتان بمالید. سپس با آب ولرم لبان خود را بشورید. خشک کنید و مرطوب کننده بزنید. حتی می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید.

هفته ای یک بار این کار را تکرار کنید. توجه داشته باشید که بیش از چند دقیقه جوش شیرین را روی لب خود رها نکنید، چون ممکن است اثر خشک کردن داشته باشد.

جوش شیرین

تاثیرات جوش شیرین برای درمان ترک لب
توصیه های اضافی درباره ترک لب ها و راه درمانش:
لبهای خود را با استفاده از یک مرهم لب و یا روغن نارگیل به اندازه دفعات مورد نیاز در یک روز، به خصوص پس از حمام و غذا و قبل از رفتن به رختخواب در شب استفاده کنید.

پس از لایه برداری، از مرطوب کردن آن ها برای نرم و انعطاف پذیر شدنشان استفاده کنید.

https://elanza.com/product/LNZP-60448c4f1aa27/%D8%AE%D8%B7-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%85%D8%A7%DA%98%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%85%DA%A9-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-real-pen-eyeliner

از استفاده محصولات مراقبتی کیفیت پایین اجتناب کنید، چون آن ها می توانند لبهایتان را تیره رنگ کنند.

لبهای خود را در معرض نور مستقیم خورشید برای مدت زمان طولانی قرار ندهید.

از سیگار کشیدن زیاد و مصرف بالای کافئین دوری کنید چون می توانند به لب های خشک و تیره منتهی شوند.

لب های خود را نلیسید. اینکار می تواند لبهای خشک و ترک خورده شما را بدتر از قبل کند.

همیشه لبان خود را به آرامی مالش دهید. انجام این کار تقریباً می تواند باعث ایجاد زخم یا پوست پوسته پوسته شده بر روی لبه ای شما شود.

بیش از 2 بار در هفته به لبان خود اسکراب نزنید.

اگر به شدت ترک خورده و یا خشک شده است، اسکراب نزنید.

شما می توانید از کیسه حمام تمیز و مرطوب استفاده کنید؛ تا لبان خشک خود را تمیز کنید.

رفع ترک لب

موثرترین روش ها برای درمان ترک لب و نکات آن
علل ترک لب ها:
برخی از علل اصلی لب های خشک و ترک خورد، عبارتند از:

کمبود ویتامین
عدم مراقبت یا حفاظت
نفس کشیدن از دهان
واکنش آلرژیکی
کم آبی
سیگار کشیدن
لیس زدن بیش از حد لب ها
در معرض خورشید بودن
آب و هوای بد
کمبود ویتامین

درمان ترک لب و بررسی علل آن
علایم ترک لب ها:
علایم رایج مربوط به ترک لبهای شما عبارتند از:

خشکی
قرمزی

https://elanza.com/product/LNZ-P-5ffab3b5d0868/%D8%AE%D8%B7-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%85%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-eye-liner
ترک
پوسته شدن
درد و تحریک پذیری هنگام لمس کردن
علائم ترک لب

درمان ترک لب و علائم آن
راه درمان و پیش گیری از ترک لب:
برای جلوگیری از ترک نخوردن لب هایتان، این نکات ساده را دنبال کنید:

لبهای خود را مرطوب نگه دارید.
بدن خود را هیدراته نگه دارید.
دقت کنید محصولاتی که شما به لبهای خود می زنید حاوی ذرات آلرژی زا نباشند.
در صورت امکان، از دماهای شدید دوری کنید.
از طریق بینی نفس بکشید.
رژیم غذایی مناسب داشته باشید.
در صورتی که مشکل همچنان ادامه دارد و یا حتی پس از مراقبت و درمان مداوم بدتر می شود، می توانید به متخصص پوست مراجعه کنید. لبهای سفت و سخت ترک دار ممکن است نشانه یک مساله پزشکی اساسی باشند.

 

 

منبع: https://namnak.com/%DA%86%D8%B1%D9%88%DA%A9-%D9%84%D8%A8.p46409



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

رژ لب های براق امروزه دیگر طرفدار ندارند و رژ لب های مات جای آن ها را گرفته است, این ترند جدید بین خانم ها بسیار محبوب است و از آن به خوبی استقبال میکنند. رژ لب های مات در انواع تیره و روشن وجود دارند که که انتخاب آن ها سلیقه ای است, استفاده از رژ لب های مات یک سری تکنیک و ترفند دارد که با دانستن آن ها میتوانید به صورت حرفه ای رژ لب مات بزنید.

رژ لب مات

https://elanza.com/product/LNZ-P-5127/%D8%AE%D8%B7-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D9%87-%DA%A9%D8%AF-001

آموزش زدن رژ لب مات
کانسیلر بزنید

اگر لب های تیره ای دارید و میخواهید رژلب روشن بزنید بهتر است اول تیرگی لب ها را کمی برطرف کنید, برای این کار با استفاده از کانسیلر رنگ لب ها را کمی خنثی کنید تا رژ لب روی لب هایتان زیباتر نمایان شود.

خط لب بکشید

اگر میخواهید لب هایتان کمی بزرگتر از آن چیزی که هست جلوه کند باید با خط لب فرم دل خواه تان را بکشید و سپس با رژ لب های مات داخل آن را پر کنید. حواس تان باشد خط لبی که استفاده میکنید باید همرنگ رژ لب تان باشد.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5310/%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%AF%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D9%81%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-avocado-%D8%AD%D8%AC%D9%85-400-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

رژ لب مات

رژ لب مات قرمز رنگ
هایلایتر بزنید

برای اینکه لب ها کمی قلوه ای تر به نظر برسند باید از هایلایتر استفاده کنید, هایلایتر را وسط لب پایینی فقط بزنید تا لب های کوچک تان حالت برجستگی به خود بگیرند.

انتخاب رنگ رژ لب

اگر لب های نازکی دارید بهترین انتخاب برای شما رژ لب های مات هستند, برای اینکه لب هایتان کمی برجسته تر به نظر برسد بهتر است از رنگ های روشن برای رژلب تان انتخاب کنید.

تثبیت کننده رژ لب

برای اینکه رژ لب تان ماندگاری بیشتری داشته باشد و ساعات طولانی روی لب تان بماند باید از تثبیت کننده های مات برای رژ لب استفاده کنید , با این کار میتوانید به راحتی نوشیدنی بخورید و نگران پاک شدن رژ لب تان نباشید.

 

منبع: https://namnak.com/%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%A7%D8%AA.p68599



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

فرکردن موها را دوست دارید اما به دلیل عوارض مواد و ابزار ان روی مو ترجیح می دهید به سراغش نروید ، یک راه دیگر هم برای فرکردن موها در خانه وجود دارد که با ان می توانید بدون عوارض و هیچ دستگاه خاصی موهایتان را فر و حالت دار کنید.

فرکردن مو در منزل

ساده ترین روش فرکردن مو در منزل
فرکردن موها بدون مواد و دستگاه با دستمال توالت :
با روشی ساده و ارزان قیمت موهایتان را فر کنید بدون آنکه به زیبایی و بافت مو آسیبی وارد شود.

وسایل مورد نیاز برای فرکردن مو با دستمال کاغذی:
برس و شانه دم موشی

اسپری و ژل مو

دستمال کاغذی

آب

لوازم جانبی از قبیل سنجاق مو و سنگ تزیینی در صورت تمایل

مدت زمان مورد نیاز :30 دقیقه

مراحل فرکردن موها با دستمال کاغذی

https://elanza.com/product/LNZP-60753c9b91891/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D9%81%D9%84%D9%88%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-30-%D8%AD%D8%AC%D9%85-5-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
ابتدا موهایتان را به دسته های نسبتا متوسط تقسیم کنید . این تقسیم بندی نباید زیاد پر باشد چرا که اگر دسته موی بیشتری جدا کنید فر موها کم تر ایجاد می شوند . بعد از تقسیم بندی موها با استفاده از اسپری و ژل مو ، موها را به خوبی نم دار کنید . دقت داشته باشید که تمام تارهای مو بایستی نم دار باشند برای این کار با انگشتان لابه بلای دسته موها را به خوبی خیس کرده و سپس ژل مو را بمالید .

فرکردن مو

طرز فرکردن مو با دستمال کاغذی
حالا نوبت پیچیدن دستمال کاغذی است . اگر موهای کوتاهی دارید که به راحتی می توانید دستمال کاغذی را به مو پیچیده و ثابت کنید . بهترین جنس دستمال برای فرکردن موها ، دستمال توالت یا دستمال آشپزخانه کاغذی زبر است . برای این کار تکه ای بلند از دستمال را انتخاب کنید (دستمال توالت ها کوتاه را به صورت نواری و چند عدد کنار هم جدا کنید تا طول بیشتری داشته باشند.) و ان را به صورت عرضی تا بزنید به طوری که در نهایت شما یک نوار چند سانتی متری از دستمال کاغذی داشته باشید ، باریک بودن نوار تا زده برای خوش حالت شدن موهای فر شده ضروری است .

https://elanza.com/product/LNZ-P-6006d2e03195e/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A8%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-super-stay-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-05-%D8%AD%D8%AC%D9%85-6-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

فرکردن موهای صاف

فرکردن موهای صاف بدون مواد و بابلیس
حالا یک نوار تقریبا 3 سانتی متری از دستمال کاغذی دارید که باید دور دسته ی موهایتان بپیچید . درست مثل بافتن مو این نوار را به موهایتان بپیچید و در انتهای ردیف با یک کش یا سنجاق مویی موها را فیکس کنید یا اینکه دستمال کاغذی را گره بزنید. تمام موهایتان را دسته دسته به همین روش بپیچید تا فر شوند . بعد از 30 دقیقه می توانید دستمال های نواری شده را از موهایتان باز کنید. موهای فر و حالت گرفته شما می توانند دو روز به همان حالت باقی بمانند.

منبع: https://namnak.com/%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0%DB%8C.p33602



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

بسیاری از خانم ها برای راحت شدن از شر موهای وز و آسیب دیده خود موهایشان را با استفاده مواد شیمیایی کراتینه می کنند . بعد از انجام این متد روی موها باید در مراقبت و نگهداری آن دقت کنید و موهایتان را صاف نگهدارید تا مواد کراتین روی آن بنشیند. در این بخش از دنیای مد نمناک مهم ترین موارد حفاظت از موهای کراتین شده را برای شما بازگو می کنیم .

https://elanza.com/product/LNZ-P-2141/%D9%85%D8%B3%D9%88%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%81%DB%8C%D8%AF%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-torbo-fresh

رازهای مراقبت از موهای کراتینه شده
یکی از اشتباهات رایج خانم ها این است که برای مدتی طولانی مواد شیمیایی را روی موهای خود قرار می دهند و از محصولات لخت کردن مو بدون رعایت اصول آن استفاده می کنند.

درست است استفاده از محصولات لخت کردن مو در خانه راحت تر و ارزان تر است اما این مواد به موهای شما آسیب زیادی وارد می کنند و استفاده مداوم از مواد لخت کننده موها را شکننده کرده و سبب ریزش موها خواهد شد.

موهای کراتینه شده

سالم نگه داشتن موهای کراتینه شده
برای موهای کراتینه شده خودتان از مواد شیمیایی استفاده نکنید
شاید با لخت کردن موهایتان گمان کنید که همه پول خود را هدر داده اید کنید اما این هزینه ها زمان زدن هرگونه مواد شیمیایی به آن ارزشش را دارند. برای لخت کردن موهای خود فردی قابل اعتماد و کاربلد را بیابید تا بر لخت کردن موها، در مورد مدل موهای مناسب صورت شما و مراقبت های روزانه ی لازم از موهایتان به شما کمک کند.

آرایش موهای کراتینه شده
برای مراقبت از موهای خود مدل مویی را انتخاب نمایید که انتهای موهای شما را بالا و به دور از نور نگه می دارند تا موهایتان رطوبت خود را حفظ نماید و درخشش به موهایتان باز گردد . انتخاب این مدل مو به سلامت کلی موهای شما کمک خواهد کرد.

اتو کشیدن موهای کراتینه شده
استفاده ی روزانه از اتوی مو یا بابلیس ها سبب خشکی و آسیب به موهای شما خواهد شد بنابراین از وسایل حرارتی تا حدالمقدور استفاده نکنید .

اتو کشیدن موی کراتین شده

اجتناب از وسایل حرارتی برای موهای کراتینه شده
پیچیدن و محافظت از موهای کراتینه شده در شب
اگر می خواهید در شب تارهای ظریف موهای کراتینه و لخت شما آسیب نبیندو محافظت گردد موهایتان را بپیچید ، پیچاندن موها سبب می شودصبح روز بعد نیزراحت باشید . همچنین شما می توانید از یک محافظ خارجی مانند رویه ی بالشت یا کاورهای مو برای مراقبت از موی خود در شب استفاده کنید.

به موهای کراتینه شده مرتباً نرم کننده بزنید
موادی که برای لخت کردن موها مورد استفاده قرار می گیرد سبب از بین رفتن روغن طبیعی مومی شود. برای برگرداندن رطوبت به موها از مواد چرب و مملو از وازلین استفاده نکنید بلکه بهتر است از یک نرم کننده و مرطوب کننده ی با کیفیت استفاده کنید تا رطوبت موهای شما را در سطح مناسبی حفظ کند. پس از شامپو زدن به موهایتان آنها را با نرم کننده بشویید و آب بکشید . میزان استفاده از نرم کننده به موی شما بستگی دارد.

نگهداری از موهای کراتین شده

مراقبت از موهای کراتینه شده با استفاده از نرم کننده مو
کوتاهی موهای کراتینه شده
آسیب پذیرترین قسمت مو انتهای مو می باشد که بدون مراقبت بسیار خشک می شود. اگر انتهای موی شما خشک بود و دارای موخوره بود ، خیلی زود اقدام به کوتاهی آن نمایید.

مراقبت از موی کراتینه شده هنگام شنا

https://elanza.com/product/LNZ-P-6006ce1006dbc/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%85%DB%8C%D8%A8%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-total-temptation
همانطور که گفتیم آب شور و آب کلر دار کراتین موهایتان را از بین می برند پس اگر زمانی مجبوربه شنا شدید، اول موهایتان را با آب بشویید یا از یک نرم کننده ی بدون نیاز به آبکشی استفاده نمایید. این کارها سبب جلوگیری از نفوذ کلر و آب شور به بدنه ی موی شما می شود. بعد از شنا نیز فورا موهایتان را آب بکشید.

شامپو خود را با دقت انتخاب کنید
بعد از کراتینه کردن موهای خود شامپویتان را با دقت انتخاب کنید . برای موهای کراتینه شده از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید زیرا شامپوهای حاوی سولفات سدیم،کراتین موهای شما را ازبین می برند. همچنین آب شور و آب کلر دار نیز باعث از بین رفتن کراتین موهای شما می شوند .

شامپو موهای کراتینه شده

استفاده از شامپوهای بدون سولفات برای موهای کراتینه شده
مراقبت از موهای کراتینه شده بعد از خواب
اگر پس از بیدار شدن از خواب موی شما خم شد با یک اتو یا سشوارموهای خود را صاف کنید و تا 72 ساعت بعد از کراتینه کردن موهایتان را خیس نکنید و اگر موهای شما خیس شد آنها را فورا با سشوار خشک نمایید.

پیش از این هم در دنیای مد الانزا گفتیم که بهتر است برای مراقبت از موهای کراتینه خود و جلوگیری از شکنندگی آنها از بالش های ساتنی و ابریشمی استفاده کنید زیرا ساتن و ابریشم، میزان اصطکاک بین مو و بالشتان را در زمان خواب کاهش می دهند. همچنین ساتن و ابریشم رطوبت موهای شما را حفظ خواهند کرد و باعث خواهند شد که موی شما مدت بیشتری صاف و براق بمانند.

منبع: https://namnak.com/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87.p33949



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

براشینگ مو و مراحل براشینگ مو برای زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر موهایتان به شما این اجازه را می دهد تا بدون نیاز به رفتن به آرایشگاه خودتان در منزل موهایتان را بیارایید.

https://elanza.com/product/LNZP-60409de54d724/%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%AF%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%DA%A9%D8%AF-2-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D8%AC%D9%85-100-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

براشینگ مو چیست؟
عمل حالت دادن مو به وسیله ی برس و حرارت٬ براشینگ گفته می شود . در حقیقت سشوار یکی از لوازم برقی است که در اغلب خانه ها وجود دارد و برای حالت دادن یا خشک کردن موی سر پس از استحمام به کار می رود. کارشناسان معتقدند در صورتی که کاربران با طرز صحیح استفاده از سشوار آشنا باشند ٬می توانند امیدوار باشند که آسیب کمتری به مو های خود وارد می کنند.

چون به هر ترتیب حرارت سشوار موجب می شود که آب موجود در مو ها خشک شود٬سشوار را به موی سر خود نزدیک نکنید. باید توجه داشت که همواره سشوار در فاصله 30 سانتی متری مو ها نگه داشته شود.

برس های فلزی برای سشوار کشیدن مناسب ترین هستند و بهترین شکل را به موهای تان خواهند داد.

مراقب باشید که روی موهای سشوار کشیده آب نریزیم چون وز می کند.

سشوار کشیدن سه حالت دارد:

- یا همه ی مو را به زیر سشوار می کنیم.

- یا همه ی موها را از رو سشوار می کنیم.

- موها را تا قسمتی از زیر و نوک آنها را به طرف بیرون سشوار می کنیم.

براشینگ مو

 

براشینگ و مراحل براشینگ مو:
اول از همه تقسیم بندی شش قسمتی سر :

این تقسیم بندی جهت براشینگ و کوتاهی و در بعضی از شینیونها استفاده می شود .

- از وسط دو ابرو فرق باز کرده و امتداد می دهیم تا از گودی پس سر بگذرد . بدین ترتیب سر به دو قسمت تقسیم می شود .

- از تیزی گوش تا فرق سر ( از وسط فرق سر ) تا تیزی گوش دیگر نیز فرق دیگری باز می کنیم . بدین ترتیب سر به چهار قسمت تقسیم می شود .

- در قسمت پائین برجستگی گردن مقداری مو بطور رها بر روی گردن باقی می ماند .

- تقسیم بندی پنجگانه ی سر را انجام می دهیم.

هر قسمت را به صورت جداگانه کلیپس می زنیم.

 https://elanza.com/product/LNZ-P-5ffaa7c499be8/%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%85%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D8%B1-%D9%88-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D9%85-100-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

آموزش براشینگ حرفه ای
1- ابتدا باید موها ٬مخصوصا ریشه ها را خوب شستشو دهید ، براشینگ برروی موهای چرب ، نتیجه مطلوب را نخواهد داد.

2- سپس با محلول نرم کننده٬ سر را ماساز دهید واگر از ماسک ها ی مو استفاده کنید ٬ کار صاف کردن موها راحتر انجام می گیرد ٬چون ماسک ها خاصیت صاف کنندگی را در کنار تقویت کردن مو دارند.

3- سپس خوب موها را خشک کنید ، اگر زمان دارید بگذارید موها با هوای اطاق خشک شود، در غیر این صورت از سشوار برای خشک کردن موها کمک بگیرید.

4- موها را تقسیم بندی کنید ، در قسمت پایین سر به اندازه ای که تسلط داشته باشید و می توانیم مو را در کنترل خود داشته باشید رها کنید، موها را به طرف بالا نگه داشته تا ناحیه گردن و صورت از صدمه ناشی از گرمای دستگاه سشوار محافظت شود ، هیچ گاه سعی نکنید که با حرارت زیاد دستگاه کار را سریع به اتمام برسانید ، حرارت زیاد دستگاه به موهای شما صدمه وارد می کند و آنها را شکننده می کند . از موهای ناحیه پشت گردن و دو طرف صورت شروع کنید ، سپس موها را به دور برس بپیچید و در حالی که موها را با برس می کشید آن را صاف کنید . تا قسمتهای مرکز سر را با زاویه ی نود درجه سشوار می کنیم . اگر صورت گرد باشد قسمت بالای سر باید بیشتر پف داشته باشد و اگر صورت باریک باشد قسمت های بغل باید بیشترین پف را داشته باشد . مرکز سر نیز با زاویه ی نود درجه به بالا براشینگ می شود.. سشوار همزمان با برس حرکت می کند. بعد سشوار را دور کرده دوباره حرکت چرخشی را ادامه می دهیم تا اینکه موها سرد شود . بعد آهسته برس را به حالت چرخشی از موها آزاد می کنیم.جریان هوای خنک ، مدل دلخواه را بر روی موی شما تثبیت می نماید.

5- در پایان می توانید برای ثابت نگه داشتن حالت مو، از یک مواد حا لت دهنده استفاده کنید ، اما در استفاده از این مواد حتما دقت کنید ، مصرف زیاد این مواد در دراز مدت باعث مو خوره و نازکی تارهای مو می شود.

منبع : نمناک



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()