نوشته شده توسط : ismaeil sahab

برای رسیدن به چشم نواز شما نیاز به رژلب برای یادگیری در یک راه ساده است برای انتخاب رژلب با دقت در حالی که روشن سایه ظاهرا می تواند به طور کامل تغییر کرده و sinaishan کمتر است اگر شما نمی توانید به سادگی رژلب نفع ظاهر خود را خراب آن است. این طبیعی است که فکر می کنم, براق, هیچ ترفند نیاز ندارد, اما لب تا, نیاز بی عیب و نقص با توجه به اندازه دانش برای یادگیری برخی از راهنمایی وجود دارد. بسیاری از زنان امروز چگونه به لب براق به دانستن, اما برای انجام این کار, روند در این بخش از دنیای مد مرطوب گفته شده است به خاطر داشته باشید.

ابتدا لب ها را لایه برداری کنید.

راحت به نگاه ظریف و احساس می کنید می تواند کمک به از ماسک مرطوب کننده برای استفاده از آن شما حتی می توانید با استفاده از فوق العاده با استفاده از مومیایی کردن لب و مطمئن شوید که پایان آرایشی شما حذف نمی تواند به خوبی جذب می شود و سپس مومیایی کردن لب از تمیز و خشک لب .

آموزش رژ لب

https://elanza.com/product/LNZ-P-5917/%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-crayon-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-04

رژ لب آموزش تصویری برای زیبایی لب بزرگ
استفاده از پودر کرم براق قبل از هر چیز دیگری.

این پودر کرم برای نگه داشتن لب ها به شما کمک می کند. این کار باعث ایجاد رنگ لب کامل به رنگ استفاده شما. بالا بردن لب و در برای اولین بار در منطقه قوس دار بزرگ محل خود را و پس از آن به گوشه پایین و لب بیرونی و در نهایت بقیه لب و پر کردن.

در حال حاضر با یک برس کوچک پودر ثابت را روی لب قرار دهید.(شما می توانید انگشت حلقه نیز استفاده کنید).

رژ لب را تکرار کنید و پس از انجام این کار از کانتور استفاده کنید که در آن باید پاک شود ، پاک کننده گوش نیز به خوبی کار می کند.

مراحل رژ لب

آموزش رژ لب با استفاده از پودر کرم
قرار دادن برخی از رگهای واریسی بر روی رژ لب.

اگر می خواهید لب های خود را به نگاه لاغر (بزرگ) استفاده از دو سایه های مختلف از رژ لب،

برای این کار ابتدا معمول رژ لب بزنید و سپس یک نسبتا سایه نور در مرکز لب پایین و لب بالا و سپس به تماشای درست مثل تصویری که در مرطوب دنیای مد مشاهده می کنید. اگر شما در اکثر عکس ها قبل از استفاده از رژ لب با لب تغییر جهت دادن بی رنگ متوجه و امروز در اطراف لب و در پایان رنگ نهایی لب برای شما.

داشتن لب های بزرگ

http://www.goldenrose.com.tr/en/product/210/lips-lip-pencil-matte-lipstick-crayon/1

آموزش رژ لب زیبا و حرفه ای
استفاده از لب لاینر آن را برجسته تر

لب لاینر برای تعریف شکل و شکل لب ها و در عین حال برای تمیز کردن رژ لب خود از آب استفاده می شود. شما باید حدود شش دهم سانتی متر با استفاده از بوش لب اطراف لب کشیدن و سپس منطقه با لب و پر کردن پایان لب براق استفاده برنامه ریزی شده.

اندازه کامل لب

لب ها را در راه درست برای رژ لب برجسته کنید
استفاده از شوم و شوم با دقت.

با استفاده از رنگ سرخ شدن با ریمل مژه و ابرو rlptan می توانید نگاه مات خود را. این خط لب و رژلب استفاده عادی و سپس مالش سرخ به انگشت و درخواست آن را به لب به پایان تعلیق قرار داده اما سرخ شدن به طور مستقیم بر روی لب برای جلوگیری از به دلیل سرخ شدن تمام رنگ های رژلب و همچنین karnmi نیست جواب خود ادامه خواهد داد.

راه های مناسب برای رژ لب

آموزش رژ لب با استفاده از سرخ شدن
استفاده از یک خط لب مناسب برای ایجاد یک سایه:

خط لب تیره تر رنگ ها از انتخاب شما ایجاد یک طرح اولیه ابتدا خط لب و سپس از رژلب به استفاده از, استفاده از رنگ روشن تر کمک می کند تا رژ لب شما چشم نواز و جذاب است, در پایان, از, روشن, لب برای استفاده و به خوبی خود را ... ادامه مطلب.

حجم تا فلنج

آموزش رژ لب برای لب های بزرگ
لب های خود را ضخیم کنید.:

ایجاد طرح کلی از وسط لب های خود را و سپس رها کردن گوشه ، استفاده از رژ لب قرمز روشن برای پر کردن این طرح.

استفاده از یک خط لب نور برای سایه معکوس:

استفاده از رژ لب خود را به طور معمول, اما رئوس مطالب با یک خط لب و استفاده از یک خط لب تیره تر برای ایجاد شرایط مخالف.

آرایش لب درست

آموزش رژ لب برای لب های کوچک
ایجاد یک نمایش گوتیک به راحتی:

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از رژ لب تیره مانند قرمز ، سیاه یا نخل استفاده کنید ، یک خط لب مناسب با این رنگ پیدا کنید و از رژ لب برای پر کردن لب های خود استفاده کنید.

یک رنگ مناسب را انتخاب کنید:

در حال حاضر چگونه به لب براق برای رسیدن به یک چهره جذاب شما می دانید از, اما انتخاب رنگ مناسب نیز به همان اندازه مهم. به عنوان مثال ، شما همیشه می توانید از رژ لب قرمز استفاده کنید. به شرط که سایه مناسب است به آن را انتخاب کنید به یاد داشته باشید اگر شما دارای پوست با پس زمینه صورتی با انتخاب رژ لب-گیلاس قرمز از عالی به نظر می رسد می خواهید برای ارائه اگر شما پوست با روغن زیتون در حال درست از رژلب قرمز استفاده کنید, جسورانه, رنگ قرمز برای دختران با پوست تیره.

رنگ رژ لب را انتخاب کنید

رنگ مناسب رژ لب را بر اساس رنگ پوست انتخاب کنید
اگر شما به دقت رنگ طبیعی لب های خود را در یک انتخاب فشرده در نظر بگیرید و یک سایه تیره از رژ لب خود را انتخاب کنید ، این کاملا به خوبی کار خواهد کرد.

اگر پوست بسیار روشن دارید ، از تنهای مرجانی و صورتی هلویی ، مرجانی و صورتی برای رژ لب خود استفاده کنید و از زنگ های قهوه ای اجتناب کنید.

اگر رنگ پوست خفیف دارید ، از رنگ ارغوانی روشن ، قرمز و تمشک (رنگ توت فرنگی) برای رژ لب استفاده کنید و از رنگ های قرمز روشن جلوگیری کنید.

برای پوست تیره یا سیاه بهترین سایه ای از شکلات و رژ لب قرمز است.

همچنین شما می توانید انتخاب رنگ رژ لب خود را به را تشکیل می دهند چشم خود را نیز با دقت اگر شما سنگین آرایش چشم هرگز از تیره رژ لب قرمز رژ لب نیز باید بسیار روشن و نور چشم, آرایش.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

پرایمر لوازم آرایشی و بهداشتی کمک می کند تا پایه و اساس راحت تر بر روی پوست ترکیب و پایه و اساس با دوام تر بر روی پوست. پرایمر نرمی و نرمی پوست را ایجاد می کند و همچنین پوست را مرطوب می کند.

https://s16.picofile.com/file/8423516926/%D9%BE%D9%86%DA%A9%DA%A9_%D9%88_%D8%B1%DA%98_%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87_%D8%B1%D8%A7_%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1%DB%8C_%D8%AA%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%85_%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F3_1_.jpg
پرایمر چیست ؟
پرایمر یک لایه بین پوست و آرایش شما ایجاد می کند. هنگامی که زمان و تلاش خود را در آرایش خود صرف می کنید ، بهتر است آن را به بهترین نحو انجام دهید. یکی از این روش ها استفاده از پرایمر است. پرایمر برای صاف کردن سطح پوست بسیار موثر است ، یکپارچه سازی آن ، پوشش منافذ بزرگ پوست و چین و چروک.

 https://elanza.com/product/LNZP-60dad2b91bfbe/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%DB%8C%D9%88%D9%BE%DB%8C-%D8%A2%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-perfectionists-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-201-%D8%AD%D8%AC%D9%85-35-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

استفاده از پرایمر به افزایش طول مدت دوام آرایش کمک می کند. این محصول سطح پوست را یکسان می سازد و بستر مناسب برای ادامه روند آرایش محسوب می شود. از سوی دیگر باید در نظر گرفته شود که حضور آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین های A, C و E در بوت ، ، باعث سالم تر ، حفظ پوست و سایر مواد مغذی ، مانند عصاره انگور و عصاره چای سبز. تمام این مواد با هم ، پوست را صاف و صاف کنید و همچنین به مرطوب کردن پوست کمک کنید.

 

نحوه استفاده از پرایمر ، پس از چند دقیقه پودر کرم پرایمر ، نحوه استفاده از پرایمر
نحوه استفاده از پرایمر

 

در مورد پرایمر (زیرساخت) فراموش نکنید
آیا شما ببینید که چگونه غیر معمول نهاد خود را در آغاز صبح بود و ساعات زیر تبخیر به کل؟ دلیل اصلی این است که استفاده از یک پرایمر نیست! اگر شما به دنبال یک نگاه بی عیب و نقص ، بی نظیر و سالم تا پایان زمان دفتر خود را ، شما باید یک پرایمر به زندگی روزمره خود قرار داده است.

 

آغازگر الکتریکی پوست, خطوط, خطوط و خروجی را پوشش می دهد و در این راه کرم پودر بهتر بر روی پوست خود را بی عیب و نقص و آرایش خود را بدون برق و رها کردن زمان بیشتری بر روی پوست خود را عمر به ارمغان می آورد , در روزهای گرم آرایش شما را عرق نیست و انجام نمی افتد. در عین حال ، شما می توانید یک پرایمر پوست صورت و یک پرایمر خاص زیر چشم و پلک استفاده کنید. از آنجا که آغازگر به منافذ باز پوست نفوذ می کند ، برای آرایش روزمره و معمولی مناسب نیست.

 

مزایای پرایمر صورت
- ایجاد پایه و سطح صاف و صاف برای لوازم آرایشی

- یک دست کردن پوست و پوشش عیوب پوست

- کاهش التهاب و قرمزی پوست

- آب و مرطوب کننده پوست

♦ پر کردن چین و چروک و صاف کردن پوست

- پوشش منافذ باز پوست

- صرفه جویی در وقت و هزینه خرید لوازم آرایشی

- کمک به دوام آرایش در وضعیت آب و هوایی

 

نحوه استفاده از پرایمر ، پس از چند دقیقه پودر کرم پرایمر ، نحوه استفاده از پرایمر
نحوه استفاده از پرایمر

 

انواع پرایمر صورت
محو شدن آغازگر

عیوب محو شدن پوست.

 

- آغازگر تصحیح رنگ

برای اصلاح قرمزی پوست یا لکه ها و زخم های آکنه ، …

https://www.flipkart.com/glam-up-powder-cream/p/itme88jtzzpzkzdx
تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز

نگران کرونا هستي؟با آزمون خانه تاج, حل مشکل خود را در یک چهارم!!


- چیزهای ضد پیری.

این آغازگرها دو عامل مهم برای مراقبت از پوست و جوان سازی هستند.

 

این نوع آغازگرها SPF برای مراقبت از پوست آفتاب گرفتن و نیاسین و پپتید برای قدرت بافت پوست.

 

- آغازگر پوست بزرگ

این آغازگرها می توانند پوست فوق العاده ، طبیعی و زیبا را بدون کرم پودر تا پایان روز به ارمغان بیاورند.

 

- مسائل برای سفت کردن منافذ پوست

این مسائل ، به عنوان نام آن نشان می دهد ، تاری و بستن منافذ باز بر روی پوست.

 

- آغازگر آب

افرادی که پوست خود را زیر کرم پودر پوسته پوسته می تواند داشته باشد. برای این ، بهتر است از آغازگرهای رطوبت بالا و هادی های قوی استفاده کنید.

 

پرایمر چشم

چشم آغازگر معمولا یک مایع یا کرم است که می تواند در پلک سقوط سایه چشم و خط چشم اجازه می دهد تا آسان تر به سقوط و دوره های طولانی تر بدون از دست دادن و یا ایجاد مشکل در چشم باقی می ماند.

 

-چیزهای بدون چربی

این نوع آغازگر پوست چرب مورد نظر است.

 

نحوه استفاده از پرایمر ، پس از چند دقیقه پودر کرم پرایمر ، نحوه استفاده از پرایمر
نحوه استفاده از پرایمر

 

چگونه می توان یک پرایمر را با توجه به نوع پوست انتخاب کرد ؟
قبل از خرید یک پرایمر ، بهتر است نوع پوست خود را تعیین کنید. اما چگونه می توانم شما آن را انجام?

 

- اگر پوست شما خشک یا پوسته پوسته ، استفاده از پرایمر مرطوب کننده.
پیشنهاد ویژه
تور استانبول ، تور ترکیه ، رزرو تور ترکیه در تمام طول روز تور ترکیه از تمام شهرستانها [قیمت عالی! خرید] فرش فرش فرش فرش کاشان فرش بسیاری از نمونه های فرش تسویه حساب prosafzabsh ارتفاع افزایش ارتفاع ورزش کوتاه ارتفاع افزایش با یک کلیک!

- اگر شما پوست چرب ، استفاده از مات پرایمر ارزیابی تولید چربی در پوست و کاهش درخشش.

- اگر پوست شما مستعد ابتلا به آکنه یا حساس است ، از آغازگرهای آب استفاده کنید ، زیرا انواع سیلیکون آن منافذ ، جوش و التهاب را مسدود می کند .

- استفاده از آغازگر مغذی یا آنتی اکسیدان ها برای پوست چین و چروک.

 

نحوه استفاده از پرایمر ، پس از چند دقیقه پودر کرم پرایمر ، نحوه استفاده از پرایمر
نحوه استفاده از پرایمر

 

چگونه به استفاده از پرایمر ?
پوست خود را آماده کنید

اگر می خواهید پوست خود را به خارج شدن از آب به طور کامل و بدون نقص, این مرحله بسیار مهم است. شستن صورت با یک پاک کننده ملایم. پوست کردن پوست و اعمال کرم نور به پوست خود را قبل از هر گونه اقدام دیگر. اجازه دهید نشستن خوب بر روی پوست شما.

 

پرایمر را به پوست خود اعمال کنید

را فشار دهید برخی از پرایمر در پشت دست خود را و تلنگر آن را بر روی پوست. از بینی به خارج از انگشتان دست ادامه دهید. این پایه و اساس به صورت خود را تعمیر. چند دقیقه صبر کنید تا پوست شما را جذب کنید و سطح پوست خود را صاف کنید. شما حتی می توانید استفاده از پرایمر به تنهایی.

 

صبر کنید در مورد یک دقیقه برای پرایمر به نشستن به خوبی بر روی پوست خود را قبل از آرایش و پس از آن شما می توانید آرایش مورد نظر را.

 

همچنین یک پرایمر ویژه برای چشم وجود دارد. ما پیشنهاد می کنیم از یک پرایمر با ترکیبی قوی استفاده کنید تا آرایش چشم با دوام تر شود. اگر پوست پلک چرب باشد ، از آغازگرهای مات استفاده کنید.

 

- اگر پوست شما زرد است ، استفاده از پرایمر بنفش.

- اگر شما پوست نازک و نازک است که مویرگ های آبی دیده می شود ، استفاده از پرایمر زرد.

- پرایمر صورتی شبیه مومیایی کردن لب می دهد شفافیت پوست و طراوت.

- اگر پوست شما دارای لکه های تیره, استفاده از یک پرایمر هلو.

- اگر پوست شما کبودی یا لکه های قرمز ناشی از جوش ، استفاده از پرایمر سبز.

 

هنگامی که به استفاده از پرایمر?
همیشه یک پرایمر پس از مرطوب کننده استفاده کنید. این پرایمر ایجاد یک مانع بین پوست مرطوب خود را و پایه و اساس.

 

Fandishin پس از پرایمر استفاده می شود.انواع مختلفی از پایه ها ، از جمله پودر و گنجه آب مایع وجود دارد. پس از زدن پرایمر ، پایه را روی پوست قرار دادیم. پرایمر قبل از هر محصول دیگر و در ابتدای آرایش روی پوست استفاده می شود ؛ بنابراین ، آن را نیز به عنوان آرایش پایه یا تصفیه شده نامیده می شود. با این حال ، بنیاد مسئول پوشش و پوشش پوست است و سپس یک پرایمر استفاده می شود.

 

ایجاد یک لایه الگوی پایه به عنوان مورد نیاز است. با استفاده از یک پرایمر معنی است که شما با استفاده از پایه و اساس کمتر.

 

بنیاد باید هموار شود و نباید در چین و چروک تجمع یابد ؛ شرایطی که در غیاب آغازگر رخ می دهد. پس از اتمام پایه و اساس ، شما ممکن است بخواهید آن را تعمیر با پاشش کرم پودر شفاف. اگر پرایمر و پایه و اساس سیلیکون و چربی هستند ، این روش می تواند یک لکه در تلفن های موبایل ایجاد کنید



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

Mesov صورت یا کرم پودر دائمی

مزویت یا کرم پودر دائمی مناسب برای افرادی است که تمایل دارند رنگ صورت را روشن کنند یا تکه های صورت را بپوشند و پوست رنگی و سازگار داشته باشند.
پوست مهمترین و تاثیرگذارترین ارگان صورت است و جوان تر و آبدارتر اثر بیشتری بر زیبایی صورت دارد. برخی از مردم برای خرید بهترین لوازم آرایشی, آیا ترمیم و جراحی به منظور نگاه کردن از هزینه های خود را و اثرات بسیاری از تخریب یعنی در حالی که mazwaite یا کرم پودر, دائمی, عوارض جزئی می تواند بهترین پیشنهاد برای این افراد است.

 https://elanza.com/product/LNZP-60dad2b91bfbe/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%DB%8C%D9%88%D9%BE%DB%8C-%D8%A2%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-perfectionists-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-201-%D8%AD%D8%AC%D9%85-35-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

التهاب پودر میانی یا کرم دائمی چیست ؟
درمان بسیاری (به انگلیسی: درمان mesowhite) یا گیاه درمان با گیاه بهترین راه حل این است که برای افرادی که پوست خیلی تیره یا خیلی روشن و آنها را یا که خود را در پوست از لکه های تیره وجود دارد که از زیبایی چهره خود را داشته باشد.

 

Mazwaite درمان برای پوست نگران بیماری های پوست فاقد ملانین و رنگدانه بیش از حد مناسب است و رنگدانه ها می تواند وارد کنید و در داخل لایه های پوست باعث افزایش کلاژن و افزایش الاستین و جامد رنگ چهره شود.

این به علاوه شفافیت پوست صورت استفاده می شود برای درمان سیاهی اطراف چشم و سیاهی اطراف دهان موثر باشد.

 

مزوتراپی ، مزوتراپی ، مزایای مزوتراپی
صورت mesov

حالت عمل در mesov صورت
برخی از راه برای پول تنها تفاوت در کوکتل اختصاص داده شده به این روش بیشتر استفاده می شود یک کوکتل از روشن کوکتل دوم که حاوی رنگدانه است که با نام تجاری BB تب و تاب بودن می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این کرم پودر با دوام کاملا گیاهی است و به پوست آسیب نمی رساند.

 

Mesovite معمولا در جلسات 3 یا 4 برای تعیین نتیجه نهایی انجام می شود.

صورت باید کاملا شسته شود و بدون هیچ گونه لوازم آرایشی یا کرم. بهتر است قبل از کار ، صورت را با ضد باکتری سرم کاملا تمیز کنید.

 

یک لایه ضخیم از پماد بیهوشی مانند xylapi بر روی پوست و کشیدن به مدت نیم ساعت به طور کامل به بی حس پوست.

 

پماد بیهوشی دو مرحله ای را با گاز استریل خشک کنید و سپس گاز استریل را که در آب جوش داده اید تمیز کنید.

 

با استفاده از نوک انگشت ، که به طور کامل برای مرطوب کننده و غیره ضد عفونی می شود.، تقویت ، هیدرات برخی از محلول ویتامین c و ژل hydroderm ، صورت ، جلو و چرخش برای 5 دقیقه پوست به آرامی به مواد ماساژ ، پایین تر ، جذب پوست.


تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز

مردانه دفتر کیف چرم نصف قیمت + حمل و نقل رایگان خرید!!(محدود)

https://www.flipkart.com/glam-up-powder-cream/p/itme88jtzzpzkzdx
در مرحله بعد ، برخی از سرم های احیا کننده و تثبیت کننده را که با سرنگ به صورت جدا کرده اید اعمال کنید و با کمک یک دستگاه میکرونیدلینگ شروع به کار بر روی صورت کنید.

 

چهره باید برای قسمت های مختلف شکاف و برای چشم و غیره باشد.، دور لب ها و اطراف تیغه ، بینی کارتریج ، نانو-و به سایر قسمت های صورت کارتریج 12 از وزن آن استفاده کنید.

 

نکته مهم این که microneedling است که شما نیاز به تنظیم عمق سوزن به شیوه ای که باعث خونریزی در صورت. ایجاد خونریزی و بیرون زده خون به صورت قطره شبنم از پوست حذف سرم قبلی جذب شده به پوست و تلاش خود را تلف خواهد شد.

 

مزایای مزوتراپی ، مراقبت پس از مزوتراپی ، کرم صورت دائمی
مزوتراپی

 

در حال حاضر از آن زمان به پخش کردن مواد miswill با توجه به رنگ پوست فرد, البته, اگر شما می خواهید, شما می توانید با استفاده از یک رنگ کمی روشن تر. این می تواند حدود 45 تا 60 دقیقه طول بکشد. استفاده از مواد مزوف بر روی صورت و با حرکات چرخشی سوزن کمک می کند تا این مواد را به پوست جذب کند. این تا زمانی که مطمئن شوید که مواد به طور کامل به سلول های پوست جذب می شود ادامه می یابد.

 

پس از اتمام microneedling ، شما باید تمام مواد اضافی را با کمک یک حرکت انگشت چرخشی بر روی صورت ماساژ دهید تا به طور کامل جذب شود.

استفاده از یک ماسک آلوئه ورا یا برگ طلا بر روی صورت برای حدود نیم ساعت مطمئن شوید جذب آب به طور کامل.

به آرامی و به آرامی پاک کردن ماسک بر روی پوست و دوباره ماساژ صورت به نوازش گونه.

 

میسوف در اطراف چشم
یکی از مهمترین نکاتی که زنان تمایل به استفاده از پودر کرم دائمی دارند ، مزوتزی در اطراف چشم ، به ویژه مزوتزی در زیر چشم است. شما می توانید mesov اطراف چشم به بازسازی و حذف تیره اطراف چشم استفاده کنید.

از همان کوکتل است که با استفاده از برخی از چهره شما می توانید با استفاده از چشم به دلیل نازک بودن و حساسیت بالای پوست اطراف چشم, تنها تفاوت استفاده از کارتریج نانو برای دور.

 

مراقبت پس از مزوویتی ، کرم صورت دائمی ، مزوویتی در اطراف چشم
مزوتراپی یا کرم پودر دائمی صورت


پیشنهاد ویژه
مشاوره زناشویی, مشاوره و آموزش, درمان و estersastrst با مشاوره آنلاین درمان به عنوان یک خانواده درمانی, مشاوره, استرس, znashuyi مشکلات حل مشکلات زناشویی با telefinilizer مشاوره, مو, عوارض لیزر مو , تراش برای khandalah نامناسب فاصله بین دندان ها

مراقبت از پوست پس از مزوتراپی
پس از انجام مزوتراپی, نیاز به مراقبت های ویژه و حفاظت از پوست تا زمانی که آنها ساخت یک لایه جدید از پوست.

بهتر است برای جلوگیری از تماس با صورت تا 3 روزها.

استفاده از کرم های مرطوب کننده در طول روز الزامی است.

استفاده روزانه از چندین بار کرم تعمیر بر روی صورت بسیار مهم است. در مجموع ، شما نباید پوست صورت را در این سه روز خشک کنید.

اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب به عنوان آنجا که ممکن است پس از التهاب متوسط به دلیل آن باعث می شود یک لکه بر روی صورت, اما اگر شما مجبور به استفاده از یک رنگ و ضد حساسیت کرم های ضد آفتاب.

کرم های ضد آفتاب باید هر دو ساعت تکرار شود ، حتی اگر شما در یک خانه با نور بالا اقامت داشته باشید.

مدت زمان درمان مزوویتی پس از اتمام جلسات می تواند هشت ماه تا یک سال طول بکشد.

به طور معمول ، بین 20 تا 30 جلسه در روز به طوری که پوست می تواند خود را به طور کامل تعمیر.

اگر شما پوست بسیار تیره با حداقل 2 چرخه ، شما می توانید اثر بی نظیر آن بر روشن شدن پوست را ببینید.

پس از چند دقیقه از این روش پوست صورت به رنگ قرمز در می آید که کاملا طبیعی را نباید با اشتباه حساسیت کارگردانی که قرمزی پس از مدتی به تدریج از بین می رود و مردم می توانند با یک نتیجه فوق العاده برای آنها پس از چند روز به وضوح مشاهده کنید و لذت ببرید.

 

مزایای مزوتراپی
* تعمیر و جوانی از سر گرفتن پوست و همچنین ایجاد درخشندگی و چند سایه از پوست

* ترمیم و جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد به بدن

* کاهش میزان ملانین پوست و پاک کننده خال

* تغییر رنگ و قوام پوست

* حذف چین و چروک پوست

* حذف تاری زیر چشم

* کمک به از بین بردن ضایعات پوستی برای سرطان ، بیماران پوستی، صدمات و سوختگی

* درمان آرنج و زانو حذف تاری



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

انسان به دنبال رد اثرات پیری ، و این تلاش ها به عنوان اگر هیچ محدودیتی وجود ندارد. حداقل در ژاپن ، با استفاده از روش های غیر معمول برای از بین بردن چین و چروک و جوان ماندن.

در ماه های اخیر گزارش شده است که در ژاپن حلزون زنده برای درمان پوست استفاده می شود و هر جلسه این درمان هزینه حدود 165 پوند است.

کارشناسان و پزشکان ادعا می کنند که gelampspnaki که حلزون به جای اثر دارای آنتی اکسیدان ها که کمک به رطوبت پوست ، حفظ ، و سلول های مرده طول می کشد.

در این مورد ، ما با کارشناسان صحبت کردیم تا اثربخشی این روش را بیابیم:

 https://elanza.com/product/LNZ-P-5851/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%B7%D8%B1%D9%81-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DA%98%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-forfora

درمان های مختلف چین و چروک ، روش های درمان چین و چروک ستاره


اثر حلزون
درمان بر روی صورت: حلزون های زنده بر روی پوست قرار می گیرند تا بر روی آن حرکت کنند و ژل حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای پوست را ترشح کنند. گونه های حلزون باغ برای آلودگی توصیه نمی شود. این روش فقط در ژاپن در دسترس است ، اما شما همچنین می توانید ژل حلزون از انگلستان ، که حدود 20 پوند هر 50 میلی گرم است.

مشتری این ژل مواجه: کتی هولمز گفته می شود با استفاده از این ژل.

درست یا غلط؟
پرورش دهندگان حلزون در شیلی متوجه شده است که آنها تا به حال دست نرم و این انقلابی در صنعت مراقبت از پوست. تحقیقات انجام شده در سال جاری نشان داد که استفاده روزانه از محصولات حاوی ژل حلزون چین و چروک های خوب را بهبود می بخشد. یک آزمایش انجام شده در 2007 با استفاده از ژل حلزون بر روی موش نشان داد که آن را بسیار عالی برای درمان صدمات است.

نظر کارشناس:
دکتر مروین پترسون ، متخصص زیبایی می گوید:"ترشح چسبناک حلزون دارای اثر مرطوب کننده است."»

درمان تیغ جوجه تیغی
درمان صورت: سلول های بنیادی استخراج شده از جفت و بند ناف گوسفند نیوزیلند در این درمان استفاده می شود. این سلول ها منجمد می شوند) و فرم سرم متوجه می شود که باید با ماسک صورت مواجه شوند و همراه با عمل لایه برداری ، لایه برداری گلیکولیک و درمان قرمز روشن ، بیمار می تواند انجام شود.

شماره مشتری این درمان: سیمون کاول و کیم کارداشیان


درمان های مختلف چین و چروک ، روش های درمان چین و چروک ستاره


درست یا غلط؟
آزمایشات بالینی در حال انجام است ، اما نتایج اولیه قرار است بهبود قابل توجهی در درمان چین و چروک و لکه های پیری نشان دهد.

نظر کارشناس:
دکتر دارن میکن می گوید:" هنگامی که یک جفت گوسفند وارد می شود ، پر از سلول های بنیادی است." اما تا زمانی که این سلول ها آزمایش می شوند ، آنها مرده اند. لایه برداری گلیکولیک کمک می کند تا پوست را روشن کند.»

علم صدا
درمان صورت: تحریک استحکام پوست با یک لیزر نقطه رقص لهستانی پولکا که به امواج صوتی تبدیل می شود که آن را به پوست می آید.

مشتری با این درمان مواجه است: این درمان هنوز برای چهره ها خیلی زود است.

درست یا غلط؟
امواج صوتی Photoacoustics پس از جذب نور در بدن جامد شکل می گیرند. در آزمایشات ، لیزر در جوان سازی پوست موثر است و اداره غذا و داروی ایالات متحده نیز این را تایید کرده است.

نظر کارشناس:
دکتر پترسون: "این مانند پارک معروف منطقه آسیب برای تعیین درمان است و بنابراین ممکن است مفید و موثر باشد".»

جایگزین بوتاکس
درمان بر روی صورت: محصولات glamoxy rhodial sinic دارند. Sinic یک نوروپپتید است که اثر انجماد خفیف بر روی چین و چروک دارد. اثر شبیه به سم مار است.

شماره مشتری علامت این: گوئینت پالترو, شریل کول, کایلی مینوگ و جلبک دریایی میلر


خرید تخم مرغ تازه زیر قیمت بازار از snapmarket!

مردانه دفتر کیف چرم نصف قیمت + حمل و نقل رایگان خرید!!(محدود)


درمان های مختلف چین و چروک ، روش های درمان چین و چروک ستاره

https://www.amazon.com/Swiss-Apple-Dramatically-Reduces-Wrinkles/dp/B00H8A2SYG
درست یا غلط؟
نوروپپتید ها به عنوان یک جایگزین موفق برای بوتاکس شناخته می شوند. تست های انجام شده توسط rhodial نشان می دهد که پس از 90 ثانیه چین و چروک ها کمتر قابل توجه و پس از 28 روز کاهش 52% مشاهده شده است.

نظر کارشناس:
دکتر میکن می گوید:"در غلظت های بالا ، اثرات دیده می شود." اما در مقایسه با بوتاکس بسیار کم است.»


درمان های مختلف چین و چروک ، روش های درمان چین و چروک ستاره


دهان, ماساژ
درمان بر روی صورت: روش مربوط به ماساژ داخل دهانی توسط نیکولا جوز اختراع شد. در این روش عضلات داخل لب فوقانی ، گونه و ناحیه فک ماساژ داده می شوند. این گردش خون را افزایش می دهد ، صورت را بلند می کند ، عضله می سازد و به طور موقت چین و چروک های خوب را کاهش می دهد.

مشتری موافق است که این درمان: کایرا نایتلی و کیت ماس

 

درمان های مختلف چین و چروک ، روش های درمان چین و چروک ستاره
پیشنهاد ویژه
ارتودنسی در ارتودنسی ارتودنسی namereiderman پیشرو فک ناهنجاری با artudensicherid ماشین جوجه کشی خانگی ماشین جوجه کشی صنعتی, دستگاه جوجه kashifrush انکوباتور خصوصی / خانه makanatekahsh وزن, افزایش وزن, lagrylagri قرص را با ما تجربه کنید * 100% گیاهی


درست یا غلط؟
مطالعات نشان می دهد که ماساژ ورزشی باعث افزایش جریان خون در مویرگ های عضلانی و بهبود تعمیر عضلات می شود. اثبات شده مجله بین المللی علوم اعصاب که ماساژ باعث افزایش سروتونین ، یعنی هورمون "احساس خوب".

نظر کارشناس:
دکتر پترسون می گوید:" افزایش گردش خون با کمک ماساژ پوست را درخشش خوب و سالم می دهد." و در پوست صورت بهبود موقت ایجاد می کند.»


درمان های مختلف چین و چروک ، روش های درمان چین و چروک ستاره


نیش زنبور عسل
درمان, ماسک صورت زهر زنبور عسل حاوی آنتی بیوتیک طبیعی است که می تواند کمک به درمان اثر سم باعث افزایش گردش خون و فعال شدن سلولها و افزایش تولید کلاژن می شود.

همکاری شماره مشتری این: دوشس کمبریج و دوشس کرن


درمان های مختلف چین و چروک ، روش های درمان چین و چروک ستاره


درست یا غلط؟
دکتر مانوکا ، شرکت رقیب این محصولات ، آزمایشات انجام شده نشان می دهد که زهر زنبور عسل پوست را از آفتاب سوختگی محافظت می کند ، دارای خواص ضد باکتریایی است. این سم نیز برای از بین بردن علائم تجزیه و تحلیل ، آسیب عضلانی ، آرتریت و مولتیپل اسکلروز استفاده می شود.

نظر کارشناس:
دکتر مک کی هستند:"بنابراین شما می توانید آن را به عنوان درمان گران پوست استفاده نمی هر کیلوگرم زنبور عسل سم نرخ حدود 500 هزار پوند".»


درمان های مختلف چین و چروک ، روش های درمان چین و چروک ستاره


مه فضایی
درمان پوست: محصولات الماس سیاه یک عمل جراحی به نام دکتر Yannis Alexandris بر اساس ترکیبی که در روسیه برای کاهش علائم پیری, سفر, فضا, فضانوردان, مناسب ساخته شده است. این محصول با استفاده از جریان گالوانیک استفاده می شود که به فشار دادن مواد محصول به سمت پوست کمک می کند. فرکانس رادیویی سپس برای تحریک روند تعمیر آسیب طبیعی بدن استفاده می شود.

شماره مشتری درمان این: کارا و پاپی delavini

درست یا غلط؟
آنها الماس را به شکل نانو الماس می سازند تا به درستی داروهای سرطانی را به تومور هدایت کنند. محصولات پوست الماس سیاه از این روش الهام گرفته شده است. آزمایشات بالینی نشان می دهد کاهش اساسی در عمق چین و چروک و اثر آن پس از چهار هفته.

نظر کارشناس:
دکتر پترسون: "فرکانس رادیویی موثرترین بخش این درمان است."



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

اگرچه معمولا در مردان پس از 30 سال و زنان بعد از 35 سال و سر-و-سفید اما برخی از افراد در چند سال اول از دوران نوجوانی و جوانی داشتن بسیاری از تار تجربه مردم سفید رنگ آن است. در حالی که ممکن است در یک گروه دیگر ، حتی تا سن 50 ، هیچ موی سفید در سر یک فرد دیده نمی شود.


سفید کردن تدریجی پوست سر در دهانه های عمیق پوست سر به نام فولیکول انجام می شود. معمولا روی پوست سر هر فرد حدود 100 هزار متخلخل روزنه در قالب اشک است که هر کدام از آنها دارای توانایی برای جوانه زدن بسیاری از موها در دوره عادی از زندگی خود را.

 https://www.amazon.com/Swiss-Apple-Dramatically-Reduces-Wrinkles/dp/B00H8A2SYG

موهای سفید


در پایان هر یک از فولیکول های مو سلول ملانوسیتها ، که توسط ملانین رنگدانه تولید نامیده می شود وجود دارد. با حذف بخشی از ملانین مو ، کابل مو به تدریج خاکستری می شود و زمانی که تمام سلول های تولید شده توسط رنگدانه ملانین از بین می روند ، مو سفید می شود. به عبارت دیگر ، می توان گفت که از دست دادن تدریجی سلول های بنیادی تولید کننده ملانوسیت باعث سفید شدن مو می شود.


بسیاری از محققان معتقدند که استرس می تواند نقش مهمی در از دست دادن رنگدانه های مو ایفا کند. اما به عنوان یک گروه از عوامل مختلف موثر بر روند سفید ، آن را ممکن است به قطعا در مورد این فرضیه صحبت کنید. اگر چه ممکن است hormonhaei منجر به استرس یا تنش روانی در بدن دفع شوند بقا و ماندگاري خود را ملانوسیت و فعاليت آنها موثر هستند اما هیچ رکتوم ارتباط بين عالی معنوی و روحی رهبر و Sveden مو یافت نشده است تا کنون.



تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز

مردانه دفتر کیف چرم نصف قیمت + حمل و نقل رایگان خرید!!(محدود)


موهای سفید


سفید کردن مو می تواند به علت آسیب رادیکال های آزاد رخ دهد. در واقع هورمون های که منتشر می شوند به عنوان یک نتیجه از قرار گرفتن در معرض استرس های روحی و روانی در بدن منجر به التهاب این سلولها که منجر به رادیکال های آزاد در بدن است.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5851/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%B7%D8%B1%D9%81-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DA%98%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-forfora
ناپایدار سلول های بدن, سلول ارز آسیب, انجام, بنابراین, رادیکال های آزاد ایجاد شده در بدن می تواند به تولید درمان در foliculhae یا رنگ روغنها تحت تاثیر زمین است.


به طور کلی اگر چه عوامل ژنتیکی در روند سفيد شدن مو تاثیر هر دو جنس نر و ماده, اما استرس, استرس روانی و همچنین سبک زندگی مردم روند تبدیل شدن به یک موی سفید فرد ممکن است 5 تا 10 سال مدت او و یا تاخیر.
پیشنهاد ویژه
دختران لباس تا ، پسران لباس تا ، بچه ها لباس تا ، جشنواره تابستان کودک ، دیر می آیند!افزایش ارتفاع ، افزایش ارتفاع ، اقامت کوتاه باعث می شود شما به از دست دادن اعتماد به نفس?افزایش ارتفاع ، افزایش ارتفاع ، ارتفاع کوتاه به دنبال یک راه موثر و قابل اعتماد برای افزایش ارتفاع?


موهای سفید


بر اساس نتایج به دست آمده از تحقیقات hormonhai که در واقع روحی و روانی استرس در شعر (فارسی) آیا این عاملی است که منجر به ساخت و ساز از آن ملانوسیت و انتقال آن به سلول های بنیادی سازنده همه tarhai شعر این اثر از اثرات. بنابراین ، اگر انتشار این عامل به هر دلیلی متوسط باشد ، انتقال رنگدانه به زنجیر مو نیز متوقف خواهد شد.


از این رو دانشمندان در حال تلاش برای گرفتن شواهد و نتایج بیشتر در مورد اثر روانی و استرس های روانی در سرعت بخشیدن به روند تبدیل شدن مو سفید دست پیدا کنید. اگر چه هنوز هیچ مدرکی در تایید وجود این رابطه علت و معلول تا کنون وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

در کتاب صفر تا یک ، پیتر می پرسد خوانندگان به در نظر گرفتن نظرات که با آن حقایق بر این باورند که تعداد کمی از مردم به توافق برسند. برای من ، اعتقاد به این است که اکثر کرم های ضد آفتاب در اجتناب از سرطان پوست مفید نیست ممکن است احتمال آسیب را افزایش دهد.

این است که قطعا یک افکار عمومی نیست و من قطعا شما را تشویق به استفاده از کرم های ضد آفتاب و یا چشم پوشی از مشاوره دکتر نیست. با این حال ، من شما را تشویق به انجام تحقیقات و استفاده از عقل سلیم زمانی که در معرض نور خورشید.

آفتاب سوختگی مضر است. اما کرم های ضد آفتاب تنها راه دور از او نیست.

کرم های ضد آفتاب طبیعی

چگونه کرم های ضد آفتاب خانگی را بسازیم ؟
مشکلات کرم های ضد آفتاب
بسیاری از کرم های ضدآفتاب حاوی مواد سمی و یا غدد درون ریز و اخلال در مواد شیمیایی است که در بسیاری از موارد می تواند رشد سرطان پوست تولید رادیکال های آزاد در بدن و تقویت خود است.

در واقع ، در سال آغاز استفاده از کرم های ضد آفتاب،و غیره میزان سرطان پوست در واقع افزایش یافته و اسناد و مدارک در سال 2007 می گوید:از F آگاه نیست که استفاده از کرم های ضد آفتاب به تنهایی برای جلوگیری از سرطان پوست کمک می کند". در بسیاری از گزارش ها نشان داده اند که ضد مردم خطر ابتلا به سرطان بیش از یک مقدار زیادی از کرم های ضد آفتاب شامل oxybenzone که به هورمون شناخته شده است برای استفاده توسط کودکان توصیه نمی شود پس می شود کودکان از عینک آفتابی ضد استفاده از این به آنها.

ویتامین D = لازم برای تشکیل هورمون های مناسب . مواد ضد آفتاب مانند اکسی بنزون = غدد غدد درون ریز را مختل می کنند که مانع تشکیل هورمون ها می شوند. برخی از کرم های ضد آفتاب ممکن است آسیب بیشتری نسبت به مفید است?

معایب کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب چه آسیب می رسانند ؟
عامل زیست محیطی

در این قسمت ما در مورد نتایج که من می دانم برخی از کارشناسان آسیب کرم های ضد آفتاب صحبت :

تحقیقات اخیر نشان می دهد که بسیاری از ترکیبات در انواع کرم های ضد آفتاب است که آسیب رساندن به زندگی اقیانوس به خصوص صخره های مرجانی وجود دارد . دلیل این است که این ترکیبات ممکن است ویروس های منفی در جلبک دریایی به نام zoxanthella بیدار.

این جلبک دریایی ارائه مواد غذایی مرجانی و رنگ. کرم های ضد آفتاب شیمیایی باعث ویروس های بی اثر به ضرب در این zooxanthella تا میزبان جلبک می میرد. این به نوبه خود باعث مرگ مرجانی می شود.

محققان می گویند که بیش از 5,000 تن نور خورشید توسط شناگران سالانه شسته می شود. این" آلودگی دریایی " بخش بزرگی از زندگی مرجانی در اقیانوس است و به طور غیر مستقیم بسیاری از گونه های دیگر اقیانوس را تهدید می کند.

کرم های ضد آفتاب نقص

آسیب به زندگی اقیانوس با کرم های ضد آفتاب
عامل ویتامین D

با توجه به اینکه بسیاری از مردم این روزها از کمبود ویتامین D رنج می برند ، من شخصا کمبود نور خورشید را در نظر می گیرم که مشکل بیشتری نسبت به تابش خورشید بیش از حد ایجاد می کند . کمبود ویتامین D با بسیاری از انواع سرطان مانند سرطان پستان همراه است . کمبود ویتامین D نیز در دوران بارداری از جمله دیابت قبل از بارداری ، دیابت حاملگی و تولد زودرس رخ می دهد ...آنها مربوط بودند.

بنابراین قرار گرفتن در معرض خورشید است که نه تنها عامل مرتبط با سرطان پوست و دیگر عوامل مانند مصرف امگا-6 روغن های گیاهی می تواند تاثیر قابل توجهی در سلامت پوست!

حس به سمت خورشید

در اغلب موارد ، رویکرد ما این است که قرار گرفتن در معرض روزانه خورشید بدون سوزاندن. از آنجا که ما اغلب در خارج از خانه کار نمی, ما در واقع سعی کنید برای سوزاندن خورشید هر روز, برای جلوگیری از آن. هنگامی که شما بیرون بروید اگر شما نیاز به نور خورشید بیشتر , شما می توانید به کمک لباس یا کلاه برای حفاظت از.

حفاظت از پوست

عوارض استفاده از کرم های ضد آفتاب
استفاده از کرم های ضد آفتاب طبیعی:
اگر قرار بود به در آفتاب شدید باشد زمانی که شما به اندازه کافی خورد, استفاده از کرم های ضد آفتاب طبیعی.این کرم های ضد آفتاب خانگی می تواند جایگزین طبیعی تر برای کودکان و جوانان و بیشتر. البته فراموش نکنید که افرادی که مواد مخدر ، و غیره.، خطر آفتاب سوختگی را افزایش می دهد و یا می توانید آن را به راحتی می سوزاند.

کرم های ضد آفتاب خانگی خطرناک است؟
برخی از مقالات اخیر ادعا می کنند که کرم های ضد آفتاب خانگی مضر هستند و مردم باید آنها را حل نمی کند . دلیل این کار این است که شما نمی توانید به SPF با کرم های ضد آفتاب خانگی رضایت, پس از آن به احتمال زیاد برای سوزاندن.

درست است که آنها در روش های آزمایشگاهی ساخته نمی شوند ، بنابراین ما نباید از کرم های ضد آفتاب خانگی استفاده کنیم به طوری که ما از آنها در روش های سنتی استفاده می کنیم. شما باید یک دکتر مشورت برای پیدا کردن آنچه برای شما بهتر است.

خطر کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب طبیعی و خانگی مضر یا مفید است ؟
ایجاد کرم های ضد آفتاب خانگی با روغن نارگیل
مواد طبیعی کرم های ضد آفتاب را انتخاب کنید:
بسیاری از اجزای این دستور غذا یک عامل حفاظت از خورشید طبیعی (عامل حفاظت از خورشید). این یک دستور العمل طبیعی است و توسط موسسه آزمایش نشده است.

مواد اولیه spf کم در نظر گرفته می شوند:

روغن بادام-SPF حدود 5
روغن نارگیل با SPF 4-6
اکسید روی SPF 20 - 20 بسته به مقدار مورد استفاده است.
روغن دانه تمشک SPF 25-50
روغن دانه هویج-SPF 40-40
شی کره یا همان شی کروی-SPF 4-6
نسخه نهایی را می توان بسته به مقدار هر جزء استفاده کرد ، توانایی محافظت از نور خورشید را دارد. یک نسخه ساده حتی فقط روغن نارگیل و یک شی باتری با کمی تمشک و روغن دانه هویج و یا برخی از اکسید روی برای قرار گرفتن در معرض محیط کار خواهد کرد.

حتما قبل از استفاده از هر گونه دارو یا مواد بر روی پوست با پزشک مشورت کنید.

مواد طبیعی کرم های ضد آفتاب

حفاظت از خورشید کرم های ضد آفتاب طبیعی ،
مواد اولیه کرم های ضد آفتاب خانگی:
نصف فنجان بادام یا روغن زیتون
- روغن نارگیل (spf طبیعی 4)
یک چهارم فنجان موم
2 قاشق غذاخوری اکسید روی (این یک نسخه غیر نانو است که پوست را جذب نمی کند. مراقب باشید به استنشاق پودر نیست).
تا یک قاشق چای خوری تمشک اسانس-اختیاری
تا 1 قاشق چای خوری روغن دانه هویج-اختیاری
2 قاشق غذا خوری شی (spf طبیعی 4-5) - اختیاری

https://elanza.com/product/LNZP-60e2fc1bc5da1/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%86%D9%84%D9%86%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D9%84-colorless-for-dry-skin-spf50-%D8%AD%D8%AC%D9%85-50-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%DB%8C-%D8%B1%D9%86%DA%AF
مزایای کرم روغن نارگیل

ترکیبات طبیعی کرم های ضد آفتاب با روغن نارگیل
دستور العمل های طبیعی کرم های ضد آفتاب
ترکیب مواد تشکیل دهنده به جز اکسید روی در یک لیوان یا ظرف بزرگتر.
یک کاسه متوسط را با چند اینچ آب پر کنید و روی حرارت متوسط قرار دهید.
آرامش در قوطی و پور را در یک ظرف قرار داده و آب بر روی آن.
همانطور که آب گرم می شود ، ماده در شیشه شروع به ذوب شدن می کند. گاهی اوقات لرزش یا تا زمانی که مواد خام به طور کامل حل شود ، اکسید روی را اضافه کنید ، به خوبی لرزش دهید و داخل قلع برای ذخیره سازی بگذارید.
هم بزنید هنگامی که سرد می شود تا مطمئن شوید اکسید روی گنجانیده شده است.
حفظ دمای اتاق.
ساخت کرم با روغن نارگیل

تهیه دستور العمل کرم های ضد آفتاب طبیعی و خانگی
نکات عملی و مهم کرم های ضد آفتاب طبیعی :
این کرم ضد آفتاب ضد آب نیست و پس از عرق کردن یا شنا کردن پاک می شود.
مراقب باشید به استنشاق اکسید روی-استفاده از ماسک.
برای اضافه کردن موم کرم های ضد آفتاب بیشتر به درستی به استفاده از کرم های ضد آفتاب نرم.
ما توصیه می کنیم با استفاده از نارگیل, عصاره وانیل یا اسانس اسطوخودوس برای عطر
آن را در یک محل خنک و خشک در یخچال نگه دارید.
فروشگاه بهتر در یک جعبه کنسرو کوچک و با کف دست زدن مانند کره بر روی بدن.
حذف اکسید روی و این باعث می شود یک دستور عالی!
حتی بهترین روش کرم های ضد آفتاب
یک بطری لوسیون مورد علاقه خود را (که همچنین روغن مرکبات را شامل نمی شود)!) اضافه کردن دو غیر نانو اکسید روی و خوب مخلوط کنید.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

پوست صورت افراد مبتلا به پوست مخلوط دارای وضعیت دوگانه است ، به طوری که پوست پیشانی ، بینی ، چانه آنها چرب است و پوست دیگر قسمت های صورت آنها خشک یا طبیعی است.

با دکتر اقامت ، متخصص پوست و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ، ما بسیاری از بیماری های پوستی مختلف را مورد بحث قرار دادیم.


شاگرد پوست صورت

 

است پوست مخلوط واقعا یک اصطلاح پزشکی?

بله, پوست مخلوط و یا پوست مخلوط, یا به عبارت دیگر, پوست دو دولت, در افرادی که در صورت مدت تی هستند دیده می شود. وقوع این ویژگی ارثی تر است.

 https://www.ecco-verde.com/cmd-naturkosmetik/tea-tree-oil-facial-gel-cleanser

خواص پوست Tevis چیست؟

پوست صورت این افراد دارای شرایط دوگانه است به طوری که پوست پیشانی ، بینی ، چانه چرب است و پوست دیگر قسمت های صورت خود را خشک یا طبیعی می کند. در واقع پوست صورت ترکیبی از دو نوع مختلف پوست است. به همین دلیل چنین افرادی به نام tfys است که طیف وسیعی از نقاط در پوست چهره خود را چرب (پیشانی و بینی و چانه) یک شکل شبیه به حرف "T".
تخفیف شگفت انگیز! هر 6 ساعت 24 کالا جدید!

خرید تخم مرغ تازه زیر قیمت بازار از snapmarket!

 

آیا این باعث یک مشکل جدی به فرد?

اشتباه نکنید ؛ پوست مخلوط یک بیماری نیست و افراد مبتلا به این نوع پوست بیمار نیستند. این نوع پوست یکی از ویژگی های پوست است. برخی از عوارض نیز پیروی نمی کنند. تنها که برخی از مناطق پوست خود را زودتر از مناطق دیگر چرب تبدیل و در دوران نوجوانی و جوانان ممکن است در این بخش از جوش ظاهر می شود.

این افراد همچنین ممکن است مشکلات با اصلاح صورت با توجه به پوست مخلوط. مراقبت و رعایت نکات بهداشتی بسیار ساده می تواند به اندازه کافی برای این افراد.

 

دارو چطور ؟ درمان قطعی برای پوست مخلوط وجود دارد؟
رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

نه ؛ این جنبه ارثی و ارثی دارد و معمولا از بین نمی رود. البته ، مشکلات زیادی وجود ندارد که مردم از آن می ترسند یا می خواهند درمان کنند.

شاگرد پوست صورت

چه نوع از مواد شوینده باید افراد مبتلا به استفاده از پوست مخلوط?
پیشنهاد ویژه
لوازم آرایشی, کرم پودر, خرید رژ لب برای بزرگ Dulux Flormar حاوی آنتی اکسیدان مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyolreng مو به رنگ dilkhohat تغییر badhhrid طناب, فروش طناب خرید و فروش teterprozterin فوری خرید و فروش طناب

برای شستن پوست چرب معمولا نیازی به مواد شوینده خاص نیست و پوست چرب را می توان با صابون قلیایی معمولی شستشو داد. از افرادی که پوست مخلوط tfys ، مواد شوینده مشترک می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای شستن پیشانی و بینی و چانه خود را.

برای شستن پوست قسمتهای دیگر صورت است که طبیعی یا خشک بهتر است از صابون معمولی استفاده نمی کند و می توان پس از شستن قطعات پوست چرب و بدون تماس مستقیم و صابون و غیره. هنگامی که شما در سایر نقاط پوست انگشت شست شستشو.

 

در مورد استفاده از کرم ها و لوازم آرایشی ، توصیه خاصی برای افراد مبتلا به پوست مخلوط وجود دارد?

حفاظت از " T " بخش هایی از چهره چنین افرادی بسیار شبیه به مراقبت از پوست چرب است. افراد مبتلا به پوست مخلوط می توانید لوازم آرایشی برای منطقه چهره T شکل برای پوست های چرب استفاده (کرم های ضد آفتاب, نرم کننده, مرطوب کننده و...) استفاده کنید. سایر قسمت های پوست نیز می تواند با توجه به نوع مناسبت کرم پوست استفاده می شود.

 https://elanza.com/product/LNZ-P-6308/%DA%98%D9%84-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-normal-skin-%DA%A9%D8%AF-2-%D8%AD%D8%AC%D9%85-150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

چيز ديگه اي در اين مورد هست ؟

گاهی اوقات پرداختن به برخی از موضوعات مربوط به سلامت و ارائه راه حل های مناسب در این مورد باعث می شود مخاطبان است که شما با داشتن این مشکل می دانم. من فکر می کنم آنها بیمار و درگیر در پیدا کردن راه هایی برای درمان آنها هستند. در صورتی که بیان این نکات این بدان معنا نیست که مردم از آن رنج می برند ، و بیمار است. پوست مخلوط و بافت های بدن همان چیزهایی است که باید به عنوان یک بیماری دیده نمی شود.

پوست مخلوط یکی از انواع پوست است و مخلوط ویژگی های پوست در نظر گرفته شده است. این افراد مزایا و معایب پوست خشک و چرب را در مناطق مختلف پوست تجربه می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

پاکسازی صورت یکی از چیزهایی است که تاثیر بزرگی بر زیبایی و سلامت پوست دارد

 

آرایش صورت و پاکسازی آن یکی از چیزهایی است که تاثیر زیادی بر زیبایی و سلامت پوست صورت دارد. ما پیشنهاد می کنیم از این مواد طبیعی به جای پاک کردن و آرایش صورت خود با مواد شیمیایی استفاده کنید.


به جز برای پاک کردن پوست ، این روغن نیز حذف آلاینده های زیست محیطی از پوست بدون پوست خشک و حساس ساخت.
https://www.ecco-verde.com/face/cleansing-gel
پاک کردن آرایش صورت با شیر
شیر یک عامل پاک کننده است و به طور موثر پوست را پاک می کند و سموم و آلاینده ها را حذف می کند. شیر برای پوست حساس شیمیایی بسیار عملی است. در واقع این ماده یک جایگزین عالی برای هر نوع پاک کننده پوست شیمیایی است و سازگار با انواع پوست است.

آرایش صورت تمیز با خیار
گزینه یکی از مواد به طور گسترده استفاده می شود در صنعت ، بهداشت و تولید مواد بهداشت و مراقبت از پوست است. خیار مرطوب و خنک کننده پوست فقط به این دلیل که حاوی مقدار زیادی آب است. خیار رنده شده را روی پوست یا آب قرار دهید و از آن به عنوان یک پاک کننده استفاده کنید. برای اثر بیشتر به خصوص اگر شما از یک محل به چلپ چلوپ کردن و به سرعت در صورت مخلوط خیار را با شیر یا روغن زیتون و با استفاده از این ترکیب به عنوان یک ماسک صورت.
خداحافظی به افتادگی پلک ها و پلک های پف کرده برای همیشه!

خرید تخم مرغ تازه زیر قیمت بازار از snapmarket!

 

آرایش صورت تمیز با ماست
ماست یک آرام بخش پوست قدرتمند برای درمان آفتاب سوختگی و کاهش درماتیت ، کاهش زخم ها و آلرژی پوست است . علاوه بر این ، ماست یک پاک کننده پوست ساده و قابل دسترس است. کافی است آن را به پوست با پنبه لوازم آرایشی اعمال کنید و اجزای پوست را از بین ببرید. (ادامه مطلب: بهترین پاک کننده آرایش صورت)


رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

پاک کردن آرایش
پیشنهاد ویژه
خرید راحتي, فروش, راحتي, خرید و فروش teatland امن و با تجربه خود را teatland kennedshelf سیستم ارائه دهنده istendshelf کنسول و لوازم جانبی درب darshelf سیستم ارائه دهنده istendshek ترین رومیزی قفسه از پارس اعتنا خرید

به جای اسکن آرایش صورت خود را با مواد شیمیایی ، از مواد طبیعی استفاده کنید

 

تمیز کردن آرایش صورت با عسل و جوش شیرین
عسل به عنوان یک ماده ضد باکتری و ضد التهابی شناخته شده است. جوش شیرین دقیقا همان خواص است. در حال حاضر برای پاک کردن عمیق پوست لوازم آرایشی شما می توانید ترکیبی از آن را و حذف آرایش.
https://elanza.com/product/LNZ-P-6309/%DA%98%D9%84-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-oily-skin-%DA%A9%D8%AF-1-%D8%AD%D8%AC%D9%85-150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
آرایش صورت تمیز با آب گل رز
پور کمی آب گل رز در پنبه و لوازم آرایشی و بهداشتی و تمیز پوست صورت بسیار خوب است. شما می توانید این کار را هر شب قبل از خواب نیز. این یک راه جادویی است. علاوه بر پاک کردن پوست دو هفته پس از انجام این کار شما اثر چشمگیر آن بر شفافیت احساس و بهبود وضعیت پوست شما.

آرایش صورت تمیز با موز
موز های رسیده و سیاه را دور نزنید. لهستانی خوب و به پوست اعمال می شود. به مدت 5 دقیقه به پوست اعمال کنید و سپس با آب گرم پاک کنید. بسیار موثر است که پوست را از لوازم آرایشی پاک کنید ، در عین حال پوست را نرم و نرم می کند.

آرایش صورت پاک با ژل آلوئه ورا
ژل آلوئه ورا نیز برای پاک کردن پوست مفید است. شما می توانید ژل داخل میوه را ، ذخیره آن را در یک شیشه و در یخچال و فریزر و استفاده از آن هر زمان که شما نیاز به پاک کردن پوست. درخواست یک ژل کمی به پنبه و پاک کردن آرایش چشم به راحتی.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

لب خشک یکی از معضلات است که باعث زیبایی لب خود را به رفتن رفته و نگاه زشت و ناکارآمد است.

https://www.amazon.com/Best-Sellers-Beauty-Hair-Regrowth-Tonics/zgbs/beauty/16262044011

در اینجا ما به شما ترفندهایی را ارائه می دهیم که از خشک شدن لب ها جلوگیری می کند.

در لب های خود را مانند یک تکه از اسفنج نگاه. هنگامی که آب را بر روی اسفنج ریخته اید ، باد می وزد و افزایش می یابد ، اما زمانی که خشک و بدون آب است ، تجمع می یابد و ظهور نافرمانی را می گیرد. به طور مشابه ، اگر لب های خود را مرطوب کنید ، شکل بهتر خواهد بود ، اما لب های خشک ظاهر انباشته را پیدا خواهند کرد.

پوست لب ها با تمام قسمت های بدن متفاوت است. پوست نازک لب ها باعث می شود که رگ های خونی زیر آن به خوبی روشن شوند ، در نتیجه لب ها قرمز می شوند. در این بخش ، غدد سباسه که به عنوان مانعی برای خشک شدن عمل می کنند ، بنابراین لب ها بیشتر مستعد خشک شدن هستند. اگر لب درمان نشود بیش از حد خشک و پوسته پوسته است که حتی رژ لب می تواند بر آن تاثیر بگذارد. اما نگران نباشید, در این مقاله راهنمایی, شما در مورد که باعث می شود بهایی و نوجوانان همجنسگرا پیدا یاد بگیرند!

برای جلوگیری از خشک شدن لب های خود به روش های زیر

https://elanza.com/product/LNZ-P-5ffd79b0b2815/%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AD%D8%B1%DA%A9-%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%85%D9%88-%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-rosexidil-%D8%AD%D8%AC%D9%85-65-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
نوشیدن هشت لیوان آب در روز کمک می کند تا به اندازه کافی رطوبت به پوست و مو و لب.

تماس با زبان با لب ها باعث خشک شدن لب ها می شود
لیس خسارت پوسته محافظ لب. اگر شما به لیسیدن لب استفاده, برخی از پماد, رژ لب, برق و یا هر مرطوب کننده برای لب های خود را به منظور کاهش اثر زبان خود را.

برای جلوگیری از خشک شدن لب ها ، مواد مناسب را به لب های خود اعمال کنید
رژ لب ، رژ لب ، پماد و مرطوب کننده باید از انواع شناخته شده و تایید شده توسط دکتر و داروخانه باشد. ویتامین E و همچنین وازلین می تواند کمک به نرم کردن لب.

مراقب باشید از هوای خشک ، هوای خشک ، لب های خود را خشک کنید
اگر شما در یک منطقه گرم و مرطوب هستید ، لازم نیست نگران باشید ، اما هوای خشک ، به ویژه در سرما ، می تواند باعث آسیب جدی به پوست شما شود. اگر منطقه مسکونی شما خشک باشد ، حتما از مومیایی کردن لب استفاده کنید.



مراقبت از آنها را در تابستان برای جلوگیری از لب های خود را از خشک شدن
پوست بدن ما نیاز به یک رنگدانه به نام ملانین, که آنها را از از دست دادن نور خورشید محافظت, اما لب فاقد عنصر به عناصر اضافی. شما باید SPF مرطوب کننده لب روزانه یا SPF الکتروفورز لب استفاده کنید.

مات رژ لب لب های شما را خشک می کند.
آنها ممکن است نگاه زیبا, اما آنها لب خشک. استفاده از آنها خواهد لب های خود را در دراز مدت آسیب برساند. گاهی اوقات از آنها استفاده کنید یا ابتدا یک لایه مرطوب کننده را اعمال کنید و سپس رژ لب را اعمال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

نکات مهم برای انتخاب رنگ رژ لب

انتخاب رنگ رژ لب برای بسیاری از خانم ها دشوار است و باعث سردرگمی آنها اگر شما انتخاب رژلب مناسب برای پوست و زیبایی صورت چندین بار. در انتخاب بهترین رنگ رژ لب ، شما باید در مورد نقاط مختلف که بعدا در نظر می گیریم مراقب باشید.


رنگ رژ لب را انتخاب کنید
بهترین رژ لب رنگ
لب براق ، تفاوت رنگ بسیار بزرگ است و آنها انواع ، رنگ و خرید ، لب براق و یا لاک الکل زدن به آنها را برای آثار سخت تر است. اگر شما نیز متعلق به آن گروه کسانی هستند که در انتخاب یک رژ لب به عقب اگر شما نمی دانید که چه رنگی به شما می آید, آن است که بهترین رنگ ها با توجه به رنگ پوست خود را انتخاب کنید.

 

انتخاب بهترین رنگ رژ لب می تواند بسیار دشوار باشد ؛ اگر به مغازه ها و فروشگاه ها بروید می توانید به راحتی در انواع رنگ های مختلف رژ لب را ببینید که شما مطمئن شوید که برای اشتباه نیست.

 https://elanza.com/product/LNZ-P-5909/%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-crayon-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-22

بافت رژ لب
انتخاب بهترین رژ لب رنگ ، بهتر است به دقت در نوع بافت:

 

رژ لب بسیار براق است تا لب ها را برجسته کند. از سوی دیگر ، رژ لب پوست را شفاف تر می کند.

 

رژ لب مات مناسب برای چربی است و لب ها را برجسته می کند. اما اگر شما نمی خواهید به لب های خود را خیلی بد, شما می توانید برخی بر روی لب های خود را با انگشتان دست خود را جلب و کاهش میزان رژ لب قرمز.

 

رژ لب مایع ، با یک قلم مو بر روی لب ها بلند می شود ، مناسب برای برجسته کردن لب های نازک است.

 

در نهایت ، مداد رژ لب زیبا ترین رژ لب است ، زیرا استفاده از آن آسان است و شما به راحتی می توانید لب های خود را با کمک آنها شکل دهید.

 

رژ لب مناسب برای رنگ پوست سفید
رژ لب بیشترین بازدید با پوست سفید بسیار خوب صورتی نور است, هلو, مرجان, کبد نود و قرمز.

 https://www.sephora.com/shop/lip-liner-lip-pencils

رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب
رنگ رژ لب

 

رژ لب پوست متوسط (سبزه سبک)
گلگون ، گیلاس و بنفش رنگ مناسب برای پوست سبزه روشن است.

 

رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب
رنگ رژ لب

 

رژ لب مناسب رنگ پوست دباغی
خانم هایی که رنگ پوست آنها قهوهای مایل به زرد ، رژ لب مرجانی ، صورتی تیره و قرمز روشن مناسب ترین گزینه برای رنگ رژ لب هستند.

 

رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب
رنگ رژ لب

 

رژ لب مناسب برای پوست تیره است
رژ لب های قهوه ای و بنفش مانند شراب یا رژ لب کارامل بهترین انتخاب برای خانم ها با پوست تیره است.

 

رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب
بهترین رژ لب رنگ

 

رژ لب رنگ پوست راست را انتخاب کنید

تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز

درمان نهایی پلک دائمی بدون بازگشت در یک جلسه بدون بخیه و زخم


رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب
انواع رژ لب رنگی

 

ما 3 رنگدانه های پوست: سرد ، گرم و خنثی

ته مایه سرد: (سفید و نور پوست: قهوه ای و خنثی تنباکو) (پوست متوسط: صورتی و گیلاس) (پوست تیره: یاقوت کبود و شراب)

 

ته مایه گرم: (پوست سفید روشن: هلو صورتی کم رنگ) (متوسط ، برنز و پوست تیره: مس، برنز)

 

تنتور خنثی: اکثر رنگ ها از جمله رنگ های گرم و سرد.

 

انتخاب رنگ موی رژ لب مناسب

رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب
انواع رنگ رژ لب

 

موهای تیره با پوست روشن
رنگ های صورتی روشن و قرمز آلو و گیلاس بهترین گزینه هستند.

 

موهای بلوند با پوست روشن
صورتی روشن ، صورتی بنفش ، رنگ قرمز و بنفش گزینه های مناسب هستند.

 

موهای تیره با پوست دباغی و تیره
رنگ های طلایی بژ ، قهوه ای مایل به قرمز و برنز بهترین انتخاب هستند.

 

موهای بلوند با پوست دباغی و تیره
کارامل ، صورتی گرم و بنفش گزینه های ایده آل هستند.
رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

 

موهای قهوه ای با پوست تیره
بژ ، مرجان و صورتی گرم بهترین گزینه ها هستند.

 

مو قرمز با پوست روشن
صورتی گرم ، مرجان و خاک رس گزینه های ایده آل هستند.

 

شکل لب

رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب
رنگ رژ لب

 

اگر لب بالا بزرگ باشد: رژ لب پایین را روشن کنید و لب بالا را کمی تیره تر کنید.


پیشنهاد ویژه
Bitoth دنبال یک پرستار بچه شیک در یک قیمت معقول?بر کنافزابش ارتفاع, کار در ارتفاع, افزایش, کوتاه qaddurman اختلالات حرکتی مدرن pasheoh پزشکیافزابش ارتفاع, کار در ارتفاع, افزایش, کوتاه footmel ارتفاع یک پدیده چند بعدی توسط بهترین متخصص در ایران

اگر لب پایین بزرگتر باشد: هر رژ لب که برای پوست صورت شما مناسب است ، کمی رژ لب روشن به مرکز لب بالا برای نشان دادن کمی بیشتر است.

 

اگر شما لوب متقارن: برای این شکل از لب, استفاده از بوش رژ لب لب.

 

رنگ رژ لب و اندازه لب
بهتر است بدانید که هنگام انتخاب رنگ رژ لب ، دقت برای اندازه لب ها نیز مهم است. از آنجا که کسانی که باریک ترین لب ها را با رنگ پوست نادیده گرفته اند ، رنگ های تیره رژ لب نباید استفاده شود. از آنجا که لب ها را باریک تر و کوچکتر می کند. به همین دلیل ، هر رنگ پوست شما ، اگر لب های شما باریک باشد ، از یک رنگ شیشه ای یا کرم برای لب های خود استفاده کنید تا لب های شما بزرگتر شوند. پس لذا:

 

رنگ های تیره را لب کوچکتر و سبک تر سرب بزرگتر به نظر می رسد.

رژ لب مات باعث می شود لب های باریک تر و رژ لب براق باعث می شود لب شعله ور.

 

لب ها را برجسته کنید: از رژ لب براق و انتخابی استفاده نکنید.

 

رنگ چشم

رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب
رنگ رژ لب

 

چشم های قهوه ای: قهوه ای, سرخ, صورتی روشن.

چشم های آبی: گیلاس و رنگ های نارنجی مایل به قرمز.

چشم سبز: صورتی قهوه ای مایل به قرمز.

چشم های خاکستری: رنگ های خنثی و آلو.

 

انواع رژ لب
وجود دارد انواع مختلفی از سرب برخی از رژ لب مایع براق دیگران سرب مانند خامه که هر یک از آنها در حال حاضر در مدل های مختلف در قالب صفحات و یا مدل های دیگر در بازار است. در اینجا برخی از مدل های رژ لب برای شما وجود دارد.

 

رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب ، رنگ رژ لب
انواع رنگ رژ لب

 

رژ لب شفاف
شفاف, Lips, lipstick, کاملا مناسب برای استفاده روزانه است که یکی می تواند زیبا برای چشم بیایید این لب براق دوره طولانی تر از زمان رژ لب باقی می ماند رنگ شفاف همراه با ظاهر شیک و سبک برای یک روز مناسب است.

 

کرم رژ لب
اگر لب های شما اغلب خشک شده اند و می خواهید یک رژ لب سازگار و طولانی مدت داشته باشید ، به دنبال یک رژ لب خامه ای باشید. این به زودی برطرف نمی شود و طولانی تر می شود زیرا آنها دارای موم بالا هستند. کرم رژ لب معمولا ویتامین E است که لب های شما را در طول روز تغذیه می کند. بنابراین آنها برای استفاده در طول روز بسیار خوب هستند.

 

رژ لب روشن
چه کسی رژ لب روشن را دوست ندارد؟ این که آیا آن حزب و یا برای استفاده در طول روز. لب براق بسیار جذاب و مناسب برای آن دسته از خانم ها که عشق رنگ جذاب ترین بر روی لب های خود است.

 

رژ لب مایع
رژ لب مایع بهترین گزینه است اگر شما می خواهید یک رنگ جامد با درخشش کمتر. آنها سبک تر از ترکیب مات هستند و شما یک رنگ زنده را, و شما همچنین می توانید با رنگ های دیگر ترکیب. حتی آن روزهایی که شما باید به طور مستقیم به گردش کار بروید ، فقط بر روی رنگ مورد علاقه خود کلیک کنید و تا پایان روز از بین خواهید رفت.

 

رژ لب مات
رژ لب مات مورد علاقه بسیاری از دختران است ، زیرا برای اولین بار آنها عمر مفید بالا و لازم نیست که دوباره تمدید شود. در مرحله دوم ، مدل به لب های او کاملا روشن است. اما تنها مشکل این است که اگر چه شما نیازی به استفاده از آن ندارید ، قبل از استفاده باید لب های خود را آماده و مرطوب کنید یا خشک نشوید.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()