هر چیزی که شما نیاز دارید که برای موهای بور می دانم, از شامپو بنفش
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

هر مو بور می داند که گرفتن رنگ بور کامل طول می کشد بسیاری از زمان ، پول و الزامات.اگر چه برای شما توصیه می کنیم شما را به رنگ مو خود را با یک رنگ کارشناس با تجربه و حرفه ای بروید اما هنوز هم نیاز به رنگ سمت راست moitan در خانه نگه دارید و آن این است که در آن شامپو و بنفش وارد می شود به کار می کنند. شامپو بنفش یک ضرورت مطلق برای موهای بور به استفاده از بین جلسات رنگ مو به دلیل آن را به راحتی کمک می کند تا برای به دست آوردن موهای بور زیبا است .

https://elanza.com/product/LNZP-60ed365ad2398/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AD%D8%AC%D9%85-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-300-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

شامپو بنفش چیست ؟
در پاسخ به برخی از سوالات کاربران در جهان از مد باید بگویم که شامپو بنفش است درست مانند نام آن-این شامپو حاوی رنگدانه های بنفش که بد و رنگ موهای بور به جلوگیری از آن, سعی کنید مطمئن شوید این شامپو در خانه خود داشته باشید.

برای تازه واردین, مفهوم بنفش ممکن است کمی مضحک اما هر کسی با یک خانم بلوند, مو زیبایی که می پرسد به شما خواهد گفت که داشتن مو بور, زیبا, مصرفی و حضور این شامپو الزامی است.

شامپو بنفش

چرا شامپو بنفش لازم برای موهای بور است ؟
برای روشن کردن مو در وهله اول ، شامپو بنفش مورد نیاز است .

یکی از موفق آرایشگران و گفت: "زمانی که مشتریان, روشن , من فکر می کنم رنگ پس زمینه می آید که من آن را دوست دارم, شگفت انگیز, خشن, نام, به اشتراک گذاری و یک رنگ بلوند مشتری بسیار زیبا و جذاب, من فکر می کنم این روش درمانی به نام "جوهر" را اضافه می کنم هر رنگ و سایه موهای ناخواسته حذف شده است. چه رنگ زرد ، نارنجی یا حتی مایل به قرمز است."

هنگامی که لوازم آرایشی, رنگ ها و رسانه تونر. رنگ پس زمینه از مو از بین می رود اما شما ممکن است متوجه است که جلسات بین رنگ مو به عنوان Rangsa رنگ پس برای تنظیم رنگ موی خود را در خانه شما نیاز به یک یاس بنفش شامپو.

برخی از رنگ های نامناسب ممکن است که با توجه به عوامل مختلف مانند نور خورشید خشک یا گرمای سشوار ایجاد شده و به همین دلیل بنفش شامپو برای زنان با موهای بور مناسب است .

مردم با موهای بلوند طبیعی به آن نیاز دارند ، و در واقع ، کسانی که می خواهند موهای رنگ بنفش آبی را داشته باشند ، می توانند از بنفش استفاده کنند .

رفع رنگ مو و نگه داشتن رنگ مو

آرایشگری توصیه :

وقتی آرایشگر نمی کند موهای شما را روشن, او همیشه باید جوهر مو به عنوان یک گام در فرایند رنگ آمیزی با استفاده از یک گام غیر ممکن است برای مذاکره - دلیلی برای جلسات آینده rangsaگ

https://www.amazon.com/Keratin-Complex-Amplifying-Conditioner-Volumizing/dp/B0841R5KPP

اما چرا این شامپو دارای رنگ بنفش است ؟
بنفش برای حذف موهای ناخواسته زرد, ورزش, کمک می کند , این است که تقریبا مانند یک راه به نوبه خود مو به یک ته رنگ سرد و حتی بیشتر اگر موهای خود را کمی زردی وجود دارد. شامپو با رنگدانه بنفش می تواند رنگ خنثی باشد .

زمان استفاده از شامپو بنفش

چگونه اغلب شما باید استفاده از این شامپو ?
نگه داشتن در ذهن که بنفش شامپو به جای شامپو معمولی نمی خواهد اتفاق می افتد و باید آن را با استفاده از تنها یک یا دو بار در هفته کارشناسان هشدار می دهند که استفاده بیش از حد باعث می شود مو بیشتر بنفش حجم .

هنگامی که موهای خود را بیش از حد زرد برای حذف مو می شود بصری تیره تر و بسیاری از زنان نمی خواهند موهایشان تیره تر صدا و حتی اگر شما موهایتان را دو بار در هفته می تواند shored تنها یک بار در هفته از شامپو برای روشن نگه داشتن و پاک کردن کمی از زرد استفاده کنید .

شامپو بنفش را می توان با شامپو معمولی ترکیب کرد تا برخی از رنگ های بنفش را به شامپو تمیز کردن موهای معمولی خود اضافه کنید ، بدون خطر موهای بنفش.

فراموش نکنید که برای حفظ درخشش مو خود را با شامپو همه چیز نیست!

شستشو موهای خود را با سرکه یک بار در هفته به نگه داشتن موهای بلوند خود را تازه .

چگونه می توان یک ماسک مو بنفش به موهای بور من کمک کرد ؟
هنگامی که بحث در مورد نگه داشتن موهای روشن با طلایی و زیبا رنگ می توان آن را مهم است که به صحیح و کامل ماسک مو هم استفاده از, استفاده منظم از بنفش ماسک مو فروش بسیار نرم و عمیق احساس خنثی کردن زردی کمک خواهد کرد .





:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: