چگونه به نام صورت خود را با آرایش?
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

نوع آرایش می تواند اثر قابل توجهی در ارائه یک مرد یا صورت نازک; بنابراین آرایش چهره از افراد چاق باید متفاوت از آن از زنانی که لاغری صورت. اما آرایش صورت لاغر و کشیده چگونه است؟ چه روش ها و راهنمایی باید ما را برای آرایش صورت باریک مطمئن شوید? چگونه برای جلوگیری از باریک شدن بیشتر صورت با آرایش؟
راهنمایی آرایش برای خانم ها بیشتر چاق صورت نشان می دهد

- مدل ابرو باید گسترده ، طولانی ، صاف و زاویه تا حدودی به بالا تمایل داشته باشد.

 http://haircare.tadbirblog.ir/post/115

- اجتناب از سایه های تیره چشم. شما می دانید که ما با استفاده از رنگ های تیره برای نشان دادن برخی از نقاط صورت پس از رنگ های تیره مناسب نیست برای کسانی که باریک چهره این امر همچنین به سایه چشم.

 

- رنگ پودر کرم را به درستی انتخاب کنید. حتی ترکیب و پودر کرم استفاده می کنید می توانید باربر صورت خود را نشان می دهد. اما چه رنگی برای شما مناسب است که چهره لاغری دارند ؟ شما ممکن است فکر می کنم که consolidators کرم پودر نور برای شما خوب است ، اما در واقع ، رنگ های روشن را بیماران صورت خود را بی جان و کسل کننده. بنابراین بهتر است یک رنگ را انتخاب کنید که منطبق بر تن صورت شما باشد.

 

چگونه برای نشان دادن یک چهره باریک با باربر آرایش ، چگونه به چربی صورت خود را ، چگونه برای زیباسازی چهره ما به نگاه چربی
چگونه به صورت خود را چاق

 

- ابرو می تواند تفاوت بزرگی در صورت خود را. می توانید تعادل ابرو ضخیم با ایجاد وزن در صورت خود را. و همچنین زاویه در ابرو (ابروهای دهلیزی) ، صورت شما گسترش می یابد.


شما زیباتر از ماه! با تخفیف منابع روجا! ما را بررسی کنید.

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


- شروع روژ از لاله گوش و به صورت افقی بر روی استخوان گونه . روی چانه ، برخی از روژ تاریک و مات . این کمک خواهد کرد که کوتاه شدن صورت خود را . در حالی که قلم مو رژ لب دست خود را, حرکت آن را به آرامی بر روی گونه های خود را .

 

- موهای خود را به طرفین محکم نکنید. بهتر است موهای باز و اطراف صورت را پرتاب کنید. اگر شما شلوغ و پرواز ، از آن خواهد شد زیبا تر و جذاب است.

 

- حجیم لب با کمک رژ لب و لب براق صورت خود را درشت تر و جذاب می توانید. ابتدا خط لب را کمی تیره تر از رنگ رژ لب بر روی او بردارید. سپس رژ لب را فشار دهید و خط بین آنها محو خواهد شد. در پایان ، شما همچنین می توانید برخی از لب براق بر روی لب نگاه حجیم تر.

 

- بهتر است چهره های خود را به طور کامل اصلاح کنید و از ریش و سبیل اجتناب کنید. ماسک صورت الانزا اگر آنها اصرار بر قرار دادن ریش داشته باشند ، باید تا حد امکان خط را روی گونه ها تشویق کنند. کوتاه کردن مو در طرف سر و موهای بلند قسمت فوقانی را نگه دارید ، صورت به نظر می رسد باریک است. آقایان که دارای چهره لاغری هستند ، بهتر است موها را در کنار سر بلند کنید و آن را به بیرون شانه کنید.
آرایش و لوازم آرایشی

 

- نگه داشتن چشم خود را درشت به صورت خود را نگاه زیباتر. برای انجام این کار ، توصیه می شود به طور همزمان از ریمل مژه و ابرو ، خط چشم و مژه های مصنوعی استفاده کنید. این مدل آرایش نه تنها چشم های شما را زیبا تر می کند ، بلکه چهره شما را جذاب تر می کند.


پیشنهاد ویژه
قفسه سیستم ارائه دهنده basedshelf دیوار جا کلیدی آویز در پارس tenattracting valorer افزایش Valor, خرید لایک و kamentarzan بیشتر و بهتر راه برای جذب valorterk اعتیاد, ترک سیگار, ترک وسوسه بعد از اعتیاد چه باید کرد ؟

چگونه برای نشان دادن یک چهره باریک با باربر آرایش ، چگونه به چربی صورت خود را ، چگونه برای زیباسازی چهره ما به نگاه چربی
چاق, نشان می دهد, چهره با آرایش

 

- سیاه شدن اطراف چشم و بر روی گونه ها یکی از مشکلاتی است که معمولا با پیری مواجه می شوند چهره خود را نازک تر به نظر می رسد. شما می توانید این مشکل را حل کند و بعد از آرایش برخی براق و روشن کرم پودر را با انگشت اشاره به آرامی اطراف چشم زیر استخوان ابرو و گونه های خود را.

 

- تیره شدن داخل چشم با مداد یا خط چشم ، چشم ها خوب هستند و ترکیب صورت به نظر می رسد باریک است.

 

چگونه برای نشان دادن یک چهره باریک با باربر آرایش ، چگونه به چربی صورت خود را ، چگونه برای زیباسازی چهره ما به نگاه چربی
چگونه برای زیباسازی چهره چربی دیده می شود

 

استفاده از معجون خیار و گلابی شگفت آور
خیارها با توجه به بافتی که در رده میوه های آبدار قرار دارند ، خواص بسیاری برای ظرافت پوست و مرطوب کننده سلول های سطحی پوست در نظر گرفته می شوند. استفاده موضعی و خوردن این میوه می تواند کمک به بهبود آبرسانی سلولهای پوست به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه موضعی در استفاده از چهره.

 

به این ترتیب ، شما می توانید کمک سینه بند به مانند صورت خود را در عرض 2 هفته با مرطوب کننده سلول های پوست و افزایش آب در دسترس است. برای استفاده از این ویژگی خیار مرطوب کننده ، این میوه ها را بهتر رنده کنید و آنها را برای 20 دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید. شما همچنین می توانید آب گل رز با کیفیت بالا برای این استفاده کنید. شما فقط نیاز به فشار آب گل رز بر روی پوست صورت. این کار را 20 دقیقه سه بار در هفته.





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: