لوازم آرایش ضروری خانم ها
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

خرید لوازم آرایشی یکی از آن کارهایی است که اگر درست و با دقت انجام نشود نه تنها وسیله با ارزشی به کیف لوازم آرایشی شما اضافه نمی کند بلکه ممکن است کیف پولتان را خالی کند.

در میان لوازم آرایشی 5 قلم هستند که ضرورتا باید  خرید اینترنتی مداد ابرو  در دنیای جالب لوازم آرایشی نام ها مختلف، محصولات متنوع و برس ها و پدهای آرایشی مختلفی وجود دارد که می تواند برایتان کمی گیج کننده باشد و شاید به نظر برسد خرید لوازم آرایشی درست و کاربردی کار دشواری باشد.

کرم مرطوب کننده رنگی BB و CC
برای استفاده این کرم نیازی به قلمو یا پد ندارید. به راحتی می توانید با دست های تمیز آن را استفاده کنید.

مداد دوکاره سایه و خط چشم
این مداد دوکاره هم جای کمتری می گیرد و هم در مواقعی که زمان کمی برای آماده شدن دارید می توانید به راحتی و در زمان کوتاهی با یک طرف آن سایه زده و با طرف دیگرش خط چشم بکشید.

ریمل
ریمل ضدآب تهیه کنید. چون زیر چشم را سیاه نمی کنند و در شرایط بارانی هم حالت خود را حفظ می کنند. ریمل های ضد آب حجم دهنده بهترین انتخاب هستند چون هم مژه ها را پرپشت می کنند و هم چشم ها را خوش حالت می کنند. بهترین مارک ریمل ضدآب کاورگرل CoverGirl Super Sizer هست.

رژلب دوکاره
رژلب دوکاره هم به عنوان رژ و هم به عنوان رژگونه استفاده می شود. استفاده آن هم زمان کمتری می برد و هم تناسب رنگ ها را حفظ می کند. با استفاده از انگشتان مقداری به گونه زده و با استفاده از انگشت کوچک از آن به لب ها بزنید. بهترین مارک رژلب دوکاره ULTA می باشد.

کرم پودر فشرده یا رقیق
این کرم ها برای صاف و یک دست کردن پوست صورت استفاده می شوند. سلیقه ها متفاوت است بعضی ها رنگی که به پوست نزدیک باشد را استفاده می کنند و بعضی از نوع براق آن استفاده می کنند. اما بهتر است که براق نباشد چون فقط برای یک دست کردن پوست استفاده می شود. و همچنین اگر کرم پایه ای که استفاده کرده اید خیلی روشن است می توانید از این کرم پودرها بزنید تا رنگ صورت طبیعی تر شود. بهترین مارک این کرم پودرها e.l.f می باشد چون هم ارزان است و هم روغن را جذب می کند.

بسیاری از خانم‌ها ترجیح مي‌دهند روزانه فقط یک بار و آن هم هنگام صبح آرایش کنند و آرایش آنها در تمام طول روز حفظ شود. متاسفانه معمولا به ظهر نکشیده آرایش محو با کمرنگ، رنگ و رو رفته یا لک افتاده شده و نیاز به بازسازی اساسی دارد. ممكن است در روزهاي عادي سال اين ناپايداري آرايش چندان اذيت نكند اما در روزهاي سال نو كه همه اعضاي خانواده دور هم جمع هستند، خانم‌ها دوست دارند زيباتر از هميشه باشند و در عين حال نمي‌خواهند مدام حواس‌شان به صورت‌شان باشد و به اتاق بروند تا تجديد آرايش كنند بنابراين دانستن نكاتي براي دوام بيشتر آرايش مي‌تواند كمك‌كننده باشد.

1. با مرطوب کردن صورت کرم پودر بهتر جذب می‌شود
اگر می‌خواهید کرم پودر بزنید اول صورت‌تان را مرطوب كنيد و بگذاريد كرم‌تان جذب شود، اين کار باعث مي‌شود كه کرم پودر در سطح پوست بماند.همچنين اگر می‌خواهید کرم پودر به خوبی روی پوست‌تان بخوابد زير کرم پودر پرايمر بزنيد. پرایمر كرمي است كه مثل بتونه عمل كرده و تمام خطوط و منافذ پوست را پر و سطح پوست راصاف و آماده براي زدن کرم پودر مي‌كند و در ضمن باعث دوام بيشتر آرایش روي پوست مي‌شود، بعد پنكیك را با حركات دایره‌ای روی صورت بمالید تا رنگ‌ پوست یکنواخت شود. (مطلب پیشنهادی: چگونه از پرایمر استفاده کنیم؟)


راهکار افزایش فروش در دوران کرونا، تیم شما به یک نرم افزار CRM عالی نیاز داره

پیراهن مردانه بهاری تا 40% تخفیف


پس از اتمام كار با يك دستمال نمناك روي صورت‌تان بزنيد تا اضافه‌هاي پنكیك خرید اینترنتی مداد ابرو  برداشته شود، بهتر است هنگام زدن کرم پودر دهان‌تان را باز كنيد تا قسمت گردن بهتر آرايش شود و خطي باقي نماند.
تبلیغات آنلاین،رشد درآمد,هزینه تبلیغات


پیشنهاد ویژه
طلا,زیورآلات طلا,خرید طلابه روزترین مدلهای اکسسوری طلالباس دخترانه,لباس پسرانه,خرید لباس بچگانهکلی ست جدید بچه گانه زیر 50هزارتومان!خدمات زیبایی ، پوست و مو ,خدمات پوست مو زیباییطراحی طرح لبخند با جراحی و تغییر شکل لثه

2. پنکيک آرایش را ثابت می‌کند
پنكیك چون خشك است می‌تواند به پايداري آرايش شما كمك كند، مثلا اگرزير سايه چشم پنكيك بزنيد اصلا سايه‌ تكان نمي‌خورد و همان طرح اولیه خود را حفظ می‌کند، البته پودرهايی هم با نام پودرهای فيكس در بازار وجود دارد كه مسلما بیشتر از پنکک مي‌تواند آرايش شما را پايدار كند، مثلا اگر به هر دلیل ابروی‌تان خالی شده است ناگزير آن را كشيده‌ايد، مي‌توانيد روي آن پودر فيكس بزنيد تا ماندگارتر شود و مدام مجبور به تجدیدش نباشید.

3. با رنگ‌های مات پف چشم‌ها را بپوشانید
چگونگي زدن سايه مي‌تواند چشم‌ها را درشت‌تر،ریز‌تر و حتی فاصله دو چشم را زیادتر یا کمتر نشان دهد، مثلا سایه‌ای با رنگ روشن چشم‌ها را درشت‌تر نشان خواهد داد یا رنگ‌های مات پف چشم‌ها را می‌پوشاند. البته حواس‌تان باشد بايد طوري اين كار را انجام دهيد كه نگاه جلب توجه كند نه سايه چشمان‌تان.همچنين برای اینکه رنگ سایه خود را بهتر نشان دهد روي پلك‌ها اول يك لايه پودر بزنيد بعد سايه چشم استفاده کنید و در نهایت روي سايه خط چشم بكشيد. از سايه‌هاي كمرنگ براي رفع گودي چشم استفاده كنيد. يادتان باشد استفاده از سايه تك‌رنگ چشم را كوچك نشان مي‌دهد و ماليدن خط چشم باعث مريض حال نشان دادن فرد مي‌شود.

4. اين روزها سراغ خط چشم برويد
توصیه می‌کنیم دور چشم به جاي مداد چشم از خط چشم‌هاي ضدآب استفاده كنيد تا در طول روز هم آرايش‌تان كمرنگ يا پاك نشود هم دور چشم‌هاي‌تان تيره نشود. البته اگر چشم‌هاي درشتي داريد چشم‌هاي‌تان را سرمه يا مداد بكشيد زيرا چشم‌ها را بسيار جذاب مي‌كند. مي‌توانيد خط چشم كلفت بكشيد و اگر مژه‌هاي شما كوتاه است از مژه مصنوعي استفاده كنيد. اگر روي پلك‌ها را يك سايه سبز خوش‌رنگ بزنيد و بالاي پلك‌ها و زير ابرو را سايه شيري بماليد زيباتر نيز خواهيد شد.

5. درست ریمل زدن را یاد بگیرید
ريمل باید تمام سطح مژه یعنی از ريشه تا نوك را پوشش دهد. براي ریمل زدن به مژه‌هاي پلک بالا قبل از كشيدن برس ريمل روي مژه‌ها ميله ريمل را روي ریشه و پایه مژه‌هاي‌‌تان بماليد تا به اندازه كافي رنگ روي مژه‌ها بنشيند، سپس اين رنگ را با استفاده از برس ريمل از پايين تا بالاي مژه به خوبي بكشيد. هنگام زدن ريمل به مژه‌هاي پايين ميله ريمل را به صورت عمودي نگه دارید و آن را به چپ و راست حركت دهيد. فقط مراقب باشيد كه زير چشمان‌تان را لك نكنيد. اگر مژه‌هاي‌تان كوتاه است يك‌بار ريمل بزنيد و صبر كنيد تا ريمل خشك شود و سپس يك لايه‌ ديگر روي آن بزنيد. مهم است كه رنگ ريمل واقعا سياه باشد، اگر احساس كرديد كه بيشتر خاكستري است تا مشكي از خريد آن منصرف شويد، البته اگر موهاي روشن يا تيره‌تر داريد مي‌توانيد از ريمل قهوه‌اي استفاده كنيد چون اين رنگ حالت طبيعي‌تر به شما مي‌دهد. همچنین يادتان نرود ریمل‌‌‌های ضد آب پایداری بیشتری خواهند داشت.

6. هرگز آرایش جدید را روی آرایش قبلی انجام ندهید
شما بايد از شب قبل صورت خود را بشویید، پس تمام آنچه که باید انجام دهید آن است که از یک جاذب چربی استفاده کنید تا چربی باقی‌مانده روی پوست که ممکن است طی شب ایجاد شده باشد را پاک کند. زير سازي را قبل از آرايش فراموش نكنيد. براي زيرسازي مي‌توانيد از پرايمرها استفاده كنيد كه به پر کردن خطوط کوچک و چین و چروک‌ها کمک و پوست را برای آرایش آماده مي‌کنند. فقط حواس‌تان باشد كه یک محصول مناسب انتخاب کنید که برای نوع پوست‌تان مناسب باشد. زیرسازی را یک دست انجام دهید و به جای استفاده از انگشتان دست از پدهای مخصوص استفاده کنید. برای حصول نتیجه‌ای بهتر از محصولات طبیعی استفاده کنید.

7. از لمس کردن پوست صورت خود اجتناب کنید
فراموش نكنيد كه اگر مي‌خواهيد آرايش‌تان پايدار بماند در برابر میل خود نسبت به دست زدن به پوست صورت و مالیدن چشم‌ها، مقاومت کنید چرا كه این کار نه تنها آرایش را رنگ پریده و لکه لکه مي‌کند، بلکه چربی و چرک دستان شما مانع مي‌شود که در طول روز آرایشی پایدار و با دوام داشته باشید.

8. اهميت انتخاب يك برند خوب
يادتان نرود استفاده از مارک خوب تاثیر خیلی زیادی بر زیبایی شما خواهد داشت. ماركی كه هم كیفیت خوبی از نظر درخشندگی داشته باشد و هم از نظر ماندگاری و آسیب نزدن به پوست، ممكن است قیمت بیشتری داشته باشد اما در طول زمان، شما در واقع هزینه كمتری مي‌دهید زیرا مدت بیشتری برای‌تان مي‌ماند و مدام مجبور نیستید آرايش خود را تكرار كنید، كاری كه در اجناس ارزان‌تر مجبور به آن خواهید بود.

9. چگونه دوام رژلب را زیاد کنید
برخی از رژلب‌ها دوام زیادی دارند اما معمولا فرمولاسیون مواد تشکیل‌دهنده آنها بسیار خشک است و بنابراین پوست لطیف لب را آزار مي‌دهند اما ما می‌خواهیم به شما یاد دهیم چگونه از همان رژهای همیشگی استفاده کنید اما دوام آنها را بالا ببریم. یک مداد لب با رنگ طبیعی لب انتخاب کنید، یعنی رنگش به گونه‌ای باشد که چندان روی لب جلب توجه کند و همچون هاله‌ای روی لب بنشیند. با مداد خطوط مرزی لب را کاملا مشخص کنید، علاوه بر اینها داخل لب را نیز با مداد رنگ دهید چرا که این پایه رنگ به نگاه داشتن رنگ لب کمک می‌کند.روی همین لایه رژلب بزنید و بعد از زدن رژلب، با مداد خط مرزی بالای لب را پررنگ کنید. با انگشت آرام روی لب‌ها بزنید تا هم رژلب‌های اضافی پاک شودو هم رنگ لب‌ها یکنواخت شود.کمي‌پودر پنکیک یا رژگونه ماندگاری رژلب را باز هم بیشتر کند.

10. رنگ رژ را هماهنگ با موها انتخاب کنید
اگر موهایی بلوند یا سفيد یا خاكستري دارید مي‌توانید از رژ لب‌هاي صورتي روشن و نارنجي كمرنگ استفاده كنید و اگر موهاي‌تان قرمز است رژ لب‌ هلويي، صورتي، قرمز روشن و شفاف توصيه مي‌‌شود. خانم‌هايي كه موهاي مسي و شرابي دارند مي‌توانند رنگ‌هاي فوق را به صورت تيره استفاده كنند. براي موهاي قهوه‌اي روشن و متوسط رژ لب صورتي، قرمز و قرمز مرجاني، قرمز شرابي، قهوه‌اي روشن و... و براي موهاي قهوه‌اي تيره و مشكي نیز بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده کنيد. توصيه مي‌كنيم از رژلب‌هايي استفاده كنيد كه خاصيت مرطوب‌كنندگي دارند.

11. نحوه درست استفاده‌ كردن از عطر

عطر زدن آداب مخصوص به‌خودش را دارد، البته اگر دل‌تان می‌خواهد ماندگاری عطرتان بیشتر شود و مرتبا مجبور به استفاده مجدد نباشید عطر را روی قسمت‌های نبض‌دار بدن اسپری كنید آن هم نه از فاصله خیلی نزدیك. عطری كه از فاصله نزدیك اسپری شود روی یك نقطه خرید اینترنتی رژلب جمع می‌شود و احتمال این‌كه بوی آن به تلخی بزند زیاد می‌شود. مچ دست‌ها، گردن (در مواردی ممكن است باعث ایجاد حساسیت شود) و آرنج‌ها محل‌های اصلی اسپری شدن عطر هستند. دست‌تان را در فاصله 10 تا 15 سانتی‌متری این نقاط بگیرید و به آرامي‌عطر را اسپری كنید. در مورد مچ دستان یك نكته را به خاطر داشته باشید. بعد از استفاده از عطر، مچ‌ها را به هم نسایید؛ این كار باعث خراب شدن بوی عطرتان می‌شود.بعضی‌ها عطر را تنها روی گردن‌شان اسپری می‌كنند اما فقط به گردن اكتفا نكنید چون بخش زیادی از بوی عطرتان رو به بالا خواهد رفت و كمرنگ می‌شود. مچ دست‌ها برای تكمیل این پروژه عالی است!

 

2 نكته براي پاك كردن آرايش
1.برای پاک کردن آرایش یک تکه پنبه یا پد پنبه‌ای را به مواد پاک کننده آغشته کنید و روی پوست صورت، اطراف چشم و گردن خود بکشید. در صورتی که با این روش، آرایش شما پاک نشد، چند نقطه از ماده پاک کننده را در چند جای صورت‌تان بگذارید، سپس با یک گلوله پنبه مرطوب آن را در تمام صورت‌تان پخش کنید. با این روش حتی مواد آرایشی نفوذ کرده به منافذ پوست‌تان نیز خارج می‌شوند.

2. براي پاك كردن آرايش چشم به جاي شيرپاك‌كن از چشم‌پاك‌كن دو فاز استفاده كنيد و اگر چشم پا‌ك‌كن نداشتيد از شامپو بچه استفاده كنيد.

 

منبع: نمناک





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: