آفتاب سوختگی و بهترین راه برای درمان آن
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

آفتاب سوختگی رخ می دهد که پوست خود را به قرار گرفتن در معرض آفتاب بدون حفاظت در معرض.آفتاب سوختگی از درجات مختلف اولین علائم زیادی ندارد اما اگر آفتاب سوختگی با علائمی مانند التهاب و قرمزی پوست همراه بود نیاز به دانستن اثرات آفتاب بر روی پوست بالا بود و همچنین در آفتاب سوختگی ممکن است پوست خشک سطح رایت سایت و.

روش های درمان آفتاب سوختگی
درمان آفتاب سوختگی باستان

راه حل های حذف آفتاب سوختگی

برای درمان آفتاب سوختگی ، روش های زیر را امتحان کنید :

https://elanza.com/product/LNZP-60ed81276af27/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-zinc-oxide-%D8%AD%D8%AC%D9%85-50-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

1.شیر سرد فشرده برای درمان آفتاب سوختگی:
برای درمان آفتاب سوختگی و تسکین پوست آفتاب سوختگی و کاهش سوزش و خارش آن کمپرس shirkhank استفاده کنید زیرا پروتئین موجود در شیر, یک لایه برای محافظت از AZPOST ایجاد باقی مانده مرطوب آن می شود. پوست نیاز به رطوبت برای درمان بهتر به دلیل آنزیم های شفا دهنده کار بهتر بر روی پوست هیدراته.

دریای آفتاب سوختگی

درمان آفتاب سوختگی با شیر سرد

2. اثر مصرف میوه ها و سبزیجات بر آفتاب سوختگی:
آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در درمان پوست آسیب دیده و آفتاب سوخته علت بسیاری از فارسی پوست آسیب دیده ترمیم شوند تا زمانی که از پوست در برابر آفتاب آسیب بینایی بهتر است که آنتی اکسیدان مصرف آنتی اکسیدان ها با خوردن روزانه چند واحد میوه و سبزیجات می تواند عرضه. این آنتی اکسیدان ها ترویج بهبود پوست با بیشترین سرعت ممکن .


داروهای خانگی برای از بین بردن آفتاب سوختگی

تعمیر آفتاب سوختگی با خوردن سبزیجات
3. مواد غذایی ضد التهابی :

استفاده از غذاهای ضد التهابی یکی از بهترین راه های درمان آفتاب سوختگی است. چای سبز و آب انار نمونه هایی از این مواد غذایی هستند که خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدان ها هستند که در تسکین پوست و آفتاب سوختگی های ناشی از اشعه ماوراء بنفش مضر موثر هستند.

4.آنتی اکسیدان های موضعی :

https://www.amazon.com/Best-Sellers-Health-Personal-Care-Burn-Products/zgbs/hpc/3762791

 

راه دیگر برای درمان آفتاب سوختگی استفاده از آنتی اکسیدان های موضعی است که همچنین خواص مرطوب کننده برای پوست است.

5.درمان آفتاب سوختگی با آلوئه ورا :
از محصولات گیاهی آلوئه ورا برای رفع علائم اولیه آفتاب سوختگی مانند درد و سوزش استفاده کنید، همچنین بسیار مفید آلوئه ورا را تسکین داده و پوست را خنک می کند .

درمان آفتاب سوختگی پوست صورت

حذف آفتاب سوختگی با آلوئه ورا

6. کرم مرطوب کننده و پماد :

بسیار ضروری است که پوست را سه بار در روز با کرم های مرطوب کننده و پماد مرطوب کنید ، زمانی که پوست سوخته شروع به فرو ریختن می کند.

زمان آفتاب سوختگی پوست برای توجه به این نکات مهم
آفتاب سوختگی پوست خود را به شکل بافت مرده و قرنیه قرار ندهید زیرا باعث آسیب بیشتری به پوست می شود ، بنابراین پوست خود را خشک و ریخته می شود.
از محصولات مانند رتینوئیدها،و غیره اسید گلیکولیک و همچنین حتی مراحل پوست اندازی پوست و آفتاب سوختگی و نه همه استفاده نمی شود چرا که استفاده از این محصولات باعث حساسیت بیش از حد پوست است.
با کرم های ضد آفتاب پس از درمان ، آفتاب سوختگی و غیره اجازه دهید پوست خود را دوباره رایت با کرم های ضد آفتاب AZPOST خوددر برابر اشعه های مضر نور Khushid (UVA و UVB ) محافظت و هر دو ساعت یک بار خورشید را بر روی پوست خود بزنید به خصوص agrahl شنا شما و یا تعرق بیش از حد شما.





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: