کرم های ضد آفتاب طبیعی و خانگی با روغن نارگیل
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

در کتاب صفر تا یک ، پیتر می پرسد خوانندگان به در نظر گرفتن نظرات که با آن حقایق بر این باورند که تعداد کمی از مردم به توافق برسند. برای من ، اعتقاد به این است که اکثر کرم های ضد آفتاب در اجتناب از سرطان پوست مفید نیست ممکن است احتمال آسیب را افزایش دهد.

این است که قطعا یک افکار عمومی نیست و من قطعا شما را تشویق به استفاده از کرم های ضد آفتاب و یا چشم پوشی از مشاوره دکتر نیست. با این حال ، من شما را تشویق به انجام تحقیقات و استفاده از عقل سلیم زمانی که در معرض نور خورشید.

آفتاب سوختگی مضر است. اما کرم های ضد آفتاب تنها راه دور از او نیست.

کرم های ضد آفتاب طبیعی

چگونه کرم های ضد آفتاب خانگی را بسازیم ؟
مشکلات کرم های ضد آفتاب
بسیاری از کرم های ضدآفتاب حاوی مواد سمی و یا غدد درون ریز و اخلال در مواد شیمیایی است که در بسیاری از موارد می تواند رشد سرطان پوست تولید رادیکال های آزاد در بدن و تقویت خود است.

در واقع ، در سال آغاز استفاده از کرم های ضد آفتاب،و غیره میزان سرطان پوست در واقع افزایش یافته و اسناد و مدارک در سال 2007 می گوید:از F آگاه نیست که استفاده از کرم های ضد آفتاب به تنهایی برای جلوگیری از سرطان پوست کمک می کند". در بسیاری از گزارش ها نشان داده اند که ضد مردم خطر ابتلا به سرطان بیش از یک مقدار زیادی از کرم های ضد آفتاب شامل oxybenzone که به هورمون شناخته شده است برای استفاده توسط کودکان توصیه نمی شود پس می شود کودکان از عینک آفتابی ضد استفاده از این به آنها.

ویتامین D = لازم برای تشکیل هورمون های مناسب . مواد ضد آفتاب مانند اکسی بنزون = غدد غدد درون ریز را مختل می کنند که مانع تشکیل هورمون ها می شوند. برخی از کرم های ضد آفتاب ممکن است آسیب بیشتری نسبت به مفید است?

معایب کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب چه آسیب می رسانند ؟
عامل زیست محیطی

در این قسمت ما در مورد نتایج که من می دانم برخی از کارشناسان آسیب کرم های ضد آفتاب صحبت :

تحقیقات اخیر نشان می دهد که بسیاری از ترکیبات در انواع کرم های ضد آفتاب است که آسیب رساندن به زندگی اقیانوس به خصوص صخره های مرجانی وجود دارد . دلیل این است که این ترکیبات ممکن است ویروس های منفی در جلبک دریایی به نام zoxanthella بیدار.

این جلبک دریایی ارائه مواد غذایی مرجانی و رنگ. کرم های ضد آفتاب شیمیایی باعث ویروس های بی اثر به ضرب در این zooxanthella تا میزبان جلبک می میرد. این به نوبه خود باعث مرگ مرجانی می شود.

محققان می گویند که بیش از 5,000 تن نور خورشید توسط شناگران سالانه شسته می شود. این" آلودگی دریایی " بخش بزرگی از زندگی مرجانی در اقیانوس است و به طور غیر مستقیم بسیاری از گونه های دیگر اقیانوس را تهدید می کند.

کرم های ضد آفتاب نقص

آسیب به زندگی اقیانوس با کرم های ضد آفتاب
عامل ویتامین D

با توجه به اینکه بسیاری از مردم این روزها از کمبود ویتامین D رنج می برند ، من شخصا کمبود نور خورشید را در نظر می گیرم که مشکل بیشتری نسبت به تابش خورشید بیش از حد ایجاد می کند . کمبود ویتامین D با بسیاری از انواع سرطان مانند سرطان پستان همراه است . کمبود ویتامین D نیز در دوران بارداری از جمله دیابت قبل از بارداری ، دیابت حاملگی و تولد زودرس رخ می دهد ...آنها مربوط بودند.

بنابراین قرار گرفتن در معرض خورشید است که نه تنها عامل مرتبط با سرطان پوست و دیگر عوامل مانند مصرف امگا-6 روغن های گیاهی می تواند تاثیر قابل توجهی در سلامت پوست!

حس به سمت خورشید

در اغلب موارد ، رویکرد ما این است که قرار گرفتن در معرض روزانه خورشید بدون سوزاندن. از آنجا که ما اغلب در خارج از خانه کار نمی, ما در واقع سعی کنید برای سوزاندن خورشید هر روز, برای جلوگیری از آن. هنگامی که شما بیرون بروید اگر شما نیاز به نور خورشید بیشتر , شما می توانید به کمک لباس یا کلاه برای حفاظت از.

حفاظت از پوست

عوارض استفاده از کرم های ضد آفتاب
استفاده از کرم های ضد آفتاب طبیعی:
اگر قرار بود به در آفتاب شدید باشد زمانی که شما به اندازه کافی خورد, استفاده از کرم های ضد آفتاب طبیعی.این کرم های ضد آفتاب خانگی می تواند جایگزین طبیعی تر برای کودکان و جوانان و بیشتر. البته فراموش نکنید که افرادی که مواد مخدر ، و غیره.، خطر آفتاب سوختگی را افزایش می دهد و یا می توانید آن را به راحتی می سوزاند.

کرم های ضد آفتاب خانگی خطرناک است؟
برخی از مقالات اخیر ادعا می کنند که کرم های ضد آفتاب خانگی مضر هستند و مردم باید آنها را حل نمی کند . دلیل این کار این است که شما نمی توانید به SPF با کرم های ضد آفتاب خانگی رضایت, پس از آن به احتمال زیاد برای سوزاندن.

درست است که آنها در روش های آزمایشگاهی ساخته نمی شوند ، بنابراین ما نباید از کرم های ضد آفتاب خانگی استفاده کنیم به طوری که ما از آنها در روش های سنتی استفاده می کنیم. شما باید یک دکتر مشورت برای پیدا کردن آنچه برای شما بهتر است.

خطر کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب طبیعی و خانگی مضر یا مفید است ؟
ایجاد کرم های ضد آفتاب خانگی با روغن نارگیل
مواد طبیعی کرم های ضد آفتاب را انتخاب کنید:
بسیاری از اجزای این دستور غذا یک عامل حفاظت از خورشید طبیعی (عامل حفاظت از خورشید). این یک دستور العمل طبیعی است و توسط موسسه آزمایش نشده است.

مواد اولیه spf کم در نظر گرفته می شوند:

روغن بادام-SPF حدود 5
روغن نارگیل با SPF 4-6
اکسید روی SPF 20 - 20 بسته به مقدار مورد استفاده است.
روغن دانه تمشک SPF 25-50
روغن دانه هویج-SPF 40-40
شی کره یا همان شی کروی-SPF 4-6
نسخه نهایی را می توان بسته به مقدار هر جزء استفاده کرد ، توانایی محافظت از نور خورشید را دارد. یک نسخه ساده حتی فقط روغن نارگیل و یک شی باتری با کمی تمشک و روغن دانه هویج و یا برخی از اکسید روی برای قرار گرفتن در معرض محیط کار خواهد کرد.

حتما قبل از استفاده از هر گونه دارو یا مواد بر روی پوست با پزشک مشورت کنید.

مواد طبیعی کرم های ضد آفتاب

حفاظت از خورشید کرم های ضد آفتاب طبیعی ،
مواد اولیه کرم های ضد آفتاب خانگی:
نصف فنجان بادام یا روغن زیتون
- روغن نارگیل (spf طبیعی 4)
یک چهارم فنجان موم
2 قاشق غذاخوری اکسید روی (این یک نسخه غیر نانو است که پوست را جذب نمی کند. مراقب باشید به استنشاق پودر نیست).
تا یک قاشق چای خوری تمشک اسانس-اختیاری
تا 1 قاشق چای خوری روغن دانه هویج-اختیاری
2 قاشق غذا خوری شی (spf طبیعی 4-5) - اختیاری

https://elanza.com/product/LNZP-60e2fc1bc5da1/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%86%D9%84%D9%86%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D9%84-colorless-for-dry-skin-spf50-%D8%AD%D8%AC%D9%85-50-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%DB%8C-%D8%B1%D9%86%DA%AF
مزایای کرم روغن نارگیل

ترکیبات طبیعی کرم های ضد آفتاب با روغن نارگیل
دستور العمل های طبیعی کرم های ضد آفتاب
ترکیب مواد تشکیل دهنده به جز اکسید روی در یک لیوان یا ظرف بزرگتر.
یک کاسه متوسط را با چند اینچ آب پر کنید و روی حرارت متوسط قرار دهید.
آرامش در قوطی و پور را در یک ظرف قرار داده و آب بر روی آن.
همانطور که آب گرم می شود ، ماده در شیشه شروع به ذوب شدن می کند. گاهی اوقات لرزش یا تا زمانی که مواد خام به طور کامل حل شود ، اکسید روی را اضافه کنید ، به خوبی لرزش دهید و داخل قلع برای ذخیره سازی بگذارید.
هم بزنید هنگامی که سرد می شود تا مطمئن شوید اکسید روی گنجانیده شده است.
حفظ دمای اتاق.
ساخت کرم با روغن نارگیل

تهیه دستور العمل کرم های ضد آفتاب طبیعی و خانگی
نکات عملی و مهم کرم های ضد آفتاب طبیعی :
این کرم ضد آفتاب ضد آب نیست و پس از عرق کردن یا شنا کردن پاک می شود.
مراقب باشید به استنشاق اکسید روی-استفاده از ماسک.
برای اضافه کردن موم کرم های ضد آفتاب بیشتر به درستی به استفاده از کرم های ضد آفتاب نرم.
ما توصیه می کنیم با استفاده از نارگیل, عصاره وانیل یا اسانس اسطوخودوس برای عطر
آن را در یک محل خنک و خشک در یخچال نگه دارید.
فروشگاه بهتر در یک جعبه کنسرو کوچک و با کف دست زدن مانند کره بر روی بدن.
حذف اکسید روی و این باعث می شود یک دستور عالی!
حتی بهترین روش کرم های ضد آفتاب
یک بطری لوسیون مورد علاقه خود را (که همچنین روغن مرکبات را شامل نمی شود)!) اضافه کردن دو غیر نانو اکسید روی و خوب مخلوط کنید.





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: