چگونه به درستی مصرف کرم های ضد آفتاب
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

پوست ما هر روز در معرض نور خورشید خطرناک قرار می گیرد ، چه در یک محیط بسته یا باز ، پوست ما نیاز به حفاظت از نور خطرناک خورشید دارد. کرم های ضد آفتاب یک راه حل امن برای حل این مشکل است. کرم های ضد آفتاب خوب با یک لایه بر روی پوست می تواند اشعه ماوراء بنفش ، نور ماوراء بنفش را دفع کند و در عین حال رطوبت پوست را حفظ کند.
اشعه ماوراء بنفش ؛ مضر ترین اشعه در نور خورشید

قبل از اینکه شما می دانید که چگونه برای محافظت از پوست خود را از اشعه های خورشید را لازم است بدانید که دقیقا چه چیزی برای محافظت از پوست در برابر او. این امر می تواند خیلی خوب به احساس آفتاب, به ویژه هنگامی که ما در خارج از منزل و آب و هوای آفتابی است. جالب است بدانید که حتی در روزهای ابری که خورشید در آسمان دیده نمی شود ، نور خورشید و پوست ما وجود دارد.

 

یکی از اشعه های مضر در نور خورشید اشعه ماوراء بنفش یا اشعه ماوراء بنفش است که برای چشم انسان قابل مشاهده نیست. هنگامی که این پرتو پوست ما ، پوست جذب اشعه ماوراء بنفش برای محافظت از خود از اثرات مخرب آن و تولید یک رنگدانه به نام ملانین ، ساخت پوست تیره تر. اما قرار گرفتن در معرض طولانی مدت به اشعه ماوراء بنفش می تواند تولید ملانین بیش از حد و جهش DNA شود ، باعث تاریکی بالا ، پیری زودرس ، چین و چروک و سرطان پوست.

 

اشعه ماوراء بنفش در نور خورشید نیز سرطان زا است که اثرات مضر آن مطابق با سیگار کشیدن و آلودگی هوا است. قرار گرفتن در معرض بدون محافظت پوست از نور خورشید و یا لامپ های خورشیدی است که تقریبا همان اثرات بر احتمال سرطان بسیار خطرناک است.

 

تا به امروز ، بسیاری از تحقیقات بر روی اشعه ماوراء بنفش انجام شده است. نتایج نهایی اثر مخرب پرتوهای اشعه ماوراء بنفش ساطع شده توسط خورشید و ایجاد چین و چروک و تغییر رنگ و خشکی پوست, پوست, نقص در سیستم ایمنی بدن و سرطان پوست کاملا روشن و آشکار.

 

چه ویژگی باید بهترین کرم های ضد آفتاب? اگر spf بالا تنها معیار را برای شما به خرید کرم های ضد آفتاب راهنمایی بسیار ضروری در مورد کرم های ضد آفتاب است, شما احتمالا می گویند چیزی در مورد آنها nashnidhaid.

 

کرم های ضد آفتاب ، بهترین کرم های ضد آفتاب
کرم های ضد آفتاب

 

انواع کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب در بازار مدل های مختلف شامل کرم های ضد آفتاب رنگی و بی رنگ کرم های ضد آفتاب با SPF به پایین و یا بالا. کسانی که نمی خواهند بیش از حد سفید باشند ، معمولا از کرم ضد آفتاب رنگی با رنگ پوست خود استفاده می کنند که مانند یک کرم پودر است.

 

همه کرم های ضد آفتاب محافظت از پوست شما!

بسیاری از کرم های ضد آفتاب تنها محافظت از پوست خود را از نور خورشید UVB و اشعه uva خطرناک هنوز هم وجود دارد. تفاوت بین اشعه UVA و UVB را با دقت یاد بگیرید ، نکات زیر را بخوانید:

 

* اشعه UVB از خورشید آسیب لایه پوست و آفتاب سوختگی.

* اشعه UVA مسئول چین و چروک و پیری زودرس و آسیب DNA به پوست.

* اشعه ماوراء بنفش بر اساس مطالعاتی است که در نهایت باعث بیماری های پوستی و به ویژه سرطان پوست می شود.


دریافت سریع ترین اینترنت خانه با تخفیف ویژه از dotk.

ارزان ترین تلفن همراه با بهترین کیفیت


بنابراین هر گونه کرم های ضد آفتاب?

هنگام خرید کرم های ضد آفتاب, به دنبال کلمات طیف گسترده ای در بسته بندی و یا کرم های ضد آفتاب بدن. این عبارات نشان می دهد که کرم شما می تواند پوست را از اشعه محافظت کند. بهترین کرم های ضد آفتاب این ویژگی است.

 

نکات مهم برای انتخاب کرم های ضد آفتاب مناسب :

قبل از انتخاب کرم های ضد آفتاب ، مهمترین نکات که باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

 

* استاندارد سازی

* پشتیبانی شده توسط وزارت بهداشت

* پوست جنس: پوست چرب ، خشک ، حساس و مخلوط ، که هر کدام باید کرم های ضد آفتاب خود را آماده می شود. به عنوان مثال ، یک فرد دارای پوست چرب ، اگر کرم های ضد آفتاب برای افراد مبتلا به استفاده از پوست خشک ، باعث جوش پوست سر سیاه و سفید و آکنه در پوست شما.

 

کرم های ضد آفتاب حدود 20 دقیقه طول می کشد تا پوست را جذب کند ، بنابراین همیشه آن را به پوست 20 تا 30 دقیقه قبل از ترک خانه اعمال کنید. همچنین باید تمدید شود هر 2 به 3 ساعت به طوری که برای از دست دادن اثر آن نیست.

 

کرم های ضد آفتاب ، بهترین کرم های ضد آفتاب
بهترین کرم های ضد آفتاب

 

با انتخاب کرم های ضد آفتاب برای پوست هر فرد

1-پوست حساس
آرایش و لوازم آرایشی

برای افراد مبتلا به پوست حساس ، اگزما یا پوست مستعد ابتلا به پسوریازیس ، کرم های ضد آفتاب باید در هنگام انتخاب بیشتر محافظ در نظر گرفته شود. در اغلب موارد ، نور خورشید می تواند علائم اگزما را بهبود بخشد ، اما در دیگران قرار گرفتن در معرض نور خورشید وضعیت را تشدید می کند.

 

هنگام انتخاب کرم های ضد آفتاب ، لیستی از مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید و سعی کنید از مواردی که می دانید پوست شما را تحریک می کند اجتناب کنید. همچنین می تواند به عنوان یک کرم غیر معطر و برای پوست حساس استفاده شود. نور خورشید می تواند پوست شما را بسیار خشک کند ، بنابراین پوست را مرطوب نگه دارید و مایعات زیادی مصرف کنید. طوری که پوست نشسته باقی می ماند کرم های ضد آفتاب قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب غفلت نکنید.

 https://elanza.com/product/LNZ-P-4922/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%B6%D8%AF-%D9%84%DA%A9-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-spot-solution-spf-50-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

2. پوست مستعد ابتلا به آلرژی

بسیاری از مردم از جوش ناشی از گرما پس از قرار گرفتن در معرض خورشید رنج می برند. این جوش نه تنها به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب ، بلکه به دلیل گرما است. شما می توانید جلوگیری از تشکیل این جوش با نگه داشتن خود را خنک, پوشیدن لباس های شل, نوشیدن مایعات و کاهش ورزش شدید در گرما. با این حال ، دشوار است برای جلوگیری از گرما ، به خصوص در خارج و یا در هر منطقه شرجی.


پیشنهاد ویژه
پنجه hoshmandtawid دنده بدون استفاده از klakh سلامت خدمات پزشکی و درمان, بهداشت banwandansteni بهداشت و ananbank ملی سپرده از بانک ملی سود سالیانه بانک ملی ارائه اوراق گواهی سپرده مدت * سالانه % 18

اگر شما مستعد ابتلا به تشکیل چنین جوش هستید ، از کرم ها با خواص پیشگیری از آلرژی استفاده کنید. این کرم محافظت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش و نور ماوراء بنفش به ارائه یک لایه محافظ بر روی پوست آنها ایجاد آن را از تابش خیره کننده خورشید به شکل تاول و قرمزی و یا خارش و احتباس مایعات جلوگیری می کند .

 

3-پوست تیره

تصور غلط است که پوست تیره خورشید صدمه نمی زند وجود دارد. اما باید به یاد داشته باشید که خورشید به تمام انواع پوست رنگ های مختلف آسیب می رساند. اگر پوست شما تاریک است ، البته ، شما احتمالا کمتر احتمال دارد برای سوزاندن ، اما اشعه خورشید هنوز هم آسیب پوست شما. افراد مبتلا به پوست تیره تر هستند احتمال بیشتری برای آسیب پوست در مناطق با رنگ کمتر, مانند کف پا و کف دست.

 

در مورد پوست تیره ، حفاظت به راحتی با اسپری انجام می شود. اسپری 100 ٪ شفاف است و هیچ لکه ای ندارد. همچنین به سرعت خشک می شود و حاوی ویتامین E است که به مرطوب کننده پوست و تغذیه کمک می کند.

 

4. پوست روشن

اگر پوست روشن دارید ، مستعد آسیب سطحی (تحریک) و آسیب درازمدت ناشی از خورشید هستید. در صورتی که صورت خود را دارای کک و مک ، شما باید کرم بیشتر در برابر خورشید استفاده کنید. قرار گرفتن در معرض پاک کردن پوست برای 5-10 دقیقه در برابر نور خورشید باعث آسیب می شود. با این حال ، حتی برای پوست تیره ، یک ساعت از قرار گرفتن در معرض آفتاب می تواند باعث آسیب پوست شود.

 

مهم نیست که آیا شما در طول تابستان تمام روز و یا چند سال در خارج از خانه در هر صورت در پوست های روشن باید با استفاده از یک عامل محافظ (SPF 30+). همچنین به یاد داشته باشید به درخواست مجدد کرم های ضد آفتاب پس از شنا (حتی اگر کرم ضد آب است). همچنین سایه بین 12:00 و 15:00 ساعت و پوشش مناطق حساس پوست مانند شانه ها. برای مناطق حساس پوست مانند لب ها ، می توانید از رژ لب استفاده کنید که مرطوب کننده است و همچنین در برابر UVA و UVA محافظت می کند.

 

5-پوست چرب

اگر پوست شما چرب باشد ، گرمای تابستان باعث چربی بیشتری می شود. گرما آن را به تولید سبوم بیشتر (چربی) که باعث می شود پوست چرب. استفاده نامناسب از کرم های ضد آفتاب در کرم مرطوب کننده باعث پوست چرب و اثر منفی بر روی صورت می شود.

 

با این حال ، حتی اگر شما استفاده از کرم های مختلف بر روی پوست برای پیدا کردن کرم مناسب ، ما باید کرم های ضد آفتاب را فراموش نکنید. بسیاری از مرطوب کننده ها حاوی SPF است اما این کرم بسیار رقیق تر و سبک تر از کرم های ضد آفتاب می تواند محافظت از پرونده های حقوقی در برابر اشعه های uv-A و UV-B را ندارد. به جای استفاده از مرطوب کننده ، شما می توانید راه اندازی کرم های ضد آفتاب با خواص مرطوب کننده.

 

چگونه به درستی مصرف کرم های ضد آفتاب

یک تصور غلط در میان مردم جهان وجود دارد. بسیاری از آنها سعی می کنند در استفاده از کرم های ضد آفتاب صرفه جویی کنند ، در حالی که مشکل کاملا اشتباه است و رقت اثر کرم های ضد آفتاب را از بین می برد. معمولا کرم های ضد آفتاب هر 2 مفاصل در کل صورت و در روزهای آفتابی هر 2 ساعت به آن کشش باید استفاده شود. بیست دقیقه قبل از خروج از خانه ، توصیه می شود که کرم های ضد آفتاب را بپوشانید و همچنین از آن در زیر چراغ های مهتابی استفاده نکنید.

 

معمولا افرادی که پوست را علاقه چرب در مصرف ضد آفتاب نه به این دلیل که مردم فکر می کنند که کرم های ضد آفتاب و بسیاری از آنها بیشتر از قبل چرب نمی تواند در حالی که این باور کاملا غلط است.

 

استفاده از کرم های ضد آفتاب است که شما می توانید لذت ببرید

بهتر است به استفاده از کرم های ضد آفتاب است که شما راحت با پوشش بر روی پوست صورت خود را دادن به شما انگیزه بیشتری برای استفاده روزانه. به یاد داشته باشید که قیمت کرم های ضد آفتاب به طور قابل توجهی بر کیفیت عملکرد شما لازم نیست که آن را برای رسیدن به این نتیجه رسیدند که کرم ضدآفتاب از چه مارکی و برندی هستند بیشتر لذت می برد.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: