مدل ابرو برای چهره های لاغر
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

نوع آرایش می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر چهره چربی یا لاغر داشته باشد. چهره های کشیده و نازک باید به شکل آرایش و شکل باشد که چهره را به گرد و غبار و تخمدان تبدیل می کند . معمولا, مناطق سایه دار و تاریک صورت نازک تر و gudder هستند. با ما بمان به ما بگویید که چگونه برای نشان دادن یک باربر چهره لاغر.
حجیم مژه های خود را

https://elanza.com/product/LNZP-6097d368530a0/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D9%85%D9%88-%D8%AF%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-argan-oil-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-2-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C

اگر شما مههای و پربشتی ذهن و چشم انداز هستید ، توجه شما بیشتر از همیشه کشیده شده است. بدین ترتیب, زمانی که تمرکز بر روی چشم خود را-یعنی, نگاه به سمت, بالا برای شما کشیده می شود, و غیره. برای شما, آن را نیز به نظر می رسد گسترده تر و وراج می شود. شما می توانید هر دو فر مژه و ریمل مژه و ابرو و مژه پسوند به صورت فله تا مژه های خود استفاده کنید.

 

مدل ابرو برای چهره های لاغر

بهترین مدل ابرو برای چهره های باریک ، ابروهای نسبتا گسترده و نرم و تمایل کمی به سمت بالا برای کاهش طول عمر صورت. ابروهای خود را نازک نکنید تا چهره شما بسیار طولانی و لاغر نباشد.

 

آرایش صورت لاغر ، آرایش صورت لاغر و کشیده ، آرایش صورت لاغر
لاغر و کشیده آرایش صورت

 

تن پوست مناسب برای صورت طولانی

بهترین رنگ برای کسانی که دارای چهره گسترده هستند دو درجه روشن تر از رنگ پوست آنها است. البته توجه داشته باشید که اگر رنگ پوست است. آن است که بیش از حد آن را روشن نمی کند اما از دو تا سه درجه پوست شما روشن تر است و این تفاوت با این رویداد شما را پیدا کند دیده می شود. به یاد داشته باشید که شما نیاز به آماده سازی صورت خود را برای آرایش اول ، بنابراین شما می توانید عناصر دیگر به آن را انجام دهد.

 https://www.amazon.com/2021-Premium-Keratin-Hair-Mask/dp/B08N471RKG/ref=sr_1_2?_encoding=UTF8&c=ts&dchild=1&keywords=Hair+Treatment+Masks&qid=1625557875&s=beauty&sr=1-2&ts_id=10666437011

کسانی که پوست بیش از حد روشن دارند نیازی به روشن کردن آن ندارند. کسانی که استفاده از رژ لب و رژ لب می تواند کمک به برجسته چهره خود را.
ما تخفیف برای دوستان روجا! خرید در حال حاضر و یک کیسه هدیه رایگان!

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!

 

اجتناب از سایه های تیره چشم

شما می دانید ما با استفاده از رنگ های تیره برای نشان دادن برخی از قسمت های صورت, بنابراین رنگ های تیره مناسب برای افراد با چهره باریک نیست. این قانون به سایه چشم اعمال می شود. بنابراین بهتر است از سایه چشم تیره خودداری کنید ، به کمک سایه ها و رنگ های روشن کمک کنید.

 

از گونه های تیره و رنگی برای انحراف خودداری کنید ،

از آنجا که صورت شما را نازک تر نشان می دهد.

برای سرخ شدن بهترین موقعیت است که به خنده در چهره داده و سپس کمی پایین تر از آن این پف ناشی از خنده خود را با برس پهن در دو طرف صورت به خصوص گوش از سرخ شدن آن را از هر نظر. رژ لب شما نباید از گوشه چشم بالا مالیده شود. همچنین رژ لب نباید از نوک بینی به سمت پایین استفاده شود. به این ترتیب صورت خود را به نظر می رسد بیشتر چرخش.
آرایش و لوازم آرایشی

 

آرایش صورت لاغر ، آرایش صورت لاغر و کشیده ، آرایش صورت لاغر
آرایش صورت لاغر

 

موهای خود را به طرفین محکم نکنید
پیشنهاد ویژه
آشپز خانه و لوازم خانگی سرآشپزها خانگی (ظروف پخت و پز, تزئینی, کتری, سماور, شار و...) انواع مدل های فانتزی شیشه ای این بهترین راه بالاتر برای افزایش ارتفاع ، بازدید از فولاد بزرگ افزایش ارتفاع علمی خانه و لوازم آشپزخانه ، آشپزی خانه (ظروف پخت و پز ، و غیره، دکور، و غیره کتری ، سماور و غیره لوپین, و... خرید انواع وسایل آشپزخانه / * تخفیف ویژه

بهتر است موهای خود را در اطراف صورت باز کنید و بیش از حد بالا نروید و در طرفین محکم بچرخید ، که ، البته ، زیبا تر و طراوت تر خواهد بود اگر شلوغ بود.

 

استفاده از رنگ های روشن و شاد در رژ لب

از آنجا که چهره های باریک و بلند در این رنگ ها زیبا و باز خواهند بود. از خط لب تیره برای شکل دادن ، لب های اندازه و لب های الکتریکی استفاده کنید .

 

نقاشی گربه خط چشم

شما باید متوجه شده است که اگر یک فرد دارای خط چشم گربه اولین چیزی که جلب توجه در چهره اش است و همان خط چشم. گربه خط چشم را نشان می دهد بهار برانکارد بزرگتر, با وجود آن که تنگ نیست اگر شما آن را بکشد گسترده. این مدل از آرایش چشم ایجاد تعادل در صورت خود را که باعث کاهش لاغری و لاغری صورت خود را.

 

تیره شدن در داخل چشم با یک مداد یا خط چشم چشم های نازک و ترکیب صورت را نشان می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: