بی بی کرم الانزا
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

ناخن از اپيدرم كه منشأ مو و لايه خارجي پوست است، سرچشمه مي‌گيرد. به همين دليل بعضي از بيماري‌هاي ناخن و پوست، مشترك هستند. قسمت اصلي ناخن، صفحه ناخن است كه نقش حفاظت از بند انتهايي انگشتان را به عهده دارد.

 

چين‌هاي ناخن در طرفين و ابتداي آن توسط كوتيكول به ناخن چسبيده‌اند. در صورت از بين رفتن آنها زمينه عفونت ريشه ناخن فراهم مي‌شود. ريشه ناخن يا ماتريكس قسمت توليدكننده ناخن محسوب مي‌شود و صدمه به آن باعث تغيير شكل دايمي ناخن مي‌شود.

 https://elanza.com/category/eyebrow-make-up

بستر ناخن كه صفحه ناخن به آن چسبيده است، قسمت نازك‌شده پوست است؛ سرشار از عروق خوني و فاقد چربي زيرجلدي. نكته‌ مهم اين است كه استفاده از مواد آرايشي مخصوص ناخن‌ها معمولا همراه با صدمه‌هاي قابل توجه به ناخن، بافت‌هاي اطراف ناخن و حتي صدمه به پوست نواحي دورتر است كه سعي مي کنم در مورد آن اطلاعاتي به شما بدهم.


همین حالا برنامه نویسی یادبگیر (از صفر تا صد)

خرید پک 25عددی ماسک4لایه با تخفیف ویژه+ارسال رایگان!


اصطلاح لاك ناخن معمولا شامل ملغم‌ها و پوشش‌هاي زير و روي آن است كه به صورت جداگانه يا با هم در يك محصول استفاده مي‌شود. لايه زيرين براي چسبيدن ملغم به ناخن و لايه سطحي براي جلا دادن و افزايش مقاومت ملغم در مقابل سايش به كار مي‌رود. پوليش‌هاي ناخن متشكل از 30 درصد مواد جامد و 70 درصد مواد حلال است. عمدتا مواد تشكيل‌دهنده آنها عبارتند از نيتروسلولز، رزين‌هايي مانند تولوئن، سولفوناميدها، مواد پلاستيكي، حلال‌هايي مانند تولوئن و بوتيل و مواد رنگي.


تبلیغات آنلاین،رشد درآمد,هزینه تبلیغات

واكنش‌هاي حساسيتي مانند درماتيت آلرژيك به وفور در اطراف ناخن يا نواحي‌اي كه با ناخن تماس داشته‌اند (مانند پلك‌ها، صورت، طرفين گردن و نواحي فوقاني سينه) ديده مي‌شود. اين درماتيت به صورت قرمزي، خارش، تورم و ضخيم‌شدگي و تيرگي پوست، خود را نشان مي‌دهد. معمولا با برداشتن پوليش ناخن، علايم فوق سريعا از بين مي‌روند ولي چرمي شدن پوست (ضخيم‌شدگي) و عفونت ثانويه محل ممكن است تداوم يابد. همچنين تغيير رنگ صفحه ناخن بعد از استفاده از پوليش‌ها معمولا به صورت زرد- پرتقالي خواهد بود كه به تدريج تيره‌تر خواهند شد.
پیشنهاد ویژه
لیزر هموروئید و بواسیرمیخوای از همیشه زیباتر باشی؟ارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیبا بهترین راهکارهای زیبایی دندان آشنا شویدلیزر هموروئید و بواسیرانواع جراحی زیبایی سینه

 

مهم‌ترين حلالي كه براي پاك كردن لاك ناخن به كار مي‌رود، استون است كه گاهي اوقات باعث خشكي زياد صفحه ناخن و التهاب پوست اطراف ناخن مي‌شود. توصيه مي‌‌کنم كه با در نظر گرفتن جوانب احتياط، ناخن را در محلول گرم حلال (استون)، غوطه‌ور كنيد. اين كار باعث جداشدن راحت‌تر پوليش ناخن و صدمه كمتر به صفحه ناخن‌ها مي‌شود. اگرچه اخيرا پدهاي مخصوصي براي پاك كردن ناخن در بازار موجود است اما آنها نيز حاوي استون هستند و استفاده از آنها بي‌ضرر نيست و بيشتر جنبه تبليغاتي دارند و خلاصه، مزيتي بر استون ندارند. اخيرا با اضافه كردن موادي مانند پروپيلن گليكول به استون، شدت خشك‌كنندگي آن را روي ناخن كاهش داده‌اند ولي همچنان پاك‌كننده اصلي پوليش ناخن، استون است.

با بی بی کرم و کاربرد آن آشنا شوید
BB مخفف “Beauty Balm” یا “Blemish Balm” است که در فارسی به آن «بالم زیبایی» یا «کرم زیبایی» هم می گویند که تلفیق لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست است و علاوه بر زیبایی خاصیت محافظت کنندگی از پوست را دارد.

استفاده از این کرم شما را از کرم ضد آفتاب، پرایمر، کانسیلر و کرم پودر، بی نیاز می کند پس اگر می خواهید زمان آرایش کردن خود را به نصف برسانید، بعد از خواندن این بخش از دنیای مد نمناک و یادگیری روش استفاده از بی بی کرم، حتما آن را امتحان کنید.

https://elanza.com/category/cosmetics

بی بی کرم

بی بی کرم چیست؟
بی بی کرم مخفف بیوتی بالم است که اولین بار در کره مورد توجه قرار گرفت. بی بی کرم یک محصول آرایشی با فواید مراقبت از پوست است که از آن در برابر نور خورشید محافظت می کند، آن را آبرسانی کرده و براقیت پوست را تحت کنترل قرار می دهد.

بسته به فرمولاسیون بی بی کرمی که استفاده می کنید تمام این موارد روی پوست شما اجرا خواهد شد. بی بی کرم ها برای انواع پوست از جمله پوست های خشک و چرب به شکل متفاوت در دسترس قرار می گیرند.

از آنجایی که بی بی کرم ها یک محصول چند منظوره هستند، در نتیجه زمانی که آن ها را استفاده کنید قادر خواهید بود روتین زیبایی خود را ارتقاء ببخشید. سطح پوشش دهی طبیعی تری را نسبت به کرم پودر ایجاد می کنند و اساساً گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند یک آرایش طبیعی داشته باشند.

فواید بی بی کرم

چرا باید از کرم بی بی استفاده کنیم؟
زیرا بی بی کرم ها دارای ترکیبات و توانایی های متعددی هستند و محصولات چند منظوره و عالی برای استفاده روزمره هستند.
به سادگی توسط پوست جذب می شوند.
برای پوست مفید هستند و میتوانند سلامتی پوست را تضمین کنند.
پوشش دهی متوسط و خوبی را برای پوستتان ایجاد می کنند.
خواص مرطوب کنندگی، ضد آفتابی و درمانی دارند.
در کنار داشتن آرایش پوست طبیعی و زیبا، سبب درخشش و شفافیت پوست شما می شود.
بی بی کرمها میتوانند یکی از محصولات عالی برای مسافرت هم باشند زیرا می توانند جایگزین چندین محصول مختلف باشند.
به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن، پوستی سالم و زیبا داشته باشید.
مزایای بی بی کرم

چه زمانی از بی بی کرم استفاده کنیم؟
اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که هیچ زمانی برای استفاده از بی بی کرم، زمان بد محسوب نمی شود. این کرم ها را روز هایی استفاده کنید که می خواهید علاوه بر آرایش، چهره کاملاً طبیعی داشته باشید.

وقتی که برای بیرون رفتن هنگام صبح عجله دارید، بی بی کرم گزینه عالی محسوب می شود زیرا چند کاربرده است و در نتیجه دیگر مجبور به استفاده از پرایمر یا مرطوب کننده نیستید. به جای همه آن ها فقط همین یک محصول را استفاده می کنید.

البته باید دقت کنید که بی بی کرم شما ضد آفتاب هم داشته باشد که در غیر این صورت حتما باید زیر بی بی کرم از ضد آفتاب یا مرطوب کننده حاوی اس پی اف استفاده کنید.

مصرف بی بی کرم

چگونه از بی بی کرم استفاده کنیم؟
زمانی که صحبت از میکاپ های مایع مانند بی بی کرم می شود، حتماً به شما توصیه می کنیم که به جای انگشت از بیوتی بلندر ها استفاده کنید زیرا قطعاً یک میکاپ بی عیب و نقص تری را علاوه بر مراقبت بیشتر ایجاد می کند.

مقدار کمی از این بی بی کرم را روی محو کننده یا همان بلندر میکاپ بریزید و سپس با استفاده از آن، محصول را روی صورت تان محو کنید و همچنین می توانید از انگشت دست هم استفاده کنید؛ به شرطی که از قبل دستان تان را خوب شسته باشید.

نکته:اگر احساس کردید که بعد از بی بی کرم هنوز پوشش دهی مطلوب روی پوستتان ایجاد نشده، می توانید از مقداری کانسیلر هم استفاده کنید و ایرادات پوست را بپوشانید. البته نیاز به پوشش دهی بیشتر، یکی از علامت های این است که باید به جای بی بی کرم از سی سی کرم استفاده کنید.

استفاده بی بی کرم

هنگام خرید بی بی کرم به نکات زیر توجه کنید
به نوع پوست خود توجه نمایید:
در انتخاب بی بی کرم به نوع پوستتان توجه کنید.

بی بی کرم برای پوست نرمال و معمولی
اگر پوست نرمال و معمولی دارید، از بی بی کرم به اندازه یک نخود استفاده کرده و پوشش دهی خیلی خوبی برای پوست خودایجاد کنید. اگر قصد دارید پوشش دهی بیشتری را در پوستتان داشته باشید، میتوانید از بی بی کرم به عنوان پرایمر استفاده کنید.

بی بی کرم برای پوست چرب
اگر پوست چرب و روغنی دارید، از بی بی کرم هایی مخصوص پوست چرب که حاوی ترکیباتی هستند که باعث ایجاد تعادل در چربی پوست شده و با محدود کردن ظاهر منافذ پوستی، ظاهری صاف و بی عیب و نقص برای پوست ایجاد خواهند کرد، استفاده کنید.این کرم ها در طول روز، درخشش و چرب بودن صورت را به بهترین شکل ممکن کنترل خواهند کرد. کرم ضدجوش نوروا از سری BB کرم ها گزینه خوبی برای پوست های چرب است.

کاربرد بی بی کرم

بی بی کرم برای پوست خشک
اگر پوست خشک دارید به دنبال بی بی کرم تغذیه کننده پوست یا آبرسان بگردید (Nourishing And Hydrating) که دارای فرمول نرم کننده باشند.استفاده از یک بی بی کرم می تواند رطوبت مورد نیاز پوست شما را در زیر مواد آرایشی حفظ کند.

SPF کرم را بررسی کنید:
ی بی کرم یک کرم زیبایی چند منظوره است و اکثر بی بی کرم ها دارای SPF هستند. با استفاده از این کرم می توانید از کرم ضد آفتاب و لوازم آرایش به طور جداگانه استفاده نکنید.

این نوع کرم از پوست شما در برابر آفتاب محافظت و از عوارض خورشید جلوگیری می کند. اگر دارای پوست روشن هستید BB Cream SPF 30 به بالا انتخاب کنید. اگر دارای پوست تیره تر هستید از BB Cream SPF 15 استفاده کنید.

رنگ پوست خود را در نظر بگیرید:
بی بی کرم در رنگ های مختلف وجود دارد پس شما بی بی کرمی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ پوست شما باشد.

رنگ پوست و بی بی کرم

از بی بی کرم ها به جای چه کرم هایی استفاده می شود؟
آیا بی بی کرم را می توان به جای مرطوب کننده استفاده کرد؟
بی بی کرم ها حاوی ترکیبات سیلیکونی می باشند که پوست را نرم و مرطوب می کنند اما نمی توان آنها را جایگزین مرطوب کننده نمود زیرا آنها حاوی ترکیبات دیگری مانند پیگمنت یا رنگدانه و ضدآفتاب نیز هستند که پوست را خشک می کنند پیشنهاد می شود اگر زمان استفاده از بی بی کرم ها احساس می کنید پوست تان خشک است از مرطوب کننده زیر بی بی کرم استفاده کنید.

آیا بی بی کرم را می توان به جای ضدآفتاب استفاده کرد؟
بله می توان از این نوع کرم اگر مداوم در معرض اشعه آفتاب نیستید، به جای ضد آفتاب استفاده نمود اما اگر قرار است ساعات طولانی در معرض اشعه آفتاب باشید، بی بی کرم ها نمی توانند جانشین مناسبی برای ضدآفتاب ها شوند و باید از یک کرم ضدآفتاب با SPF بالاتر استفاده کنید.

آیا بی بی کرم را می توان به جای کرم پودر استفاده کرد؟
پوشانندگی بی بی کرم ها در حد کرم پودرهای تخصصی نیست و تنوع رنگی آن در حد کرم پودر نیست. اگر پوست خشک و خیلی غیریکنواختی دارید باید روی بی بی کرم از کرم پودراستفاده کنید اما اگر به دنبال یک محصول آرایشی هستید که پوستتان را مرطوب کند و پوشش دهی سبک یک کرم پودر را داشته باشد بی بی کرم همان محصولیست که به آن نیاز دارید.

بی بی کرم ها شاید به اندازه ای که می خواهید مثل کرم پودر، پوشش دهی نداشته باشد اما پوست شما را آبرسانی، روشن و مات می کنند و باعث می شوند که به هدف مراقبت از پوست خود دست پیدا کنید.

بی بی کرم به جای کرم پودر

استفاده از بی بی کرم برای چه کسانی مفید است؟
بی بی کرم ها برای افراد با پوست های نرمال تا چرب با رنگ پوست روشن تا متوسط که نه نیاز به مرطوب کننده های سنگین دارند و نه به دنبال محصولات درمان آکنه هستند، مناسب است.

برخی انواع بی بی کرم ها حاوی ترکیبات ضد چروک مانند پپتیدها و ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند ویتامین C و E و ویتامین A و مرطوب کننده مانند هیالورونیک اسید و گلیسیرین هستند. برخی دیگر از انواع بی بی کرم ها حاوی ترکیبات روشن کننده مانند عصاره شیرین بیان و آربوتین هستند.

بی بی کرم ها همه کاری انجام می دهند اما متاسفانه در هیچ یک از آن ها متخصص نیستند و شما نمی توانید از این کرم به تنهایی برای درمان مشکلات پوستی استفاده کنید. اگر پوست شما دارای لک و جای جوش است یا دچار تیرگی دور چشم هستید احتمالا بی بی کرم نمی تواند آنها را درمان کند و پوشانندگی مورد نظر شما را ایجاد کند.

کرم پودر بی بی کرم

تفاوت بی بی کرم ها با کرم های دیگر
تفاوت بی بی کرم با کرم مرطوب کننده رنگی
بی بی کرم تقریباً یک نسخه قویتر از مرطوب کننده های دارای رنگ هستند و چنانچه در بخش آرایش و زیبایی دنیای مد نمناک عنوان شده است این مرطوب کننده های رنگ دار مرطوب کننده هایی هستند که یک رنگ نسبتاً ملایمی را برای پوشش دهی روی صورت ایجاد می کنند اما بی بی کرم فراتر از آن ها عمل می کند و دارای فواید مراقبت از پوست نیز هست.

تفاوت بی بی کرم و کانسیلر
کانسیلر قدرت پوشانندگی بیشتری نسبت به بی بی کرم دارد.

تفاوت بی بی کرم و پرایمر
پرایمر کرم یا لوسیونی است که بعد از مرطوب کننده و قبل از کرم پودر پرایمر می زنند تا آرایش مدت طولانی تری روی پوست بماند. بی بی کرم را می توان جای پرایمر استفاده کرد.

 

منبع: https://www.beytoote.com/attire/service-attire/locke-aston-have-advantage.html





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: