شال و روسری هندی گرم برای سرمای زمستان
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

شال های هندی پارچه ای به شکل مستطیل شل است که بر روی شانه ها یا سر پوشیده شده است. این لباس ها بیشتر برای گرم نگه داشتن در ماه های زمستان مورد استفاده قرار می گیرد ، اما با توجه به سبک های معاصر ، در صورتی که پوشیدن ژاکت در آن زمان نامناسب باشد ، می توان از آنها برای پارچه پوشیدن استفاده کرد.

همانطور که از نام این نام پیداست ، این پوشاک از هندوستان و عمدتا از کشمیر سرچشمه می گیرد. جالب اینجاست که شال هندوستان ، هنگامی که در اروپای غربی پوشیده می شود ، یک لباس بزرگ مد محسوب می شد که در دهه 1800 توسط نخبگان جامعه پوشیده می شد.

https://www.ginzzaa.com/category/sneakers

Indian Shawls And Stoles For Winter Warmth

شال & دزد پاشمینا

یک نوع بسیار محبوب و پرطرفدار ، شال Pashmina است. این با موی بز کوه ساخته شده و یکی از نفیس ترین شال ها به حساب می آید. از آنجا که آنها بسیار محبوب هستند ، بسیاری از زنان در سراسر جهان تصمیم می گیرند که شال های Pashmina را بصورت آنلاین بخرید.

هند انواع مختلفی در مورد شال Pashmina دارد. یک نسخه Amli است که از سوزن دوزی پیچیده برای ایجاد گلدوزی ظریف در تمام بدن پوشاک استفاده می کند. طرح هایی که معمولاً روی شال هایی از این دست ایجاد می شوند ، از محیطی الهام گرفته شده و بنابراین شامل نقوش چنین برگ هایی ، درختان و تاک ها هستند.

با توجه به منشاء آنها ، هنگام جستجوی شال آنلاین ، مطمئنا هند بهترین مکان برای مرور آنهاست. یکی از بزرگترین تولید کنندگان در جهان شال های Pashmina ، هند انواع مختلفی برای ارائه دارد. به همین دلیل است که وقتی خانمها شال را به صورت آنلاین خریداری می کنند ، هند بهترین پورتال های خرید را انتخاب می کند اگر کسی به دنبال مدل های اصلی باشد.

شال های معمولی کشمیر به کمک پارچه های ضخیم مانند پشم ، کتان و در بعضی مواقع پنبه ساخته می شود. این شال ها با گلدوزی های خدمه مشخص می شوند که با پشم ساخته می شوند و از نقوش و الگوهای الهام گرفته شده از طبیعت استفاده می کنند.

https://www.ginzzaa.com/category/flat

پشمهای بکار رفته در این نوع شال ها معمولاً به رنگ سبز عمیق ، قرمز ، آبی و مشکی است زیرا پارچه پس زمینه معمولاً به صورت سفید یا خامه ای است و این رنگ ها تمایل به بهترین حالت دارند. جالب اینجاست که این شکل از گلدوزی نیز در الگوهای معاصر برای گلدوزی روی کیف های دستی و کفش استفاده می شود و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

هنگام جستجوی شال های معتبر هندی ، خرید آنلاین گزینه ای عالی است زیرا یافتن محصولات مختلف طبق سلیقه و نیازهای فردی بسیار ساده است. علاوه بر این ، شناختن تاریخ و میراث موجود در پشت هر محصول نیز آسان تر است.

شال های هندو پاشمینا در سراسر جهان بسیار مشهور است و خرید روسری از هند با انگشتان دست هرگز آسانتر از اینترنت نبود. چه زنان برای پناهیدن از سرما و چه درست به عنوان یک لوازم جانبی مد نیاز به یک پوشاک سبک دارند ، راه حل مناسب شال است.

هند دارای بهترین طیف وسیعی از این پوشاک در سراسر جهان است. به همین دلیل ، چه کسی به دنبال شال معتبر کاشیری یا شال پاشمینا باشد ، هند مکان مناسبی برای جستجوی آنهاست.

 

شیک و روند شال های هندی

printed-stole

یکی از بهترین چیزها در مورد شال ، تطبیق پذیری آنها است. این پوشاک را می توان روی هر چیزی پرتاب کرد و به نظر شما جادو می کند. برای ناهارهای گاه به گاه با دوستان ، زنان ترجیح می دهند که بر روی یک شال گلدوزی شده بر روی یک کامزای سالار ظریف پرتاب کنید.

برای یک لحظه مشابه ، پوشیدن لباس های هند و غربی با شال نیز کاملاً قابل قبول است. زنانی که به دنبال افزایش قد خود هستند ، تمایل دارند که شال را به عنوان مرکزی که از جذب گروه خود می باشد بر خلاف برخورد با آن به عنوان یک لوازم جانبی استفاده کنند. برای این کار ، شال های دوزی به شدت ایده آل هستند.

برای مناسبت های رسمی ، یک شال نیز می تواند بر روی سارو پرتاب شود. سارافی که از ابریشم ، ژرژت ، چاندی ، مخملی یا هر ماده دیگری ساخته شده است ، یک همراه ایده آل برای این شال ها است. به جای دوپتایی که با آن همراه است ، می توانید یک شال گازدار سبک بر روی یک کت و شلوار anarkali پوشانده و جلوه ای جالب ایجاد کنید.

هنگام پوشیدن ساروپ ، ایده آل است که از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید ، زیرا آنها به سقوط سارا و همچنین به قد زنانی که آنها را پوشیده است اضافه می کنند. آنها همچنین می توانند با کت و شلوارهای anarkali پوشیده شوند اگرچه کفش های تخت V شکل معمولاً با این به نظر می رسد.

https://www.ginzzaa.com/category/shawls

 





:: بازدید از این مطلب : 1032
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: