نکات مهم شما باید بدانید در مورد صاف کردن مو با گل و کراتین
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

بسیاری از مردم فر و وزوز به دنبال یک راه برای راست و برش موهای خود را. راه های مختلفی برای راست کردن فر و وزوز وجود دارد که یکی از این روش ها برای مو است. ژیلت یک نام تجاری از محصولات صاف کننده مو است ، اما به دلیل آن یکی از مارک های محبوب و ابتدایی این محصول است ، همه می دانند که کار صاف کردن مو به نام ژیلت.

اما محصولات دیگر با عملکرد مشابه با نام های تجاری مانند lolan ، John depperell و y در بازار وجود دارد و استفاده می شود. در این بخش از دنیای مد ، رطوبت با روش صاف کردن مو با گل و تنوع آنها با کراتین آشنا خواهد بود.

حذف مو Paz

صاف کردن مو به دو روش مختلف
روش های صاف کردن مو
اوراق قرضه گوگرد بین زنجیره پروتئین باعث بوریا بافی مو. مواد مورد استفاده برای گل مو باعث تخریب تخمگذار در بافت پروتئین مو می شوند ، مو را صاف و بدون فر می کند.

4 تا 6 ماه اثر شکوفایی مو باقی می ماند اما برخی از اثر آن دائمی است زیرا ساختار مو به طور دائم از بین می رود. پس از رشد ریشه های مو به صورت درشت و پس از 9 ماه یا یک سال برای ریشه ها دوباره از مواد گل استفاده کنید.

قبل از پوست سر چه باید بکنید ؟
مو نباید از 6 ماه قبل از گلدهی رنگ شود.
اگر موهای خود را رنگ و یا رنگ قبل از شکست گل.
گل مو در نزد یک سبک مو حرفه ای است.
پس از گلدهی مو به طور منظم رسیدگی به مو و استفاده از سرم مو و انواع گوارش مو.

بهترین مواد صاف کننده مو

نکات مهم قبل از صاف کردن مو
چرا مو رنگ نیست در حالی که صاف کردن مو با گل
اگر موهای خود را قبل از گالت یک رنگ و یا می خواهید همزمان با رنگ مو گالت خود را. این باعث آسیب ، خشکی و همچنین شکستگی ، مو و موهای خود را از اراده مو رنج می برند.

انواع گل

صفر گل: برای صاف کردن موهای طبیعی ، فر و مو که 30 ٪ وزوز ، صفر گل استفاده می شود. برای موهای معمولی ، نازک ، کم پشت ، محصول صفر گل را برای 25 دقیقه قرار داده و نیازی به گرما بر روی مو نیست.

گل قوی: این گل برای صاف کردن موهای فرفری و صاف کننده مو مقاوم در برابر شیمیایی قابل استفاده است. یک محصول گل قوی بر روی مو به شدت فر و ضخیم برای 30 دقیقه و بدون نیاز به گرما.

عوارض موی گل

چگونه مو را با گل درست کنیم؟
صاف کردن مو با گل یا کراتین؟ که بهتر است?
تفاوت بین گل و کراتین.
کراتین مو صاف و پاک از بین بردن موهای مجعد و فر گفته می شود اما در ساختار کراتین مو پروتئین مو از بین بردن نخواهد بود و ساقه موها تقویت شده است . کراتین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نرم کردن انواع مو ، حتی آسیب دیده و آسیب دیده مو.

اما گلت مو یا ribandیگ یا صاف کننده مو با روش شیمیایی با توجه به وخامت ساختار پروتئین مو است بنابراین برای روشن کردن تمام انواع مو مانند رنگ مو و یا تنک شدن مو استفاده می شود. گل مو تغییر ساختار بافت ساقه موم و این باعث از دست دادن آب و رطوبت از مو.

ضرر این روش این است که پس از انجام این کار ، مو سقوط نمی کند و با سشوار می رود و .. مو را نمی توان مدل دهید. اگر مواد گل مو به اشتباه استفاده شود ، مو به طور جدی آسیب دیده و باید کوتاه شود.

https://elanza.com/product/LNZP-60ed365ad2398/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AD%D8%AC%D9%85-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-300-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

موی کراتین چیست ؟

چگونه مو را با کراتین درست کنیم؟
پس از گلدهی و صاف کردن مو چه باید بکنید؟
مو پس از رطوبت گل خشک و شکننده مو از هیدراتاسیون و چیپس مو طبیعی روغن بادام ، نارگیل ، کمک زیتون.

چگونه به گل موهای خود را
ابتدا مو را به اندازه آن تقسیم می کنیم. پشت گردن ، گوش، وازلین به طوری که به مواد آسیب از طریق دسته.

در یک کاسه شیر یا خط راست مو از پشت مو شروع به پرتاب مواد در دسته موهای نازک به طوری که آن را می رسد به همه نقاط مو. با فرهای ، رنگ مواد را از ریشه تا انتهای مو مالش می دهیم ، اما مواد نباید به ریشه مو برسند.

https://www.amazon.com/Keratin-Complex-Amplifying-Conditioner-Volumizing/dp/B0841R5KPP

سپس حدود نیم ساعت صبر کنید.

برای نتیجه گیری بهتر ، ما مو را با یک صاف کننده مو از دستگیره های موی کوچک درست می کنیم که به مواد گل می چسبند. بهتر است اگر دمای اتو 150 درجه سانتیگراد باشد.

پس از صاف کردن مو ، مو را با شامپو بشویید و در بالای سرم صاف قرار دهید ، اجازه دهید مواد تشکیل دهنده برای 5 دقیقه روی سر باقی بمانند ، سپس مو را بشویید و خشک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: