چگونه می توانیم ریمل مژه و ابرو ?
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

ریمل مژه و ابرو یکی از محبوب ترین ابزار لوازم آرایشی و بهداشتی آرایش چشم است که به نظر می رسد مژه های ضخیم ضخیم است. ریمل میتواند آرایش چشم برای تکمیل و آن را به نگاه زیبا اما به شرطی که از ریمل مژه و ابرو مناسب است برای استفاده و نحوه صحیح ریمل برای چشم برای دیدن اگر به دلیل برخی اشتباهات در ریمل مژه و ابرو علت nazibaye چشم ها می شود. هنگامی که راهنمایی ریمل مژه و ابرو ما در این بخش از جهان از رطوبت به ارمغان آورد ، به طوری که ریمل مژه و ابرو در مژه های خود را می کند گلوله گلوله نیست.

آموزش ریمل مژه و ابرو

خرید نکات ریمل مژه و ابرو خوب
ریمل مژه و ابرو با کیفیت خوب و با نوع مژه خود را:
ریمل مژه و ابرو خوب و با کیفیت بالا برای چشمان شما جذاب و جذاب است. ریمل مژه و ابرو توسعه زیادی دارد و برای همه خانم ها از یک نوع ریمل مژه و ابرو مناسب نیست ، زیرا شکل و وضعیت مژه ها از خانم ها با آن انتخاب می شود. برخی از ریمل 2 در 1 تا 3 در 1 که برخی از ویژگی های با هم هستند. شما می توانید آنها را با توجه به نوع مژه و نوع مخلوط و ریمل مژه و ابرو استفاده کنید.

خانم هایی با مژه های کوتاه باید ریمل مژه و ابرو را انتخاب کنند که مژه های آنها را طولانی تر می کند. ریمل مژه و ابرو بلند ، که برس دارای موهای نازک است که بین مژه ها نفوذ می کند و حتی مژه های نازک را در کنار چشم ها پوشش می دهد ، برای این خانم ها ایده آل است.
برای داشتن شلاق های طولانی باید به قطر مژه ها ریمل مژه و ابرو ، مایع یا کرم توجه کنید ، انتخاب کنید که چه کسی آن را در طول طول مژه ها مسواک می زند.
خانم هایی با مژه های ضخیم باید از ریمل مژه و ابرو مایع استفاده کنند تا آنها را بدون دادن حجم به مژه ها مرتب کنند. استفاده از یک برس ریمل مژه و ابرو خشن با موهای نازک و سوراخ لب از همه مژه ها.
خانم هایی با مژه های صاف بدون خلق و خوی باید ریمل مژه و ابرو را انتخاب کنند که نوع ژل سبک و خامه ای است ، برس ها دارای انحنای هستند و قوس لازم را به مژه ها می دهند.
خانم هایی با مژه های کمر باید ریمل مژه و ابرو را انتخاب کنند که مژه ها را ضخیم و ضخیم می کند و قلم مو حجم و خلق و خوی معمول را دارد.
نکات مهم برای خرید ریمل مژه و ابرو

توجه به رنگ ریمل مژه و ابرو:
ریمل مژه و ابرو دارای رنگ های مختلف ، تمام رنگ ، نوع چهره زیبا تر است. را رنگ سیاه و سفید از چشم خود را باز تر و خشن و چشم خود را درخشش سحر و جادو است. اگر شما می خواهید برای ایجاد تنوع بیشتر بر روی صورت خود ، رنگ ریمل مژه و ابرو به چشم خود را به جای ریمل مژه و ابرو سیاه و سفید.

رنگ های فلزی در نور ، مژه ها را کوتاه تر کنید. اگر مژه های طولانی دارید ، رنگ ریمل مژه و ابرو شما انتخاب می کنید می تواند طبیعی یا زرق و برق دار باشد.

خرید ریمل مژه و ابرو ضد آب و با دوام:
ریمل مژه و ابرو خوب ، ضد آب خوب و دارای دوام بالا است. اگر در طول روز با آب و رطوبت رسیدگی و یا شما عرق زیادی می بینید بهتر است برای خرید ریمل ضد آب, اما تمیز کردن این ریمل بار برخی از زمان.

نحوه استفاده از ریمل مژه و ابرو

مراحل ریمل مژه و ابرو
تهیه چشم برای ریمل مژه و ابرو:
با آرایش چشم ، چشمان خود را کاملا تمیز کنید و از پودر مرطوب کننده یا تونر در اطراف چشم استفاده کنید تا رطوبت مورد نیاز برای چشم شما فراهم شود. پس از مرطوب کننده و یا تونر ، پرایمر بر روی پوست اطراف چشم خود را. سپس اگر شما می خواهید سایه و بعد از سایه چشم, جلو و پشت پلک خود را هر مدل شما می خواهید, خط چشم.

پس از استفاده از مرطوب کننده و یا تونر اطراف چشم و پرایمر روی پوست اطراف چشم خود را در حال حاضر از آن زمان به اجرا و ریمل مژه و ابرو.

مژه های خود را با استفاده از فرمول بچرخانید. مژه ها را به دقت بچرخانید تا مژه ها شکستن یا برش ندهند. برای انجام این کار ، فرمول را به آرامی در انتهای قسمت عمده مژه ها و نزدیک پلک خود قرار دهید ، آن را ببندید ، چند ثانیه باز کنید تا مژه ها فر شوند.

اگر شما را به جهان مرطوب از مد به عنوان خوانده شده برای شروع ریمل مژه و ابرو بهتر است به نگاه کردن. برس ریمل مژه و ابرو را به صورت افقی بریزید ، برس ریمل مژه و ابرو را به اتاق وارد کنید و آن را به مواد آغشته با حرکات چرخشی اعمال کنید. هرگز قلم مو را از بدنه به طور مداوم و فشار آن را به بدنه ، به عنوان آن را در داخل بدنه هوا تجمع می یابد و ریمل مژه و ابرو می شود تعداد گلوله.

راه درست ریمل مژه و ابرو

ریمل مژه و ابرو از قسمت ریشه شروع می شود تا مژه ها زیبا تر و زیبا تر شوند. این همچنین باعث می شود که بالای مژه ها احساس سنگین نداشته باشند.

مژه های پایین تر کمتر پشت و کوتاه تر هستند ، ریمل مژه و ابرو در مژه های پایین تر با ریمل مژه و ابرو ، که دارای یک برس نازک تر است. برای ریمل مژه و ابرو مژه از برس پلک پایین ، ریمل مژه و ابرو را به صورت عمودی و به آرامی بر روی مژه ها بکشید. قلم مو را روی مژه ها فشار ندهید تا زیر چشم خود سیاه نباشید. با دقت و بی حوصله انجام این مرحله و جلق زدن پلک فوقانی بیشتر از پلک پایین.

راه دیگر برای ریمل مژه و ابرو این است که چشمانتان را ببندید ، سپس گوشه ای از چشم را به همان اندازه که می خواهید خط چشم باشد نگه دارید. ریمل مژه و ابرو برای اولین بار در مژه های پایین تر به بیرون. چشم ها و ریمل مژه و ابرو خود را بر روی ضربه های بالا از ریشه به بالا باز کنید.

بسته به اینکه ضربه های ضخیم شما به نظر می رسد این جنبش را به عنوان انحنا تکرار کنید. در پایان ، چشم خود را برای 15 تا 30 دقیقه تا ریمل مژه و ابرو خشک بر روی مژه ها ببندید. سپس با استفاده از یک برس تمیز ، مژه ها را شانه کنید تا مواد اضافی از آنها برداشته شود.

ترفندهای ریمل مژه و ابرو

https://elanza.com/product/LNZ-P-4650/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%DA%AF%D9%84%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-infinity-lash

اگر می خواهید مژه های خود را به هم بچسبند ، این نکات را مشاهده کنید:
نکته ای که باید در ریمل مژه و ابرو توجه داشته باشید این است که مواد اضافی نباید بر روی قلم مو ریمل مژه و ابرو و اندازه مواد مورد استفاده برای قلم مو باشد.

اگر مواد اضافی بر روی قلم مو باشد ، آن را حذف کنید زیرا مواد اضافی روی ریمل مژه و ابرو باعث می شود که مژه ها با هم بمانند.

اگر مژه های کوتاه دارید یا می خواهید ریمل مژه و ابرو را چندین بار دریافت کنید. صبر کنید تا مژه های ریمل مژه و ابرو خشک دوباره ، و سپس به دور دوم ادامه داد ، بنابراین آن را با هم ضربه شلاق نمی چسبد. بیش از دو یا سه لایه از ریمل مژه و ابرو ، تکرار نیست ، چرا که زمانی که ضخامت ریمل مژه و ابرو به مژه ها بیشتر در زمان آن را به معدن طول می کشد.

اگر مژه های خود را با هم بچسبانید ، زمانی که مژه ها هنوز مرطوب هستند و ریمل مژه و ابرو با دست یا با شانه خشک نمی شود ، مژه ها را جدا کنید.

اگر شما هنوز هم می خواهید مژه ، آنها فرار کرد. چند دقیقه دست نگه دارید تا ریمل خشک مژه و دوباره با استفاده از گوشت چرخ کرده , آنها فر اما مژه frokerden بعد از ریمل مژه و ابرو xHamster احتمال شکستن و قطع ضربه شلاق توسط نازدار خود را افزایش را افزایش می دهد.

ریمل مژه و ابرو

https://www.superdrug.com/Make-Up/Eye-Makeup/Mascara/c/pt_make_up_mascara

نکات طلایی استفاده و نگهداری از ریمل مژه و ابرو
پاک کردن برس ریمل مژه و ابرو با بافت تمیز.
ریمل مژه و ابرو را به شخص دیگری قرض ندهید.
هنگام خرید ریمل مژه و ابرو ، به شکل قلم مو خود توجه کنید.
ریمل مژه و ابرو را در یک مکان خنک و خشک دور از نور خورشید ذخیره کنید. ذخیره سازی ریمل مژه و ابرو ضد آب در یخچال و فریزر.
توجه به تاریخ ریمل مژه و ابرو و مدت زمان استفاده از ریمل مژه و ابرو. می توانید ریمل مژه و ابرو برای بیش از سه ماه استفاده کنید.
برای پاک کردن ریمل مژه و ابرو با دست ، از ابزارهای حذف ریمل مژه و ابرو مانند پاک کننده شیر استفاده نکنید.
پس از استفاده از ریمل مژه و ابرو ، حتما آن را محکم کنید تا زندگی ریمل مژه و ابرو را افزایش دهید.





:: بازدید از این مطلب : 910
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: