استفاده از رنگ پوست
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

مطمئن نیستید که چه رنگ رژ لب برای استفاده از رنگ پوست شما ؟ ما به شما کمک می کنیم بهترین انتخاب ها را انجام دهید:

با ما در ارتباط باشید:

https://elanza.com/product/LNZP-6022908687c08/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D9%85%D9%88-%D8%A2%D9%84%D8%AA%D8%B1%DA%AF%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-miracle-%D8%AD%D8%AC%D9%85-1000-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
- اگر پوست شما سفید است و شما نیز موهای بور ، بهتر است به استفاده از رنگ های گرم مانند: قهوه ای ، به صورت خود را جذابیت بیشتر.

- اگر رنگ پوست ، مو ، همراه با موهای تیره و قهوه ای برای شما. بهترین ترکیب ، آرایش، رژ لب ، کلمات رنگی ، رنگ: قرمز ، نارنجی و قرمز ، که به زیبایی با رنگ موهای تیره که شما ایجاد کرده اید ، متضاد است.

- اگر رنگ پوست تیره و رنگ زیتون دارید ، می توانید از انواع رنگ های آرایشی استفاده کنید ، اما بهترین رنگ برای این پوست رنگ های ملایم و تیره است.

- و کسانی که رنگ پوست قهوه ای دارند ، رنگ هلو و رژ لب نارنجی را انتخاب می کنند.. انتخاب آنها بهترین است. این رنگ های گرم به خوبی با اسپرسو یا پوست قهوه ای مطابقت دارند.

البته لازم به ذکر است که اگر می خواهید در بعضی موارد زیباترین و جذاب ترین اظهار نظر کنید بیایید. شما می توانید از رنگ های قرمز ، قرمز ، نارنجی و غیره استفاده کنید. همچنین در این مورد با این ترکیب از رنگ رژ لب جذابیت اضافی از روزه.

نگه دار ، فلنج خط
استفاده از لب لب، برای تکمیل آرایش لب ، بسیار زیبا تر از رژ لب به تنهایی است. اما کشیدن بوش لب یک ضرورت و یا فقط به آرایش لب زیبا تر? چه زمانی باید از مداد و خطوط لب استفاده کنیم تا آرایش ما بهتر و بی عیب و نقص باشد ؟
زمان استفاده از لب لاینر
هنگامی که لب های شما باریک یا غیر متقارن هستند

برای آرایش لب باریک و یا خط لب طبیعی ناهموار و ناهموار است, شما باید یک خط لب استفاده. استفاده از بوش لب برای این نوع از لب, باعث باربر و حجیم دیده می شود. به این ترتیب ، از یک مداد لب در یک رنگ کمی تیره تر از رنگ لب خود استفاده کنید.

 

استفاده از خط لب ، لب نازک ، زمان استفاده از خط لب
آرایش لب

 

هنگامی که رژ لب درخشش چرب و چرب است

رژ لب براق یا چرب بیش از رژ لب مات در اطراف لب ها گسترش می یابد. برای جلوگیری از این گسترش ، بهتر است لب ها را بعد از اینکه رژ لب با یک خط رنگ لب یا یک خط کمی تیره تر دارید ، بکشید. سپس دور کنسول لب خود را و سپس استفاده از برخی از پودر, کرم یا پنکیک, حاشیه آرایش لب کامل.

 

اگر می خواهید رژ لب خود را طولانی تر
شما زیباتر از ماه! با تخفیف منابع روجا! ما را بررسی کنید.

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


قبل از رژ لب ، لب ها را بر روی لب ها قرار دهید ، سپس رژ لب را روی آنها قرار دهید تا از پاکسازی زودرس آنها جلوگیری شود.

 

استفاده از خط لب ، لب نازک ، زمان استفاده از خط لب
زمان استفاده از لب لاینر

 

چگونه به استفاده از بوش لب?
از آنجا که مداد لب انجام تقریبا مقدار زیادی از کار ، نرم افزار خود را نیز با توجه به نیازهای شما متفاوت است.
آرایش و لوازم آرایشی

 

اولین و مهم ترین نکته این است که مطمئن شوید که رنگ لب رژ لب سازگار است و اگر دوست دارید آرایش لب خود را اثرات طبیعی ، آن را. سعی کنید رنگ ، بوش لب و رژ لب ، به نحوی ، رنگی که شما مطابقت را انتخاب کنید. افرادی که می خواهند دوام رژ لب می توانید رژ لب با بوش لب و سپس رژ لب بر روی آن را پر کنید.


پیشنهاد ویژه
افزایش قد بهترین راه برای افزایش قد, جراحی افزایش qd8santi چقدر افزایش قد در 4mahlawazm, لوازم آرایشی, مکمل ها و مواد غذایی againstappadeclent پست شما در بازار ، پیدا کردن آن در اینجا!ارتودنسی ، ارتودنسی ، ارتودنسی نامرئی به دنبال ارتودنسی برتر در تهران هستید؟

با این حال, افرادی که تمایل به نشان دادن لب خود را حجیم تر هستند, تنها یک خط لب کمی بیشتر از محدوده واقعی لب.

 

یکی از ترفندهای است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای رسیدن به یک خط لب یکنواخت برای گرم کردن مداد لب است. فقط چند خط پشت دست خود را بکشید برای گرم کردن سرب جلوتر از آرایش.

 

با این کار ، مداد لب خود را حرکت می کند هموار تر از قبل بر روی پوست. هرگز از یک مداد با رسم خط طبیعی لب ها استفاده نکنید و سپس شکل لب ها را هر جا که لازم باشد تغییر دهید. با استفاده از یک قلم مو ، رژ لب ، لب کشیدن مورد نظر و بعد ، خطوط و رژ لب بر روی لب ها ، با هم مخلوط تا مرز مشخص شده ، آنها از بین برود.





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: