تکنیک های آرایشی برای جوان تر شدن
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

 آرایش صحیح تاثیر فراوانی بر زیباتر نمودن چهره دارد و سبب می شود چهره چندین سال جوانتر به نظر برسد . اگر شما بهترین لوازم آرایشی را داشته باشید اما اگر ندانید چگونه از آن ها استفاده کنید و آرایش صحیحی داشته باشید ، حتی با این لوازم نیز نمی توانید زیبا و جوان تر به نظر برسید.

برای اینکه جوانتر به نظر برسید ، از چند تکنیک ساده آرایشی استفاده نمایید و سن خود را پایین تر نشان دهید. در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با تکنیک هایی آرایشی برای جوانتر به نظر رسیدن آشنا می کنیم.

زیبا و جوان تر شدن با این تکنیک های آرایشی
از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید
همیشه پوست های خشک ، پیرتر به نظر خواهند رسید پس برای جووانتر به نظر رسیدن پوستتان بهتر است بعد از شستشوی صورت از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

در صورت استفاده نکردن از کرم مرطوب کننده ، لوازم آرایشی به لایه های خشک تر می چسبد، و باعث از بین رفتن انعطاف پذیری پوست و ناهموار شدن آن می شوند. پس پوست را با کرم های نرم کننده یا کرم های بدون روغن هیدراته کنید.

کرم مرطوب کننده

از پرایمر استفاده نمایید

قبل از آرایش چشم هایتان از پرایمر چشم استفاده نمایید زیرا برای خنثی کردن تورم و قرمزی چشم بسیار مناسب اند.

فونداسیون صورت را به طور صحیح انجام دهید
همیشه آرایش هایی که شما را طبیعی تر جلوه دهند ، بر زیبایی چهره می افزایند و سبب می شوند که جوانتر به نظر برسید بنابراین برای زیباتر و جوانتر به نظر رسیدن چهره تان ، از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید و از کرم پودر با پوشش کم برای پوشش مختصر صورت استفاده کنید.

کرم پودرهای حاوی مرطوب کننده نسبت به انواع دیگر پودرها بهتر روی پوست می خوابند؛ به اندازه یک سکه کوچک کرم پودر در کف دست تان بریزید و آن را به صورت بمالید.

چشم ها را بزرگتر نشان دهید
برخی از اشتباهات آرایشی سبب می شود چشم ها ریزتر به نظر برسد . چشم های ریز و پلک های افتاده ، به چشم ها حالت خواب آلود می دهند و سبب می شود صورت جوان به نظر نرسد.

برای اینکه چشم های شما بزرگتر به نظر برسد ، از سایه ی قهوه ای روشن یا سایه شامپاینی براق و سایه های نزدیک به رنگ پوستتان استفاده نمایید تا خط چروک ها کمتر خود را نشان دهد . همچنین با مداد روغنی خط اشک صورت را بپوشانید و با شایمر (براق کننده) گوشه ی داخلی چشم را براق تر کنید.

تکنیک های آرایش چشم

شکل طبیعی ابروی خود را دنبال کنید
هرگز ابروهای خود را طوری آرایش نکنید که مصنوعی و غیر طبیعی به نظر برسد بلکه ابروهای تان را با استفاده از مداد یا سایه طبیعی آرایش نمایید تا جوانتر به نظر برسید.

اگر بیش از حد زیر ابروهایتان را خط بکشید چهره شما خسته به نظر می رسد و اگر بیش از حد بالای آن ها را خط بکشید غیر طبیعی به نظر میرسید. ابرو های ایده آل نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه هستند.

به شکل صحیح رژگونه بزنید
برای داشتن یک صورت جوان یک رژگونه روشن نظیر(صورتی،هلویی)استفاده کنید و رژ گونه را به قسمت بالای برآمدگی گونه زده سپس یک قطره برق لب روی رژگونه خود بزنید. رژگونه های تیره و کرم پودرهای پررنگ استفاده نکنید زیرا رنگ های تیره خطوط چهره شما را از آنچه که هست عمیق تر نشان می دهد.

این ریمل ها مژه ها را خراب می کنند
ریمل مژه چشمان را زیباتر و درشت تر نشان خواهد داد پس با یک ریمل سبک و ملایم و نه ضدآب مژه هایتان را حالت دهید و قبل از ریمل زدن برای پرتر به نظر رسیدن مژه هایتان روی محل رویش مژه ها را مدادی قهوه ای بکشید . هرگز از ریمل های ضدآب استفاده نکنید زیرا اینگونه ریمل ها مژه ها را خشک می کنند و مژه ها نازک و شکننده می شوند.

ریمل زدن

از مرطوب کننده های رنگی استفاده نمایید
با استفاده از مرطوب کننده های رنگی پوستتان را کمی درخشان تر کنید زیرا پوست درخشان از نشانه های جوانی است. مرطوب کننده های رنگی بسیار سبک و دارای بافت ابریشمی هستند و پوشش دهی خوبی دارند . می توانید با یک اسفنج نم دار، مرطوب کننده را روی صورت خود بمالید و لکه های تیره پوستتان مانند زیر چشم و اطراف بینی را با یک کانسیلر رفع کنید.

https://elanza.com/brand/liesel

با کرم پودر خط ایجاد کنید

برای اینکه گونه های شما برجسته تر به نظر برسید می توانید با استفاده از یک برس کرکی یک خط باریک با کرم تیره زیر استخوان گونه ی خود به سمت بالا بکشید و آن را محو نمایید . در اطراف صورت، زیر خط مو و اطراف آن با استفاده از پودر تیره خط ایجاد کنید.

لب های خود را اینگونه آرایش کنید
با افزایش سن لب ها حجم خود را از دست می دهند و کمی افتاده به نظر می رسند بنابراین بهتر است برای جوان تر به نظر رسیدن با آرایش لبها کمی به آنها حجم دهیم.

شما می توانید برای این کار ، خط لب را کمی بالای خط واقعی لبتان بکشید و رژی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی داشته باشد اما اگر لب هایتان بزرگ است روی آن را خط لب بکشید و از رنگ های جیغ مانند آلبالویی و پرتغالی استفاده کنید . به قسمت وسط لب پایینی برق لب بزنید تا لب ها زیباتر و پرتر دیده شوند.

تکنیک های آرایشی

دندان های سفید شما را جوانتر نشان می دهند

دندان های سفید و براق سبب جوانتر به نظر رسیدن و زیباتر شدن شما می شود پس دندان های خود را سفید کنید تا چهره ای شاداب و بشاش داشته باشید.

جلوی موهایتان را کوتاه کنید

قسمت جلوی سرتان را کوتاه کنید و یک سشوار سطحی بکشید تا چهره تان جوانتر و زیباتر به نظر برسد.

موهایتان را کوتاه نگه دارید

موها با بالا رفتن سن حالت خود را از دست می دهند و خشک می شوند پس بهتر است موهایتان را کوتاه نگه دارید تا سن شما پایین تر نشان داده شود و راحت تر بتوانید به موهایتان رسیدگی نمایید.

https://elanza.com/brand/she

رنگ مناسب برای موهایتان انتخاب کنید

اگر می خواهید زیبا و جوانتر به نظر برسید هرگز اجازه ندهید موهای سفید شما نمایان شود زیرا ظاهر شما هرقدر مرتب باشد تارهایموی سفیدتان شما را پیر نشان می دهد . رنگ موی مناسب برای شما قهوه ای و زیتونی است و مش و های لایت های سفید، صدفی، استخوانی و نقره ای سبب مسن تر به نظر رسیدن شما می شود.

 

منبع: https://namnak.com/%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C.p65023





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: