نوشته شده توسط : ismaeil sahab

آفتاب سوختگی رخ می دهد که پوست خود را به قرار گرفتن در معرض آفتاب بدون حفاظت در معرض.آفتاب سوختگی از درجات مختلف اولین علائم زیادی ندارد اما اگر آفتاب سوختگی با علائمی مانند التهاب و قرمزی پوست همراه بود نیاز به دانستن اثرات آفتاب بر روی پوست بالا بود و همچنین در آفتاب سوختگی ممکن است پوست خشک سطح رایت سایت و.

روش های درمان آفتاب سوختگی
درمان آفتاب سوختگی باستان

راه حل های حذف آفتاب سوختگی

برای درمان آفتاب سوختگی ، روش های زیر را امتحان کنید :

https://elanza.com/product/LNZP-60ed81276af27/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-zinc-oxide-%D8%AD%D8%AC%D9%85-50-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

1.شیر سرد فشرده برای درمان آفتاب سوختگی:
برای درمان آفتاب سوختگی و تسکین پوست آفتاب سوختگی و کاهش سوزش و خارش آن کمپرس shirkhank استفاده کنید زیرا پروتئین موجود در شیر, یک لایه برای محافظت از AZPOST ایجاد باقی مانده مرطوب آن می شود. پوست نیاز به رطوبت برای درمان بهتر به دلیل آنزیم های شفا دهنده کار بهتر بر روی پوست هیدراته.

دریای آفتاب سوختگی

درمان آفتاب سوختگی با شیر سرد

2. اثر مصرف میوه ها و سبزیجات بر آفتاب سوختگی:
آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در درمان پوست آسیب دیده و آفتاب سوخته علت بسیاری از فارسی پوست آسیب دیده ترمیم شوند تا زمانی که از پوست در برابر آفتاب آسیب بینایی بهتر است که آنتی اکسیدان مصرف آنتی اکسیدان ها با خوردن روزانه چند واحد میوه و سبزیجات می تواند عرضه. این آنتی اکسیدان ها ترویج بهبود پوست با بیشترین سرعت ممکن .


داروهای خانگی برای از بین بردن آفتاب سوختگی

تعمیر آفتاب سوختگی با خوردن سبزیجات
3. مواد غذایی ضد التهابی :

استفاده از غذاهای ضد التهابی یکی از بهترین راه های درمان آفتاب سوختگی است. چای سبز و آب انار نمونه هایی از این مواد غذایی هستند که خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدان ها هستند که در تسکین پوست و آفتاب سوختگی های ناشی از اشعه ماوراء بنفش مضر موثر هستند.

4.آنتی اکسیدان های موضعی :

https://www.amazon.com/Best-Sellers-Health-Personal-Care-Burn-Products/zgbs/hpc/3762791

 

راه دیگر برای درمان آفتاب سوختگی استفاده از آنتی اکسیدان های موضعی است که همچنین خواص مرطوب کننده برای پوست است.

5.درمان آفتاب سوختگی با آلوئه ورا :
از محصولات گیاهی آلوئه ورا برای رفع علائم اولیه آفتاب سوختگی مانند درد و سوزش استفاده کنید، همچنین بسیار مفید آلوئه ورا را تسکین داده و پوست را خنک می کند .

درمان آفتاب سوختگی پوست صورت

حذف آفتاب سوختگی با آلوئه ورا

6. کرم مرطوب کننده و پماد :

بسیار ضروری است که پوست را سه بار در روز با کرم های مرطوب کننده و پماد مرطوب کنید ، زمانی که پوست سوخته شروع به فرو ریختن می کند.

زمان آفتاب سوختگی پوست برای توجه به این نکات مهم
آفتاب سوختگی پوست خود را به شکل بافت مرده و قرنیه قرار ندهید زیرا باعث آسیب بیشتری به پوست می شود ، بنابراین پوست خود را خشک و ریخته می شود.
از محصولات مانند رتینوئیدها،و غیره اسید گلیکولیک و همچنین حتی مراحل پوست اندازی پوست و آفتاب سوختگی و نه همه استفاده نمی شود چرا که استفاده از این محصولات باعث حساسیت بیش از حد پوست است.
با کرم های ضد آفتاب پس از درمان ، آفتاب سوختگی و غیره اجازه دهید پوست خود را دوباره رایت با کرم های ضد آفتاب AZPOST خوددر برابر اشعه های مضر نور Khushid (UVA و UVB ) محافظت و هر دو ساعت یک بار خورشید را بر روی پوست خود بزنید به خصوص agrahl شنا شما و یا تعرق بیش از حد شما.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

 پس از گردن آفتاب سوختگی چه باید بکنید ؟
آن است که مناسب برای به یاد داشته باشید از پوست صورت در مقابل نور خورشید مراقبت کنید اما کراوات نیز برای محافظت از نیازهای یک راه خوب برای شروع این است که کرم های ضد آفتاب با spf بالا پیدا کنید و استفاده کنید فقط مطمئن شوید که برای پوشش تمام نقاط دور از دسترس از کراوات با کرم های ضد آفتاب, اگر لازم است,شما همچنین می توانید حذف خورشید سد بر روی گردن خود را با یک سایه کلاه زمستان, روسری یا تی شرت یقه برای محافظت بیشتر از استفاده از UPF + 50.

https://elanza.com/product/LNZP-60ed81276af27/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-zinc-oxide-%D8%AD%D8%AC%D9%85-50-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

روش جلوگیری از آفتاب سوختگی گردن و محافظت از پوست گردن در برابر آفتاب سوختگی:
1. از کرم های ضد آفتاب برای حفاظت ، استفاده ، البته با spf بالا ؛ خورشید نمی تواند حفاظت کامل پوست شما را تضمین کند. خورشید عماد ، همراه با 100 spf تا 99 ٪ آسیب تابش خورشید uvb جلوگیری می کند (قبل از استفاده ، مطمئن شوید که با پزشک خود مشورت کنید)

2. به دنبال ضد آب یا ضد عرق کرم های ضد آفتاب را بررسی کنید اگر گردن خود را از رطوبت در 40 تا 80 دقیقه محافظت می کند .
برای حفاظت اضافی اعمال می شود کرم های ضد آفتاب در یک لایه و سپس با استفاده از اسپری های ضد آفتاب.در کل بهتر است به استفاده از آن را 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب ایجاد خواهد شد زمان مناسب برای حفاظت از نور خورشید است.

گردن آفتاب سوختگی
راه های جلوگیری از آفتاب سوختگی گردن پوست

3. استفاده از هر دو ساعت هنگامی که شما کرم های ضد آفتاب را بر روی گردن خود را به دلیل کرم های ضد آفتاب اثر خود را در شرایط عادی از دست می دهد. اگر شما شنا و یا خشک کردن گردن خود را با یک حوله, شما به زودی نیاز به استفاده از کرم های ضد آفتاب دوباره.

4.قرار دادن دستمال گلدار در اطراف گردن خود را. پارچه های دستمال گلدار سبک وزن ، مربع است که می تواند به راحتی در اطراف گردن گره خورده است ، و شما می توانید آن را به پشت یا جلو گردن ، گره خود را به پایان برساند ، و هم بزنید. پارچه ، بنابراین برای تنظیم آن از هر طرف از کراوات برای پوشش. اگر هوا بیش از حد گرم است, حرکت دستمال گلدار قبل از اتصال آن به گردن; اگر شما یک دستمال گلدار ندارد, شما می توانید هر مربع پارچه استفاده.

5. انتخاب لباس برچسب گذاشته شده توسط upf.
در حال جستجو برای لباس یقه بلند ، دستمال گلدار و یا کلاه کلاه ، لباس با برچسب UPF نیز توصیه می شود .لباس محافظ یا لباس UPF برای محافظت از پوست از نور خورشید ، معمولا با بافت تنگ و تاریک طراحی شده است. این لباس upf uv عامل حفاظت است که تعیین کننده سطح حفاظت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید برچسب.
کدام درجه مناسب تر از این لباس ها است ؟
نمره UPF نشان می دهد که چقدر اشعه ماوراء بنفش توسط لباس جذب می شود. به عنوان مثال ، لباس با UPF 20 درجه تنها 1/20 از اشعه ماوراء بنفش از طریق لباس تا پوست عبور می کند.
UPF امتیاز از 15 تا+50 این مورد زمانی است که لباس خشک رفتار بهتر , برای مثال, هنگامی که مدت زمان طولانی در زیر آفتاب بود با upv 40 درصد, رفتن, به دلیل آن می تواند رسیدن به 98 درصد اشعه ماوراء بنفش uvra کاهش می دهد.
UV -25 ، 35 می تواند مناسب برای اقامت کوتاه مدت در خورشید باشد.
https://www.amazon.com/Best-Sellers-Health-Personal-Care-Burn-Products/zgbs/hpc/3762791
درمان گردن آفتاب سوختگی
درمان آفتاب سوختگی گردن با یک نسخه طبیعی

6. کاهش قرار گرفتن در معرض آفتاب بین 10 صبح و 4 بعد از ظهر در این دوره زمانی اوج انتشار اشعه ماوراء بنفش اگر دوست دارید بیشتر برنزه است. اگر خورشید بالای آسمان سایه خود را بیش از حد کوتاه (کوچک) است و سپس این گرما بیش از حد بالا است. سعی کنید به ماندن در داخل خانه در طول این ساعت و یا صرف وقت خود را در سایه.
برای درمان آفتاب سوختگی بر روی پوست گردن چه کار می کنیم؟ نسخه های طبیعی مناسب:
1. گردن سوخته را با محلول آلوئه ورا ، محلول سویا یا کالامین درمان کنید.
2. اگر گردن شما قرمز یا دردناک است ، مقدار کمی لوسیون را روی پوست خود اعمال کنید.
3. شما همچنین می توانید از داروهای OTC مانند ایبوپروفن برای کمک به درد و تورم استفاده کنید.
4. دور از خورشید به طوری که گردن و دیگر مناطق سوخته کاملا خوب است.
5. از آماده سازی حاوی روغن ، بنزوکائین یا لیدوکائین در معرض نور خورشید استفاده نکنید.

آفتاب سوختگی
پس از آفتاب سوختگی در پشت گردن چه باید بکنید

6. حتما به دنبال دستورالعمل ها و برنامه های کاربردی از مواد مخدر و لوسیون OTC.
7.یک پارچه خنک و مرطوب را برای تسکین مناطق سوخته گردن خود اعمال کنید ، یک یا دو بار در روز اعمال کنید تا به خوبی درمان شوند.
8. پوست سوخته را برای بهبودی بپوشانید تا سوزش آن بدتر نشود اگر جوش بیشتر شود ، فشار نیاورید ، لمس نکنید و آن را تا زمانی که خوب باشد ، استراحت نکنید.
9. اگر شما تجربه سرگیجه, ضعف, سرد, تب یا قلب کج شدید, یک دکتر مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

بسیاری از مردم فر و وزوز به دنبال یک راه برای راست و برش موهای خود را. راه های مختلفی برای راست کردن فر و وزوز وجود دارد که یکی از این روش ها برای مو است. ژیلت یک نام تجاری از محصولات صاف کننده مو است ، اما به دلیل آن یکی از مارک های محبوب و ابتدایی این محصول است ، همه می دانند که کار صاف کردن مو به نام ژیلت.

اما محصولات دیگر با عملکرد مشابه با نام های تجاری مانند lolan ، John depperell و y در بازار وجود دارد و استفاده می شود. در این بخش از دنیای مد ، رطوبت با روش صاف کردن مو با گل و تنوع آنها با کراتین آشنا خواهد بود.

حذف مو Paz

صاف کردن مو به دو روش مختلف
روش های صاف کردن مو
اوراق قرضه گوگرد بین زنجیره پروتئین باعث بوریا بافی مو. مواد مورد استفاده برای گل مو باعث تخریب تخمگذار در بافت پروتئین مو می شوند ، مو را صاف و بدون فر می کند.

4 تا 6 ماه اثر شکوفایی مو باقی می ماند اما برخی از اثر آن دائمی است زیرا ساختار مو به طور دائم از بین می رود. پس از رشد ریشه های مو به صورت درشت و پس از 9 ماه یا یک سال برای ریشه ها دوباره از مواد گل استفاده کنید.

قبل از پوست سر چه باید بکنید ؟
مو نباید از 6 ماه قبل از گلدهی رنگ شود.
اگر موهای خود را رنگ و یا رنگ قبل از شکست گل.
گل مو در نزد یک سبک مو حرفه ای است.
پس از گلدهی مو به طور منظم رسیدگی به مو و استفاده از سرم مو و انواع گوارش مو.

بهترین مواد صاف کننده مو

نکات مهم قبل از صاف کردن مو
چرا مو رنگ نیست در حالی که صاف کردن مو با گل
اگر موهای خود را قبل از گالت یک رنگ و یا می خواهید همزمان با رنگ مو گالت خود را. این باعث آسیب ، خشکی و همچنین شکستگی ، مو و موهای خود را از اراده مو رنج می برند.

انواع گل

صفر گل: برای صاف کردن موهای طبیعی ، فر و مو که 30 ٪ وزوز ، صفر گل استفاده می شود. برای موهای معمولی ، نازک ، کم پشت ، محصول صفر گل را برای 25 دقیقه قرار داده و نیازی به گرما بر روی مو نیست.

گل قوی: این گل برای صاف کردن موهای فرفری و صاف کننده مو مقاوم در برابر شیمیایی قابل استفاده است. یک محصول گل قوی بر روی مو به شدت فر و ضخیم برای 30 دقیقه و بدون نیاز به گرما.

عوارض موی گل

چگونه مو را با گل درست کنیم؟
صاف کردن مو با گل یا کراتین؟ که بهتر است?
تفاوت بین گل و کراتین.
کراتین مو صاف و پاک از بین بردن موهای مجعد و فر گفته می شود اما در ساختار کراتین مو پروتئین مو از بین بردن نخواهد بود و ساقه موها تقویت شده است . کراتین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نرم کردن انواع مو ، حتی آسیب دیده و آسیب دیده مو.

اما گلت مو یا ribandیگ یا صاف کننده مو با روش شیمیایی با توجه به وخامت ساختار پروتئین مو است بنابراین برای روشن کردن تمام انواع مو مانند رنگ مو و یا تنک شدن مو استفاده می شود. گل مو تغییر ساختار بافت ساقه موم و این باعث از دست دادن آب و رطوبت از مو.

ضرر این روش این است که پس از انجام این کار ، مو سقوط نمی کند و با سشوار می رود و .. مو را نمی توان مدل دهید. اگر مواد گل مو به اشتباه استفاده شود ، مو به طور جدی آسیب دیده و باید کوتاه شود.

https://elanza.com/product/LNZP-60ed365ad2398/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AD%D8%AC%D9%85-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-300-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

موی کراتین چیست ؟

چگونه مو را با کراتین درست کنیم؟
پس از گلدهی و صاف کردن مو چه باید بکنید؟
مو پس از رطوبت گل خشک و شکننده مو از هیدراتاسیون و چیپس مو طبیعی روغن بادام ، نارگیل ، کمک زیتون.

چگونه به گل موهای خود را
ابتدا مو را به اندازه آن تقسیم می کنیم. پشت گردن ، گوش، وازلین به طوری که به مواد آسیب از طریق دسته.

در یک کاسه شیر یا خط راست مو از پشت مو شروع به پرتاب مواد در دسته موهای نازک به طوری که آن را می رسد به همه نقاط مو. با فرهای ، رنگ مواد را از ریشه تا انتهای مو مالش می دهیم ، اما مواد نباید به ریشه مو برسند.

https://www.amazon.com/Keratin-Complex-Amplifying-Conditioner-Volumizing/dp/B0841R5KPP

سپس حدود نیم ساعت صبر کنید.

برای نتیجه گیری بهتر ، ما مو را با یک صاف کننده مو از دستگیره های موی کوچک درست می کنیم که به مواد گل می چسبند. بهتر است اگر دمای اتو 150 درجه سانتیگراد باشد.

پس از صاف کردن مو ، مو را با شامپو بشویید و در بالای سرم صاف قرار دهید ، اجازه دهید مواد تشکیل دهنده برای 5 دقیقه روی سر باقی بمانند ، سپس مو را بشویید و خشک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

هر مو بور می داند که گرفتن رنگ بور کامل طول می کشد بسیاری از زمان ، پول و الزامات.اگر چه برای شما توصیه می کنیم شما را به رنگ مو خود را با یک رنگ کارشناس با تجربه و حرفه ای بروید اما هنوز هم نیاز به رنگ سمت راست moitan در خانه نگه دارید و آن این است که در آن شامپو و بنفش وارد می شود به کار می کنند. شامپو بنفش یک ضرورت مطلق برای موهای بور به استفاده از بین جلسات رنگ مو به دلیل آن را به راحتی کمک می کند تا برای به دست آوردن موهای بور زیبا است .

https://elanza.com/product/LNZP-60ed365ad2398/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AD%D8%AC%D9%85-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-300-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

شامپو بنفش چیست ؟
در پاسخ به برخی از سوالات کاربران در جهان از مد باید بگویم که شامپو بنفش است درست مانند نام آن-این شامپو حاوی رنگدانه های بنفش که بد و رنگ موهای بور به جلوگیری از آن, سعی کنید مطمئن شوید این شامپو در خانه خود داشته باشید.

برای تازه واردین, مفهوم بنفش ممکن است کمی مضحک اما هر کسی با یک خانم بلوند, مو زیبایی که می پرسد به شما خواهد گفت که داشتن مو بور, زیبا, مصرفی و حضور این شامپو الزامی است.

شامپو بنفش

چرا شامپو بنفش لازم برای موهای بور است ؟
برای روشن کردن مو در وهله اول ، شامپو بنفش مورد نیاز است .

یکی از موفق آرایشگران و گفت: "زمانی که مشتریان, روشن , من فکر می کنم رنگ پس زمینه می آید که من آن را دوست دارم, شگفت انگیز, خشن, نام, به اشتراک گذاری و یک رنگ بلوند مشتری بسیار زیبا و جذاب, من فکر می کنم این روش درمانی به نام "جوهر" را اضافه می کنم هر رنگ و سایه موهای ناخواسته حذف شده است. چه رنگ زرد ، نارنجی یا حتی مایل به قرمز است."

هنگامی که لوازم آرایشی, رنگ ها و رسانه تونر. رنگ پس زمینه از مو از بین می رود اما شما ممکن است متوجه است که جلسات بین رنگ مو به عنوان Rangsa رنگ پس برای تنظیم رنگ موی خود را در خانه شما نیاز به یک یاس بنفش شامپو.

برخی از رنگ های نامناسب ممکن است که با توجه به عوامل مختلف مانند نور خورشید خشک یا گرمای سشوار ایجاد شده و به همین دلیل بنفش شامپو برای زنان با موهای بور مناسب است .

مردم با موهای بلوند طبیعی به آن نیاز دارند ، و در واقع ، کسانی که می خواهند موهای رنگ بنفش آبی را داشته باشند ، می توانند از بنفش استفاده کنند .

رفع رنگ مو و نگه داشتن رنگ مو

آرایشگری توصیه :

وقتی آرایشگر نمی کند موهای شما را روشن, او همیشه باید جوهر مو به عنوان یک گام در فرایند رنگ آمیزی با استفاده از یک گام غیر ممکن است برای مذاکره - دلیلی برای جلسات آینده rangsaگ

https://www.amazon.com/Keratin-Complex-Amplifying-Conditioner-Volumizing/dp/B0841R5KPP

اما چرا این شامپو دارای رنگ بنفش است ؟
بنفش برای حذف موهای ناخواسته زرد, ورزش, کمک می کند , این است که تقریبا مانند یک راه به نوبه خود مو به یک ته رنگ سرد و حتی بیشتر اگر موهای خود را کمی زردی وجود دارد. شامپو با رنگدانه بنفش می تواند رنگ خنثی باشد .

زمان استفاده از شامپو بنفش

چگونه اغلب شما باید استفاده از این شامپو ?
نگه داشتن در ذهن که بنفش شامپو به جای شامپو معمولی نمی خواهد اتفاق می افتد و باید آن را با استفاده از تنها یک یا دو بار در هفته کارشناسان هشدار می دهند که استفاده بیش از حد باعث می شود مو بیشتر بنفش حجم .

هنگامی که موهای خود را بیش از حد زرد برای حذف مو می شود بصری تیره تر و بسیاری از زنان نمی خواهند موهایشان تیره تر صدا و حتی اگر شما موهایتان را دو بار در هفته می تواند shored تنها یک بار در هفته از شامپو برای روشن نگه داشتن و پاک کردن کمی از زرد استفاده کنید .

شامپو بنفش را می توان با شامپو معمولی ترکیب کرد تا برخی از رنگ های بنفش را به شامپو تمیز کردن موهای معمولی خود اضافه کنید ، بدون خطر موهای بنفش.

فراموش نکنید که برای حفظ درخشش مو خود را با شامپو همه چیز نیست!

شستشو موهای خود را با سرکه یک بار در هفته به نگه داشتن موهای بلوند خود را تازه .

چگونه می توان یک ماسک مو بنفش به موهای بور من کمک کرد ؟
هنگامی که بحث در مورد نگه داشتن موهای روشن با طلایی و زیبا رنگ می توان آن را مهم است که به صحیح و کامل ماسک مو هم استفاده از, استفاده منظم از بنفش ماسک مو فروش بسیار نرم و عمیق احساس خنثی کردن زردی کمک خواهد کرد .



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

کراتین مو درمان, همچنین به عنوان شناخته شده برزیلی مو درمان کمک می کند که برای صاف کردن و از بین بردن مو است.آن است که این نیمه دائمی و نازک شدن مو است که باعث نرمی آن نیز بسیار رایج امروز به دلیل نتایج حاصل از این درمان می تواند حداقل 2 سال اقامت و تقریبا تمام انواع مو مناسب هستند.

درمان کراتین نیز معمولا برای رفع موهای خشک است که بر روی مو استفاده می شود و حدود 20 دقیقه باقی مانده پس از آن اعمال خواهد شد. استفاده از آهن مو برای کاهش استفاده.

مواد شیمیایی در کراتین کمک به نرم کردن و از بین بردن فر با تغییر ساختار مو. همچنین مو را تقویت می کند. مو صاف با کراتین علاوه بر نتایج مورد نظر نیز می تواند عوارض جانبی که شما در این بخش به عنوان خوانده شده سلامت رطوبت داشته باشد.

کراتین مو

برخی از عوارض جانبی رایج کراتین مو که گزارش شده است عبارتند از :
1.خطر ابتلا به سرطان:

مواد تشکیل دهنده فعال در طرمرس معمولا حاوی فرمالدئید است که باعث تحریک مواد سرطان زا اما همچنین بازیابی برخی از رشته های شیمیایی در مو.آن را نیز باعث می شود طرمرس به یک ثبات اثر است.

سطح بخش پایین تر از این موجود موادی استفاده می شود که در بسیاری از مواد آرایشی مضر نیست اما با درجه حرارت بالا مو و آهن است که در این فرآیند استفاده می شود با ترکیبی از محلول کراتین ، و فرمالدئید بخار ، تولید شده است که بسیار ضعیف و خطر ابتلا به سرطان است. اثرات دیگر این ماده شیمیایی در دوزهای بالا عبارتند از قرمزی یا سوزش چشم، عطسه ، درماتیت و آلرژی.

سرطان

2. افزایش ریزش مو:

یکی دیگر از عوارض جانبی شایع در استفاده از کراتین درمانی افزایش ریزش مو است. در برخی موارد ، مردم از نازک شدن مو و در موارد شدید ، طاسی ناتمام بر روی سر رنج می برد. علت دقیق این از دست دادن ناگهانی است که هنوز ناشناخته است اما اعتقاد بر این است که می توان آن را با توجه به گرمای بیش از حد مو است آسیب به فولیکول مو و منجر به از دست دادن.

3. آسیب مو :

بدون شک ، درمان کراتین مو بافت مو را تقویت می کند و تازه می شود. اما در برخی موارد ، خشک کردن مو می تواند باعث آسیب جدی پس از چند شستشو شود.همه این اتفاق می افتد به دلیل نوع و کیفیت مواد مورد استفاده ، درجه حرارت بافت مو فرد ، مو طبیعی است.

برخی از افراد گزارش می دهند که موهای خود را به طور جدی پس از 6 تا 8 ماه از عمل کراتین آسیب دیده است. حتی بدتر ، بیشتر قبل از درمان ، که احتمالا علت اصلی بیش از حد گرم آهن ، آهن مو ، که باعث آسیب مو ، شکنندگی آن است.

ریزش مو با کراتین

https://elanza.com/product/LNZP-60ed365ad2398/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AD%D8%AC%D9%85-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-300-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

4. آلرژی:

اگر چه ادعا شد که این درمان طبیعی است اما حاوی مواد شیمیایی قوی مانند فرمالدئید و دیگران شناسایی شده اند و ممکن است باعث واکنش های آلرژیک مانند خشکی یا خارش پوست یا درماتیت یا اگزما. اگر شما مستعد ابتلا به آلرژی و یا پوست حساس دارند بهتر است به یک متخصص پوست مشورت کنید قبل از انجام این درمان است.

چیز دیگری که به یاد داشته باشید این است که شما لازم نیست برای شستن موهای خود را پس از کراتینیزه.پس از 2 تا 3 روز با یک شامپو ویژه پیشنهاد شده توسط سبک مو ، موهای خود را بشویید و نتیجه را ببینید. اما اگر چربی مو برای شما امکان پذیر نباشد ، به سالن هایی بروید که این درمان ها را با شستشوی فوری ارائه می دهند( که البته بر کراتین های دیگر تاثیر نمی گذارد)

درمان کراتین به دلیل آن را می دهد درخشش مو و زیبایی خود را ، پس از مدتی متوجه خواهید شد که آن را به درخشش از دست داده است. ترکیب موجود در کراتین حاوی مواد شیمیایی است که آسیب مو.

https://www.amazon.com/Keratin-Complex-Amplifying-Conditioner-Volumizing/dp/B0841R5KPP

اثرات کراتین برای مو

نکات اضافی در مورد موهای کراتین:
هرگز فراموش نکنید که برای تست برخی از آن را بر روی دست یا پا قبل از انجام کراتین برای اولین بار به مطمئن شوید که آن را به پوست شما واکنش منفی نشان نمی دهند.
اگر از پسوریازیس ، درماتیت یا هر بیماری پوستی رنج می برید ، قبل از انجام کراتین باید به متخصص پوست مراجعه کنید.
شما نباید از شامپو یا نرم کننده هایی که حاوی سولفات هستند استفاده کنید ، زیرا ممکن است باعث آسیب به مو شود.
توصیه می شود موهای خود را از نور خورشید یا اشعه uva و UVB محافظت کنید ، زیرا می تواند موهای خشک و بسیاری از مشکلات دیگر را ایجاد کند.
موهای خود را حداقل 24 ساعت پس از عمل کراتین شستشو ندهید.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

البته, همه ما دوست نداریم به صرف مقدار زیادی از پول و زمان در رنگ مو خود را در یک زمان. مانند یک بار و برای همه به انجام این کار و دیگر نیازی به تمدید دوباره ما نیست و متاسفانه بسیاری از مضر جنبه های زندگی روزانه ما وجود دارد یک روال زیبایی, ما آسیب برساند که این وقایع می تواند شامل گرفتن و یا استفاده از محصولات مو که گاهی اوقات به عنوان رنگ مو ما نیز آسیب نیست. در این بخش از جهان از رطوبت مد ما تمام راه حل هایی که شما می توانید رنگ مو خود را محافظت فراهم کرده اند .

https://elanza.com/product/LNZP-60ed3433b5d2c/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%AA%D8%AB%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

مراقبت از مو رنگ شده

اشتباهات است که می تواند رنگ مو و یا رنگ مو خود را خراب کردن


1. آب

در حالی که شامپو باید بیشترین اثر را در از بین بردن رنگ مو و ریشه ها زودتر از همیشه طول می کشد اما آب نیز به راحتی حل رنگ مو مولکول خود را بنابراین بر خلاف تصور عمومی آب بیشتر از همه باعث تخریب رنگ. بهتر است هر بار بعد از حمام موهای خود را به سرعت خشک کنید تا مواد رنگی کمتر در داخل آب حل شوند.

2. استفاده از محصولات سنگین کولر مو

برخی از روغن های مو و درخشنده سرم که برای نرم کردن مو شما با استفاده از این اثر بسیار درخشان این نوع فرمول شیمیایی حاوی سنگین سیلیکون ریشه بیرونی مو بسیار طولانی مدت برخی از انواع سیلیکون می تواند به طور کامل شما را تغییر دهند و آلودگی با مواد رنگ بر روی آن فوق العاده است.

تهویه مطبوع برای موهای رنگ شده

3. خشونت فیزیکی

شیدا رسیدگی رنگ مو بسیار مضر است و می تواند بستن مو با کش و کلاه گیس بسیار محکم و موی خود را های زیادی کشیدن و معمولا باید برای مراقبت از رنگ مو برای افراد نشان می دهد که بستن مو به صورت بسیار شدید موی دم اسبی خودداری کنند که این کار در کوتیکول مو شما می توانید آن را آسیب می رساند. بنابراین بهتر است به مراقبت از ریشه های خود را و رنگ و علاوه بر این هر روز شما نیاز به نگه داشتن موهای خود را مرطوب و شانه بهتر و بهتر از قبل.

4. استفاده از دستگاه های تهویه موی گرم

لوازم جانبی داغ کردن ریشه موها را می سوزاند و آسیب لایه کردن مو به دلیل استفاده از همان لوازم جانبی است که برای آوردن آب به سرعت جذب و خشک خود را تحویل شما می دهد این رنگ, این همه جذاب نیست که آن را نمی خواهد, البته, که ذرات رنگ در داخل کوتیکول مو, اما زمانی که من دیدن,

سعی کنید برای حفظ تسمه مو کاملا نرم و ملایم برای نشان دادن درخشش طبیعی و محافظت از مو در برابر گرم و حرارت شما می توانید روغن مو استفاده کنید.

بدتر شدن رنگ مو

http://kadusco.com/en/Product/VINA/3506/Color-stabilizer-Shampoo.aspx

5. کوتاه کردن مو پایین مو

فکر می کنم کمی در مورد این. انتهای تار موی شما بسیار قدیمی هستند و کاملا در برابر رنگ و مواد شیمیایی آسیب دیده و در طول زمان آسیب بیشتر و بیشتر می شود و به بالا عفونت و باعث می شود مولکول رنگ های مختلف در این حلقه اثر, و اثر است. اطمینان حاصل کنید که شما نمی خواهید موهای خود را در کنار موهای سالم قرار دهید ، بنابراین بهتر است قسمت های پایین تر موهای شکسته را هر 10 تا 12 هفته کوتاه کنید.

6. از تهویه مو استفاده نکنید

نه تنها هر روز استفاده از نرم کننده و رطوبت دهنده مو رنگ لازم است اما همچنین با استفاده از یک ماسک مو نیز می تواند بافت موی خود را سالم نگه دارید, یکی از معمول حیاتی است, اگر موهای سالم داشته باشید, برای, رنگ, شما همچنین نیاز به یک موی سالم, محیط زیست و شما باید رنگ آن را نیز به گزینه های شما بیشتر. هنگامی که موهای خود را با تغییر رنگ مصنوعی آسیب دیده ، شما می توانید آسیب کمتر به آن با استفاده از رنگ مو کهربا نشان می دهد.

آسیب رنگ مو

7. یو ریکوچولو.

Yo-Ray.درآمد حاصل از آن را از خورشید می تواند ساختار مو تاثیر می گذارد باعث می شود که رنگ مو پژمرده و اشعه عوارض جانبی است که تا حد زیادی به مو و آنها را خشک و خشن. خشن ، سخت و نه ، متاسفانه ، محصولات پانوراما باقی می ماند تا حد زیادی برای جلوگیری از آسیب از نور خورشید مانند کرم های ضد آفتاب برای مو موجود در سیستم. اما بهترین کار این است که از لبه های درب و استفاده از, اما, می تواند آسیب دیده دوباره طراوت ببخشید و شما همچنین می توانید با استفاده از یک نرم کننده و ماسک های مرطوب کننده استفاده کنید و سپس موهای خود را به یک قطعه ای است که باعث می شود موهای خود را کمتر در معرض اشعه ماوراء بنفش نور بودند بیشتر در معرض نور خورشید و تماشا نیز به پایان می رسد از مو خود را که صدمه دیده بیشتر از همیشه .



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

شیک رنگ مو رنگ بود همه زیبایی مو را تقویت می کند اما گاهی اوقات کسل کننده رنگ مو و بد رنگ می تواند مانند درخشش اولین روز نمی مانند که خانم ها در این زمان رنگ موی مناسب دیده بانی دوباره عملیات , در مورد , شما می دانید, رنگ مو بیش از حد خطرناک است, پس چه باید کرد ؟ بهتر است یاد بگیرند که چگونه برای مراقبت از موهای رنگ شده ، رنگ آن همیشه براق و زنده باقی می ماند.

رنگ مو براق با شستشوی صحیح موهای رنگ شدهاول از همه ، پس از رنگرزی برای حداقل 24 ساعت ، شما نباید شامپو مو را به عنوان رنگ می تواند مو را به خوبی به پا نفوذ کند. این قاعده کلی همچنین می دانیم که شستن مو کمتر دوام رنگ مو بیشتر کمک می کند زیرا زمانی که موهای زیادی شستشو. شامپو ، چربی طبیعی بر روی مو است که رنگ ، و غیره محافظت می کند. از بین می برد. بهتر است برای شستن مو دو بار در هفته ; اگر موهای شما بسیار چرب است که ریشه های خود را نگاه کاملا شما می توانید با استفاده از تکنیک خشک شامپو.

دشمن آب گرم رنگ مو

https://elanza.com/product/LNZP-60ed3433b5d2c/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%AA%D8%AB%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

آب گرم ، مگر اینکه باعث کم آبی بدن شود ، همچنین زندگی رنگ مو را کوتاه می کند. حرارت الکترود کوتیکول برای باز کردن ، حذف رنگ مو و رطوبت مو را کاهش می دهد باعث می شود. شامپو مو ، سپس با آب در دمای استاندارد (20 تا 25 درجه سانتیگراد) ، شستشو کنید.، در روز دوباره با سردترین آب شما می توانید آنها را آویزان لباس های شسته شده و اجازه دهید کوتیکول خروجی خود را بسته است. این باعث می شود رنگ مو با دوام تر.

اتو کردن مو

اتو کردن ، صاف کردن مو

به طور کلی تمام اتصالات تهویه مطبوع گرم مانند آهن, بالشتک و یا... این می تواند رنگ مو را مات کند ، به خصوص اگر رنگ موی شما قهوه ای بور یا قرمز باشد. اگر شما می خواهید برای دیدن شما از رنگ مو کمتر آسیب باید اول آب موها را کاملا با یک حوله به طوری که مو به نظر می رسد فقط کمی نمدار و استفاده از آن بعد از سشوار یا اتو. ما به شما پیشنهاد مو در پایین ترین درجه حرارت ممکن است. همچنین برای کشیدن سشوار ، سشوار هرگز نباید با مو تماس بگیرد و بهتر است از آن با یک شکاف و گرمای دلپذیر استفاده کنید. علاوه بر این ، از برس هایی که دارای دندان های کوچک هستند استفاده نکنید زیرا باعث شکنندگی موهای رنگ شده می شوند.

https://elanza.com/product/LNZP-60ed3433b5d2c/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%AA%D8%AB%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

استفاده از نرم کننده دارای پایه است

استفاده از سیستم های تهویه مطبوع و یا ماسک های خانگی خوب است قبل از رنگرزی اما پس از رنگرزی آنها از بین بردن رنگ مو به خصوص قرمز و یا شراب رنگ مو. تهویه مطبوع یا ماسک از فولیکول مو حتی رطوبت مو را جذب می کند ، در هنگام شستشو با آب می تواند آسیب زیادی وارد کند. رنگ ذرات همراه با خود ، به تدریج با بهره گیری از رنگ مو عقب.

هنگام شنا یا آفتاب گرفتن مراقب باشید

محافظت از موهای خود را از خورشید و کلر. هنگامی که شما در خورشید ، در استخر و یا در دریا ، استفاده از یک محافظ مو پر شده با SPF به طوری که رنگ مو خود را ناپدید می شوند نیست. شما همچنین می توانید محصولات حاوی روغن آفتابگردان زیرا آنها آنتی اکسیدان ها و محافظت از موهای خود استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

آرایش لب تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی صورت به همان اندازه که داشتن لب برجسته مانند زبان هالیوود بازیگر زن آنجلینا جولی رویاهای بسیاری از خانم ها.

لب های برجسته شما را زیباتر و جذاب تر اما این است که لازم نیست برای برجسته کردن لب ها نزدیک علاوه بر تزریق در دستاوردهای شما می توانید با بسیاری از برجسته آرایش لب ترفند که در این بخش از دنیای مد را برای شما آورده ایم به لب هایی فوقالعاده زیبا و برجسته در ذهن داشته باشند.

آرایش برجسته لب

https://elanza.com/product/LNZ-P-2767/%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D9%85%D8%A7%D8%AA-%DA%AF%D9%84%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%B2-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-29

لب ها و پورتر را با آرایش با شش راه عالی برجسته کنید
لب ها را با گوشه های تیره تر لب ها برجسته کنید
اگر شما مایل به رفتن به یک حزب خاص و نگاه خود را بیشتر چشم نواز ، رنگ رژ لب را انتخاب کنید بی اثر نیست. را انتخاب کنید به برجسته رژ لب است که تراکم رنگ بالا و اعمال روش زیر را بریزید لب خود را.

اول ، رژ لب را در رنگ رژ لب خود انتخاب کنید و لب های خود را در اطراف بکشید تا یک رژ لب طبیعی رنگ کنید.
سپس ، با یک مداد لب سیاه ، گوشه های لب خود را راست کنید.
با یک برس لب ، لبه های لب های خود را با رژ لب ترکیب کنید تا این محو شدن و لب هایش برجسته و کامل شود.
لب ها را با رژ لب برجسته کنید

لب ها را با لب های الکترواستاتیک برجسته کنید
برجسته و پر کردن لب خود را با رژ لب, لب براق.
لب ها را با یک خط لب در همان رنگ به عنوان رژ لب خود بکشید.
رژ لب خود را با دقت بر روی لب های خود تمیز کنید.

https://www.amazon.com/Liquid-Lipstick-Spdoo-Lasting-Pigmented/dp/B07KP46J7J/ref=sr_1_4?dchild=1&keywords=Liquid+Matte+Lipstick&qid=1631513600&sr=8-4
سپس لب براق بر لب.
شکل لب های خود را با استفاده از مواد اصلاح کنید.
لب ها را با لب های الکترواستاتیک برجسته کنید

لب ها را با روغن دارچین برجسته کنید
برای برجسته کردن لب ها ، می توانید از روغن های شیا و دارچین استفاده کنید. همچنین ، در بخش های قبلی دنیای مد ، ما توضیح دادیم که روغن دارچین باعث گردش خون ، برآمدگی و روشن شدن لب ها می شود.

آنها معمولا از روغن دارچین خالص استفاده نمی کنند ، بلکه آن را با روغن شیا ترکیب می کنند. رژ لب ماسک یا لب براق است که مناسب برای شما.

ترکیب روغن درخت روغن قلم و دارچین بر روی لب ها و اجازه می دهد تا بر روی لب برای ماندن 15 دقایق.
قبل از برداشتن رژ لب ، روغن را از لب پاک کنید.
روغن دارچین برای حجم لب

اصلاح اشکال مختلف لب با لب لب
شما می توانید لب های برجسته و براق با هر نوع لب داشته باشید ، بنابراین خطوط مناسب را بر اساس شکل لب های خود با خط لب بکشید.

لب های نازک
برای برجسته کردن لب های نازک و باریک ، با شروع از خط لب که درجه رنگ رژ لب برای تیره تر شما این است که خط اصلی کشیدن را دنبال کنید ، سپس لب براق ، رنگ خوش آمدید و استفاده جالب. با یک مداد سفید کمرنگ خط زیر خط لب کشیدن خود را.

گوشتی لب
قرعه کشی خط لب منظمی در خط اصلی لب و در حال حاضر استفاده از رژ لب تیره با یک مداد سفید رنگ پریده کشیده در وسط لب.

زیبایی لب

خط هفت شکل بالای لب ها را برجسته کنید
برجسته هفت شکل از لب بالا را خطوط لب نگاه بهتر و برجسته لب, تا زمانی که آرایش به پایان رسید برجسته کمی به لب بالا.

با استفاده از یک برجسته ، هفت شکل لب بالا را روشن کنید.
برجسته لب را با خطوط اطراف لب مخلوط کنید.
رژ لب را روی لب های خود اعمال کنید.
سپس مرکز لب های پایین تر را به انبوه کردن آنها برجسته کنید.
لب ها را با آرایش برجسته کنید

لب ها را با یک مداد سفید برجسته کنید
یکی از راه های معمول برای برجسته کردن و پورتر این است که لب های روشن تر را از مرکز لب ها با استفاده از یک مداد لب سفید نشان دهید.

لب با آرایش

پوشش قسمت های مرکزی لب های فوقانی و تحتانی با مداد سفید ، برای لب های شوهرش ، از یک مداد لب رنگی استفاده کنید.
سپس رنگ را با لب براق بر روی لب های خود ترکیب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

لب براق مهم ترین لوازم جانبی ، آرایش زنان سیاه است که تاثیر زیادی بر زیبایی صورت و لب ها دارد. لوازم آرایشی به خصوص لب ها نیاز به نگهداری می شود اما اگر رژ لب به طور ناگهانی خود را و شکستن و یا نوزاد یک شهر کوچک باعث لب به شکستن های مورد علاقه خود را براق شد نگران نباشید و آن را به دور neendazid در این بخش از دنیای مد, مرطوب, دو راه چسب لب شکستن شما ما می گویند که بسیاری برای دو

رژ لب شکسته

چگونه یک رژ لب شکسته را تعمیر کنیم ؟
اولین راه برای رفع رژ لب شکسته

https://elanza.com/product/LNZ-P-2767/%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D9%85%D8%A7%D8%AA-%DA%AF%D9%84%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%B2-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-29
ساده ترین راه برای رفع شکسته لب است که شما یک قطعه شکسته لب آن طول می کشد چند دقیقه داخل یخچال و بعد از حدود 15 دقیقه از فریزر خارج در حال حاضر لبه لب باید به یک فندک تماس بگیرید و به سرعت به داخل لب و قرار دادن آن لب براق برای فریزر

چسباندن رژ لب شکسته

روش چسباندن رژ لب شکسته


راه دوم برای رفع رژ لب شکسته

https://www.amazon.com/Liquid-Lipstick-Spdoo-Lasting-Pigmented/dp/B07KP46J7J/ref=sr_1_4?dchild=1&keywords=Liquid+Matte+Lipstick&qid=1631513600&sr=8-4
برش لب شکسته به داخل یک کاردک فلزی و قرار دادن قاشق در شمع نگه دارید تا لب به طور کامل آن را آب. پس از ذوب لب در داخل محفظه, لنز چشم و پور اجازه ده دقیقه در داخل اقامت یخچال و فریزر. پس از برداشتن رژ لب از یخچال ، می توانید از رژ لب خود با قلم مو مخصوص استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

رژ لب می تواند زیباترین لوازم آرایشی برای زنان باشد تا در صورت استفاده از هر گونه لوازم آرایشی ، اما از رژ لب استفاده کنید. رژ لب دارای انواع مختلفی است که بسیار مضر نیستند و البته رژ لب دارای خواصی است که باعث زیبایی می شود. اگر می خواهید همه چیز را در مورد رژ لب بدانید ، این ورود رطوبت را از دست ندهید.

رژ لب

https://elanza.com/product/LNZ-P-5917/%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-crayon-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-04

چگونه بسیاری از انواع رژ لب در خارج وجود دارد?
آشنایی با انواع رژ لب
رژ لب مات
رژ لب مخملی
رژ لب قلم
رژ لب مایع
رژ لب انتخابی
رژ لب شب
رژ لب روشن
رژ لب مات
با تشکر از کایلی جنر ، مات رژ لب محبوب در چند سال گذشته به دست آورد. همانطور که از نامش بر می آید ، این رژ لب ها به هیچ وجه براق نیستند و در داخل آنها مایع وجود دارد که پس از استفاده خشک می شود.

رژ لب مات

رژ لب مات چگونه است?
رژ لب مایع و براق
رژلب مایع است که تب و تاب بودن مد است بسیار زمان البته هنوز هم طرفداران خود را دارند و این نوع رنگ ها برای استفاده در جشن ها و عروسی خانه مناسب برای او.

رژ لب انتخابی
رژ لب اقلیدسی یک درخشش بزرگ چرا که آنها در حال حاضر در داخل آنها هستند ، زیرا شما می توانید با این نوع از رژ لب برای یک عروسی جلب توجه.

رژ لب

رژ لب انتخابی جذاب و درخشان
رژ لب شب
معمولا به دنبال لوازم جانبی زنان, آرایش, ویژه و نادر لب براق است که خواسته های خدایان خود. Shabrang لب براق حتی در تاریک ترین فضا ، جلب توجه، و آن را فوق العاده چشم نواز برای او است.

http://www.goldenrose.com.tr/en/product/210/lips-lip-pencil-matte-lipstick-crayon/1

رژ لب مخملی
همانگونه که از نام, سرب مخملی مانند مخملی هستند و لب نگاه برجسته و بزرگتر, این سرب مناسب برای زنانی که لب باریک.

رژ لب

رژ لب مخملی برای عروسی
مواد تشکیل دهنده رژ لب
موم.
سرب
الکل
خوشبو کننده
رنگ
عوارض رژ لب در دوران بارداری
پس از این ترکیبات در اکثریت قریب به اتفاق رژلب سرب وجود دارد و منجر به صدمه به مغز می شود و کلیه زنان باردار نباید رژلب در این سن حساس به استفاده از برای خود آسیب جنین.

معایب استفاده از رژ لب
در بسیاری از سرب ها موادی مانند پلی اتیلن ، اکسید آهن و سرب وجود دارد که باعث سرطان پستان و سرطان ریه می شود.



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد