چگونه از گردن ما از خورشید محافظت کنیم؟
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

 پس از گردن آفتاب سوختگی چه باید بکنید ؟
آن است که مناسب برای به یاد داشته باشید از پوست صورت در مقابل نور خورشید مراقبت کنید اما کراوات نیز برای محافظت از نیازهای یک راه خوب برای شروع این است که کرم های ضد آفتاب با spf بالا پیدا کنید و استفاده کنید فقط مطمئن شوید که برای پوشش تمام نقاط دور از دسترس از کراوات با کرم های ضد آفتاب, اگر لازم است,شما همچنین می توانید حذف خورشید سد بر روی گردن خود را با یک سایه کلاه زمستان, روسری یا تی شرت یقه برای محافظت بیشتر از استفاده از UPF + 50.

https://elanza.com/product/LNZP-60ed81276af27/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-zinc-oxide-%D8%AD%D8%AC%D9%85-50-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

روش جلوگیری از آفتاب سوختگی گردن و محافظت از پوست گردن در برابر آفتاب سوختگی:
1. از کرم های ضد آفتاب برای حفاظت ، استفاده ، البته با spf بالا ؛ خورشید نمی تواند حفاظت کامل پوست شما را تضمین کند. خورشید عماد ، همراه با 100 spf تا 99 ٪ آسیب تابش خورشید uvb جلوگیری می کند (قبل از استفاده ، مطمئن شوید که با پزشک خود مشورت کنید)

2. به دنبال ضد آب یا ضد عرق کرم های ضد آفتاب را بررسی کنید اگر گردن خود را از رطوبت در 40 تا 80 دقیقه محافظت می کند .
برای حفاظت اضافی اعمال می شود کرم های ضد آفتاب در یک لایه و سپس با استفاده از اسپری های ضد آفتاب.در کل بهتر است به استفاده از آن را 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب ایجاد خواهد شد زمان مناسب برای حفاظت از نور خورشید است.

گردن آفتاب سوختگی
راه های جلوگیری از آفتاب سوختگی گردن پوست

3. استفاده از هر دو ساعت هنگامی که شما کرم های ضد آفتاب را بر روی گردن خود را به دلیل کرم های ضد آفتاب اثر خود را در شرایط عادی از دست می دهد. اگر شما شنا و یا خشک کردن گردن خود را با یک حوله, شما به زودی نیاز به استفاده از کرم های ضد آفتاب دوباره.

4.قرار دادن دستمال گلدار در اطراف گردن خود را. پارچه های دستمال گلدار سبک وزن ، مربع است که می تواند به راحتی در اطراف گردن گره خورده است ، و شما می توانید آن را به پشت یا جلو گردن ، گره خود را به پایان برساند ، و هم بزنید. پارچه ، بنابراین برای تنظیم آن از هر طرف از کراوات برای پوشش. اگر هوا بیش از حد گرم است, حرکت دستمال گلدار قبل از اتصال آن به گردن; اگر شما یک دستمال گلدار ندارد, شما می توانید هر مربع پارچه استفاده.

5. انتخاب لباس برچسب گذاشته شده توسط upf.
در حال جستجو برای لباس یقه بلند ، دستمال گلدار و یا کلاه کلاه ، لباس با برچسب UPF نیز توصیه می شود .لباس محافظ یا لباس UPF برای محافظت از پوست از نور خورشید ، معمولا با بافت تنگ و تاریک طراحی شده است. این لباس upf uv عامل حفاظت است که تعیین کننده سطح حفاظت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید برچسب.
کدام درجه مناسب تر از این لباس ها است ؟
نمره UPF نشان می دهد که چقدر اشعه ماوراء بنفش توسط لباس جذب می شود. به عنوان مثال ، لباس با UPF 20 درجه تنها 1/20 از اشعه ماوراء بنفش از طریق لباس تا پوست عبور می کند.
UPF امتیاز از 15 تا+50 این مورد زمانی است که لباس خشک رفتار بهتر , برای مثال, هنگامی که مدت زمان طولانی در زیر آفتاب بود با upv 40 درصد, رفتن, به دلیل آن می تواند رسیدن به 98 درصد اشعه ماوراء بنفش uvra کاهش می دهد.
UV -25 ، 35 می تواند مناسب برای اقامت کوتاه مدت در خورشید باشد.
https://www.amazon.com/Best-Sellers-Health-Personal-Care-Burn-Products/zgbs/hpc/3762791
درمان گردن آفتاب سوختگی
درمان آفتاب سوختگی گردن با یک نسخه طبیعی

6. کاهش قرار گرفتن در معرض آفتاب بین 10 صبح و 4 بعد از ظهر در این دوره زمانی اوج انتشار اشعه ماوراء بنفش اگر دوست دارید بیشتر برنزه است. اگر خورشید بالای آسمان سایه خود را بیش از حد کوتاه (کوچک) است و سپس این گرما بیش از حد بالا است. سعی کنید به ماندن در داخل خانه در طول این ساعت و یا صرف وقت خود را در سایه.
برای درمان آفتاب سوختگی بر روی پوست گردن چه کار می کنیم؟ نسخه های طبیعی مناسب:
1. گردن سوخته را با محلول آلوئه ورا ، محلول سویا یا کالامین درمان کنید.
2. اگر گردن شما قرمز یا دردناک است ، مقدار کمی لوسیون را روی پوست خود اعمال کنید.
3. شما همچنین می توانید از داروهای OTC مانند ایبوپروفن برای کمک به درد و تورم استفاده کنید.
4. دور از خورشید به طوری که گردن و دیگر مناطق سوخته کاملا خوب است.
5. از آماده سازی حاوی روغن ، بنزوکائین یا لیدوکائین در معرض نور خورشید استفاده نکنید.

آفتاب سوختگی
پس از آفتاب سوختگی در پشت گردن چه باید بکنید

6. حتما به دنبال دستورالعمل ها و برنامه های کاربردی از مواد مخدر و لوسیون OTC.
7.یک پارچه خنک و مرطوب را برای تسکین مناطق سوخته گردن خود اعمال کنید ، یک یا دو بار در روز اعمال کنید تا به خوبی درمان شوند.
8. پوست سوخته را برای بهبودی بپوشانید تا سوزش آن بدتر نشود اگر جوش بیشتر شود ، فشار نیاورید ، لمس نکنید و آن را تا زمانی که خوب باشد ، استراحت نکنید.
9. اگر شما تجربه سرگیجه, ضعف, سرد, تب یا قلب کج شدید, یک دکتر مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: