اثرات کراتوز برای سلامت مو و بدن
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

کراتین مو درمان, همچنین به عنوان شناخته شده برزیلی مو درمان کمک می کند که برای صاف کردن و از بین بردن مو است.آن است که این نیمه دائمی و نازک شدن مو است که باعث نرمی آن نیز بسیار رایج امروز به دلیل نتایج حاصل از این درمان می تواند حداقل 2 سال اقامت و تقریبا تمام انواع مو مناسب هستند.

درمان کراتین نیز معمولا برای رفع موهای خشک است که بر روی مو استفاده می شود و حدود 20 دقیقه باقی مانده پس از آن اعمال خواهد شد. استفاده از آهن مو برای کاهش استفاده.

مواد شیمیایی در کراتین کمک به نرم کردن و از بین بردن فر با تغییر ساختار مو. همچنین مو را تقویت می کند. مو صاف با کراتین علاوه بر نتایج مورد نظر نیز می تواند عوارض جانبی که شما در این بخش به عنوان خوانده شده سلامت رطوبت داشته باشد.

کراتین مو

برخی از عوارض جانبی رایج کراتین مو که گزارش شده است عبارتند از :
1.خطر ابتلا به سرطان:

مواد تشکیل دهنده فعال در طرمرس معمولا حاوی فرمالدئید است که باعث تحریک مواد سرطان زا اما همچنین بازیابی برخی از رشته های شیمیایی در مو.آن را نیز باعث می شود طرمرس به یک ثبات اثر است.

سطح بخش پایین تر از این موجود موادی استفاده می شود که در بسیاری از مواد آرایشی مضر نیست اما با درجه حرارت بالا مو و آهن است که در این فرآیند استفاده می شود با ترکیبی از محلول کراتین ، و فرمالدئید بخار ، تولید شده است که بسیار ضعیف و خطر ابتلا به سرطان است. اثرات دیگر این ماده شیمیایی در دوزهای بالا عبارتند از قرمزی یا سوزش چشم، عطسه ، درماتیت و آلرژی.

سرطان

2. افزایش ریزش مو:

یکی دیگر از عوارض جانبی شایع در استفاده از کراتین درمانی افزایش ریزش مو است. در برخی موارد ، مردم از نازک شدن مو و در موارد شدید ، طاسی ناتمام بر روی سر رنج می برد. علت دقیق این از دست دادن ناگهانی است که هنوز ناشناخته است اما اعتقاد بر این است که می توان آن را با توجه به گرمای بیش از حد مو است آسیب به فولیکول مو و منجر به از دست دادن.

3. آسیب مو :

بدون شک ، درمان کراتین مو بافت مو را تقویت می کند و تازه می شود. اما در برخی موارد ، خشک کردن مو می تواند باعث آسیب جدی پس از چند شستشو شود.همه این اتفاق می افتد به دلیل نوع و کیفیت مواد مورد استفاده ، درجه حرارت بافت مو فرد ، مو طبیعی است.

برخی از افراد گزارش می دهند که موهای خود را به طور جدی پس از 6 تا 8 ماه از عمل کراتین آسیب دیده است. حتی بدتر ، بیشتر قبل از درمان ، که احتمالا علت اصلی بیش از حد گرم آهن ، آهن مو ، که باعث آسیب مو ، شکنندگی آن است.

ریزش مو با کراتین

https://elanza.com/product/LNZP-60ed365ad2398/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AD%D8%AC%D9%85-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-300-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

4. آلرژی:

اگر چه ادعا شد که این درمان طبیعی است اما حاوی مواد شیمیایی قوی مانند فرمالدئید و دیگران شناسایی شده اند و ممکن است باعث واکنش های آلرژیک مانند خشکی یا خارش پوست یا درماتیت یا اگزما. اگر شما مستعد ابتلا به آلرژی و یا پوست حساس دارند بهتر است به یک متخصص پوست مشورت کنید قبل از انجام این درمان است.

چیز دیگری که به یاد داشته باشید این است که شما لازم نیست برای شستن موهای خود را پس از کراتینیزه.پس از 2 تا 3 روز با یک شامپو ویژه پیشنهاد شده توسط سبک مو ، موهای خود را بشویید و نتیجه را ببینید. اما اگر چربی مو برای شما امکان پذیر نباشد ، به سالن هایی بروید که این درمان ها را با شستشوی فوری ارائه می دهند( که البته بر کراتین های دیگر تاثیر نمی گذارد)

درمان کراتین به دلیل آن را می دهد درخشش مو و زیبایی خود را ، پس از مدتی متوجه خواهید شد که آن را به درخشش از دست داده است. ترکیب موجود در کراتین حاوی مواد شیمیایی است که آسیب مو.

https://www.amazon.com/Keratin-Complex-Amplifying-Conditioner-Volumizing/dp/B0841R5KPP

اثرات کراتین برای مو

نکات اضافی در مورد موهای کراتین:
هرگز فراموش نکنید که برای تست برخی از آن را بر روی دست یا پا قبل از انجام کراتین برای اولین بار به مطمئن شوید که آن را به پوست شما واکنش منفی نشان نمی دهند.
اگر از پسوریازیس ، درماتیت یا هر بیماری پوستی رنج می برید ، قبل از انجام کراتین باید به متخصص پوست مراجعه کنید.
شما نباید از شامپو یا نرم کننده هایی که حاوی سولفات هستند استفاده کنید ، زیرا ممکن است باعث آسیب به مو شود.
توصیه می شود موهای خود را از نور خورشید یا اشعه uva و UVB محافظت کنید ، زیرا می تواند موهای خشک و بسیاری از مشکلات دیگر را ایجاد کند.
موهای خود را حداقل 24 ساعت پس از عمل کراتین شستشو ندهید.





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: