یک راه ساده برای مراقبت از موهای رنگ شده
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

البته, همه ما دوست نداریم به صرف مقدار زیادی از پول و زمان در رنگ مو خود را در یک زمان. مانند یک بار و برای همه به انجام این کار و دیگر نیازی به تمدید دوباره ما نیست و متاسفانه بسیاری از مضر جنبه های زندگی روزانه ما وجود دارد یک روال زیبایی, ما آسیب برساند که این وقایع می تواند شامل گرفتن و یا استفاده از محصولات مو که گاهی اوقات به عنوان رنگ مو ما نیز آسیب نیست. در این بخش از جهان از رطوبت مد ما تمام راه حل هایی که شما می توانید رنگ مو خود را محافظت فراهم کرده اند .

https://elanza.com/product/LNZP-60ed3433b5d2c/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%AA%D8%AB%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

مراقبت از مو رنگ شده

اشتباهات است که می تواند رنگ مو و یا رنگ مو خود را خراب کردن


1. آب

در حالی که شامپو باید بیشترین اثر را در از بین بردن رنگ مو و ریشه ها زودتر از همیشه طول می کشد اما آب نیز به راحتی حل رنگ مو مولکول خود را بنابراین بر خلاف تصور عمومی آب بیشتر از همه باعث تخریب رنگ. بهتر است هر بار بعد از حمام موهای خود را به سرعت خشک کنید تا مواد رنگی کمتر در داخل آب حل شوند.

2. استفاده از محصولات سنگین کولر مو

برخی از روغن های مو و درخشنده سرم که برای نرم کردن مو شما با استفاده از این اثر بسیار درخشان این نوع فرمول شیمیایی حاوی سنگین سیلیکون ریشه بیرونی مو بسیار طولانی مدت برخی از انواع سیلیکون می تواند به طور کامل شما را تغییر دهند و آلودگی با مواد رنگ بر روی آن فوق العاده است.

تهویه مطبوع برای موهای رنگ شده

3. خشونت فیزیکی

شیدا رسیدگی رنگ مو بسیار مضر است و می تواند بستن مو با کش و کلاه گیس بسیار محکم و موی خود را های زیادی کشیدن و معمولا باید برای مراقبت از رنگ مو برای افراد نشان می دهد که بستن مو به صورت بسیار شدید موی دم اسبی خودداری کنند که این کار در کوتیکول مو شما می توانید آن را آسیب می رساند. بنابراین بهتر است به مراقبت از ریشه های خود را و رنگ و علاوه بر این هر روز شما نیاز به نگه داشتن موهای خود را مرطوب و شانه بهتر و بهتر از قبل.

4. استفاده از دستگاه های تهویه موی گرم

لوازم جانبی داغ کردن ریشه موها را می سوزاند و آسیب لایه کردن مو به دلیل استفاده از همان لوازم جانبی است که برای آوردن آب به سرعت جذب و خشک خود را تحویل شما می دهد این رنگ, این همه جذاب نیست که آن را نمی خواهد, البته, که ذرات رنگ در داخل کوتیکول مو, اما زمانی که من دیدن,

سعی کنید برای حفظ تسمه مو کاملا نرم و ملایم برای نشان دادن درخشش طبیعی و محافظت از مو در برابر گرم و حرارت شما می توانید روغن مو استفاده کنید.

بدتر شدن رنگ مو

http://kadusco.com/en/Product/VINA/3506/Color-stabilizer-Shampoo.aspx

5. کوتاه کردن مو پایین مو

فکر می کنم کمی در مورد این. انتهای تار موی شما بسیار قدیمی هستند و کاملا در برابر رنگ و مواد شیمیایی آسیب دیده و در طول زمان آسیب بیشتر و بیشتر می شود و به بالا عفونت و باعث می شود مولکول رنگ های مختلف در این حلقه اثر, و اثر است. اطمینان حاصل کنید که شما نمی خواهید موهای خود را در کنار موهای سالم قرار دهید ، بنابراین بهتر است قسمت های پایین تر موهای شکسته را هر 10 تا 12 هفته کوتاه کنید.

6. از تهویه مو استفاده نکنید

نه تنها هر روز استفاده از نرم کننده و رطوبت دهنده مو رنگ لازم است اما همچنین با استفاده از یک ماسک مو نیز می تواند بافت موی خود را سالم نگه دارید, یکی از معمول حیاتی است, اگر موهای سالم داشته باشید, برای, رنگ, شما همچنین نیاز به یک موی سالم, محیط زیست و شما باید رنگ آن را نیز به گزینه های شما بیشتر. هنگامی که موهای خود را با تغییر رنگ مصنوعی آسیب دیده ، شما می توانید آسیب کمتر به آن با استفاده از رنگ مو کهربا نشان می دهد.

آسیب رنگ مو

7. یو ریکوچولو.

Yo-Ray.درآمد حاصل از آن را از خورشید می تواند ساختار مو تاثیر می گذارد باعث می شود که رنگ مو پژمرده و اشعه عوارض جانبی است که تا حد زیادی به مو و آنها را خشک و خشن. خشن ، سخت و نه ، متاسفانه ، محصولات پانوراما باقی می ماند تا حد زیادی برای جلوگیری از آسیب از نور خورشید مانند کرم های ضد آفتاب برای مو موجود در سیستم. اما بهترین کار این است که از لبه های درب و استفاده از, اما, می تواند آسیب دیده دوباره طراوت ببخشید و شما همچنین می توانید با استفاده از یک نرم کننده و ماسک های مرطوب کننده استفاده کنید و سپس موهای خود را به یک قطعه ای است که باعث می شود موهای خود را کمتر در معرض اشعه ماوراء بنفش نور بودند بیشتر در معرض نور خورشید و تماشا نیز به پایان می رسد از مو خود را که صدمه دیده بیشتر از همیشه .





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: