آموزش رژ لب برای زیبایی همه لب ها بیشتر
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

برای رسیدن به چشم نواز شما نیاز به رژلب برای یادگیری در یک راه ساده است برای انتخاب رژلب با دقت در حالی که روشن سایه ظاهرا می تواند به طور کامل تغییر کرده و sinaishan کمتر است اگر شما نمی توانید به سادگی رژلب نفع ظاهر خود را خراب آن است. این طبیعی است که فکر می کنم, براق, هیچ ترفند نیاز ندارد, اما لب تا, نیاز بی عیب و نقص با توجه به اندازه دانش برای یادگیری برخی از راهنمایی وجود دارد. بسیاری از زنان امروز چگونه به لب براق به دانستن, اما برای انجام این کار, روند در این بخش از دنیای مد مرطوب گفته شده است به خاطر داشته باشید.

ابتدا لب ها را لایه برداری کنید.

راحت به نگاه ظریف و احساس می کنید می تواند کمک به از ماسک مرطوب کننده برای استفاده از آن شما حتی می توانید با استفاده از فوق العاده با استفاده از مومیایی کردن لب و مطمئن شوید که پایان آرایشی شما حذف نمی تواند به خوبی جذب می شود و سپس مومیایی کردن لب از تمیز و خشک لب .

آموزش رژ لب

https://elanza.com/product/LNZ-P-5917/%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-crayon-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-04

رژ لب آموزش تصویری برای زیبایی لب بزرگ
استفاده از پودر کرم براق قبل از هر چیز دیگری.

این پودر کرم برای نگه داشتن لب ها به شما کمک می کند. این کار باعث ایجاد رنگ لب کامل به رنگ استفاده شما. بالا بردن لب و در برای اولین بار در منطقه قوس دار بزرگ محل خود را و پس از آن به گوشه پایین و لب بیرونی و در نهایت بقیه لب و پر کردن.

در حال حاضر با یک برس کوچک پودر ثابت را روی لب قرار دهید.(شما می توانید انگشت حلقه نیز استفاده کنید).

رژ لب را تکرار کنید و پس از انجام این کار از کانتور استفاده کنید که در آن باید پاک شود ، پاک کننده گوش نیز به خوبی کار می کند.

مراحل رژ لب

آموزش رژ لب با استفاده از پودر کرم
قرار دادن برخی از رگهای واریسی بر روی رژ لب.

اگر می خواهید لب های خود را به نگاه لاغر (بزرگ) استفاده از دو سایه های مختلف از رژ لب،

برای این کار ابتدا معمول رژ لب بزنید و سپس یک نسبتا سایه نور در مرکز لب پایین و لب بالا و سپس به تماشای درست مثل تصویری که در مرطوب دنیای مد مشاهده می کنید. اگر شما در اکثر عکس ها قبل از استفاده از رژ لب با لب تغییر جهت دادن بی رنگ متوجه و امروز در اطراف لب و در پایان رنگ نهایی لب برای شما.

داشتن لب های بزرگ

http://www.goldenrose.com.tr/en/product/210/lips-lip-pencil-matte-lipstick-crayon/1

آموزش رژ لب زیبا و حرفه ای
استفاده از لب لاینر آن را برجسته تر

لب لاینر برای تعریف شکل و شکل لب ها و در عین حال برای تمیز کردن رژ لب خود از آب استفاده می شود. شما باید حدود شش دهم سانتی متر با استفاده از بوش لب اطراف لب کشیدن و سپس منطقه با لب و پر کردن پایان لب براق استفاده برنامه ریزی شده.

اندازه کامل لب

لب ها را در راه درست برای رژ لب برجسته کنید
استفاده از شوم و شوم با دقت.

با استفاده از رنگ سرخ شدن با ریمل مژه و ابرو rlptan می توانید نگاه مات خود را. این خط لب و رژلب استفاده عادی و سپس مالش سرخ به انگشت و درخواست آن را به لب به پایان تعلیق قرار داده اما سرخ شدن به طور مستقیم بر روی لب برای جلوگیری از به دلیل سرخ شدن تمام رنگ های رژلب و همچنین karnmi نیست جواب خود ادامه خواهد داد.

راه های مناسب برای رژ لب

آموزش رژ لب با استفاده از سرخ شدن
استفاده از یک خط لب مناسب برای ایجاد یک سایه:

خط لب تیره تر رنگ ها از انتخاب شما ایجاد یک طرح اولیه ابتدا خط لب و سپس از رژلب به استفاده از, استفاده از رنگ روشن تر کمک می کند تا رژ لب شما چشم نواز و جذاب است, در پایان, از, روشن, لب برای استفاده و به خوبی خود را ... ادامه مطلب.

حجم تا فلنج

آموزش رژ لب برای لب های بزرگ
لب های خود را ضخیم کنید.:

ایجاد طرح کلی از وسط لب های خود را و سپس رها کردن گوشه ، استفاده از رژ لب قرمز روشن برای پر کردن این طرح.

استفاده از یک خط لب نور برای سایه معکوس:

استفاده از رژ لب خود را به طور معمول, اما رئوس مطالب با یک خط لب و استفاده از یک خط لب تیره تر برای ایجاد شرایط مخالف.

آرایش لب درست

آموزش رژ لب برای لب های کوچک
ایجاد یک نمایش گوتیک به راحتی:

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از رژ لب تیره مانند قرمز ، سیاه یا نخل استفاده کنید ، یک خط لب مناسب با این رنگ پیدا کنید و از رژ لب برای پر کردن لب های خود استفاده کنید.

یک رنگ مناسب را انتخاب کنید:

در حال حاضر چگونه به لب براق برای رسیدن به یک چهره جذاب شما می دانید از, اما انتخاب رنگ مناسب نیز به همان اندازه مهم. به عنوان مثال ، شما همیشه می توانید از رژ لب قرمز استفاده کنید. به شرط که سایه مناسب است به آن را انتخاب کنید به یاد داشته باشید اگر شما دارای پوست با پس زمینه صورتی با انتخاب رژ لب-گیلاس قرمز از عالی به نظر می رسد می خواهید برای ارائه اگر شما پوست با روغن زیتون در حال درست از رژلب قرمز استفاده کنید, جسورانه, رنگ قرمز برای دختران با پوست تیره.

رنگ رژ لب را انتخاب کنید

رنگ مناسب رژ لب را بر اساس رنگ پوست انتخاب کنید
اگر شما به دقت رنگ طبیعی لب های خود را در یک انتخاب فشرده در نظر بگیرید و یک سایه تیره از رژ لب خود را انتخاب کنید ، این کاملا به خوبی کار خواهد کرد.

اگر پوست بسیار روشن دارید ، از تنهای مرجانی و صورتی هلویی ، مرجانی و صورتی برای رژ لب خود استفاده کنید و از زنگ های قهوه ای اجتناب کنید.

اگر رنگ پوست خفیف دارید ، از رنگ ارغوانی روشن ، قرمز و تمشک (رنگ توت فرنگی) برای رژ لب استفاده کنید و از رنگ های قرمز روشن جلوگیری کنید.

برای پوست تیره یا سیاه بهترین سایه ای از شکلات و رژ لب قرمز است.

همچنین شما می توانید انتخاب رنگ رژ لب خود را به را تشکیل می دهند چشم خود را نیز با دقت اگر شما سنگین آرایش چشم هرگز از تیره رژ لب قرمز رژ لب نیز باید بسیار روشن و نور چشم, آرایش.





:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: