آشنایی با صورت مزوف یا کرم پودر دائمی
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

Mesov صورت یا کرم پودر دائمی

مزویت یا کرم پودر دائمی مناسب برای افرادی است که تمایل دارند رنگ صورت را روشن کنند یا تکه های صورت را بپوشند و پوست رنگی و سازگار داشته باشند.
پوست مهمترین و تاثیرگذارترین ارگان صورت است و جوان تر و آبدارتر اثر بیشتری بر زیبایی صورت دارد. برخی از مردم برای خرید بهترین لوازم آرایشی, آیا ترمیم و جراحی به منظور نگاه کردن از هزینه های خود را و اثرات بسیاری از تخریب یعنی در حالی که mazwaite یا کرم پودر, دائمی, عوارض جزئی می تواند بهترین پیشنهاد برای این افراد است.

 https://elanza.com/product/LNZP-60dad2b91bfbe/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%DB%8C%D9%88%D9%BE%DB%8C-%D8%A2%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-perfectionists-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-201-%D8%AD%D8%AC%D9%85-35-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

التهاب پودر میانی یا کرم دائمی چیست ؟
درمان بسیاری (به انگلیسی: درمان mesowhite) یا گیاه درمان با گیاه بهترین راه حل این است که برای افرادی که پوست خیلی تیره یا خیلی روشن و آنها را یا که خود را در پوست از لکه های تیره وجود دارد که از زیبایی چهره خود را داشته باشد.

 

Mazwaite درمان برای پوست نگران بیماری های پوست فاقد ملانین و رنگدانه بیش از حد مناسب است و رنگدانه ها می تواند وارد کنید و در داخل لایه های پوست باعث افزایش کلاژن و افزایش الاستین و جامد رنگ چهره شود.

این به علاوه شفافیت پوست صورت استفاده می شود برای درمان سیاهی اطراف چشم و سیاهی اطراف دهان موثر باشد.

 

مزوتراپی ، مزوتراپی ، مزایای مزوتراپی
صورت mesov

حالت عمل در mesov صورت
برخی از راه برای پول تنها تفاوت در کوکتل اختصاص داده شده به این روش بیشتر استفاده می شود یک کوکتل از روشن کوکتل دوم که حاوی رنگدانه است که با نام تجاری BB تب و تاب بودن می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این کرم پودر با دوام کاملا گیاهی است و به پوست آسیب نمی رساند.

 

Mesovite معمولا در جلسات 3 یا 4 برای تعیین نتیجه نهایی انجام می شود.

صورت باید کاملا شسته شود و بدون هیچ گونه لوازم آرایشی یا کرم. بهتر است قبل از کار ، صورت را با ضد باکتری سرم کاملا تمیز کنید.

 

یک لایه ضخیم از پماد بیهوشی مانند xylapi بر روی پوست و کشیدن به مدت نیم ساعت به طور کامل به بی حس پوست.

 

پماد بیهوشی دو مرحله ای را با گاز استریل خشک کنید و سپس گاز استریل را که در آب جوش داده اید تمیز کنید.

 

با استفاده از نوک انگشت ، که به طور کامل برای مرطوب کننده و غیره ضد عفونی می شود.، تقویت ، هیدرات برخی از محلول ویتامین c و ژل hydroderm ، صورت ، جلو و چرخش برای 5 دقیقه پوست به آرامی به مواد ماساژ ، پایین تر ، جذب پوست.


تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز

مردانه دفتر کیف چرم نصف قیمت + حمل و نقل رایگان خرید!!(محدود)

https://www.flipkart.com/glam-up-powder-cream/p/itme88jtzzpzkzdx
در مرحله بعد ، برخی از سرم های احیا کننده و تثبیت کننده را که با سرنگ به صورت جدا کرده اید اعمال کنید و با کمک یک دستگاه میکرونیدلینگ شروع به کار بر روی صورت کنید.

 

چهره باید برای قسمت های مختلف شکاف و برای چشم و غیره باشد.، دور لب ها و اطراف تیغه ، بینی کارتریج ، نانو-و به سایر قسمت های صورت کارتریج 12 از وزن آن استفاده کنید.

 

نکته مهم این که microneedling است که شما نیاز به تنظیم عمق سوزن به شیوه ای که باعث خونریزی در صورت. ایجاد خونریزی و بیرون زده خون به صورت قطره شبنم از پوست حذف سرم قبلی جذب شده به پوست و تلاش خود را تلف خواهد شد.

 

مزایای مزوتراپی ، مراقبت پس از مزوتراپی ، کرم صورت دائمی
مزوتراپی

 

در حال حاضر از آن زمان به پخش کردن مواد miswill با توجه به رنگ پوست فرد, البته, اگر شما می خواهید, شما می توانید با استفاده از یک رنگ کمی روشن تر. این می تواند حدود 45 تا 60 دقیقه طول بکشد. استفاده از مواد مزوف بر روی صورت و با حرکات چرخشی سوزن کمک می کند تا این مواد را به پوست جذب کند. این تا زمانی که مطمئن شوید که مواد به طور کامل به سلول های پوست جذب می شود ادامه می یابد.

 

پس از اتمام microneedling ، شما باید تمام مواد اضافی را با کمک یک حرکت انگشت چرخشی بر روی صورت ماساژ دهید تا به طور کامل جذب شود.

استفاده از یک ماسک آلوئه ورا یا برگ طلا بر روی صورت برای حدود نیم ساعت مطمئن شوید جذب آب به طور کامل.

به آرامی و به آرامی پاک کردن ماسک بر روی پوست و دوباره ماساژ صورت به نوازش گونه.

 

میسوف در اطراف چشم
یکی از مهمترین نکاتی که زنان تمایل به استفاده از پودر کرم دائمی دارند ، مزوتزی در اطراف چشم ، به ویژه مزوتزی در زیر چشم است. شما می توانید mesov اطراف چشم به بازسازی و حذف تیره اطراف چشم استفاده کنید.

از همان کوکتل است که با استفاده از برخی از چهره شما می توانید با استفاده از چشم به دلیل نازک بودن و حساسیت بالای پوست اطراف چشم, تنها تفاوت استفاده از کارتریج نانو برای دور.

 

مراقبت پس از مزوویتی ، کرم صورت دائمی ، مزوویتی در اطراف چشم
مزوتراپی یا کرم پودر دائمی صورت


پیشنهاد ویژه
مشاوره زناشویی, مشاوره و آموزش, درمان و estersastrst با مشاوره آنلاین درمان به عنوان یک خانواده درمانی, مشاوره, استرس, znashuyi مشکلات حل مشکلات زناشویی با telefinilizer مشاوره, مو, عوارض لیزر مو , تراش برای khandalah نامناسب فاصله بین دندان ها

مراقبت از پوست پس از مزوتراپی
پس از انجام مزوتراپی, نیاز به مراقبت های ویژه و حفاظت از پوست تا زمانی که آنها ساخت یک لایه جدید از پوست.

بهتر است برای جلوگیری از تماس با صورت تا 3 روزها.

استفاده از کرم های مرطوب کننده در طول روز الزامی است.

استفاده روزانه از چندین بار کرم تعمیر بر روی صورت بسیار مهم است. در مجموع ، شما نباید پوست صورت را در این سه روز خشک کنید.

اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب به عنوان آنجا که ممکن است پس از التهاب متوسط به دلیل آن باعث می شود یک لکه بر روی صورت, اما اگر شما مجبور به استفاده از یک رنگ و ضد حساسیت کرم های ضد آفتاب.

کرم های ضد آفتاب باید هر دو ساعت تکرار شود ، حتی اگر شما در یک خانه با نور بالا اقامت داشته باشید.

مدت زمان درمان مزوویتی پس از اتمام جلسات می تواند هشت ماه تا یک سال طول بکشد.

به طور معمول ، بین 20 تا 30 جلسه در روز به طوری که پوست می تواند خود را به طور کامل تعمیر.

اگر شما پوست بسیار تیره با حداقل 2 چرخه ، شما می توانید اثر بی نظیر آن بر روشن شدن پوست را ببینید.

پس از چند دقیقه از این روش پوست صورت به رنگ قرمز در می آید که کاملا طبیعی را نباید با اشتباه حساسیت کارگردانی که قرمزی پس از مدتی به تدریج از بین می رود و مردم می توانند با یک نتیجه فوق العاده برای آنها پس از چند روز به وضوح مشاهده کنید و لذت ببرید.

 

مزایای مزوتراپی
* تعمیر و جوانی از سر گرفتن پوست و همچنین ایجاد درخشندگی و چند سایه از پوست

* ترمیم و جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد به بدن

* کاهش میزان ملانین پوست و پاک کننده خال

* تغییر رنگ و قوام پوست

* حذف چین و چروک پوست

* حذف تاری زیر چشم

* کمک به از بین بردن ضایعات پوستی برای سرطان ، بیماران پوستی، صدمات و سوختگی

* درمان آرنج و زانو حذف تاری





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: