اثر فشار روانی بر سفیدی مو
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

اگرچه معمولا در مردان پس از 30 سال و زنان بعد از 35 سال و سر-و-سفید اما برخی از افراد در چند سال اول از دوران نوجوانی و جوانی داشتن بسیاری از تار تجربه مردم سفید رنگ آن است. در حالی که ممکن است در یک گروه دیگر ، حتی تا سن 50 ، هیچ موی سفید در سر یک فرد دیده نمی شود.


سفید کردن تدریجی پوست سر در دهانه های عمیق پوست سر به نام فولیکول انجام می شود. معمولا روی پوست سر هر فرد حدود 100 هزار متخلخل روزنه در قالب اشک است که هر کدام از آنها دارای توانایی برای جوانه زدن بسیاری از موها در دوره عادی از زندگی خود را.

 https://www.amazon.com/Swiss-Apple-Dramatically-Reduces-Wrinkles/dp/B00H8A2SYG

موهای سفید


در پایان هر یک از فولیکول های مو سلول ملانوسیتها ، که توسط ملانین رنگدانه تولید نامیده می شود وجود دارد. با حذف بخشی از ملانین مو ، کابل مو به تدریج خاکستری می شود و زمانی که تمام سلول های تولید شده توسط رنگدانه ملانین از بین می روند ، مو سفید می شود. به عبارت دیگر ، می توان گفت که از دست دادن تدریجی سلول های بنیادی تولید کننده ملانوسیت باعث سفید شدن مو می شود.


بسیاری از محققان معتقدند که استرس می تواند نقش مهمی در از دست دادن رنگدانه های مو ایفا کند. اما به عنوان یک گروه از عوامل مختلف موثر بر روند سفید ، آن را ممکن است به قطعا در مورد این فرضیه صحبت کنید. اگر چه ممکن است hormonhaei منجر به استرس یا تنش روانی در بدن دفع شوند بقا و ماندگاري خود را ملانوسیت و فعاليت آنها موثر هستند اما هیچ رکتوم ارتباط بين عالی معنوی و روحی رهبر و Sveden مو یافت نشده است تا کنون.



تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز

مردانه دفتر کیف چرم نصف قیمت + حمل و نقل رایگان خرید!!(محدود)


موهای سفید


سفید کردن مو می تواند به علت آسیب رادیکال های آزاد رخ دهد. در واقع هورمون های که منتشر می شوند به عنوان یک نتیجه از قرار گرفتن در معرض استرس های روحی و روانی در بدن منجر به التهاب این سلولها که منجر به رادیکال های آزاد در بدن است.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5851/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%B7%D8%B1%D9%81-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DA%98%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-forfora
ناپایدار سلول های بدن, سلول ارز آسیب, انجام, بنابراین, رادیکال های آزاد ایجاد شده در بدن می تواند به تولید درمان در foliculhae یا رنگ روغنها تحت تاثیر زمین است.


به طور کلی اگر چه عوامل ژنتیکی در روند سفيد شدن مو تاثیر هر دو جنس نر و ماده, اما استرس, استرس روانی و همچنین سبک زندگی مردم روند تبدیل شدن به یک موی سفید فرد ممکن است 5 تا 10 سال مدت او و یا تاخیر.
پیشنهاد ویژه
دختران لباس تا ، پسران لباس تا ، بچه ها لباس تا ، جشنواره تابستان کودک ، دیر می آیند!افزایش ارتفاع ، افزایش ارتفاع ، اقامت کوتاه باعث می شود شما به از دست دادن اعتماد به نفس?افزایش ارتفاع ، افزایش ارتفاع ، ارتفاع کوتاه به دنبال یک راه موثر و قابل اعتماد برای افزایش ارتفاع?


موهای سفید


بر اساس نتایج به دست آمده از تحقیقات hormonhai که در واقع روحی و روانی استرس در شعر (فارسی) آیا این عاملی است که منجر به ساخت و ساز از آن ملانوسیت و انتقال آن به سلول های بنیادی سازنده همه tarhai شعر این اثر از اثرات. بنابراین ، اگر انتشار این عامل به هر دلیلی متوسط باشد ، انتقال رنگدانه به زنجیر مو نیز متوقف خواهد شد.


از این رو دانشمندان در حال تلاش برای گرفتن شواهد و نتایج بیشتر در مورد اثر روانی و استرس های روانی در سرعت بخشیدن به روند تبدیل شدن مو سفید دست پیدا کنید. اگر چه هنوز هیچ مدرکی در تایید وجود این رابطه علت و معلول تا کنون وجود دارد.





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: