جلوگیری از لب خشک
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

لب خشک یکی از معضلات است که باعث زیبایی لب خود را به رفتن رفته و نگاه زشت و ناکارآمد است.

https://www.amazon.com/Best-Sellers-Beauty-Hair-Regrowth-Tonics/zgbs/beauty/16262044011

در اینجا ما به شما ترفندهایی را ارائه می دهیم که از خشک شدن لب ها جلوگیری می کند.

در لب های خود را مانند یک تکه از اسفنج نگاه. هنگامی که آب را بر روی اسفنج ریخته اید ، باد می وزد و افزایش می یابد ، اما زمانی که خشک و بدون آب است ، تجمع می یابد و ظهور نافرمانی را می گیرد. به طور مشابه ، اگر لب های خود را مرطوب کنید ، شکل بهتر خواهد بود ، اما لب های خشک ظاهر انباشته را پیدا خواهند کرد.

پوست لب ها با تمام قسمت های بدن متفاوت است. پوست نازک لب ها باعث می شود که رگ های خونی زیر آن به خوبی روشن شوند ، در نتیجه لب ها قرمز می شوند. در این بخش ، غدد سباسه که به عنوان مانعی برای خشک شدن عمل می کنند ، بنابراین لب ها بیشتر مستعد خشک شدن هستند. اگر لب درمان نشود بیش از حد خشک و پوسته پوسته است که حتی رژ لب می تواند بر آن تاثیر بگذارد. اما نگران نباشید, در این مقاله راهنمایی, شما در مورد که باعث می شود بهایی و نوجوانان همجنسگرا پیدا یاد بگیرند!

برای جلوگیری از خشک شدن لب های خود به روش های زیر

https://elanza.com/product/LNZ-P-5ffd79b0b2815/%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AD%D8%B1%DA%A9-%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%85%D9%88-%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-rosexidil-%D8%AD%D8%AC%D9%85-65-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
نوشیدن هشت لیوان آب در روز کمک می کند تا به اندازه کافی رطوبت به پوست و مو و لب.

تماس با زبان با لب ها باعث خشک شدن لب ها می شود
لیس خسارت پوسته محافظ لب. اگر شما به لیسیدن لب استفاده, برخی از پماد, رژ لب, برق و یا هر مرطوب کننده برای لب های خود را به منظور کاهش اثر زبان خود را.

برای جلوگیری از خشک شدن لب ها ، مواد مناسب را به لب های خود اعمال کنید
رژ لب ، رژ لب ، پماد و مرطوب کننده باید از انواع شناخته شده و تایید شده توسط دکتر و داروخانه باشد. ویتامین E و همچنین وازلین می تواند کمک به نرم کردن لب.

مراقب باشید از هوای خشک ، هوای خشک ، لب های خود را خشک کنید
اگر شما در یک منطقه گرم و مرطوب هستید ، لازم نیست نگران باشید ، اما هوای خشک ، به ویژه در سرما ، می تواند باعث آسیب جدی به پوست شما شود. اگر منطقه مسکونی شما خشک باشد ، حتما از مومیایی کردن لب استفاده کنید.



مراقبت از آنها را در تابستان برای جلوگیری از لب های خود را از خشک شدن
پوست بدن ما نیاز به یک رنگدانه به نام ملانین, که آنها را از از دست دادن نور خورشید محافظت, اما لب فاقد عنصر به عناصر اضافی. شما باید SPF مرطوب کننده لب روزانه یا SPF الکتروفورز لب استفاده کنید.

مات رژ لب لب های شما را خشک می کند.
آنها ممکن است نگاه زیبا, اما آنها لب خشک. استفاده از آنها خواهد لب های خود را در دراز مدت آسیب برساند. گاهی اوقات از آنها استفاده کنید یا ابتدا یک لایه مرطوب کننده را اعمال کنید و سپس رژ لب را اعمال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: