بهترین کرم برای پوست
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

اگر شما همیشه می خواهید پوست و ذهن باید تمام نیازهای آن را برآورده پس در اولین گام باید پوست نیاز به دانستن و براساس آنها دنبال یک نقشه خوب برای مراقبت از پوست خود را داشته باشید. بدیهی است که اولین گام در توسعه این نقشه این است که بدانید نوع پوست خود را و سپس بدانید که کرم ها و محصولات پوست شما نیاز دارد و هر دو این محصولات و کرم ها باید حاوی مواد.

پوست زیبا و جوان ، نیازهای مراقبت از پوست ، مراقبت از پوست

پوست طبیعی
ظاهر پوست: تمیز با بافت نرم


چه شما احساس می کنید: این نقطه است.


مشکلات: در برخی موارد ممکن است جوش ها به خصوص در اطراف چانه و بینی ظاهر شوند.البته گاهی اوقات بخش هایی از پوست خشک و پوسته پوسته می شوند که می توانند با استفاده از مرطوب کننده یا حتی به اندازه کافی پاک شوند.

تمیزکننده
به دنبال مواد شوینده است که به راحتی پوست شما را تحریک خواهد کرد. شما باید بدانید که پوست طبیعی با مقاومت در برابر آب نیست برای شما اشتباه است. بهترین حالت این است که محصولات مربوط به پوست های حساس برای خرید یعنی آرام فوم پاککندهای که هر ماده شوینده stirkaknindهای ندارد رطوبت پوست خود را خارج از چهار چوب.

کرم های ضد آفتاب مرطوب کننده
پوست شما در مقابل بسیاری از آسیب های زیست محیطی در طول روز از آب و هوای خشک به آلودگی ، نور خورشید ، و... بنابراین شما نیاز به برنامه ریزی به شیوه ای که آماده پوست خود را برای مقابله با این صدمات صبح. بهتر است به دنبال یک مرطوب کننده چند منظوره است که یک مرطوب کننده با آنتی اکسیدان ها و حفاظت از آفتاب اثر است.آن را بهتر از استفاده از یک کرم دور چشم که حاوی ضد پیری به دلیل آنتی اکسیدان ها و غیره. رتينول ، پپتيد. کرم حرفه ای پوست حساس در اطراف چشم خود را به او را تحریک کند.

کرم چشم
بهتر از استفاده از کرم چشم است که ضد پیری به دلیل آنتی اکسیدان ها ، و غیره است. رتينول ، پپتيد. کرم حرفه ای پوست حساس در اطراف چشم خود را به او را تحریک کند.

مبارزه با چین و چروک
سرم و ضد چین و چروک می تواند یک راه حل خوب برای شما به دلیل مواد تشکیل دهنده در داخل این سرم پوست شما تاثیر می گذارد. سرم را انتخاب کنید حاوی مواد مانند ویتامین C یا پپتیدهای برای بهبود تجمع کلاژن در پوست شما.

لایه برداری
شاید شما فقط نیاز به پوست منطقه t بر روی صورت یعنی پیشانی ، بینی و چانه ، چرا که این مناطق تنها که مقدار زیادی از چربی است. بهتر است به استفاده از کرم اسکراب با دانه های سخت برای باز کردن منافذ این مناطق است. بقیه صورت را پوست کنید ، می توانید از یک ژل ملایم حاوی اسید مالیک استفاده کنید.

کرم شب
در شب هنگام خواب ، پوست شما نیاز به مراقبت ویژه دارد ، این مراقبت باید هنگام خواب به پوست خود کمک کند. به دنبال محصولاتی که حاوی مواد هستند ، زیرا آنتی اکسیدان ها (به ترمیم پوست کمک می کنند) و پپتیدها (باعث می شوند که سلول ها شروع به ساخت کلاژن کنند) هستند.

پوست زیبا و جوان ، نیازهای مراقبت از پوست ، مراقبت از پوست

پوست خشک

https://elanza.com/product/LNZP-6097d4b23fb5d/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D9%85%D9%88-%D8%AF%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-macadamia-oil-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-2-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C
ظاهر: نازک و برگ با منافذ خوب ؛ رگ های خونی روی گونه ها
خرید اپل دیده بان در یک قیمت معقول!(خرید امروز)

دستبند جذاب. نمايش ريس رو نديدي؟ اتمام این سایت.

 

آنچه شما احساس می کنید: پس از شستشو ، شما احساس می کنید دراز و سفت ، پوست ممکن است قرمز یا ملتهب شود.


مشکلات: کمبود رطوبت ، زیرا غدد پوست سبوم کافی یا همان چربی را ترشح نمی کنند.خطوط و چین و چروک بیشتر از سایر انواع پوست بر روی پوست ظاهر می شود.


تمیزکننده
به دنبال غیر صابون کرم پاک کننده. پاک کننده فوم معمولا خشک پوست. بنابراین ، هنگام خرید ، مطمئن شوید که در محصول توجه ثبت نام کنید تا مطمئن شوید که از اسیدهای چرب و تهویه مطبوع استفاده می کند ، یک سیستم ، ساختار ، محافظ پوست شما تقویت می شود.

کرم های ضد آفتاب مرطوب کننده
به دنبال یک کرم که در آن مواد مانند shibatr ، روغن جوجوبا یا روغن نارگیل و آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین E و... وجود داشته باشد ، این مواد کمک به مرطوب پوست شما و از سوی دیگر پوست چرب به علت مشکل آرایش.

کرم چشم
پوست اطراف چشم خشک ترین بخشی از پوست صورت خود را است. بنابراین شما نیاز به مرطوب این منطقه دو بار در روز صبح و شب با استفاده از کرم های دور چشم بهتر است که کرم مواد مانند گلیسرول برای جلوگیری از چروک اطراف چشم.

مبارزه با چین و چروک
کرم ضد چین و چروک می تواند کمک به پوست خود را مرطوب بیش از حد آن است که به اندازه کافی برای استفاده از یک مرطوب کننده به کارخانه دو بار در روز صبح و شب قبل از استفاده از کرم مرطوب کننده. اگر گیاه حاوی موادی مانند عصاره چای سبز ، عصاره انار و ویتامین c باشد ، می تواند اثربخشی بسیار بالاتر باشد.

لایه برداری
شب بهتر از یک کرم حاوی رتینول هستند, و علاوه بر دو بار در هفته استفاده از محصول laiheberdar. به دنبال جلوگیری از پوست پوست که حاوی اسیدهای میوه هستند چون آنزیم ها و اسیدهای موجود در میوه ها است که بسیار نرم تر از گلیکولیک یا اسید سالیسیلیک هستند و سلول های مرده از سطح پوست می توانید از شکل.

کرم شب
به دنبال کرمی مغذی است که roanakandeh چربی است که می رسد به عمق پوست از آن اثر است و فاقد چربی را جبران کند و همچنین باید برای به دست آوردن مواد قوی ضد چروک مانند کلاژن ، آنتی اکسیدان و غیره رتینول و... همچنین. کرم رتینول ، به عنوان مثال ، عادی فرایند اندازه و تا حدی تولید کلاژن در پوست.
آرایش و لوازم آرایشی

پوست زیبا و جوان ، نیازهای مراقبت از پوست ، مراقبت از پوست

پوست چرب یا مخلوط
ظاهر: براق و پر از چربی ؛ در پوست مخلوط تنها قسمت هایی از بینی ، چانه و پیشانی پوست چرب و چرب است.

چه احساسی دارید: ناهموار و قوی

مشکلات: بسیاری از پوست مستعد ابتلا به آکنه ، جوش سر سیاه و سفید و منافذ پوست باز است. در پوست مخلوط ، تا آنجا که امکان جوش ، امکان خشک کردن قطعات بیش از حد پوست ، به ویژه در گونه ها وجود دارد.

تمیزکننده
به دنبال پاک کننده فوم با عوامل پاک کننده قدرتمند برای حفظ چربی اضافی در پوست خود را به خوبی تمیز.به عنوان مثال ، اسید سالیسیلیک می تواند تمام چربی (سبوم) ، خاک ، سلول های مرده و منافذ تمیز را پاک کند ، بنابراین می تواند به طور قابل توجهی از آکنه و جوش جلوگیری کند.

کرم های ضد آفتاب مرطوب کننده
Pthread یک لایه چربی بر روی پوست ایجاد می کند ، اما با استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب ضروری است. مهم ترین نکته در هنگام خرید شما باید توجه کنید که 2 کلمه, غیر comedogenic و بدون روغن کرم نوشته شود.

کرم چشم
مطمئن اطراف چشم, از مرطوب کننده استفاده کنید زیرا پوست اطراف چشم غدد چربی بسیار کمی دارد و به دنبال بسیار سبک وزن پایه آب توجه داشته باشید که amulsyonhai سیلیکون در وجود این مواد حتی اگر آن را می توان گونه ، ، باعث جوش و حضور ofcities نیست.

مبارزه با چین و چروک
سرم ضد چین و چروک مناسب برای پوست چرب است که پایه آب است. شما می توانید یک مرطوب کننده از یک سرم حاوی اسید هیالورونیک یا استفاده از پروپیلن گلیکول استفاده کنید. بهتر از خامه است ، با استفاده از آن زمان ازگوش میتوانید جلوگیری کنید و نقطه ناشی از محل جوش را از بین ببرید.

لایه برداری
هنگامی که پوست روغنی است ، شما باید آنها را به طور جدی پوست کنید ، به دنبال لایه برداری حاوی اسید سالیسیلیک و اسید گلیکولیک باشید.

کرم شب
بهترین محصول شما می توانید یک راه حل یا ژل با پایه آبی و مواد مانند اسید سالیسیلیک و اسید گلیکولیک است. آماده سازی حاوی سیلیکون مانند dmitykvn منافذ پوست را مسدود نمی کند ، به عنوان یک نتیجه از چربی سنگین آکنه را تشدید نمی کند.
پیشنهاد ویژه
خرید بلیط ، بلیط هواپیما ، رزرو توربین بهترین قیمت بلیط سفر روز خرید بلیط ، بلیط هواپیما ، کتاب مسیر تعطیلات خود را در حال حاضر!پرستار ، کسب لذت بردن از نوشیدن آب سالم و دلپذیر است

پوست زیبا و جوان ، نیازهای مراقبت از پوست ، مراقبت از پوست

پوست حساس
ظاهر: تمیز اما به راحتی قرمز و ملتهب.

چگونه شما احساس می کنید: هنگامی که پوست ملتهب می شود ، شما احساس گرم و سوزش مانند نیش حشرات پوست.

مشکلات: اگر در تماس با مواد alaryiza یا inflammedconda برای توسعه سرعت واکنش معلوم می شود که این واکنش می تواند خارجی یا داخلی است که در نتیجه پوست ، تورم و بیرون زده و گاهی پوسته پوسته.

 

تمیزکننده
خود را پاک کننده باید نوشته شود 3 عبارات; برای اولین بار بدون Fragnance دوم بدون صابون و سوم غیر آلرژی زا این عبارات نشان می دهد که این پاک کننده نمی کند و پوست شما را تحریک.

کرم های ضد آفتاب مرطوب کننده
بهتر است از کرم های ضد آفتاب استفاده نکنید با دقت برچسب کرم را بخوانید.به دنبال کرم های ضد آفتاب که حاوی موادی مانند دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی این مواد از لحاظ فیزیکی محافظت از پوست خود را از قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش نور خورشید بدون تحریک پوست است.

کرم چشم
مواد شیمیایی می توانند پوست را تحریک کنند ، به ویژه مناطقی که پوست بسیار حساس است ، بنابراین بهتر است از این کرم ها کمتر استفاده کنید.

لایه برداری
مرده سلول های پوست و ایجاد مانع برای ایجاد آنها را به طوری که مواد داخل کرم جذب پوست ندارد اما شما باید بدانید که وکلا در حال مرسوم در بازار است که دارای یک zapper فقط خام است... آنها بر روی پوست حساس بسیار مناسب نیستند.شاید بهترین لایه برداری برای شما برای شستن صورت خود را دو بار در هفته با استفاده از یک حوله و پاک است.

کرم شب
بهتر است یک کرم کاملا ملایم و بدون عطر خریداری کنید که در آن لوسیون های نرم کننده وجود دارد. یکی از بهترین روغن برای این نوع پوست وازلین است. نگاهی karmahai حاوی اسیدهای هیدروکسی, و غیره. مواد گیاهی ، ویتامین e و c ، لانولین و غیره، پروپیلن گلیکول ، رتینوئیدهاست در افراد دارای پوست حساس باید ممنوع باشد.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: