پوست سر و مو
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

به طور طبیعی ، پوست سر و مو نرم با سبوم ترشح از غدد سباسه نگهداری می شوند. این نیاز به ترشح موهای چرب و پوست در برابر از دست دادن آب دارد و به ظاهر درخشان می دهد.

از سوی دیگر گرد و غبار و خاک و ذرات کراتین در پوست (شوره سر) و آلاینده های دیگر پایبند به این لایه چرب و باعث آلودگی پوست و مو. شامپو یکی از انواع محصولاتی است که برای حذف این آلاینده ها از پوست و مو استفاده می شود.

شامپو برای جایگزینی صابون معمولی ساخته شده است ، ترکیب اصلی آن "سورفکتانت"است. سورفکتانت های موجود در شامپو قطره های کوچکی از چربی حاوی آلاینده ها را احاطه کرده و در نتیجه پوست سر را در حالی که آب کشیده شده است جدا می کند.


نحوه اصلاح مو با شامپو زدان :
نخ از مو :
شانه موهای خود را با یک شانه دندانه دار درشت به طوری که هیچ گره بر روی آن باقی می ماند. هرگز موهای خود را در حالت مرطوب شانه نکنید ، زیرا در این مورد قدرت بیشتری برای شانه مصرف می کند ، بنابراین موهای شما ممکن است شکسته شوند.


شستشو اولیه با آب ولرم :
در مرحله بعد موهای خود را با آب ولرم و نیم آب گرم بشویید. این مرحله شستشوی اولیه یا پیش شستشو نامیده می شود که برای حذف آلاینده های محلول در آب و گرد و غبار به طور کلی استفاده می شود. هرگز از آب گرم استفاده نکنید زیرا موهای شما شکننده و شکننده است.

گسترش شامپو در کف دست :
پور برخی از شامپو را در کف دست خود را و مالش دست خود را با هم به گسترش شامپو در دست شما (گرمایش دست خود را کمک می کند تا بهبود عملکرد شامپو). در حقیقت ، کف شامپو باید با دست شما تشکیل شود. برای تعیین مقدار شامپو توسط خودتان ، باید به اندازه کافی باشد که سگ تمام موهای شما را پوشش دهد.

شامپو ماساژ بر روی پوست سر با نوک انگشتان:
شامپو تمام نقاط sarpakhsh) نوک انگشتان خود را به آرامی بر روی پوست sromohaitan ماساژ دهید (مراقبت از ناخن ها استفاده نمی شود) برای جلوگیری از گره خوردن و شکسته مو کاررا به آرامی در طول زمان انجام دهید.
تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!

خرید انواع شامپو بدن با تخفیف! مراقبت از بدن خود را در تابستان!

 

مطالعه بیشتر از: علت ریزش مو

آبیاری نهایی:
در این مرحله موهای خود را کاملا به حذف هر گونه باقی مانده از شامپو از بالای موهای خود را شستشو.

مزایای شامپو در مقایسه با صابون :
ماده فعال موجود در صابون نمک اسیدهای چرب مختلف است. این اسیدهای چرب از منابع حیوانی یا گیاهی به دست می آیند. صابون معمولی دو زیان دارد:

* صابون معمولی دارای pH بالا است که به پوست و مو آسیب می رساند. PH یک صابون معمولی است که بین 9 و 10 (گاهی اوقات بالاتر از 10) است که بسیار بالاتر از pH طبیعی پوست (معمولا بین 4 و 5/6). در نتیجه ، هنگامی که صابون معمولی با پوست تماس می گیرد ، PH پوست را افزایش می دهد که می تواند باعث تحریک پوست شود.

* استفاده از صابون با آب سنگین ، کلسیم و نمک منیزیم تولید می کند که به مو و شکنندگی و کدورت مو پایبند است ، چسبیده و در ترکیب آن شکل می گیرد.

سورفکتانت (مواد فعال سطحی)
سورفکتانت ها ترکیبات محلول در آب هستند که بخش اصلی شامپو را تشکیل می دهند. کشش سطحی مسئول تمیز کردن با مواد شیمیایی ساخت و ساز است.

در نتیجه چربی (آلودگی behrah پیوستن به آن را) احاطه شده توسط ساختمان یک ماده شیمیایی به نام میکرو به ایجاد به طوری که آب و خاک کشیده شده از پوست و مو. چهار گروه اصلی از سورفکتانت که از یکدیگر با ساخت و ساز از هم جدا وجود دارد, شیمیایی و بار الکتریکی کمتر آب.

× سورفکتانت آنیونی ، بار منفی
کاتیونی x مثبت شارژ سورفکتانت
× سورفکتانت غیر یونی ، بدون بار
× سورفکتانت های آمفوتریک که دارای خواص بار مثبت و منفی هستند.
آرایش و لوازم آرایشی


سورفکتانت های مختلف دارای خواص مختلفی هستند و بر اساس توانایی شستشو ، کف زدن ، درخشش و صاف کردن مو از یکدیگر جدا می شوند. معمولا یک نوع سورفکتانت نیست بلکه ترکیبی از چند نوع سورفاکتانت هستند و برای انواع مختلف مو و استفاده می شود برای مثال سورفاکتانت آنیونی خواص بسیار خوبی مشخص می شود و در نتیجه در بسیاری از شامپو از این نوع سورفاکتانت استفاده می شود.

بر روی برچسب اکثر شامپو ، نام "سدیم لوریل سولفات" را می توان از همان سورفکتانت آنیونی دیده می شود. غیر یون, اگر چه مواد شوینده خوب هستند, اما آنها اموال فوم کمی, به طوری که آنها استفاده زیادی در فرمولاسیون شامپو ندارد.

آمفوتریک ، مواد شوینده با خواص فوم پایین به طور کلی در نظر گرفته مواد شوینده ضعیف است. آنها بسیار ملایم هستند و اغلب در شامپو نوزاد استفاده می شود.

سورفکتانت های طبیعی
نوع دیگری از سورفکتانت ها از "ساپونین" ساخته شده است که از گیاهان مختلف به دست می آید. "ساپونین" تولید یک طبقه خوب, اما اثر کمتر در تمیز کردن واقعی. به همین دلیل ، آن است که معمولا با سورفکتانت های مصنوعی ترکیب به ارائه بهداشت کافی و نتایج رضایت بخش.

بهترین شامپو
همانطور که ذکر شد ، شامپو نه تنها برای تمیز کردن ، بلکه تامین کننده برای اهداف دیگر بر اساس نیاز مشتری است. شامپو باید با توجه به معیارهای زیر انتخاب شود:

انواع مو: موهای خشک یا چرب ، موهای نازک ، موهای رنگی ، رنگی یا فرفری
مشکلات خاص مو: به عنوان مثال ، حضور شوره سر
آسیب محصول: محصول چشم را نمی سوزاند و پوست سر را تحریک نمی کند
پیشنهاد ویژه
جذب valorer افزایش Valor, خرید لایک و kamentsadeh ترین راه برای افزایش valorticpanbe مقصد delkhohat کمترین هزینه سفر به عنوان لوازم آرایشی و بهداشتی و مکمل های غذایی, مواد غذایی, vdaftabkharid بهترین مکمل ها و داروهای


نیازها و سلیقه ها ، شخصی هرفورد: پورنو ، جنس و شامپو (شامپو ممکن است مایع یا کرم باشد) ، یعنی بوی خاصی وجود دارد و غیره. سهولت ایجاد رضایت در مصرف کننده تمرین شامپو که شامپو به راحتی در بالای پخش کف تولید شده و کیفیت و روش آن را به راحتی شسته و شامپو را با آب مقدار nurmakandگی و دولت خوشبین و محور درخشش موها, مقدار کشش شانه و روش گرفتن ، بنابراین ، شامپو باید برای فصول مختلف ، فرکانس استفاده و نیازهای ویژه مشتریان مناسب باشد.

مواد تشکیل دهنده شامپو
اگر شما فقط نیاز به محصولات بودن لایه روشنی از چربی از پوست سر و مو است پس از شستن موهای خام قرار داده و آنها را تبدیل به یک مشکل. بنابراین مواد تشکیل دهنده دیگر باید در شامپو آن را مطلوب تر برای مصرف کننده اعمال می شود .در میان این مواد عبارتند از:

1. مخلوطی از بسیاری از سورفکتانت ها به دلیل معمولا سورفکتانت به تنهایی نتیجه مورد نظر را شامل نمی شود.
♦ مرطوب کننده های ویژه برای موهای خشک
3-جهری
۴-مواد کفپوش
۵-موادی که سختی آب را میگیرند
ث-خازن
۷-موادی که به شفافیت و درخشش شامپو (حالت شوره سر)
۸-بیشتر
9-عطر
10-نگهدارنده ها
11-مواد ویژه

شامپو در برابر شوره سر
شوره سر (شوره سر) یک مشکل عذاب و شایع است که شیوع آن در حدود 5 ٪ در کل جامعه است. شوره سر اغلب پس از بلوغ (بین 20 و 30 سال) رخ می دهد و مردان بیشتر از زنان تحت تاثیر قرار می گیرند. شوره سر با پوست سر تشخیص داده می شود و اغلب با seborrhea همراه است. Seborrhea یک پیشرو برای ایجاد "درماتیت seborrheic" است. "پراکنده درماتیت" در یک فرد بالغ معمولا با پوست چرب در پوست سر همراه با اریتم و اندازه منطقه چین نازولبیال یا پوست پشت گوش شروع می شود. پوسته پوسته شدن معمولا با پیچیده پوست چرب همراه است و در مناطقی که غدد سباسه فعال هستند ظاهر می شود.

Pythrosporium eval یک مخمر است که یکی از علل توسعه شوره سر است. "پیتrosporium بیضی" را از چربی ها و پروتئین های پوست و تغذیه فعالیت لیپاز را تسهیل خواهد کرد و به دنبال فعالیت این آنزیم اسیدهای چرب پیشالتابی ساخته شده است که باعث التهاب در درم و پیامدهای آن. تخریب بافت .

https://elanza.com/product/LNZ-P-5fe2fb9c888a8/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%98%D9%88%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-colored-damaged-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

فعالیت آنزیم لیپاز نشان می دهد که علاوه بر بیش از حد حساس ، "بیضی pyrosporium" مواد شیمیایی سمی ، که التهاب را تشدید نمی کند.

درمان های موثر برای درماتیت سبورئیک شامل عوامل ضد التهابی ، عوامل کراتولیتیک ، ضد قارچ است. یکی از ساده ترین راه برای رفع این مشکل استفاده از شامپو ضد شوره سر است.

شامپو برای موهای چرب
سبوره (سبوره) این چربی طبیعی پوست که غدد سباسه ترشح در حفظ رطوبت طبیعی پوست و مو نقش دارد و مانع از خشک شدن و شکستن آنها می شود. غدد سباسه به فولیکول مو متصل می شوند و محتویات آنها از طریق یک کانال باریک به سمت فولیکول مو دفع می شود. گاهی اوقات مکانیسم ترشح سبوم این غدد سریعتر از حد معمول می شود و روغن روی به طور کامل پوست سر و مو می شود.

ترشح سریع و غیره به چند دلیل که مهمترین آنها می توان اختلالات هورمونی در دوران بارداری ، بلوغ ، بیماری، خستگی و اضطراب و استرس بیش از حد و اشاره کرد. در میان مشکلاتی که باعث ترشح بیش از حد سبوم می شوند ، مستعد ابتلا به درماتیت سبوره هستند. همچنین مخمرهای موجود در سطح پوست سر با سبوم شرایط namsaadi برای مو ایجاد می کنند که می تواند سلامت فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار.

https://www.purplle.com/product/good-vibes-onion-hairfall-control-shampoo-with-keratin-for-shine-corn-for-hair-health-wheat-protein-for-strength-and-soy-for-moisture-300-ml-75

در موارد شدید ، ترشح بیش از حد سبوم باعث عوارض ناخوشایند از خارش و التهاب پوست سر می شود. در نتیجه ، کنترل و تنظیم ترشح سبوم در پوست سر برای این افراد ضروری است. یکی از راه های رسیدن به این هدف استفاده از کاهش شامپو و تنظیم سبوم در سر است.

شامپو و ریزش مو
ریزش مو و کاهش علاوه بر عوامل هورمونی ، ژنتیکی ، تحت تاثیر شرایط نامطلوب زیست محیطی و مواد شیمیایی دادگاه عالی. یکی از روشهای موثر در کاهش ریزش مو ، تقویت منافذ و استحکام طناب مو ، استفاده از شامپو تقویت مناسب است. این شامپو از مواد موثر و مناسب استفاده می کند ، در حالی که تغذیه فولیکول های مو با مواد و ویتامین های ضروری برای رشد مو و غیره. فیبر مو نیز ... ادامه مطلب ثبات و استحکام و درخشندگی پوست و مو, بسیاری از مو می تواند کمک به جلوگیری از.





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: