لوازم آرایشی دست دوم
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

تعطیلات نوروز نزدیک است ، برخی به فکر خرید در شب عید هستند و برخی دیگر خانه خود را جابجا می کنند و می خواهند کمد خود را از کالاهای اضافی خالی کنند. نگاهی به برنامه ها و وب سایت های تبلیغاتی نشان می دهد که کالاهای متنوعی از محصولات آرایشی و بهداشتی گرفته تا سطح جدید تا لباس و کار جدید در این بازار وجود دارد.
به گزارش تجارت نیوز ، جمله "راهی جدید برای پیراهن ترکی" شاید جمله ای چندان ناآشنا نباشد ، اما دیدن تبلیغات برای فروش "رژگونه به روش جدید" کمی عجیب به نظر می رسد. در هر صورت سلامتی در معرض خطر است اما این روزها هیچ چیز در فضای مجازی بعید نیست. حتی فروش لوازم آرایشی دست دوم.

 

اکنون که نوروز نزدیک است ، مردم خانه های خود را ترک می کنند و مواردی را که نیازی به آنها ندارند رد می کنند. از طرف دیگر ، برخی می خواهند لباس و صورت خود را نو کنند و از شب عید شروع به خرید کنند.

 

نگاهی به وب سایت ها و برنامه های تبلیغاتی نشان می دهد که از لباس و کفش دست دوم گرفته تا مواد آرایشی و عطر با کمتر از قیمت اصلی در فروش است.

 

فروش رژگونه به سطح جدید

Comda ، برنامه ای برای فروش اقلام جدید یا باقی مانده در گنجه ، در روزهای اخیر پیام های تبلیغاتی را ارسال می کند و از مردم دعوت می کند تا در هنگام راه اندازی خانه اقلامی را که نمی خواهند بفروشند ، در آن قرار دهند.

 https://www.myntra.com/lip-balm

لوازم آرایشی را می توان در تبلیغات تصویری نیز یافت. به عنوان مثال ، یک کاربر رژگونه "New Level" را می فروشد که قیمت آن 40000 تومان با قیمت 15000 تومان است. او در شرح آگهی خود نوشت که این رنگ با چهره او متناسب نیست.

 

یکی از کاربران عطر همچنین از فروش عطر با نیمه لیوان خالی خبر داد. این عطر 200000 و 35،000 تومان به فروش می رسد.


من از تور ارمنستان قدردانی می کنم! بخر تا پر نشه!

انواع نخ ها و زنجیرها را با قیمت ویژه خریداری کنید! (کلیک)


برخی به دلایل مختلف محصولات جدید خود را روانه بازار کرده اند. از جمله کاربری با قیمت 50000 تومان رژ لب 30000 تومانی. اما دلیل فروش چیست؟ او آن را هدیه گرفت و رنگ آن را دوست نداشت.

 

جمع آوری همه یا به صورت جداگانه

همچنین تبلیغات زیادی برای فروش لوازم آرایشی در سایت های دیوار و شاخ وجود دارد.

 

به عنوان مثال ، یک کاربر هر بار 40 تا 50 قلم لوازم آرایشی "دست دوم" را به قیمت 100000 تومان می فروشد. شخص دیگری چندین محصول از جمله سایه های مختلف و ضد آفتاب ها را با همان توضیحات "در محدوده جدید" 115000 تومان فروخت.

 

خرده فروشان همچنین دارای لوازم آرایشی جدید هستند که شامل بسیاری از مدادها ، سایه ها ، پنس و گیره های مو به صورت جداگانه و در یک مکان است. در کل 90 هزار تومان.

 

از خرقه سمت چپ در کمد تا کفش غلتکی

کفش و لباس در میان تبلیغات نادر نیست. به عنوان مثال ، در کمیک ، کاربر از عبایی استفاده می کند که سال گذشته برای عید دوخته شده است و از آن زمان تاکنون آن را به قیمت 89 هزار تومان در بیت المال فروخته است. ارزش واقعی این مانتو 180 هزار تومان اعلام شد.


پیشنهاد ویژه
خانه و سرآشپز ، لوازم خانگی (ظروف پخت و پز ، دکوراسیون ، کتری ، سماور ، فلاسک و ...) متخصصان سبد زیبایی برای یک پیک نیک / تماس با طراحی داخلی برترین طراحان و طراحان داخلی

کاربر دیگری که سه چهار بار شلوار جدید پوشید 59 هزار تومان ارسال کرد. ظاهراً اگر این شلوارها جدید باشد ، ارزش آن 150 هزار تومان است.

 

شخصی کفش های تابستانی را "یک یا دو بار" با تخفیف 50٪ ، 25000 تومان فروخت.

 

برخی از کالاهای تبلیغاتی نیز مشکلاتی دارند ، به عنوان مثال ، یک روسری ساتن دست دوم با "خراش خفیف" 20 هزار تومان به فروش می رسد و دیگری کفش های دو رشته 39 هزار تومان را می فروشد.

 

خانمها فقط باید تماس بگیرند

کاربران همچنین لباس های دست دوم خود را روی دیوارها و شاخ ها می فروختند. به عنوان مثال ، شخصی پیراهن مجلسی زنانی را که یک بار به تن کرده است می فروشد و 150 هزار تومان برای شستن آن می پردازد.

 

کاربر دیگری کفش ورزشی دخترانه را که چندین بار پوشیده است ، 200000 تومان قیمت دارد.

 

یکی از کاربران نیز به دلیل اندازه بندی می خواست چند شلوار جدید بفروشد ، اما وی تأیید کرد که فقط زنان می توانند برای خرید تماس بگیرند.

 

دسته دوم کالاهای تبلیغاتی این روزها کمبود ندارند؛ همه چیز از چادر گرفته تا کیف ، کفش و پیراهن زنانه و مردانه مشکلی دارد.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: