قبل از آرایش چشم ها باید چه کاری کنیم؟
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

نکات مهم قبل از شروع آرایش چشم
چشم نقش زیادی در زیبایی صورت شما دارد. بنابراین بهتر است به این زیبایی اهمیت بیشتری بدهید. نخستین چیزی که شما در نگاه اول در صورت هر شخصی می بینید، چشم ها هستند زیرا چشم ها شما را از دیگران جدا می کنند.

https://elanza.com/product/LNZP-603f519b673d0/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D9%85%D9%88-%D8%A2%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%DA%A9%D8%AF-1-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D9%88%DB%8C-%D8%AE%D8%B4%DA%A9-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
آماده سازی چشمها برای آرایش
پوشاندن تیرگی زیر چشم


مخفی کردن تیرگی زیر چشم کار دشواری است ولی می‌توانید با استفاده از یک کانسیلر خوب که یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی صورتتان است، آن را به حداقل برسانید.

 

قبل از آرایش چشم ها ,آماده سازی چشمها برای آرایش,پوشاندن تیرگی زیر چشم
پوشاندن تیرگی زیر چشم

 

پوشاندن پُف زیر چشم
هرگز برای پوشاندن پُف زیر چشم از کانسیلر خیلی روشن استفاده نکنید اینکار تنها این پُف کردگی را بیشتر نشان می‌دهد. این اشتباهی است که بسیاری از خانم‌ها انجام می دهند. چنانچه با پُف زیر چشمتان مشکل دارید، تلاش کنید یک کانسیلر سنگین‌تر و قدری تیره‌تر از رنگ طبیعی پوستتان استفاده کنید.

 

پرایمر بزنید
همانگونه که دیوار را برای رنگ زدن آماده میکنیم، پوست ما هم، احتیاج به آماده سازی دارد. با استفاده از پرایمر صورت را برای آرایش آماده کنید. برای پلک های خود همانگونه که در بالا اشاره کردیم از پرایمر استفاده می کنیم تا چشم ها را آماده آرایش کنیم و همینطور دوام آرایش را بالا ببریم. این کار در زمان ورزش، گریه شدید و حتی موقع خواب، نتیجه حقیقی خود را نشان میدهد. برای زدن پرایمر روی هرکدام از پلک ها یک قطره پرایمر بزنید و روی پلک پخش کنید.

 

قبل از آرایش چشم ها ,آماده سازی چشمها برای آرایش,پوشاندن تیرگی زیر چشم
استفاده از پرایمر قبل از سایه

 

کانسیلر بزنید
استفاده از کانسیلر باعث می شود، نقاط تیره یا کبود با پوست شما همرنگ شود. برای قسمت هایی که کبود و سیاه هستند، بهترین مورد استفاده از کانسیلر است. سه نقطه از کانسیلر را به زیر چشم خود بزنید. از گوشه داخلی چشم خود آغاز کنید، جایی که سیاهی آغاز میشود و تا زیر مردمک چشم ادامه دهید.


در بزرگترین فارم بیت کوین ایران ثبت نام کنید تا درآمد دلاری داشته باشید!

کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید


نقطه سوم تقریباً نزدیک گوشه خارجی چشم قرار بگیرد. با انگشت حلقه خود و حرکات آرام کانسیلر را پخش کنید و این کار را تا زمان کامل پخش شدن کانسیلر انجام دهید. چنانچه زیر چشم های شما به اندازه زیادی گود و تیره است بهتر است که یک مرحله بیشتر این کار را انجام دهید.

 

استفاده از فونداسیون قبل از سایه
اگر علاقه زیادی به سایه چشم پودری دارید در ابتدا احساس خوبی دارید پس پس از زمان کوتاهی سایه زیر چشم ها می ریزد مانند چشم های راکون و دوباره باید برای مرتب کردن آرایش زمان بگذارید. خوشبختانه راهی برای پیشگیری از این مشکل وجود دارد و آن هم این است که ابتدا پرایمر، سایه، خط چشم و ریمل بزنید و سپس کرم فونداسیون و کانسیلر استفاده کنید.

 

قبل از آرایش چشم ها ,آماده سازی چشمها برای آرایش,پوشاندن تیرگی زیر چشم
استفاده از کانسیلر قبل از سایه

 

انتخاب رنگ سایه
زمانی که صحبت از انتخاب رنگ است مرحله اول تست کردن انواع رنگها بر مبنی رنگ پوست و رنگ لباس است:

 

پوست های گندمی روشن: شما می توانید از بیشتر رنگ های سایه استفاده کنید ولی از تونالیته های روشن به ویژه اگر برای روز آرایش می کنید. چناچه موهای تیره دارید می توانید از رنگهای تیره هم استفاده کنید. استفاده از رنگ هایی مانند ارغوانی، بنفش، سبز یا آبی به همراه خط چشمی به همان رنگ بسیار کارایی دارد.

 

پوستهای سبزه روشن: از رنگهایی که یک درجه از پوست شما تیره تر است، استفاده کنید یا از رنگ طلایی که شفافیت ویژه ای به شما میدهد. از رنگ براق کرمی برای زیر ابرو و بالای استخوان چشم برای برجسته شدن چشمتان استفاده کنید.

پوستهای مایل به زرد: از رنگ های آبی، خاکستری مایل به آبی، ارغوانی روشن یا صورتی در وسط چشم و تونالیته تیرهتر همان رنگها در کنارههای چشم استفاده کنید و بالای استخوان چشم را با رنگ کرمی براق برجسته کنید.

 https://elanza.com/product/LNZ-P-5108/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-mega-volume-collagene-24h-%D8%AD%D8%AC%D9%85-9-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

پوستهای قهوه ای روشن: سایه های قهوه ای براق شما را بسیار زیباتر می کند ولی در استفاده از رنگ هایی مانند سبز، آبی و ارغوانی نترسید، تونالیته های براق آنها به چشمهای شما جذابیت می دهد.

 

پوستهای تیره: تلاش کنید از رنگهایی که یک درجه از پوست شما روشن تر است، استفاده کنید. در سایه هایتان رنگ طلایی یا نقرهای اضافه کنید. چنانچه مایل به استفاده از سایه های تیره هستید از خط چشم تیره هم استفاده کنید.

 

پیشنهاد ما این است که سایه چشم خود را با رنگ چشم همرنگ نکنید. مثلا برای چشمان سبز سایه های ارغوانی، برنزی یا قهوه ای، برای چشمان آبی، سایه های هلویی و زرد و طلایی و برای چشمان قهوه ای هر رنگی مناسب است. سایه پودری پایداری و پوشانندگی بیشتری دارد و اگر به نوع کرم آن علاقه مند هستید می توانید برای افزایش پایداری آن، آن را با سایه پودری مخلوط کنید.

 

منیع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/former-array-eye.html





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: