خرید لوازم آرایشی
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

هنگام خرید لوازم آرایشی وسایلی را خریداری کنید که مهر استاندارد بر روی آن ها باشد.

پژوهشگران معتقدند بروز سردرد هزار و یک علت دارد اما نتایج مطالعات جدید نشان می دهد افرادی که به وضع ظاهر خود بیش از حد رسیدگی می کنند بیش تر دچار سردرد می شوند.

مصرف لوازم آرایشی، عطر، ادکلن و خوشبو کننده ها باعث افزایش سردرد و بی حوصلگی می شوند.
تبلیغات آنلاین،رشد درآمد,هزینه تبلیغات


بررسی ها نشان می دهند استفاده ی بیش از حد از لوازم آرایشی وسایل زمینه ی بروز افسردگی را نیز فراهم می کند و باعث می شود تا فرد به هیجان های غیر عادی دچار شود، از این رو افراد نباید ساعت ها جلوی آینه بایستند و به اصطلاح خود را خوش تیپ کنید زیرا ایستادن طولانی مدت جلوی آینه سلامت را به خطر می اندازد.

پزشکان توصیه می کنند هنگام خرید لوازم آرایشی وسایلی را خریداری کنید که مهر استاندارد بر روی آن ها باشد تا سلامت افراد به خاطر خوش تیپی به خطر نیفتد.

 

آرایش چشم مخصوص چشمان ریز
حتی اگر چشم های کوچک و ریزی هم نداشته باشید، باز هم بهتر است ترفندهایی که چشم ها را بزرگ تر نشان می دهند را یاد بگیرید. اما اگر چشم ها به طور طبیعی ریز و کوچک باشند چه؟ در این صورت یادگیری این ترفندها بسیار ضروری است و حتما باید نکات معمول در آرایش چشم ها را بدانید.برای داشتن چشمانی بزرگ تر و درشت تر خیلی به آرایش های سنگین و خسته کننده و البته زمان بر نیازی نیست و می توانید با چند ترفند ساده آرایشی، چنین چشم های جذاب و زیبایی را برای خود ایجاد کنید.

بدون شک تاثیرگذارترین بخش هر صورتی چشم ها هستند. چشمان خسته ظاهر شما را بی روح نشان می دهند در حالی که چشمان درشت تمرکز را بر چشمان تان گذاشته و بر جذابیت تان می افزاید. اگر چشمان ریزی دارید، نگران نباشید زیرا با چند روش ساده می توانید آنها را درشت تر از قبل نشان دهید. در این مطلب شیوه این کار را به شما آموزش می دهیم.

آرایش چشم ریز

آرایش چشم ریز و پف کرده
بعد از انجام زیرسازی های معمول و همیشگی برای چشم ها، یک مداد سفید یا بژ مرغوب و با کیفیت انتخاب کنید. این مداد برای داخل پلک پایین استفاده می شود، بنابراین از هر نوعی استفاده نکنید، زیرا ممکن است باعث آسیب و التهاب در چشمانتان شود.
https://elanza.com/category/face-washer-cleansers
استفاده از این مداد برای پلک پایین به این خاطر است که تمام مرزبندی و رنگ های موجود در این ناحیه را خنثی کند و با این روش چشم ها بزرگ تر به نظر آیند. به هیچ وجه از خط چشم و سایه چشم تیره و مشکی در این ناحیه استفاده نکنید. زیرا به شدت چشمان شما را کوچک تر از چیزی که هست نشان می دهد.

سفید کردن زیر چشم
تقریبا همه ما زیر چشمان مان کمی تیره و گود افتاده است، به همین دلیل از کانسیلرها استفاده می کنیم. اما اگر رنگ کانسیلر روشن از رنگ پوست مان باشد، تمرکز از چشم هایمان به زیر آن رفته و در نتیجه چشمان مان کوچک تر نشان داده می شود. بنابراین اگر می خواهید که چشمانی درشت تر داشته باشید، از کانسیلری همرنگ پوست تان استفاده کنید.

فر نکردن مژه ها
اگر تنها چند ثانیه برای این کار وقت بگذارید و مژه هایتان را به کمک ریمل یا فر مژه حالت دهید، چشمانی درشت تر خواهید داشت.

سیاه نکردن داخل چشم
شاید شما هم مانند خیلی از خانم های دیگر مداد چشم را تنها برای خارج چشم هایتان استفاده می کنید اما آیا می دانید که اگر داخل پلک های بالایتان را هم سیاه کنید، چشمانی درشت تر خواهید داشت؟

آرایش چشم ریز
آرایش چشم ریز چگونه است؟
استفاده از سایه سیاه
هنگام زدن سایه چشم توجه داشته باشید سایه تیره، چشم را کوچک تر و سایه روشن، چشم را درشت تر نشان می دهد. به همین دلیل رنگ روشن سایه را روی کل پل، رنگ متوسط را روی پایین پلک و رنگ تیره را روی گوشه خارجی آن بکشید تا به نگاه تان عمق بخشد.

سیاه کردن داخل پلک های پایین
برعکس پلک های بالا، اگر پایین پلک هایتان را سیاه کنید، چشمان تان کوچک تر به نظر خواهد رسید. به جای آن مداد چشمی روشن را بردارید و بر پایین پلک های داخل چشم تان بکشید.



استفاده نکردن از سایه های رنگی
اگر دوست دارید که از سایه چشم استفاده کنید، از رنگ هایی استفاده کنید که توجه را به سمت چشمان تان بکشاند. برای پایین پلک هایتان از ساده روشن و برای بالای آن از رنگ های تیره استفاده کنید.

https://elanza.com/category/eyelash-extention

حالت ندادن به ابرو
ابروها را متناسب با چهره خود اصلاح کنید و با سایه و مداد آن را پر رنگ تر کنید. با مرتب کردن آنها و خالی کردن زیر ابروهایتان، چشم نمود بیشتری پیدا می کند. ترکیب چشم و ابرو دورنمای بهتری خواهد داشت و چشمهایتان را درشت تر نشان خواهد داد.

 

منبع: https://www.beytoote.com/attire/service-attire/toiletries3-headaches.html

 





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: