کاشت ناخن مصنوعی
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

اگر تمایل دارید به موها و ناخن‌های خود آرایش خاصی بدهید حتما مطمئن شوید که این روش‌های زینتی مثل کاشت ناخن مصنوعی به بافت‌های شما آسیب نرسانند

 

 

بیشتر ما فراموش کرده‌ایم که ناخن‌ها و موهایمان بیش از آن که به آرایش و تزئین ظاهری نیاز داشته باشند، محتاج مواد معدنی و املاح مغذی خاصی هستند تا سلامت آنها را به شکل صحیحی تامین کند. چه بسا که بسیاری از این روش‌های آرایشی و زیبایی، عوارض نامطلوب بلند مدتی روی موها و ناخن‌ها برجای می‌گذارند.

 https://elanza.com/mag/common-more-selling/

متاسفانه اکثر ما هزینه زیادی را صرف آرایش و تهیه لوازم آرایشی و براق و تزئین کردن موها و ناخن‌هایمان می‌کنیم اما اغلب از نیاز اصلی این بافت‌های مهم در بدنمان غافل هستیم و پس از آسیب‌دیدگی آنها به فکر جبران می‌افتیم. چه بسا که برای زیباتر کردن ظاهری آنها برای یک مدت کوتاه ‌به موها و ناخن‌هایمان آسیب‌های جبران ناپذیری وارد می‌کنیم.

 

چند نکته مهم :

 

1 - یک رژیم غذایی چرب و سرشار از مواد غذایی قندی و فرآوری شده بدون شک نمی‌تواند مواد غذایی لازم و کافی را برای تولید و تکثیر سلولهای سالم فراهم کند و فقر ریزمغذی‌ها از عوامل موثر در آسیب‌دیدگی موها و ناخن‌ها است.

 

2 - افزودن کرم و محصولات مرطوب کننده و سایر محصولات موضعی و با استعمال خارجی نمی‌توانند تاثیر دائمی و قابل ملاحظه‌ای داشته باشند چون به قشر داخلی موها و بستر ناخن‌ها نفوذ نمی‌کنند بنابراین تاثیر آنها موقتی و کوتاه مدت است.

 

3 - نوشیدن الکل و استعمال سیگار به همراه تماس با هوا و محیط زیست آلوده از فاکتورهای مهم دیگر در آسیب‌دیدگی این بافت‌ها هستند.
پیشنهاد ویژه
وکس صورت,اپیلاسیون بدن,موبرژل اصلاح ضدجوش مناسب آقایان و خانم هاتیکبانسریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلفافزایش قد,بهترین را افزایش قد,جراحی افزایش قدرسیدن به قد دلخواه با سریعترین زمان ممکن

 

راهکار موثر در سلامت ناخن و مو :

 

بهترین راهکار برای سالم و زیباتر شدن موها و ناخن‌ها، انتخاب مواد مغذی مناسب و تداوم در مصرف آنها است. بیوتین و سایر ویتامین‌های ضروری می‌توانند در تحریک و رشد مناسب پیازهای مو نقش مفیدی داشته باشند.

 https://elanza.com/mag/best-brand-lip-pencil/

به طور خلاصه تامین ویتامین‌ها و املاح ضروری برای بدن تاثیر متمایزی براین بافت‌ها دارد.

 

همچنین متخصصان توصیه می‌کنند اگر تمایل دارید به موها و ناخن‌های خود آرایش خاصی بدهید حتما مطمئن شوید که این روش‌های زینتی مثل کاشت ناخن مصنوعی به بافت‌های شما آسیب نرسانند و با روش‌های مصنوعی سلامت طبیعی بدن خود را به خطر نیندازید.

تکنیک های آرایش صورت گرد
صورت هر کس فرم خاص خودش را دارد مثلا گرد، کشیده، مربعی و... اما برخی از افراد از فرم صورت شان راضی نیستند و دوست دارند آن را کمی تغییر دهند یا حداقل کاری کنند که ایرادها و نقاط ضعف آن را بپوشانند؛ این موضوع بیشتر برای خانم هایی که صورت شان گرد و تپل است پیش می آید، این دسته از افراد ترجیح میدهند صوت شان کمی لاغر تر و کمی کشیده تر به نظر برسد اما لاغری صورت حالا حالاها زمان میبرد.

آرایش صورت گرد

رازهای آرایش صورت گرد
دسته ای از خانم ها که دوست دارند فرم صورت شان را تغییر دهند و ایرادهای آن را بپوشانند باید از ترفندهای آرایش کمک بگیرند، در این بخش از دنیای مد نمناک نکات آرایش صورت های گرد را ملاحظه میکنید.

- خانم هایی که فرم صورت شان گرد است باید از کرم پودرهایی استفاده کنند که پایه صورتی داشته باشد، این نوع کرم پودرها گردی صورت را کم میکنند.

میکاپ صورت گرد

https://elanza.com/mag/suitable-powder-cream/

نکات مهم میکاپ صورت گرد
- اگر فرم صورت تان گرد است و چشم های ریزی دارید خط چشم دنباله دار بکشید اما اگر چشمان تان درشت است فقط ریمل بزنید کافی است.

- رژگونه زدن برای صورت های گرد و تپل باید به این صورت باشد که رژگونه تان را از روی استخوان گونه به سمت بالا و نزدیک چشم ها بکشید.

- در صورتی که پیشانی تان بلند است موهای جلوی سرتان را یکطرفه درست کنید و در صورتی که پیشانی تان کوتاه است موهایتان را بالا جمع کنید.

تکنیک های آرایش

ترفندهای آرایشی برای صورت گرد
- برای انتخاب رنگ رژلب سراغ رنگ های گرم و رژلب های پررنگ بروید.

- در آرایش صورت تان از رنگ های روشن استفاده نکنید و رنگ های تیره را ترجیح دهید.

 منبع: https://namnak.com/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF.p1807





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: